KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Thrashmetal
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 801
Kayıt: 24 Eki 2010 19:51
Sunucu: Meran

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Thrashmetal »

Birkaç cümlede ben söyliyim yeni bölge girişi bu kadar uzun yolda olmaz bu birincisi.İkincisi bütün bölge girişlerine bakmanı tavsiye ediyorum nasıl bir yere konumlandırılmış farkına varmalısın hatta ben sana hatırlatayım mesela Meteor bölgesine girişin etrafında hiç yaratığa rastladın mı ? Çünkü bir giriş diyeceksin ki şimdi migrat ve hol girişi ne olacak ? Doğal olarak sen 49 seviyesin ve oradaki yaratıkları kesebilirsin sıkıntı yaşamadan düşünsene Saatin orada Grup bölgesi veya yeni bölge girişi imkansız bütün oyuncular gelemez
Kullanıcı avatarı
Retaliation
Cin Sigorta Üyesi
Cin Sigorta Üyesi
Mesajlar: 5030
Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
Sunucu: Eminönü

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Retaliation »

Thrashmetal yazdı: 09 Tem 2017 15:05 Birkaç cümlede ben söyliyim yeni bölge girişi bu kadar uzun yolda olmaz bu birincisi.İkincisi bütün bölge girişlerine bakmanı tavsiye ediyorum nasıl bir yere konumlandırılmış farkına varmalısın hatta ben sana hatırlatayım mesela Meteor bölgesine girişin etrafında hiç yaratığa rastladın mı ? Çünkü bir giriş diyeceksin ki şimdi migrat ve hol girişi ne olacak ? Doğal olarak sen 49 seviyesin ve oradaki yaratıkları kesebilirsin sıkıntı yaşamadan düşünsene Saatin orada Grup bölgesi veya yeni bölge girişi imkansız bütün oyuncular gelemez
Çok haklısın dostum. Ki ayrıca saatten giriş olduğunu düşünürsek ve birçok kişinin de giriş yapacağını da düşünürsek, slotlar sersemletme atarsa, bölgeye girmeye çalışanlar büyük ihtimalle ölür.
Resim
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Hızlı Koşan
Hızlı Koşan
Mesajlar: 1988
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Karaköy
Klan: Arzın Çocukları
Discord: parlooo.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Parlementxx »

Thrashmetal yazdı: 09 Tem 2017 15:05 Birkaç cümlede ben söyliyim yeni bölge girişi bu kadar uzun yolda olmaz bu birincisi.İkincisi bütün bölge girişlerine bakmanı tavsiye ediyorum nasıl bir yere konumlandırılmış farkına varmalısın hatta ben sana hatırlatayım mesela Meteor bölgesine girişin etrafında hiç yaratığa rastladın mı ? Çünkü bir giriş diyeceksin ki şimdi migrat ve hol girişi ne olacak ? Doğal olarak sen 49 seviyesin ve oradaki yaratıkları kesebilirsin sıkıntı yaşamadan düşünsene Saatin orada Grup bölgesi veya yeni bölge girişi imkansız bütün oyuncular gelemez
Haklılık payın var fakat unuttuklarında var kurt mağarasındaki 2 ruh taşı yaratıklarla dolu veya kadim hidra yolu ve girişi topkapı yokken oyunu oynamadıysan o yolun ızdırap gibi oldugunuda bilmezsin her kapının girişinde yaratık olmayacak diye birşey yok o kadar tılsımı her gördüğümüze tek atalım diye yapmadılar değilmi
Resim
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Serinplay »

Parlementxx yazdı: 09 Tem 2017 16:50 Haklılık payın var fakat unuttuklarında var kurt mağarasındaki 2 ruh taşı yaratıklarla dolu veya kadim hidra yolu ve girişi topkapı yokken oyunu oynamadıysan o yolun ızdırap gibi oldugunuda bilmezsin her kapının girişinde yaratık olmayacak diye birşey yok o kadar tılsımı her gördüğümüze tek atalım diye yapmadılar değilmi
Bahsettiğin yollar bölge değiştirmek ile alakalı değil.Karakürk ,hidra gibi bosslara gidiş yolları ile bölge atlamak farklı bir olay.Tabi ki bölgede bir yere giderken yolun üzerinde yaratıklar olacaktır.Ufkabakan'a gitmekte ayrı bir çiledir mesela.Meran'a gitmekte uğraştırır.Ancak bunlar aynı bölgede bulunuyorlar.Ama bölge değiştirdiğimiz tüm kapılar her oyuncunun ulaşabileceği noktada bulunuyor.Meteora inerken , labirente girerken , antrepoya girerken , yeraltına inerken , hole girerken veya grup bölgelerine girerken harcanan efor ile saat'e gitmek için harcanan efor aynı değil.Bu yüzden başka bir Tangriss'ten gireceğimizi düşünüyoruz.
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Hızlı Koşan
Hızlı Koşan
Mesajlar: 1988
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Karaköy
Klan: Arzın Çocukları
Discord: parlooo.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Parlementxx »

Bunu buraya montalayıp çıkıyorum kendi bildiginizin izinden gidin modlar kaldırmazsa tabi

Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Serinplay »

O kodlara bakarak böyle sonuca varamayız çünkü o kodlarda yazan bir çok şey aslında oyunda bildiğimiz bir şeyi ifade ediyor.Kodları okurken "bu ne acaba" diye düşünebiliriz çünkü kodlayan kişi kendisine göre örneğin bizim oyunda fare diye bildiğimiz karaktere kodlarda "far1" demiş olabilir.Bunun gibi bir çok şey kodlarda bende gördüm , hatta Kürşad Karamahmutoğlu şeklinde kodlamalarda vardı. ancak hepsi şu an oyunda mevcut olan bir şeyi ifade ediyor.Yani orada kapı kelimesi belkide arkasındaki duvarı veya yerdeki çemberi ifade ediyor olabilir çünkü üstündeki ve altındaki kodların Tangriss'in parçalarını ifade ettiği belli.

Düşüncem bu yönde.
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Serinplay »

Ek olarak :

Resim

Sonuçta Tangriss'in anlamı kadim uygarlıkların mekanına açılan kapı :relaxed:
Kullanıcı avatarı
HollyShit
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1080
Kayıt: 01 Ara 2011 11:11
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen HollyShit »

Tangriss yeni bölgeye açılan bir kapıdır, bir ruh taşıdır.

"Tangriss" sözcük yapısından da anladığınız üzere bir Meran şehridir. Bunun yanı sıra, Tangriss'in / Kisless'in oluşturduğu bir şehir olarak düşünmek manidar.

Çünkü zamanında Tarshass yakılıp, yıkıldıktan sonra eğer bunu yapan kişi Kisless adlı bir erkek meransa, yeni bir şehir inşa etmek zorunda kalacaktır güç toplamak için.

Kısacası yeni gelecek bölge Tangriss yani yeni bir harita olacaktır. Bunu tartışmaya gerek yok diye düşünmekteyim. Karaköy falan hikaye.
Hiçbir şey başladığı gibi bitmez hayatta.
Ya hedeflediklerimiz ya biz biteriz daima.
Bir şeyi bıkmadan istemek,
Daima kazanmak için bir çabadır insana.
Kullanıcı avatarı
noctiluca
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1162
Kayıt: 04 Tem 2014 19:38
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Son Kaptan

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen noctiluca »

Serinplay yazdı: 09 Tem 2017 19:46 Ek olarak :

Resim

Sonuçta Tangriss'in anlamı kadim uygarlıkların mekanına açılan kapı :relaxed:
Bu harita ne tarafin hocam
Resim
IKV Maden Haritalari Yazilimi: incele (250 kez indirildi)

IKV VIDEOLARI ICIN TIKLA!
Kullanıcı avatarı
resp0nse
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1456
Kayıt: 02 May 2013 19:48
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen resp0nse »

noctiluca yazdı: 09 Tem 2017 22:15
Serinplay yazdı: 09 Tem 2017 19:46 Ek olarak :

Resim

Sonuçta Tangriss'in anlamı kadim uygarlıkların mekanına açılan kapı :relaxed:
Bu harita ne tarafin hocam
Centurion un orası
2006-2016
Orhanbey - ROWxBeRRu - reSpOnSe
İstanbul Kıyamet Vakti Neferi
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön