Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
yusuferkam
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 106
Kayıt: 29 Nis 2010 20:18
Sunucu: Kuklacı
Klan: Lodos

Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]

Mesaj gönderen yusuferkam »

Öyle Bi Ayar Gelsin İsteyen İstediği Gibi Kullansın Herkese Nasıl Kolay Geliyorsa Öyle Kullansın Senin Dediğin Gibi Özellikte Gelebilir İsteyenler Onu Kullansın İsteyenler Eskisi Gibi Kullansın

Piskan
Piskanfour
Piskanfive
Piskansix
Kullanıcı avatarı
Bendini
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 54
Kayıt: 26 Eki 2010 14:31
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]

Mesaj gönderen Bendini »

yusuferkam yazdı:Öyle Bi Ayar Gelsin İsteyen İstediği Gibi Kullansın Herkese Nasıl Kolay Geliyorsa Öyle Kullansın Senin Dediğin Gibi Özellikte Gelebilir İsteyenler Onu Kullansın İsteyenler Eskisi Gibi Kullansın

Piskan
Piskanfour
Piskanfive
Piskansix
Yani ; )
ResimResim
Kullanıcı avatarı
ORHANBEY
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1625
Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: Ata

Fare Kullanımları

Mesaj gönderen ORHANBEY »

Merhabalar...

Uzun süredir Eğitimim nedeniyle forumda aktif değilim.

Sorununuz belli yerlere takılmak kaçarken yanlış hedef seçmek konuları olarak algıladım.

İKV de Fare kullanımı gelişmişdir ve diğer MMORPG lerdeki gibi sadece tıklama şeklinde işlev göstermemektedir.Ör : Bir yere giderken birşey seçmeden gitmek istiyorsunuz ? CTRL ile birlikte farenin sol tuşu ile ilerlerseniz bir hedef seçmeden doğruca gidersiniz . ALT tuşu ile de benzer işlev yapıyordu ( Düşmanı seçmiyor diye hatırlıyorum ama yanlış olabilir :)) bu fare kullanımı ile ilgili sizin kullanımızı artıracak yöntemleri İKV kullanım klavuzunda bulabilirsiniz(Rehber) ;)

W,A,S,D gelse kötü mü olur.Tabi ki hayır + yönde etkiler ama sizin sorunlarınıza şu anda bu kısayollar ile birlikte aşılabiliyor.
Kullanıcı avatarı
Bendini
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 54
Kayıt: 26 Eki 2010 14:31
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]

Mesaj gönderen Bendini »

ORHANBEY yazdı:Merhabalar...

Uzun süredir Eğitimim nedeniyle forumda aktif değilim.

Sorununuz belli yerlere takılmak kaçarken yanlış hedef seçmek konuları olarak algıladım.

İKV de Fare kullanımı gelişmişdir ve diğer MMORPG lerdeki gibi sadece tıklama şeklinde işlev göstermemektedir.Ör : Bir yere giderken birşey seçmeden gitmek istiyorsunuz ? CTRL ile birlikte farenin sol tuşu ile ilerlerseniz bir hedef seçmeden doğruca gidersiniz . ALT tuşu ile de benzer işlev yapıyordu ( Düşmanı seçmiyor diye hatırlıyorum ama yanlış olabilir :)) bu fare kullanımı ile ilgili sizin kullanımızı artıracak yöntemleri İKV kullanım klavuzunda bulabilirsiniz(Rehber) ;)

W,A,S,D gelse kötü mü olur.Tabi ki hayır + yönde etkiler ama sizin sorunlarınıza şu anda bu kısayollar ile birlikte aşılabiliyor.
anlattıklarınızı yeni öğrendim.

Fakat,
sorunum bunlarla çözülecek bişey değil , kaçamıyorsun yaa çok basit sivri adada tazılara yakalan 1 tane oldumu kesersin 2 oldumu kesersin 3 olduğu zaman 1 tanesini bile kesemezsin bırakmıyorlar seni öldüremeseler bile kitliyorlar depar açıon skill yanıyor ziyan oluyor ama W tuşu devrede olsa basarım ilerlerim ne güzel,
ResimResim
Kullanıcı avatarı
ORHANBEY
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1625
Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: Ata

Hareket Yetersizliği

Mesaj gönderen ORHANBEY »

Yine aynı durumda tazılar , tesla küresi , vahşi vb.. her türlü yavaşlatan yaratık ve yeteneklerde Ctrl ile birlikte sürekli ileri Sol tıklama ile ilerleyebilirsiniz.W ile tabiki daha kolay olur ;)
Kullanıcı avatarı
XTIMURX
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 863
Kayıt: 04 Ara 2009 19:37
Sunucu: Kuklacı
Klan: Lodos

Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]

Mesaj gönderen XTIMURX »

Bendini yazdı:
edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalı
kurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak ;)
el alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği var
XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.

"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"

Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,

ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbee :P oyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldir ;)
Haziran 2007'den Beri...Hoşçakal Kuklacı

XXTİMURXX--XTİMURX-- Arzkesen--Firar
Kullanıcı avatarı
Bendini
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 54
Kayıt: 26 Eki 2010 14:31
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]

Mesaj gönderen Bendini »

XTIMURX yazdı:
Bendini yazdı:
edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalı
kurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak ;)
el alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği var
XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.

"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"

Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,

ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbee :P oyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldir ;)

sana burdan kafayı gömerim olan ekrana olur sana tazminat davası açar ordan gelen paralarla adam tutar seni dövdürürüm
ResimResim
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]

Mesaj gönderen mitmet »

Bendini yazdı:
XTIMURX yazdı:
Bendini yazdı:
edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalı
kurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak ;)
el alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği var
XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.

"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"

Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,

ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbee :P oyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldir ;)

sana burdan kafayı gömerim olan ekrana olur sana tazminat davası açar ordan gelen paralarla adam tutar seni dövdürürüm
XTIMURX sana bişi dememiş ki ?
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
Bendini
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 54
Kayıt: 26 Eki 2010 14:31
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]

Mesaj gönderen Bendini »

mitmet yazdı:
Bendini yazdı:
XTIMURX yazdı:
Bendini yazdı:
edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalı
kurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak ;)
el alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği var
XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.

"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"

Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,

ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbee :P oyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldir ;)

sana burdan kafayı gömerim olan ekrana olur sana tazminat davası açar ordan gelen paralarla adam tutar seni dövdürürüm
XTIMURX sana bişi dememiş ki ?

bende sana demedim ne olucak şimdi ?
ResimResim
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]

Mesaj gönderen mitmet »

bende sana demedim ne olucak şimdi ?
ciddi sorucam. bu foruma karışıklık yaratmak için mi kayıt oldun ?
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön