Zihin tutulması hakkında..

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
kfat4
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 733
Kayıt: 04 Ara 2009 17:40
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen kfat4 »

Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.

Saygılarımla...

Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg
KORLEG
ZÜLKARNEYN
Kullanıcı avatarı
Petcarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1245
Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen Petcarar »

kfat4 yazdı:Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.

Saygılarımla...

Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg
herkes başına kötü birşey geldiğinde hata arasaydı ooo.
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Praetorian Piyadesi
Praetorian Piyadesi
Mesajlar: 4338
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

Savaşçının zihin tutma olasılığını hesaba kattığımızda ve karşıdaki buyucu kıvrak ve işi bilen olduğunda savaşçılarında şansı çok az.
Kullanıcı avatarı
Deathless
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 100
Kayıt: 11 Ara 2009 12:04
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen Deathless »

büyü bozma diye bir yetenek var dostum..
Resim
Kullanıcı avatarı
aldatmaz2012
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 680
Kayıt: 05 Ara 2009 13:58
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen aldatmaz2012 »

Artık kesınlıkle şu zıhın tutulmasına bir çare bulunmalı artık eskısı gıbı degıl savaşçı ve buyuculerın guclerı artık eşıt ama durdurması 15 olan bır savascı zıhın tuttugunda buyucunun hıç bır şansı yok (buyu bozma felan demeyın bana 15 puanlık yetenegı buyu bozmaya yatırırsam zaten zıhın tutulmadan bıle yenılırım + %25 le mi kurtarıcaz)Şimdi bir savaşçının durdurması 15 varsayalım bunlar ve bır buyucu ıle vs yaptıgını varsayalım 5 olan bu kazanır bu zamana kadar buyucu ılk 2 ws yı alsa savaşçı 3. ws de cok buyuk ıhtımal zıhın tutar durum 2-1 dıyelım ve savaşçı 4. ws de zıhın tutmadan aldı dıyelım durum 2-2 sonra savascı yıne zıhın tutucak 3-2 sonra buyucu aldı dıyelım 3-3 sonra savaşçı zıhın tutmadan kazandı dıyelım 4-3 şimdi buyucunun 5 olması ıcın 2 vs de de zıhın yememesı lazım bunu kombınasyon olarak duşunursek savaşçının 2 vs ust ustte zıhın tutmama ıhtımalı 100 de 40 yanı 100 de 60 buyucu yatıcak (ayrıca savaşçının zıhın tutmassa bıle kazanma şansı var)Yanı su durumda ws yı buyucunun kazanması adeta mucızelere kalıyor kesınlıkle artık su zıhın tutulmasına el atılması lazım.
Alayına Gidermiş Sen Önce Korkmadan Bakkalla Git

-Burasıqistanbul-
Kullanıcı avatarı
Petcarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1245
Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen Petcarar »

aldatmaz2012 yazdı:Artık kesınlıkle şu zıhın tutulmasına bir çare bulunmalı artık eskısı gıbı degıl savaşçı ve buyuculerın guclerı artık eşıt ama durdurması 15 olan bır savascı zıhın tuttugunda buyucunun hıç bır şansı yok (buyu bozma felan demeyın bana 15 puanlık yetenegı buyu bozmaya yatırırsam zaten zıhın tutulmadan bıle yenılırım + %25 le mi kurtarıcaz)Şimdi bir savaşçının durdurması 15 varsayalım bunlar ve bır buyucu ıle vs yaptıgını varsayalım 5 olan bu kazanır bu zamana kadar buyucu ılk 2 ws yı alsa savaşçı 3. ws de cok buyuk ıhtımal zıhın tutar durum 2-1 dıyelım ve savaşçı 4. ws de zıhın tutmadan aldı dıyelım durum 2-2 sonra savascı yıne zıhın tutucak 3-2 sonra buyucu aldı dıyelım 3-3 sonra savaşçı zıhın tutmadan kazandı dıyelım 4-3 şimdi buyucunun 5 olması ıcın 2 vs de de zıhın yememesı lazım bunu kombınasyon olarak duşunursek savaşçının 2 vs ust ustte zıhın tutmama ıhtımalı 100 de 40 yanı 100 de 60 buyucu yatıcak (ayrıca savaşçının zıhın tutmassa bıle kazanma şansı var)Yanı su durumda ws yı buyucunun kazanması adeta mucızelere kalıyor kesınlıkle artık su zıhın tutulmasına el atılması lazım.
kullanmasını bilmiyorsan büyü bozmaya puan ayıramazsın.
oyun grup oyunudur.
ayrıca savaşçıların da yenme şansı olması gerekir.
Kullanıcı avatarı
kfat4
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 733
Kayıt: 04 Ara 2009 17:40
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen kfat4 »

Petcarar yazdı:
kfat4 yazdı:Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.

Saygılarımla...

Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg
herkes başına kötü birşey geldiğinde hata arasaydı ooo.

Bu oyunu minimum hata ile oynamaya çalışmak ve istemek suçsa, haklısın...
Deathless yazdı:büyü bozma diye bir yetenek var dostum..

Sanırım anlatmak istediğimi anlamamışsın. Büyü bozmanın, zihin tutulmasını bozma ihtimali ile zihin tutulmasının gelmesi ihtimali arasındaki dağlar kadar farkı anlatmaya çalıştım.



turkoxHAMSTER yazdı:Savaşçının zihin tutma olasılığını hesaba kattığımızda ve karşıdaki buyucu kıvrak ve işi bilen olduğunda savaşçılarında şansı çok az.

Ne kadar kıvrak olursa olsun birebir OkO' larda yetenek yenilenmesi farkından savaşçı alır.
KORLEG
ZÜLKARNEYN
Kullanıcı avatarı
aldatmaz2012
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 680
Kayıt: 05 Ara 2009 13:58
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen aldatmaz2012 »

Bir kere savaşcının deparının yenılenme suresı 40 buyucunun 60 bu kadar buyuk saçmalıkmı olur ya
Alayına Gidermiş Sen Önce Korkmadan Bakkalla Git

-Burasıqistanbul-
Kullanıcı avatarı
Petcarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1245
Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen Petcarar »

kfat4 yazdı:
Petcarar yazdı:
kfat4 yazdı:Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.

Saygılarımla...

Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg
herkes başına kötü birşey geldiğinde hata arasaydı ooo.

Bu oyunu minimum hata ile oynamaya çalışmak ve istemek suçsa, haklısın...
Deathless yazdı:büyü bozma diye bir yetenek var dostum..

Sanırım anlatmak istediğimi anlamamışsın. Büyü bozmanın, zihin tutulmasını bozma ihtimali ile zihin tutulmasının gelmesi ihtimali arasındaki dağlar kadar farkı anlatmaya çalıştım.



turkoxHAMSTER yazdı:Savaşçının zihin tutma olasılığını hesaba kattığımızda ve karşıdaki buyucu kıvrak ve işi bilen olduğunda savaşçılarında şansı çok az.

Ne kadar kıvrak olursa olsun birebir OkO' larda yetenek yenilenmesi farkından savaşçı alır.
bunun adı hata değil DENGE.her zaman siz adam öldürüp zevk almayacaksınız.karşınızdaki adam da alacak.GRUP OLARAK OYNAMAYI ÖĞRENECEKSİNİZ.daha durdurmadan kaçılabildiğini bile bilmiyorsun sanırım? bunu söyledikten sonra "ben zaten biliyodum canım" da dersiniz ekabir ekabir :| durdurma yemeden önce biryere tıklarsan durdurma seni durdurmaz.hiçbirşey olmazsa grubunda savaşçı olup ona öğreteceksin.biz sade büyü şifa alırız demeyeceksin, elindeki ejdere güvenip elinde ejder olmayanı aşağılamayacaksın.grubundaki savaşçıya durdurma yediğinde zihin toplama atması gerektiğini anlatacaksın.sanırım çok iş yapman gerekti? tabi siz kolaya kaçmayı seversiniz...
Kullanıcı avatarı
Theanswer3
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1478
Kayıt: 15 May 2010 00:37
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Zihin tutulması hakkında..

Mesaj gönderen Theanswer3 »

kfat4 yazdı:Öncelikle selamlar. Bildiğiniz gibi yeni bölgeler ile birlikte karakterlerin bazı özellikleri de artırıldı. Büyücüde yaratıklara vururken üzerindeki efsunun belli bir miktar kadar bonus eklenerek hasar vermesi, savaşçının hasarlarının artırılması, şifacının saldırısının artırılması vs vs... Bunların olması gayet normaldir. Karakterlerin enerjisinin artmasıyla, grup bölgelerinde hasarın yüksek olması gerekmesiyle alakalıdır. Asıl konuya değinecek olursak, durdurma yeteneğinin OkO' da yani klan savaşı ve vs' de farklı şekilde çalışması. Bölgeler gelmeden önce de aynı şekildeydi fakat en azından zihin tutulunca büyücünün kurtulma şansı oluyordu. Şimdi ise büyücü olsun, şifacı olsun zihin tutulduğu andan itibaren sadece bir ağır bir sert ve bir normal vuruş ile ölüyor. Büyü bozmayı 15 puan yaptık yüzde 25 ihtimal.. bir kez tutturamayınca 3 saniye sonra atabiliyorsun tekrar ve ikinci büyü bozmayı atana kadar büyücü tabiri caizse mefta... Biraz önce Er Meydanında savaşıyordum. savaş boyunca atılan durdurmaların % 85 i zihin tuttu. Nasıl bir %30' luk ihtimaldir bu ? Büyücü kullananlar iyi bilir bu yeteneğin ne sıklıkla zihin tuttuğunu. Bu yetenek illaki olur ama bu kadar sık zihin tutması biraz savaşçının eziciliğini göstermiş sanırım. Testte "Biz her türlü PvP' yi denedik" deyip burada karakter dengesinden bahsetmeleri içler acısı bir durum. Önerim şu ki ya bu yeteneğin gelme ihtimalini gerçek ihtimaline çevirin ya da büyü bozmaların zihin tutulmasını bozma ihtimalini biraz daha yükseltin.

Saygılarımla...

Meran sunucusu, Kartezyen.. Kristalxkorleg.. Korleg

katılıyorum
Gizlenmiş İçerikGöster
ÜŞÜYORUZ BAYKUŞ REYİZ KAPAT

MERAN HAXBALL TEAM
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön