Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.
Saygılarımla...
Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg
Zihin tutulması hakkında..
Zihin tutulması hakkında..
KORLEG
ZÜLKARNEYN
ZÜLKARNEYN
- Petcarar
- Yasemin'in Gözcüsü
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Zihin tutulması hakkında..
herkes başına kötü birşey geldiğinde hata arasaydı ooo.kfat4 yazdı:Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.
Saygılarımla...
Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi
- Mesajlar: 4338
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: Zihin tutulması hakkında..
Savaşçının zihin tutma olasılığını hesaba kattığımızda ve karşıdaki buyucu kıvrak ve işi bilen olduğunda savaşçılarında şansı çok az.
- aldatmaz2012
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 680
- Kayıt: 05 Ara 2009 13:58
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: Zihin tutulması hakkında..
Artık kesınlıkle şu zıhın tutulmasına bir çare bulunmalı artık eskısı gıbı degıl savaşçı ve buyuculerın guclerı artık eşıt ama durdurması 15 olan bır savascı zıhın tuttugunda buyucunun hıç bır şansı yok (buyu bozma felan demeyın bana 15 puanlık yetenegı buyu bozmaya yatırırsam zaten zıhın tutulmadan bıle yenılırım + %25 le mi kurtarıcaz)Şimdi bir savaşçının durdurması 15 varsayalım bunlar ve bır buyucu ıle vs yaptıgını varsayalım 5 olan bu kazanır bu zamana kadar buyucu ılk 2 ws yı alsa savaşçı 3. ws de cok buyuk ıhtımal zıhın tutar durum 2-1 dıyelım ve savaşçı 4. ws de zıhın tutmadan aldı dıyelım durum 2-2 sonra savascı yıne zıhın tutucak 3-2 sonra buyucu aldı dıyelım 3-3 sonra savaşçı zıhın tutmadan kazandı dıyelım 4-3 şimdi buyucunun 5 olması ıcın 2 vs de de zıhın yememesı lazım bunu kombınasyon olarak duşunursek savaşçının 2 vs ust ustte zıhın tutmama ıhtımalı 100 de 40 yanı 100 de 60 buyucu yatıcak (ayrıca savaşçının zıhın tutmassa bıle kazanma şansı var)Yanı su durumda ws yı buyucunun kazanması adeta mucızelere kalıyor kesınlıkle artık su zıhın tutulmasına el atılması lazım.
Alayına Gidermiş Sen Önce Korkmadan Bakkalla Git
-Burasıqistanbul-
-Burasıqistanbul-
- Petcarar
- Yasemin'in Gözcüsü
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Zihin tutulması hakkında..
kullanmasını bilmiyorsan büyü bozmaya puan ayıramazsın.aldatmaz2012 yazdı:Artık kesınlıkle şu zıhın tutulmasına bir çare bulunmalı artık eskısı gıbı degıl savaşçı ve buyuculerın guclerı artık eşıt ama durdurması 15 olan bır savascı zıhın tuttugunda buyucunun hıç bır şansı yok (buyu bozma felan demeyın bana 15 puanlık yetenegı buyu bozmaya yatırırsam zaten zıhın tutulmadan bıle yenılırım + %25 le mi kurtarıcaz)Şimdi bir savaşçının durdurması 15 varsayalım bunlar ve bır buyucu ıle vs yaptıgını varsayalım 5 olan bu kazanır bu zamana kadar buyucu ılk 2 ws yı alsa savaşçı 3. ws de cok buyuk ıhtımal zıhın tutar durum 2-1 dıyelım ve savaşçı 4. ws de zıhın tutmadan aldı dıyelım durum 2-2 sonra savascı yıne zıhın tutucak 3-2 sonra buyucu aldı dıyelım 3-3 sonra savaşçı zıhın tutmadan kazandı dıyelım 4-3 şimdi buyucunun 5 olması ıcın 2 vs de de zıhın yememesı lazım bunu kombınasyon olarak duşunursek savaşçının 2 vs ust ustte zıhın tutmama ıhtımalı 100 de 40 yanı 100 de 60 buyucu yatıcak (ayrıca savaşçının zıhın tutmassa bıle kazanma şansı var)Yanı su durumda ws yı buyucunun kazanması adeta mucızelere kalıyor kesınlıkle artık su zıhın tutulmasına el atılması lazım.
oyun grup oyunudur.
ayrıca savaşçıların da yenme şansı olması gerekir.
