Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
GunAtesi
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 15
Kayıt: 15 Tem 2015 11:45
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen GunAtesi »

Öncelikle herkese merhaba!Ben 49 seviye büyücü ve savaşçıya sahibim . Ama ikisiylede gaffar giremiyorum .Kendimi daha çok büyücüme odakladım . Ona çemberlitaşa girmek için kıyamet asa ürettim . Ama giremedim . Biliyorsunuz ki Çemberlitaş bölgesi için Meteorit 1 tılsımı isteniyor . Bende yavaş yavaş üretmeye karar verdim . Bunu üretebilecek bütçeye herhangi bir şekilde sahib değilim. Bende sürekli holde örümcek kesiyorum ve maden çekiyorum . Küçük karları hesaplıyorum . Belkide 1 ay sonraki karıda karıştırıyorum üretmek için . Hesap defteri tutuyorum . Kısacası uğraşıyorum . Şimdi diyeceksiniz ki neden anlatıyorsun . Ben bu tılsımı ürettim diyelim . Yeni bölge geldi . Orada farklı bir büyü istendi mesela buz . Ardından meteorit 1 tılsımına ihtiyac kalmadı . Bunu üretmek için girdiğim o kadar emek var . Sonra oradaki itemler istenecek ve çemberlitaş unutulacak . Bu sefer m1 i olmayanlar da girecek . Tabi bunların hepsi yeni bölge gelirse vesaire ... Yardımcı olmak isteyen arkadaşlardan isteğim şudur ; Yeni bölge nasıl olacak , M1 e ihtiyac kalacak mı boşuna mı üretirim , orayı mı bekleyeyim . Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum :) .
:)
Kullanıcı avatarı
Barbarosxhizir
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1437
Kayıt: 23 Nis 2010 07:36
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Vuslatt

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen Barbarosxhizir »

Düşüncelerinde çok haklısın fakat yeni gelecek bölgede verdikleri hasarları yüksek olan zırhları büyü direncleri ve canlları yüksek miktarda olan boşlar olursa bu defa çemberlitaş bölgesi itemleri ful olan arkadaşları alacaklardır sana tavsiyem m1 üret itemlerini fulle ve tekrardan materyal kasmaya başla
Resim
Resim
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
aaasd
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 332
Kayıt: 12 Eki 2010 12:43
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen aaasd »

benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.

yeni levelle birlikte yeni tılsımlar gelebilir holdeki yaratıklar güçlenebilir ama,, elimizdeki hol materyalleri ve tılsımlarının değer kaybedeceğini hiç ama hiç mantıklı bulmuyorum
__________________________________________________________________________
Resim

Size yapılan en ufak bir yardımı sakın unutmayınız, yaptığınız en büyük yardımı ise hiçbir vakit hatırlamayınız...
Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 831
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen mstfmrt »

aaasd yazdı:benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.

yeni levelle birlikte yeni tılsımlar gelebilir holdeki yaratıklar güçlenebilir ama,, elimizdeki hol materyalleri ve tılsımlarının değer kaybedeceğini hiç ama hiç mantıklı bulmuyorum
meteorit 1 tılsımının üstü meteorit 2 mi :D :D bu zaten kademesiz tılsım bunun üstü nasıl olacak saniyede 3 meteorit mi atacak :D
her neyse onu bilmiyorum ama aynı anda 2 büyü attıran tılsım gelse çok iyi olur ;)
Kullanıcı avatarı
SikayetVar
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 755
Kayıt: 30 Ağu 2012 00:47
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Raiders of Anatolia

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen SikayetVar »

Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.
Kıyamet Günlüğüm için görsele tıklayın.
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
aaasd
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 332
Kayıt: 12 Eki 2010 12:43
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen aaasd »

mstfmrt yazdı:
aaasd yazdı:benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.

yeni levelle birlikte yeni tılsımlar gelebilir holdeki yaratıklar güçlenebilir ama,, elimizdeki hol materyalleri ve tılsımlarının değer kaybedeceğini hiç ama hiç mantıklı bulmuyorum
meteorit 1 tılsımının üstü meteorit 2 mi :D :D bu zaten kademesiz tılsım bunun üstü nasıl olacak saniyede 3 meteorit mi atacak :D
her neyse onu bilmiyorum ama aynı anda 2 büyü attıran tılsım gelse çok iyi olur ;)
kademesiz tılsım olsa yanındaki 1 ibaresi olmazdı kardesim meteorit 2 de 1 saniye yerine 1,5 saniye 2 saniye meteoritin süresini düşürebilir inş anlamışsındır

dipnot: iyileştirme tılsımı kademesizdir
__________________________________________________________________________
Resim

Size yapılan en ufak bir yardımı sakın unutmayınız, yaptığınız en büyük yardımı ise hiçbir vakit hatırlamayınız...
Kullanıcı avatarı
Kabile
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1090
Kayıt: 07 Ağu 2012 15:47
Sunucu: Meran
Klan: Lodos
Lonca: Kabile

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen Kabile »

M1 uret kardeş cemberlidende fulle kendini kısadan anlatıyorum fulkendiğinde y2 takas et in hole zamanla m1 bb 3 te basarsın sen ileriyle alakalı olayı boş ver o anının tadını cıkarmaya bak
Dünyada En Büyük kabadayılık EFENDİLİKTİR .
AHMET ÖZ
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆TETİKÇİ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


ÖLÜM
Ne Zaman ?
Nerde ?
Nasıl ?
Kullanıcı avatarı
BunudaBanlayin
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1443
Kayıt: 02 Tem 2012 10:27
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen BunudaBanlayin »

mstfmrt yazdı:
aaasd yazdı:benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.

yeni levelle birlikte yeni tılsımlar gelebilir holdeki yaratıklar güçlenebilir ama,, elimizdeki hol materyalleri ve tılsımlarının değer kaybedeceğini hiç ama hiç mantıklı bulmuyorum
meteorit 1 tılsımının üstü meteorit 2 mi :D :D bu zaten kademesiz tılsım bunun üstü nasıl olacak saniyede 3 meteorit mi atacak :D
her neyse onu bilmiyorum ama aynı anda 2 büyü attıran tılsım gelse çok iyi olur ;)
mstfmrt cümleyi algılama sorunun var sanırım. Yeni güncelleme ile meteorit 2 tılsımının geldiğini baz alırsak diyor bak arkadaş.
Resim
Kullanıcı avatarı
Krip
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 5
Kayıt: 07 Haz 2013 18:07
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Raiders of Anatolia

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen Krip »

aaasd yazdı:
kademesiz tılsım olsa yanındaki 1 ibaresi olmazdı kardesim meteorit 2 de 1 saniye yerine 1,5 saniye 2 saniye meteoritin süresini düşürebilir inş anlamışsındır


Yalnız tılsımların kademesi parantez içinde yazar.
Örn: Meteorit 2 (III)

Yeni gelecek tılsım Meteorit 3 gibi farklı bir isimle adlandırılır büyük ihtimalle ve daha önceden olmayan bir özellikle çıkar.
Resim
Kullanıcı avatarı
Kptm1234
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 166
Kayıt: 03 May 2011 18:55
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: GazapVeBiz

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen Kptm1234 »

Jvnon gibi karma hasar veren büyücü, Kenan gibi sarsılmaz açık iken saldıran savaşçı,Fundistatores (ismini tam hatırlamıyorum)gibi menzil hasarı veren sifaci .:D Nasil?Büyücü biraz abartılı oldu ama olsun. :D
Kalfa Eminönü
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön