11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
bgoktas97
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 8
Kayıt: 01 Nis 2018 14:59

11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen bgoktas97 »

1) Özel mesajlar, genel yazışma bölümünde yok oluyor her yazılan özel mesaj ayrı açılır kapanır pencereye dönüştürülsün.
2) Sağ alttaki küçük haritaya ek olarak istendiğinde kısayol tuşuyla açılabilen bölgenin tamamını gösteren büyük harita getirilmeli.
3) 1 seviyelik fare 59 seviyelik karakteri nasıl olur da sersemletir. Düzenleme yapılsın.

*Şimdilik aklıma gelenler bunlar sevgili forumdaşlarım, sizler de aklınıza gelen önerileri yazın, olurda yetkililer okursa fikir olsun. Bu başlık altında arşiv olmuş olsun.

İyi forumlar.
Kullanıcı avatarı
Seven
Fareli Köyün Kavalcısı
Fareli Köyün Kavalcısı
Mesajlar: 2855
Kayıt: 29 Haz 2011 08:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen Seven »

Küçük taş parçası ayağına batınca acıyorsa 1 lvllik farede karakterine musallat olur. :')

Bugün 1 Nisan bunu göze alarak cevap verirsen memnun olurum. :')
Gizlenmiş İçerikGöster
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Cankurtarann
Kobra Takipçisi
Kobra Takipçisi
Mesajlar: 925
Kayıt: 28 Ara 2012 11:28
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen Cankurtarann »

Seviyen arttırkça direncin , enerjin artıyor ve böylece aldığın hasar miktarı düşüyor . Ama sersemletme yeteneği farenin bir özelliği , hasara ve seviyeye bağlı bir şey değil . Bence düzenlenmesi gereken bir konu değil .
Kullanıcı avatarı
MaHKuMII
Sivri Ada Kaşifi
Sivri Ada Kaşifi
Mesajlar: 2233
Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: A. H. H

Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen MaHKuMII »

Seven yazdı: 01 Nis 2018 15:12 Küçük taş parçası ayağına batınca acıyorsa 1 lvllik farede karakterine musallat olur. :')

Küçük ayak parmağinın o kapıya değince çektiği acıyı hiçbir şeye değişmem 😁
Kullanıcı avatarı
yavuzlarbey
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 159
Kayıt: 08 Oca 2010 16:06
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen yavuzlarbey »

bgoktas97 yazdı: 01 Nis 2018 15:10 1) Özel mesajlar, genel yazışma bölümünde yok oluyor her yazılan özel mesaj ayrı açılır kapanır pencereye dönüştürülsün.
2) Sağ alttaki küçük haritaya ek olarak istendiğinde kısayol tuşuyla açılabilen bölgenin tamamını gösteren büyük harita getirilmeli.
3) 1 seviyelik fare 59 seviyelik karakteri nasıl olur da sersemletir. Düzenleme yapılsın.

*Şimdilik aklıma gelenler bunlar sevgili forumdaşlarım, sizler de aklınıza gelen önerileri yazın, olurda yetkililer okursa fikir olsun. Bu başlık altında arşiv olmuş olsun.

İyi forumlar.
O sersemletmeyi savasinca almiyorsun. Diger yaratiklarda da boyle durup savasinca sersemletme yok ama savas halindeyken yada seni kovalayan yaratiktan kacinca cok kolay sersemletme yiyebiliyorsun.
Kullanıcı avatarı
Seven
Fareli Köyün Kavalcısı
Fareli Köyün Kavalcısı
Mesajlar: 2855
Kayıt: 29 Haz 2011 08:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen Seven »

Seven yazdı: 01 Nis 2018 15:12 Küçük taş parçası ayağına batınca acıyorsa 1 lvllik farede karakterine musallat olur. :')
MaHKuMII yazdı: 01 Nis 2018 20:02
Küçük ayak parmağinın o kapıya değince çektiği acıyı hiçbir şeye değişmem 😁
:')
Gizlenmiş İçerikGöster
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
xLuCaGox
Kobra Takipçisi
Kobra Takipçisi
Mesajlar: 935
Kayıt: 21 Oca 2012 18:10
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Nemesis

Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen xLuCaGox »

Kinayeli bir tavırla 11. seviyesinde hala beta gibi gördüğünüz oyuna geliştirme önerisi vermeye tenezzül ettiğiniz için teşekkürler. Başka MMORPG oyunlarından emsal alınan özellikler, rol yapma oyunlarının tamamında olacak diye ahkam kesmekte üzücü. Gereksiz eleştiri, gizli hayranlıktır. Hala kanında zehir gibi dolaşan o hayranlıkla forumda zaman geçiren fakat oyuna etmediği laf kalan insanları gördükçe mutluluk duyuyorum. Kimse kimseye bir şey ikna etmek zorunda değil; kimse oyunu silah zoruyla/ölüm tehdidiyle oynamıyor. Oyun bittiyse sizin tabiriniz ile öldüyse ilgilenmez, oynamaz, üzerinde düşünmezsiniz. Baktınız olmuyor, bakmazsınız bu kadar basit olan bir şeyi böyle komplike hale getirip 7/24 forum üzerinden milleti rahatsız eden tayfa aşırı can sıkıcı. Açıkçası oyunda boss kaçıran o psikolojisi bozuk ahalinin forumda "oyun çok kötü moruq" tayfasının olduğundan şüpheleniyorum ve günden güne bu şüphem artıyor. Kendini ikna edemeyen insanların hayatta en çok sığındığı şey 'şikayet'tir.

11. senesinde hala beta gibi olan oyuna gönül vermiş birisi. Esen kalın.
xLuCaGox | LLAMA | dRopheaLing | Smegma | PaRCHeR | PaRCHeRII | PaRCHeRIII | Lucago | DrKojiro
since 2007
Tılsım - Anka - Eminönü
İKV 2020 Mani Birinciliği*
bgoktas97
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 8
Kayıt: 01 Nis 2018 14:59

Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen bgoktas97 »

gönderilen cevapları silen moderatör her kimse amacının saçını başını yoluyum. nasıl bi forum yönetimidir yaptığın.
Kullanıcı avatarı
TENGRISOYLUTURUK
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 12
Kayıt: 02 May 2011 23:04
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Raiders of Anatolia

Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen TENGRISOYLUTURUK »

xLuCaGox yazdı: 10 Nis 2018 10:59 Kinayeli bir tavırla 11. seviyesinde hala beta gibi gördüğünüz oyuna geliştirme önerisi vermeye tenezzül ettiğiniz için teşekkürler. Başka MMORPG oyunlarından emsal alınan özellikler, rol yapma oyunlarının tamamında olacak diye ahkam kesmekte üzücü. Gereksiz eleştiri, gizli hayranlıktır. Hala kanında zehir gibi dolaşan o hayranlıkla forumda zaman geçiren fakat oyuna etmediği laf kalan insanları gördükçe mutluluk duyuyorum. Kimse kimseye bir şey ikna etmek zorunda değil; kimse oyunu silah zoruyla/ölüm tehdidiyle oynamıyor. Oyun bittiyse sizin tabiriniz ile öldüyse ilgilenmez, oynamaz, üzerinde düşünmezsiniz. Baktınız olmuyor, bakmazsınız bu kadar basit olan bir şeyi böyle komplike hale getirip 7/24 forum üzerinden milleti rahatsız eden tayfa aşırı can sıkıcı. Açıkçası oyunda boss kaçıran o psikolojisi bozuk ahalinin forumda "oyun çok kötü moruq" tayfasının olduğundan şüpheleniyorum ve günden güne bu şüphem artıyor. Kendini ikna edemeyen insanların hayatta en çok sığındığı şey 'şikayet'tir.

11. senesinde hala beta gibi olan oyuna gönül vermiş birisi. Esen kalın.
Merhaba,
Ben de 11. yılında olan bu ihtiyar delikanlı oyuna gönül vermiş bir kişi olarak oyunun hâlâ çok eksik olduğunu belirtiyorum. Yapıcı eleştiriler dikkate alınmalı ve küçük ama sürekli güncellemelerle oyuncular oyuna çekilmeli. Örneğin 2 numaralı önerme benim yıllardır bu oyuna gelmesini beklediğim bir özellik, oyun haritasını tam ekran olarak görebilmeliyiz. Oyuna giriş değiştirilmeli, karakter değiştirmek için oyunu tümüyle kapatmak çok çağ dışı. Patron OOK'leri kaçıranlara da caydırıcı cezalar verilmeli, örneğin "süreli IP erişim yasağı" kısmen caydırıcı bir cezadır. Bu benim aklıma gelebiliyorsa geliştiricilerin aklına çok daha iyi çözümler gelebilir.
Ve elbette artık karakteri yönlendirme düğmeleri ve mantığı değişmeli, karakterin yalnızca fare kullanılarak ilerletilmesi çok geride kaldı.
Ve en nefret ettiğim ve bu oyunun kanseri olan özelliğe geliyorum. Özellikle Çemberlitaş geldiğinden beri şaheser ve nadide efsunlu eşyalar tektipleşti ve oyuncuya kombinasyon özgürlüğü tanıyan özelliğini yitirdi. Bunu şimdi Karaköy'de de yaşıyoruz ve ilerde daha yoğun yaşayacağız. Savaşçı sınıfında şuan neden Hidra Nefesi/Yıldız Alevi gibi tek tip element hasar verici eşyalar var, eskisi gibi "elektrik, buz, ateş, zehir, asit" hasarlarına çeşitli efsunlar eklenerek oluşturulan kombinasyonlar neden yok? Ve nadide ile şaheser eşyalar neden aktarılamıyor? Bunun yerine diğer oyunlarda bulunan karakter şifreleme veya eşya şifreleme gibi çağımız oyun teknolojisinde kullanılan yöntemler bizim oyunumuza da eklemlenmelidir.
Sıraladığım tüm bu öneriler yapıcı eleştiri özelliğinde olup, kesinlikle bir "kıskanma" veya "oyuna zarar verme" amacı taşımamaktadır. Dilerim çok emek verilerek yapılmış olan ve bana göre gerçekten çok nitelikli bilgilerle, entelektüel kültürle dolu olan bu Türk oyunu daha uzun yıllar capcanlı biçimde varlığını korur. :blush:
Resim
TENGRİSOYLUTÜRÜK
Türkiyetürkündür
İTTİHATveTERAKKİ
Zehirefendisi
Banlacax
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ

Mesaj gönderen KraToSs »

TENGRISOYLUTURUK yazdı: 11 Nis 2018 02:53
xLuCaGox yazdı: 10 Nis 2018 10:59 Kinayeli bir tavırla 11. seviyesinde hala beta gibi gördüğünüz oyuna geliştirme önerisi vermeye tenezzül ettiğiniz için teşekkürler. Başka MMORPG oyunlarından emsal alınan özellikler, rol yapma oyunlarının tamamında olacak diye ahkam kesmekte üzücü. Gereksiz eleştiri, gizli hayranlıktır. Hala kanında zehir gibi dolaşan o hayranlıkla forumda zaman geçiren fakat oyuna etmediği laf kalan insanları gördükçe mutluluk duyuyorum. Kimse kimseye bir şey ikna etmek zorunda değil; kimse oyunu silah zoruyla/ölüm tehdidiyle oynamıyor. Oyun bittiyse sizin tabiriniz ile öldüyse ilgilenmez, oynamaz, üzerinde düşünmezsiniz. Baktınız olmuyor, bakmazsınız bu kadar basit olan bir şeyi böyle komplike hale getirip 7/24 forum üzerinden milleti rahatsız eden tayfa aşırı can sıkıcı. Açıkçası oyunda boss kaçıran o psikolojisi bozuk ahalinin forumda "oyun çok kötü moruq" tayfasının olduğundan şüpheleniyorum ve günden güne bu şüphem artıyor. Kendini ikna edemeyen insanların hayatta en çok sığındığı şey 'şikayet'tir.

11. senesinde hala beta gibi olan oyuna gönül vermiş birisi. Esen kalın.
Merhaba,
Ben de 11. yılında olan bu ihtiyar delikanlı oyuna gönül vermiş bir kişi olarak oyunun hâlâ çok eksik olduğunu belirtiyorum. Yapıcı eleştiriler dikkate alınmalı ve küçük ama sürekli güncellemelerle oyuncular oyuna çekilmeli. Örneğin 2 numaralı önerme benim yıllardır bu oyuna gelmesini beklediğim bir özellik, oyun haritasını tam ekran olarak görebilmeliyiz. Oyuna giriş değiştirilmeli, karakter değiştirmek için oyunu tümüyle kapatmak çok çağ dışı. Patron OOK'leri kaçıranlara da caydırıcı cezalar verilmeli, örneğin "süreli IP erişim yasağı" kısmen caydırıcı bir cezadır. Bu benim aklıma gelebiliyorsa geliştiricilerin aklına çok daha iyi çözümler gelebilir.
Ve elbette artık karakteri yönlendirme düğmeleri ve mantığı değişmeli, karakterin yalnızca fare kullanılarak ilerletilmesi çok geride kaldı.
Ve en nefret ettiğim ve bu oyunun kanseri olan özelliğe geliyorum. Özellikle Çemberlitaş geldiğinden beri şaheser ve nadide efsunlu eşyalar tektipleşti ve oyuncuya kombinasyon özgürlüğü tanıyan özelliğini yitirdi. Bunu şimdi Karaköy'de de yaşıyoruz ve ilerde daha yoğun yaşayacağız. Savaşçı sınıfında şuan neden Hidra Nefesi/Yıldız Alevi gibi tek tip element hasar verici eşyalar var, eskisi gibi "elektrik, buz, ateş, zehir, asit" hasarlarına çeşitli efsunlar eklenerek oluşturulan kombinasyonlar neden yok? Ve nadide ile şaheser eşyalar neden aktarılamıyor? Bunun yerine diğer oyunlarda bulunan karakter şifreleme veya eşya şifreleme gibi çağımız oyun teknolojisinde kullanılan yöntemler bizim oyunumuza da eklemlenmelidir.
Sıraladığım tüm bu öneriler yapıcı eleştiri özelliğinde olup, kesinlikle bir "kıskanma" veya "oyuna zarar verme" amacı taşımamaktadır. Dilerim çok emek verilerek yapılmış olan ve bana göre gerçekten çok nitelikli bilgilerle, entelektüel kültürle dolu olan bu Türk oyunu daha uzun yıllar capcanlı biçimde varlığını korur. :blush:
Batu, karakter değiştirmek için oyunu komple kapatmak zorundasın çünkü oyun çok eski altyapı belli bununla ilgili ne yazıkki bir güncelleme gelmeyecek kendileri bu durumu dile getirdi.
Hidra nefesi /yıldız alevi olayına gelirsek bunu karaköy ilk çıktığında yazmıştık cevabını alamadık tıpkı zırh veren eşya olmaması gibi neden diğer element efsunlar oyunda yokta sadece ateş var dedim cevap olarak tatmin edici bir cevap alamadım fakat ateş olmasının sebebi yaratıklarda hasar olarak İstanbul kıyamet vakti evreninde en çok ateş'e karşı dirençsiz olduklarıdır tek bir bölgede değil.

mesela tüneldeki farelere buz çok iyi vurmaz herneyse.

ben bıraktım şuan kafam en azından biraz rahat şu alacağım bir iki cevap var onlarıda bi alayım forumda bir arkadaşa bakıpda çıkacakmışım moduna gireceğim artık ki forumda ölü özde .
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön