Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Hypatiaa
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 106
Kayıt: 06 Nis 2019 20:47
Sunucu: Eminönü

Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen Hypatiaa »

Kimse anlamıyor mu neden bu problem var?
win 11 kullanıyorum, dükkana giriş yapabiliyorum ama oyuna giriş sağlayamıyorum.
Şifremi unuttum yeni üyelik vs. bunlara tıkladığımda da hiçbir şey olmuyor.
BİLEN VARSA YARDIM EDEBİLİR Mİ?
* Sizi, kimsenin bilmediği yerlere götürebilecek denli yüksek bir potansiyele sahip olan ve asıl önemlisi bu potansiyeli kullanabilen insanlarla olun.
Yaşamızda, hiç kimsenin zamanınızı çalmasına müsade etmeyin. *
Kullanıcı avatarı
Hypatiaa
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 106
Kayıt: 06 Nis 2019 20:47
Sunucu: Eminönü

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen Hypatiaa »

YÖNETİCİ YOK MU YA HU? OYUNDAN ANLAYAN BİRİ YOK MU?
* Sizi, kimsenin bilmediği yerlere götürebilecek denli yüksek bir potansiyele sahip olan ve asıl önemlisi bu potansiyeli kullanabilen insanlarla olun.
Yaşamızda, hiç kimsenin zamanınızı çalmasına müsade etmeyin. *
Kullanıcı avatarı
Galette
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 186
Kayıt: 28 Tem 2020 11:09
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Ottoman Nobility

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen Galette »

Şu halde bile yönetici soruyorsun
Kullanıcı avatarı
akif99
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 96
Kayıt: 30 May 2020 23:26

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen akif99 »

Senin işin zor yönetim yok. Olsa bile çok siklerine takmıyorlardı yine işin zor olacaktı ':)


Başka bilgisayardan giriş yapmaya çalış yapabiliyorsan belli ki bilgisayarın yarra yemiş hiç düzeltmekle uğraşma format at yok şayet başka bilgisayardan da giremiyorsan siktir et amkq
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Gizit Suikastçisi
Gizit Suikastçisi
Mesajlar: 5962
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Chrome'dan istanbuloyun.com/login.aspx gir sözleşme onayı hiç yapmadıysan sorun bundan kaynaklı olabiliyor. Chrome'dan bir kere bunu yapınca artık oyun launcher'i düzeliyor.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
Hypatiaa
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 106
Kayıt: 06 Nis 2019 20:47
Sunucu: Eminönü

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen Hypatiaa »

Galette yazdı: 20 Haz 2026 16:45 Şu halde bile yönetici soruyorsun
Şu halden kastın nedir kardeşim senin?
* Sizi, kimsenin bilmediği yerlere götürebilecek denli yüksek bir potansiyele sahip olan ve asıl önemlisi bu potansiyeli kullanabilen insanlarla olun.
Yaşamızda, hiç kimsenin zamanınızı çalmasına müsade etmeyin. *
Kullanıcı avatarı
Hypatiaa
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 106
Kayıt: 06 Nis 2019 20:47
Sunucu: Eminönü

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen Hypatiaa »

akif99 yazdı: 21 Haz 2026 00:31 Senin işin zor yönetim yok. Olsa bile çok siklerine takmıyorlardı yine işin zor olacaktı ':)


Başka bilgisayardan giriş yapmaya çalış yapabiliyorsan belli ki bilgisayarın yarra yemiş hiç düzeltmekle uğraşma format at yok şayet başka bilgisayardan da giremiyorsan siktir et amkq
Çok tuhaf ya bilinçli olarak oyuna girmemem için yapılmış sanki. ':)
* Sizi, kimsenin bilmediği yerlere götürebilecek denli yüksek bir potansiyele sahip olan ve asıl önemlisi bu potansiyeli kullanabilen insanlarla olun.
Yaşamızda, hiç kimsenin zamanınızı çalmasına müsade etmeyin. *
Kullanıcı avatarı
Hypatiaa
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 106
Kayıt: 06 Nis 2019 20:47
Sunucu: Eminönü

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen Hypatiaa »

TOLGARDA yazdı: 21 Haz 2026 09:33 Chrome'dan istanbuloyun.com/login.aspx gir sözleşme onayı hiç yapmadıysan sorun bundan kaynaklı olabiliyor. Chrome'dan bir kere bunu yapınca artık oyun launcher'i düzeliyor.
Olmuyor hiçbir şekilde ya. Sildim yeniden yükledim.
Giriş yaparken çıkan sözlemeşmeyi kabul ettim daha evvel.
Fakat şuan giriş ekranındaki hiçbir şeyi açmıyor.
Oyuna giriş yapamıyorum oradan şifremi unuttum vesaire tıklayınca onlarıda açmıyor. :(
* Sizi, kimsenin bilmediği yerlere götürebilecek denli yüksek bir potansiyele sahip olan ve asıl önemlisi bu potansiyeli kullanabilen insanlarla olun.
Yaşamızda, hiç kimsenin zamanınızı çalmasına müsade etmeyin. *
Kullanıcı avatarı
Galette
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 186
Kayıt: 28 Tem 2020 11:09
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Ottoman Nobility

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen Galette »

Hypatiaa yazdı: 22 Haz 2026 11:06
Galette yazdı: 20 Haz 2026 16:45 Şu halde bile yönetici soruyorsun
Şu halden kastın nedir kardeşim senin?

Kastım ne midir ?
Sen ne yap biliyormusun oyunda bugları bul fotoğraf video çek desteğe falan at haberleri olsun olmaz böyle
Kullanıcı avatarı
akif99
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 96
Kayıt: 30 May 2020 23:26

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Mesaj gönderen akif99 »

Galette yazdı: 22 Haz 2026 18:43
Hypatiaa yazdı: 22 Haz 2026 11:06
Galette yazdı: 20 Haz 2026 16:45 Şu halde bile yönetici soruyorsun
Şu halden kastın nedir kardeşim senin?

Kastım ne midir ?
Sen ne yap biliyormusun oyunda bugları bul fotoğraf video çek desteğe falan at haberleri olsun olmaz böyle

Adam oyuna giremiyor ki oyundaki bugları bulsun ':)
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön