Canın eğlence istiyor sanırım ne dersin?
Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu
Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu
* Sizi, kimsenin bilmediği yerlere götürebilecek denli yüksek bir potansiyele sahip olan ve asıl önemlisi bu potansiyeli kullanabilen insanlarla olun.
Yaşamızda, hiç kimsenin zamanınızı çalmasına müsade etmeyin. *
Yaşamızda, hiç kimsenin zamanınızı çalmasına müsade etmeyin. *
- Orionxxxaiakos
- Şarapçı'nın Sırdaşı

- Mesajlar: 85
- Kayıt: 13 Haz 2010 10:39
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu
Üslupsuz, seviyesiz, küfürsüz cümle kuramayan, aklında hinlikten başka düşünce olmayan, oyun açığı kovalayıp onlardan faydalanıp banlayan adminlere öfke kusan, şu an yönetimde ilgilenecek kimse olmadığı için istediği gibi at koşturan, şu an işleri tıkır tıkır yürüdüğü içinde keyfi yerinde olup böyle sağa sola sataşan çok insan var.
Muhattap olmaya değmez.
Üstüne alınmak isteyen yazdıklarımın içinden tane tane seçip ayıklayıp alınabilir.
Ha yok ben saydıklarından herhangi birini bile barındırmıyorum diyen varsa sessiz kalsın.
Adam burada soru soruyor 15 yaşındaki zıpır çocuklar gibi yanıt veriyorlar ya, hayret bir şey.
Hocam desteğe bir kayıt aç istersen, geri dönüş yapmaya başlamışlar destekten gelenlere, muhtemelen cevap gelir sanada. Kolay gelsin.
-
omeqla
- Sahaf Yardımcısı

- Mesajlar: 118
- Kayıt: 04 Oca 2013 10:09
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu
Dogru söylüyorsun.Ben olsam yönetimde bende birsey yapmam ne halleri varsa görsünler bunlar hakkediyorOrionxxxaiakos yazdı: ↑23 Haz 2026 10:11Üslupsuz, seviyesiz, küfürsüz cümle kuramayan, aklında hinlikten başka düşünce olmayan, oyun açığı kovalayıp onlardan faydalanıp banlayan adminlere öfke kusan, şu an yönetimde ilgilenecek kimse olmadığı için istediği gibi at koşturan, şu an işleri tıkır tıkır yürüdüğü içinde keyfi yerinde olup böyle sağa sola sataşan çok insan var.
Muhattap olmaya değmez.
Üstüne alınmak isteyen yazdıklarımın içinden tane tane seçip ayıklayıp alınabilir.
Ha yok ben saydıklarından herhangi birini bile barındırmıyorum diyen varsa sessiz kalsın.
Adam burada soru soruyor 15 yaşındaki zıpır çocuklar gibi yanıt veriyorlar ya, hayret bir şey.
Hocam desteğe bir kayıt aç istersen, geri dönüş yapmaya başlamışlar destekten gelenlere, muhtemelen cevap gelir sanada. Kolay gelsin.
