1) Özel mesajlar, genel yazışma bölümünde yok oluyor her yazılan özel mesaj ayrı açılır kapanır pencereye dönüştürülsün.
2) Sağ alttaki küçük haritaya ek olarak istendiğinde kısayol tuşuyla açılabilen bölgenin tamamını gösteren büyük harita getirilmeli.
3) 1 seviyelik fare 59 seviyelik karakteri nasıl olur da sersemletir. Düzenleme yapılsın.
*Şimdilik aklıma gelenler bunlar sevgili forumdaşlarım, sizler de aklınıza gelen önerileri yazın, olurda yetkililer okursa fikir olsun. Bu başlık altında arşiv olmuş olsun.
İyi forumlar.
11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ
Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ
Küçük taş parçası ayağına batınca acıyorsa 1 lvllik farede karakterine musallat olur.
Bugün 1 Nisan bunu göze alarak cevap verirsen memnun olurum.
Bugün 1 Nisan bunu göze alarak cevap verirsen memnun olurum.
- Cankurtarann
- Kobra Takipçisi

- Mesajlar: 925
- Kayıt: 28 Ara 2012 11:28
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ
Seviyen arttırkça direncin , enerjin artıyor ve böylece aldığın hasar miktarı düşüyor . Ama sersemletme yeteneği farenin bir özelliği , hasara ve seviyeye bağlı bir şey değil . Bence düzenlenmesi gereken bir konu değil .
- yavuzlarbey
- Cin Avcısı

- Mesajlar: 159
- Kayıt: 08 Oca 2010 16:06
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ
O sersemletmeyi savasinca almiyorsun. Diger yaratiklarda da boyle durup savasinca sersemletme yok ama savas halindeyken yada seni kovalayan yaratiktan kacinca cok kolay sersemletme yiyebiliyorsun.bgoktas97 yazdı: ↑01 Nis 2018 15:10 1) Özel mesajlar, genel yazışma bölümünde yok oluyor her yazılan özel mesaj ayrı açılır kapanır pencereye dönüştürülsün.
2) Sağ alttaki küçük haritaya ek olarak istendiğinde kısayol tuşuyla açılabilen bölgenin tamamını gösteren büyük harita getirilmeli.
3) 1 seviyelik fare 59 seviyelik karakteri nasıl olur da sersemletir. Düzenleme yapılsın.
*Şimdilik aklıma gelenler bunlar sevgili forumdaşlarım, sizler de aklınıza gelen önerileri yazın, olurda yetkililer okursa fikir olsun. Bu başlık altında arşiv olmuş olsun.
İyi forumlar.
-
xLuCaGox
- Kobra Takipçisi

- Mesajlar: 935
- Kayıt: 21 Oca 2012 18:10
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Nemesis
Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ
Kinayeli bir tavırla 11. seviyesinde hala beta gibi gördüğünüz oyuna geliştirme önerisi vermeye tenezzül ettiğiniz için teşekkürler. Başka MMORPG oyunlarından emsal alınan özellikler, rol yapma oyunlarının tamamında olacak diye ahkam kesmekte üzücü. Gereksiz eleştiri, gizli hayranlıktır. Hala kanında zehir gibi dolaşan o hayranlıkla forumda zaman geçiren fakat oyuna etmediği laf kalan insanları gördükçe mutluluk duyuyorum. Kimse kimseye bir şey ikna etmek zorunda değil; kimse oyunu silah zoruyla/ölüm tehdidiyle oynamıyor. Oyun bittiyse sizin tabiriniz ile öldüyse ilgilenmez, oynamaz, üzerinde düşünmezsiniz. Baktınız olmuyor, bakmazsınız bu kadar basit olan bir şeyi böyle komplike hale getirip 7/24 forum üzerinden milleti rahatsız eden tayfa aşırı can sıkıcı. Açıkçası oyunda boss kaçıran o psikolojisi bozuk ahalinin forumda "oyun çok kötü moruq" tayfasının olduğundan şüpheleniyorum ve günden güne bu şüphem artıyor. Kendini ikna edemeyen insanların hayatta en çok sığındığı şey 'şikayet'tir.
11. senesinde hala beta gibi olan oyuna gönül vermiş birisi. Esen kalın.
11. senesinde hala beta gibi olan oyuna gönül vermiş birisi. Esen kalın.
xLuCaGox | LLAMA | dRopheaLing | Smegma | PaRCHeR | PaRCHeRII | PaRCHeRIII | Lucago | DrKojiro
since 2007
Tılsım - Anka - Eminönü
İKV 2020 Mani Birinciliği*
since 2007
Tılsım - Anka - Eminönü
İKV 2020 Mani Birinciliği*
Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ
gönderilen cevapları silen moderatör her kimse amacının saçını başını yoluyum. nasıl bi forum yönetimidir yaptığın.
- TENGRISOYLUTURUK
- Salgın Koruyucusu

- Mesajlar: 12
- Kayıt: 02 May 2011 23:04
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Raiders of Anatolia
Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ
Merhaba,xLuCaGox yazdı: ↑10 Nis 2018 10:59 Kinayeli bir tavırla 11. seviyesinde hala beta gibi gördüğünüz oyuna geliştirme önerisi vermeye tenezzül ettiğiniz için teşekkürler. Başka MMORPG oyunlarından emsal alınan özellikler, rol yapma oyunlarının tamamında olacak diye ahkam kesmekte üzücü. Gereksiz eleştiri, gizli hayranlıktır. Hala kanında zehir gibi dolaşan o hayranlıkla forumda zaman geçiren fakat oyuna etmediği laf kalan insanları gördükçe mutluluk duyuyorum. Kimse kimseye bir şey ikna etmek zorunda değil; kimse oyunu silah zoruyla/ölüm tehdidiyle oynamıyor. Oyun bittiyse sizin tabiriniz ile öldüyse ilgilenmez, oynamaz, üzerinde düşünmezsiniz. Baktınız olmuyor, bakmazsınız bu kadar basit olan bir şeyi böyle komplike hale getirip 7/24 forum üzerinden milleti rahatsız eden tayfa aşırı can sıkıcı. Açıkçası oyunda boss kaçıran o psikolojisi bozuk ahalinin forumda "oyun çok kötü moruq" tayfasının olduğundan şüpheleniyorum ve günden güne bu şüphem artıyor. Kendini ikna edemeyen insanların hayatta en çok sığındığı şey 'şikayet'tir.
11. senesinde hala beta gibi olan oyuna gönül vermiş birisi. Esen kalın.
Ben de 11. yılında olan bu ihtiyar delikanlı oyuna gönül vermiş bir kişi olarak oyunun hâlâ çok eksik olduğunu belirtiyorum. Yapıcı eleştiriler dikkate alınmalı ve küçük ama sürekli güncellemelerle oyuncular oyuna çekilmeli. Örneğin 2 numaralı önerme benim yıllardır bu oyuna gelmesini beklediğim bir özellik, oyun haritasını tam ekran olarak görebilmeliyiz. Oyuna giriş değiştirilmeli, karakter değiştirmek için oyunu tümüyle kapatmak çok çağ dışı. Patron OOK'leri kaçıranlara da caydırıcı cezalar verilmeli, örneğin "süreli IP erişim yasağı" kısmen caydırıcı bir cezadır. Bu benim aklıma gelebiliyorsa geliştiricilerin aklına çok daha iyi çözümler gelebilir.
Ve elbette artık karakteri yönlendirme düğmeleri ve mantığı değişmeli, karakterin yalnızca fare kullanılarak ilerletilmesi çok geride kaldı.
Ve en nefret ettiğim ve bu oyunun kanseri olan özelliğe geliyorum. Özellikle Çemberlitaş geldiğinden beri şaheser ve nadide efsunlu eşyalar tektipleşti ve oyuncuya kombinasyon özgürlüğü tanıyan özelliğini yitirdi. Bunu şimdi Karaköy'de de yaşıyoruz ve ilerde daha yoğun yaşayacağız. Savaşçı sınıfında şuan neden Hidra Nefesi/Yıldız Alevi gibi tek tip element hasar verici eşyalar var, eskisi gibi "elektrik, buz, ateş, zehir, asit" hasarlarına çeşitli efsunlar eklenerek oluşturulan kombinasyonlar neden yok? Ve nadide ile şaheser eşyalar neden aktarılamıyor? Bunun yerine diğer oyunlarda bulunan karakter şifreleme veya eşya şifreleme gibi çağımız oyun teknolojisinde kullanılan yöntemler bizim oyunumuza da eklemlenmelidir.
Sıraladığım tüm bu öneriler yapıcı eleştiri özelliğinde olup, kesinlikle bir "kıskanma" veya "oyuna zarar verme" amacı taşımamaktadır. Dilerim çok emek verilerek yapılmış olan ve bana göre gerçekten çok nitelikli bilgilerle, entelektüel kültürle dolu olan bu Türk oyunu daha uzun yıllar capcanlı biçimde varlığını korur.

TENGRİSOYLUTÜRÜK
Türkiyetürkündür
İTTİHATveTERAKKİ
Zehirefendisi
Banlacax
Re: 11. SENESİNDE HALA BETA GİBİ OLAN OYUNA GELİŞTİRME ÖNERİLERİ
Batu, karakter değiştirmek için oyunu komple kapatmak zorundasın çünkü oyun çok eski altyapı belli bununla ilgili ne yazıkki bir güncelleme gelmeyecek kendileri bu durumu dile getirdi.TENGRISOYLUTURUK yazdı: ↑11 Nis 2018 02:53Merhaba,xLuCaGox yazdı: ↑10 Nis 2018 10:59 Kinayeli bir tavırla 11. seviyesinde hala beta gibi gördüğünüz oyuna geliştirme önerisi vermeye tenezzül ettiğiniz için teşekkürler. Başka MMORPG oyunlarından emsal alınan özellikler, rol yapma oyunlarının tamamında olacak diye ahkam kesmekte üzücü. Gereksiz eleştiri, gizli hayranlıktır. Hala kanında zehir gibi dolaşan o hayranlıkla forumda zaman geçiren fakat oyuna etmediği laf kalan insanları gördükçe mutluluk duyuyorum. Kimse kimseye bir şey ikna etmek zorunda değil; kimse oyunu silah zoruyla/ölüm tehdidiyle oynamıyor. Oyun bittiyse sizin tabiriniz ile öldüyse ilgilenmez, oynamaz, üzerinde düşünmezsiniz. Baktınız olmuyor, bakmazsınız bu kadar basit olan bir şeyi böyle komplike hale getirip 7/24 forum üzerinden milleti rahatsız eden tayfa aşırı can sıkıcı. Açıkçası oyunda boss kaçıran o psikolojisi bozuk ahalinin forumda "oyun çok kötü moruq" tayfasının olduğundan şüpheleniyorum ve günden güne bu şüphem artıyor. Kendini ikna edemeyen insanların hayatta en çok sığındığı şey 'şikayet'tir.
11. senesinde hala beta gibi olan oyuna gönül vermiş birisi. Esen kalın.
Ben de 11. yılında olan bu ihtiyar delikanlı oyuna gönül vermiş bir kişi olarak oyunun hâlâ çok eksik olduğunu belirtiyorum. Yapıcı eleştiriler dikkate alınmalı ve küçük ama sürekli güncellemelerle oyuncular oyuna çekilmeli. Örneğin 2 numaralı önerme benim yıllardır bu oyuna gelmesini beklediğim bir özellik, oyun haritasını tam ekran olarak görebilmeliyiz. Oyuna giriş değiştirilmeli, karakter değiştirmek için oyunu tümüyle kapatmak çok çağ dışı. Patron OOK'leri kaçıranlara da caydırıcı cezalar verilmeli, örneğin "süreli IP erişim yasağı" kısmen caydırıcı bir cezadır. Bu benim aklıma gelebiliyorsa geliştiricilerin aklına çok daha iyi çözümler gelebilir.
Ve elbette artık karakteri yönlendirme düğmeleri ve mantığı değişmeli, karakterin yalnızca fare kullanılarak ilerletilmesi çok geride kaldı.
Ve en nefret ettiğim ve bu oyunun kanseri olan özelliğe geliyorum. Özellikle Çemberlitaş geldiğinden beri şaheser ve nadide efsunlu eşyalar tektipleşti ve oyuncuya kombinasyon özgürlüğü tanıyan özelliğini yitirdi. Bunu şimdi Karaköy'de de yaşıyoruz ve ilerde daha yoğun yaşayacağız. Savaşçı sınıfında şuan neden Hidra Nefesi/Yıldız Alevi gibi tek tip element hasar verici eşyalar var, eskisi gibi "elektrik, buz, ateş, zehir, asit" hasarlarına çeşitli efsunlar eklenerek oluşturulan kombinasyonlar neden yok? Ve nadide ile şaheser eşyalar neden aktarılamıyor? Bunun yerine diğer oyunlarda bulunan karakter şifreleme veya eşya şifreleme gibi çağımız oyun teknolojisinde kullanılan yöntemler bizim oyunumuza da eklemlenmelidir.
Sıraladığım tüm bu öneriler yapıcı eleştiri özelliğinde olup, kesinlikle bir "kıskanma" veya "oyuna zarar verme" amacı taşımamaktadır. Dilerim çok emek verilerek yapılmış olan ve bana göre gerçekten çok nitelikli bilgilerle, entelektüel kültürle dolu olan bu Türk oyunu daha uzun yıllar capcanlı biçimde varlığını korur.![]()
Hidra nefesi /yıldız alevi olayına gelirsek bunu karaköy ilk çıktığında yazmıştık cevabını alamadık tıpkı zırh veren eşya olmaması gibi neden diğer element efsunlar oyunda yokta sadece ateş var dedim cevap olarak tatmin edici bir cevap alamadım fakat ateş olmasının sebebi yaratıklarda hasar olarak İstanbul kıyamet vakti evreninde en çok ateş'e karşı dirençsiz olduklarıdır tek bir bölgede değil.
mesela tüneldeki farelere buz çok iyi vurmaz herneyse.
ben bıraktım şuan kafam en azından biraz rahat şu alacağım bir iki cevap var onlarıda bi alayım forumda bir arkadaşa bakıpda çıkacakmışım moduna gireceğim artık ki forumda ölü özde .
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.









