KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
- Thrashmetal
- Çınaraltı Müdavimi

- Mesajlar: 801
- Kayıt: 24 Eki 2010 19:51
- Sunucu: Meran
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Birkaç cümlede ben söyliyim yeni bölge girişi bu kadar uzun yolda olmaz bu birincisi.İkincisi bütün bölge girişlerine bakmanı tavsiye ediyorum nasıl bir yere konumlandırılmış farkına varmalısın hatta ben sana hatırlatayım mesela Meteor bölgesine girişin etrafında hiç yaratığa rastladın mı ? Çünkü bir giriş diyeceksin ki şimdi migrat ve hol girişi ne olacak ? Doğal olarak sen 49 seviyesin ve oradaki yaratıkları kesebilirsin sıkıntı yaşamadan düşünsene Saatin orada Grup bölgesi veya yeni bölge girişi imkansız bütün oyuncular gelemez
- Retaliation
- Cin Sigorta Üyesi

- Mesajlar: 5030
- Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
- Sunucu: Eminönü
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Çok haklısın dostum. Ki ayrıca saatten giriş olduğunu düşünürsek ve birçok kişinin de giriş yapacağını da düşünürsek, slotlar sersemletme atarsa, bölgeye girmeye çalışanlar büyük ihtimalle ölür.Thrashmetal yazdı: ↑09 Tem 2017 15:05 Birkaç cümlede ben söyliyim yeni bölge girişi bu kadar uzun yolda olmaz bu birincisi.İkincisi bütün bölge girişlerine bakmanı tavsiye ediyorum nasıl bir yere konumlandırılmış farkına varmalısın hatta ben sana hatırlatayım mesela Meteor bölgesine girişin etrafında hiç yaratığa rastladın mı ? Çünkü bir giriş diyeceksin ki şimdi migrat ve hol girişi ne olacak ? Doğal olarak sen 49 seviyesin ve oradaki yaratıkları kesebilirsin sıkıntı yaşamadan düşünsene Saatin orada Grup bölgesi veya yeni bölge girişi imkansız bütün oyuncular gelemez
- Parlementxx
- Hızlı Koşan

- Mesajlar: 1988
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Karaköy
- Klan: Arzın Çocukları
- Discord: parlooo.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Haklılık payın var fakat unuttuklarında var kurt mağarasındaki 2 ruh taşı yaratıklarla dolu veya kadim hidra yolu ve girişi topkapı yokken oyunu oynamadıysan o yolun ızdırap gibi oldugunuda bilmezsin her kapının girişinde yaratık olmayacak diye birşey yok o kadar tılsımı her gördüğümüze tek atalım diye yapmadılar değilmiThrashmetal yazdı: ↑09 Tem 2017 15:05 Birkaç cümlede ben söyliyim yeni bölge girişi bu kadar uzun yolda olmaz bu birincisi.İkincisi bütün bölge girişlerine bakmanı tavsiye ediyorum nasıl bir yere konumlandırılmış farkına varmalısın hatta ben sana hatırlatayım mesela Meteor bölgesine girişin etrafında hiç yaratığa rastladın mı ? Çünkü bir giriş diyeceksin ki şimdi migrat ve hol girişi ne olacak ? Doğal olarak sen 49 seviyesin ve oradaki yaratıkları kesebilirsin sıkıntı yaşamadan düşünsene Saatin orada Grup bölgesi veya yeni bölge girişi imkansız bütün oyuncular gelemez

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Bahsettiğin yollar bölge değiştirmek ile alakalı değil.Karakürk ,hidra gibi bosslara gidiş yolları ile bölge atlamak farklı bir olay.Tabi ki bölgede bir yere giderken yolun üzerinde yaratıklar olacaktır.Ufkabakan'a gitmekte ayrı bir çiledir mesela.Meran'a gitmekte uğraştırır.Ancak bunlar aynı bölgede bulunuyorlar.Ama bölge değiştirdiğimiz tüm kapılar her oyuncunun ulaşabileceği noktada bulunuyor.Meteora inerken , labirente girerken , antrepoya girerken , yeraltına inerken , hole girerken veya grup bölgelerine girerken harcanan efor ile saat'e gitmek için harcanan efor aynı değil.Bu yüzden başka bir Tangriss'ten gireceğimizi düşünüyoruz.Parlementxx yazdı: ↑09 Tem 2017 16:50 Haklılık payın var fakat unuttuklarında var kurt mağarasındaki 2 ruh taşı yaratıklarla dolu veya kadim hidra yolu ve girişi topkapı yokken oyunu oynamadıysan o yolun ızdırap gibi oldugunuda bilmezsin her kapının girişinde yaratık olmayacak diye birşey yok o kadar tılsımı her gördüğümüze tek atalım diye yapmadılar değilmi
- Parlementxx
- Hızlı Koşan

- Mesajlar: 1988
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Karaköy
- Klan: Arzın Çocukları
- Discord: parlooo.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
O kodlara bakarak böyle sonuca varamayız çünkü o kodlarda yazan bir çok şey aslında oyunda bildiğimiz bir şeyi ifade ediyor.Kodları okurken "bu ne acaba" diye düşünebiliriz çünkü kodlayan kişi kendisine göre örneğin bizim oyunda fare diye bildiğimiz karaktere kodlarda "far1" demiş olabilir.Bunun gibi bir çok şey kodlarda bende gördüm , hatta Kürşad Karamahmutoğlu şeklinde kodlamalarda vardı. ancak hepsi şu an oyunda mevcut olan bir şeyi ifade ediyor.Yani orada kapı kelimesi belkide arkasındaki duvarı veya yerdeki çemberi ifade ediyor olabilir çünkü üstündeki ve altındaki kodların Tangriss'in parçalarını ifade ettiği belli.
Düşüncem bu yönde.
Düşüncem bu yönde.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Ek olarak :

Sonuçta Tangriss'in anlamı kadim uygarlıkların mekanına açılan kapı

Sonuçta Tangriss'in anlamı kadim uygarlıkların mekanına açılan kapı
- HollyShit
- Arzuhalci'nin Adamı

- Mesajlar: 1080
- Kayıt: 01 Ara 2011 11:11
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Tangriss yeni bölgeye açılan bir kapıdır, bir ruh taşıdır.
"Tangriss" sözcük yapısından da anladığınız üzere bir Meran şehridir. Bunun yanı sıra, Tangriss'in / Kisless'in oluşturduğu bir şehir olarak düşünmek manidar.
Çünkü zamanında Tarshass yakılıp, yıkıldıktan sonra eğer bunu yapan kişi Kisless adlı bir erkek meransa, yeni bir şehir inşa etmek zorunda kalacaktır güç toplamak için.
Kısacası yeni gelecek bölge Tangriss yani yeni bir harita olacaktır. Bunu tartışmaya gerek yok diye düşünmekteyim. Karaköy falan hikaye.
"Tangriss" sözcük yapısından da anladığınız üzere bir Meran şehridir. Bunun yanı sıra, Tangriss'in / Kisless'in oluşturduğu bir şehir olarak düşünmek manidar.
Çünkü zamanında Tarshass yakılıp, yıkıldıktan sonra eğer bunu yapan kişi Kisless adlı bir erkek meransa, yeni bir şehir inşa etmek zorunda kalacaktır güç toplamak için.
Kısacası yeni gelecek bölge Tangriss yani yeni bir harita olacaktır. Bunu tartışmaya gerek yok diye düşünmekteyim. Karaköy falan hikaye.
Hiçbir şey başladığı gibi bitmez hayatta.
Ya hedeflediklerimiz ya biz biteriz daima.
Bir şeyi bıkmadan istemek,
Daima kazanmak için bir çabadır insana.
Ya hedeflediklerimiz ya biz biteriz daima.
Bir şeyi bıkmadan istemek,
Daima kazanmak için bir çabadır insana.
- noctiluca
- Mezarlık Bekçisi

- Mesajlar: 1162
- Kayıt: 04 Tem 2014 19:38
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Son Kaptan
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Bu harita ne tarafin hocam
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Centurion un orası
2006-2016
Orhanbey - ROWxBeRRu - reSpOnSe
İstanbul Kıyamet Vakti Neferi
Orhanbey - ROWxBeRRu - reSpOnSe
İstanbul Kıyamet Vakti Neferi




