elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen mitmet »

elektrik hasarı çemberlitaş güncellemesiyle birlikte ÇÖP olacak. bence %99 ihtimali var. bakın çemberlitaş usulü diye bir efsun var:

Resim

yani direnç elektrik. bu da neyi gösteriyor, çemberlitaştaki yaratıkların elektriğe büyük direnci olacak. 8-) bunu göz önünde bulundurmanızı öneririm. 8-)
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
bilinmez
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1721
Kayıt: 03 Oca 2010 22:03
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen bilinmez »

Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen mitmet »

bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum. ;)
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
TeaM09
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 383
Kayıt: 04 Ara 2009 18:08
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen TeaM09 »

mitmet yazdı:
bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum. ;)

3kat ile 17 bin 18bin vuranlar çok normal hele sıgınaklarda. Full azat set ile 3700vurursun merandaki birçok yaratıga. 1100 vurdugun wsde olabilir. Ayrıca bir efsundan bu pek çıkmaz gibi gözüküyor :mrgreen:
Resim
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

1100 vurman normal çünkü herkes elektriğe direnç veriyor...
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen mitmet »

TeaM09 yazdı:
mitmet yazdı:
bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum. ;)

3kat ile 17 bin 18bin vuranlar çok normal hele sıgınaklarda. Full azat set ile 3700vurursun merandaki birçok yaratıga. 1100 vurdugun wsde olabilir. Ayrıca bir efsundan bu pek çıkmaz gibi gözüküyor :mrgreen:
nedense bn normal 3 bin wuruyorsam 3 kat ile 5000 wuruyorum. :D nasıl 3 kat bu?? :mrgreen: :mrgreen:
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
bilinmez
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1721
Kayıt: 03 Oca 2010 22:03
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen bilinmez »

Sığınaklarada almıyorlar zaten :D

Bilge yapcam artık karakteri.
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen mitmet »

bilinmez yazdı:Sığınaklarada almıyorlar zaten :D

Bilge yapcam artık karakteri.
ben buzum zor giriyorum sığınağa. :?
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
Toxit
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 233
Kayıt: 08 Haz 2010 12:58
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen Toxit »

en iyisi meteorit ve buz
Kullanıcı avatarı
xXdeli58Xx
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 23
Kayıt: 02 Eyl 2010 01:25
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen xXdeli58Xx »

sen azat cevriye item kullanmayı bilmiyorsun ! ;)
12 15 bin çakanlar gördüm ;)

Kod: Tümünü seç

DoSt B!Ld!kLeR!m kArDeŞLER!m mEğEr dÜşM@nIMmIŞ!!!!!
[/u][/b]
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön