
yani direnç elektrik. bu da neyi gösteriyor, çemberlitaştaki yaratıkların elektriğe büyük direnci olacak.




3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum.bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )

mitmet yazdı:3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum.bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )






nedense bn normal 3 bin wuruyorsam 3 kat ile 5000 wuruyorum.TeaM09 yazdı:mitmet yazdı:3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum.bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3kat ile 17 bin 18bin vuranlar çok normal hele sıgınaklarda. Full azat set ile 3700vurursun merandaki birçok yaratıga. 1100 vurdugun wsde olabilir. Ayrıca bir efsundan bu pek çıkmaz gibi gözüküyor :mrgreen:


ben buzum zor giriyorum sığınağa. :?bilinmez yazdı:Sığınaklarada almıyorlar zaten
Bilge yapcam artık karakteri.



Kod: Tümünü seç
DoSt B!Ld!kLeR!m kArDeŞLER!m mEğEr dÜşM@nIMmIŞ!!!!!