Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Hypatiaa
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 106
Kayıt: 06 Nis 2019 20:47
Sunucu: Eminönü

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen Hypatiaa »

Galette yazdı: 22 Haz 2026 18:43
Hypatiaa yazdı: 22 Haz 2026 11:06
Galette yazdı: 20 Haz 2026 16:45 Şu halde bile yönetici soruyorsun
Şu halden kastın nedir kardeşim senin?

Kastım ne midir ?
Sen ne yap biliyormusun oyunda bugları bul fotoğraf video çek desteğe falan at haberleri olsun olmaz böyle
Canın eğlence istiyor sanırım ne dersin?
* Sizi, kimsenin bilmediği yerlere götürebilecek denli yüksek bir potansiyele sahip olan ve asıl önemlisi bu potansiyeli kullanabilen insanlarla olun.
Yaşamızda, hiç kimsenin zamanınızı çalmasına müsade etmeyin. *
Kullanıcı avatarı
Orionxxxaiakos
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 85
Kayıt: 13 Haz 2010 10:39
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen Orionxxxaiakos »

Hypatiaa yazdı: 23 Haz 2026 08:47
Galette yazdı: 22 Haz 2026 18:43
Hypatiaa yazdı: 22 Haz 2026 11:06
Galette yazdı: 20 Haz 2026 16:45 Şu halde bile yönetici soruyorsun
Şu halden kastın nedir kardeşim senin?

Kastım ne midir ?
Sen ne yap biliyormusun oyunda bugları bul fotoğraf video çek desteğe falan at haberleri olsun olmaz böyle
Canın eğlence istiyor sanırım ne dersin?
Üslupsuz, seviyesiz, küfürsüz cümle kuramayan, aklında hinlikten başka düşünce olmayan, oyun açığı kovalayıp onlardan faydalanıp banlayan adminlere öfke kusan, şu an yönetimde ilgilenecek kimse olmadığı için istediği gibi at koşturan, şu an işleri tıkır tıkır yürüdüğü içinde keyfi yerinde olup böyle sağa sola sataşan çok insan var.

Muhattap olmaya değmez.

Üstüne alınmak isteyen yazdıklarımın içinden tane tane seçip ayıklayıp alınabilir.

Ha yok ben saydıklarından herhangi birini bile barındırmıyorum diyen varsa sessiz kalsın.

Adam burada soru soruyor 15 yaşındaki zıpır çocuklar gibi yanıt veriyorlar ya, hayret bir şey.

Hocam desteğe bir kayıt aç istersen, geri dönüş yapmaya başlamışlar destekten gelenlere, muhtemelen cevap gelir sanada. Kolay gelsin.
omeqla
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 118
Kayıt: 04 Oca 2013 10:09
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen omeqla »

Orionxxxaiakos yazdı: 23 Haz 2026 10:11
Hypatiaa yazdı: 23 Haz 2026 08:47
Galette yazdı: 22 Haz 2026 18:43
Hypatiaa yazdı: 22 Haz 2026 11:06
Galette yazdı: 20 Haz 2026 16:45 Şu halde bile yönetici soruyorsun
Şu halden kastın nedir kardeşim senin?

Kastım ne midir ?
Sen ne yap biliyormusun oyunda bugları bul fotoğraf video çek desteğe falan at haberleri olsun olmaz böyle
Canın eğlence istiyor sanırım ne dersin?
Üslupsuz, seviyesiz, küfürsüz cümle kuramayan, aklında hinlikten başka düşünce olmayan, oyun açığı kovalayıp onlardan faydalanıp banlayan adminlere öfke kusan, şu an yönetimde ilgilenecek kimse olmadığı için istediği gibi at koşturan, şu an işleri tıkır tıkır yürüdüğü içinde keyfi yerinde olup böyle sağa sola sataşan çok insan var.

Muhattap olmaya değmez.

Üstüne alınmak isteyen yazdıklarımın içinden tane tane seçip ayıklayıp alınabilir.

Ha yok ben saydıklarından herhangi birini bile barındırmıyorum diyen varsa sessiz kalsın.

Adam burada soru soruyor 15 yaşındaki zıpır çocuklar gibi yanıt veriyorlar ya, hayret bir şey.

Hocam desteğe bir kayıt aç istersen, geri dönüş yapmaya başlamışlar destekten gelenlere, muhtemelen cevap gelir sanada. Kolay gelsin.
Dogru söylüyorsun.Ben olsam yönetimde bende birsey yapmam ne halleri varsa görsünler bunlar hakkediyor
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön