Öyle Bi Ayar Gelsin İsteyen İstediği Gibi Kullansın Herkese Nasıl Kolay Geliyorsa Öyle Kullansın Senin Dediğin Gibi Özellikte Gelebilir İsteyenler Onu Kullansın İsteyenler Eskisi Gibi Kullansın
Piskan
Piskanfour
Piskanfive
Piskansix
Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
-
yusuferkam
- Sahaf Yardımcısı

- Mesajlar: 106
- Kayıt: 29 Nis 2010 20:18
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Lodos
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Yani ; )yusuferkam yazdı:Öyle Bi Ayar Gelsin İsteyen İstediği Gibi Kullansın Herkese Nasıl Kolay Geliyorsa Öyle Kullansın Senin Dediğin Gibi Özellikte Gelebilir İsteyenler Onu Kullansın İsteyenler Eskisi Gibi Kullansın
Piskan
Piskanfour
Piskanfive
Piskansix


- ORHANBEY
- Meteor Kaşifi

- Mesajlar: 1625
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Ata
Fare Kullanımları
Merhabalar...
Uzun süredir Eğitimim nedeniyle forumda aktif değilim.
Sorununuz belli yerlere takılmak kaçarken yanlış hedef seçmek konuları olarak algıladım.
İKV de Fare kullanımı gelişmişdir ve diğer MMORPG lerdeki gibi sadece tıklama şeklinde işlev göstermemektedir.Ör : Bir yere giderken birşey seçmeden gitmek istiyorsunuz ? CTRL ile birlikte farenin sol tuşu ile ilerlerseniz bir hedef seçmeden doğruca gidersiniz . ALT tuşu ile de benzer işlev yapıyordu ( Düşmanı seçmiyor diye hatırlıyorum ama yanlış olabilir
) bu fare kullanımı ile ilgili sizin kullanımızı artıracak yöntemleri İKV kullanım klavuzunda bulabilirsiniz(Rehber) 
W,A,S,D gelse kötü mü olur.Tabi ki hayır + yönde etkiler ama sizin sorunlarınıza şu anda bu kısayollar ile birlikte aşılabiliyor.
Uzun süredir Eğitimim nedeniyle forumda aktif değilim.
Sorununuz belli yerlere takılmak kaçarken yanlış hedef seçmek konuları olarak algıladım.
İKV de Fare kullanımı gelişmişdir ve diğer MMORPG lerdeki gibi sadece tıklama şeklinde işlev göstermemektedir.Ör : Bir yere giderken birşey seçmeden gitmek istiyorsunuz ? CTRL ile birlikte farenin sol tuşu ile ilerlerseniz bir hedef seçmeden doğruca gidersiniz . ALT tuşu ile de benzer işlev yapıyordu ( Düşmanı seçmiyor diye hatırlıyorum ama yanlış olabilir
W,A,S,D gelse kötü mü olur.Tabi ki hayır + yönde etkiler ama sizin sorunlarınıza şu anda bu kısayollar ile birlikte aşılabiliyor.
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
anlattıklarınızı yeni öğrendim.ORHANBEY yazdı:Merhabalar...
Uzun süredir Eğitimim nedeniyle forumda aktif değilim.
Sorununuz belli yerlere takılmak kaçarken yanlış hedef seçmek konuları olarak algıladım.
İKV de Fare kullanımı gelişmişdir ve diğer MMORPG lerdeki gibi sadece tıklama şeklinde işlev göstermemektedir.Ör : Bir yere giderken birşey seçmeden gitmek istiyorsunuz ? CTRL ile birlikte farenin sol tuşu ile ilerlerseniz bir hedef seçmeden doğruca gidersiniz . ALT tuşu ile de benzer işlev yapıyordu ( Düşmanı seçmiyor diye hatırlıyorum ama yanlış olabilir) bu fare kullanımı ile ilgili sizin kullanımızı artıracak yöntemleri İKV kullanım klavuzunda bulabilirsiniz(Rehber)
W,A,S,D gelse kötü mü olur.Tabi ki hayır + yönde etkiler ama sizin sorunlarınıza şu anda bu kısayollar ile birlikte aşılabiliyor.
Fakat,
sorunum bunlarla çözülecek bişey değil , kaçamıyorsun yaa çok basit sivri adada tazılara yakalan 1 tane oldumu kesersin 2 oldumu kesersin 3 olduğu zaman 1 tanesini bile kesemezsin bırakmıyorlar seni öldüremeseler bile kitliyorlar depar açıon skill yanıyor ziyan oluyor ama W tuşu devrede olsa basarım ilerlerim ne güzel,


- ORHANBEY
- Meteor Kaşifi

- Mesajlar: 1625
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Ata
Hareket Yetersizliği
Yine aynı durumda tazılar , tesla küresi , vahşi vb.. her türlü yavaşlatan yaratık ve yeteneklerde Ctrl ile birlikte sürekli ileri Sol tıklama ile ilerleyebilirsiniz.W ile tabiki daha kolay olur
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldirBendini yazdı:edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalıel alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği varkurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak![]()
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.
"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"
Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbeeoyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
Haziran 2007'den Beri...Hoşçakal Kuklacı
XXTİMURXX--XTİMURX-- Arzkesen--Firar
XXTİMURXX--XTİMURX-- Arzkesen--Firar
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
XTIMURX yazdı:Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldirBendini yazdı:edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalıel alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği varkurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak![]()
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.
"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"
Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbeeoyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
sana burdan kafayı gömerim olan ekrana olur sana tazminat davası açar ordan gelen paralarla adam tutar seni dövdürürüm


- mitmet
- Yalnız Adam'ın Dostu

- Mesajlar: 2784
- Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
XTIMURX sana bişi dememiş ki ?Bendini yazdı:XTIMURX yazdı:Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldirBendini yazdı:edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalıel alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği varkurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak![]()
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.
"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"
Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbeeoyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
sana burdan kafayı gömerim olan ekrana olur sana tazminat davası açar ordan gelen paralarla adam tutar seni dövdürürüm
yazamayacağım kadar çok karakter..


Gizlenmiş İçerikGöster
GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
mitmet yazdı:XTIMURX sana bişi dememiş ki ?Bendini yazdı:XTIMURX yazdı:Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldirBendini yazdı:edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalıel alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği varkurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak![]()
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.
"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"
Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbeeoyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
sana burdan kafayı gömerim olan ekrana olur sana tazminat davası açar ordan gelen paralarla adam tutar seni dövdürürüm
bende sana demedim ne olucak şimdi ?


- mitmet
- Yalnız Adam'ın Dostu

- Mesajlar: 2784
- Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
ciddi sorucam. bu foruma karışıklık yaratmak için mi kayıt oldun ?bende sana demedim ne olucak şimdi ?
yazamayacağım kadar çok karakter..


Gizlenmiş İçerikGöster
GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!