Re: Zihin tutulması hakkında..
Petcarar yazdı:herkes başına kötü birşey geldiğinde hata arasaydı ooo.kfat4 yazdı:Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.
Saygılarımla...
Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg
Bu oyunu minimum hata ile oynamaya çalışmak ve istemek suçsa, haklısın...
Deathless yazdı:büyü bozma diye bir yetenek var dostum..
Sanırım anlatmak istediğimi anlamamışsın. Büyü bozmanın, zihin tutulmasını bozma ihtimali ile zihin tutulmasının gelmesi ihtimali arasındaki dağlar kadar farkı anlatmaya çalıştım.
turkoxHAMSTER yazdı:Savaşçının zihin tutma olasılığını hesaba kattığımızda ve karşıdaki buyucu kıvrak ve işi bilen olduğunda savaşçılarında şansı çok az.
Ne kadar kıvrak olursa olsun birebir OkO' larda yetenek yenilenmesi farkından savaşçı alır.
KORLEG
ZÜLKARNEYN
ZÜLKARNEYN
- aldatmaz2012
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 680
- Kayıt: 05 Ara 2009 13:58
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: Zihin tutulması hakkında..
Bir kere savaşcının deparının yenılenme suresı 40 buyucunun 60 bu kadar buyuk saçmalıkmı olur ya
Alayına Gidermiş Sen Önce Korkmadan Bakkalla Git
-Burasıqistanbul-
-Burasıqistanbul-
- Petcarar
- Yasemin'in Gözcüsü
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Zihin tutulması hakkında..
bunun adı hata değil DENGE.her zaman siz adam öldürüp zevk almayacaksınız.karşınızdaki adam da alacak.GRUP OLARAK OYNAMAYI ÖĞRENECEKSİNİZ.daha durdurmadan kaçılabildiğini bile bilmiyorsun sanırım? bunu söyledikten sonra "ben zaten biliyodum canım" da dersiniz ekabir ekabir :| durdurma yemeden önce biryere tıklarsan durdurma seni durdurmaz.hiçbirşey olmazsa grubunda savaşçı olup ona öğreteceksin.biz sade büyü şifa alırız demeyeceksin, elindeki ejdere güvenip elinde ejder olmayanı aşağılamayacaksın.grubundaki savaşçıya durdurma yediğinde zihin toplama atması gerektiğini anlatacaksın.sanırım çok iş yapman gerekti? tabi siz kolaya kaçmayı seversiniz...kfat4 yazdı:Petcarar yazdı:herkes başına kötü birşey geldiğinde hata arasaydı ooo.kfat4 yazdı:Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.
Saygılarımla...
Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg
Bu oyunu minimum hata ile oynamaya çalışmak ve istemek suçsa, haklısın...
Deathless yazdı:büyü bozma diye bir yetenek var dostum..
Sanırım anlatmak istediğimi anlamamışsın. Büyü bozmanın, zihin tutulmasını bozma ihtimali ile zihin tutulmasının gelmesi ihtimali arasındaki dağlar kadar farkı anlatmaya çalıştım.
turkoxHAMSTER yazdı:Savaşçının zihin tutma olasılığını hesaba kattığımızda ve karşıdaki buyucu kıvrak ve işi bilen olduğunda savaşçılarında şansı çok az.
Ne kadar kıvrak olursa olsun birebir OkO' larda yetenek yenilenmesi farkından savaşçı alır.
- Theanswer3
- Tılsım Tanığı
- Mesajlar: 1478
- Kayıt: 15 May 2010 00:37
- Sunucu: Meran
- Klan: Lodos
Re: Zihin tutulması hakkında..
kfat4 yazdı:Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.
Saygılarımla...
Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg
katılıyorum
Gizlenmiş İçerikGöster
ÜŞÜYORUZ BAYKUŞ REYİZ KAPAT
MERAN HAXBALL TEAM