KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Hızlı Koşan
Hızlı Koşan
Mesajlar: 1988
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Karaköy
Klan: Arzın Çocukları
Discord: parlooo.

KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Parlementxx »

Forum ve resmi sitede böyle bir giriş çizimi varken
Resim





Resim
Oyunda böyle birşeyle karşılaşıyoruz alın bir ipucu daha bırakın karaköyü adanayı çorumu bildiginiz kapı karşınızda


Edit : resimlerle uğraşmadım konuda sapmayın PhotoShop Cs 6 uzmanları başka konuya lütfen!111!!11111111!1
Resim
Kullanıcı avatarı
YemeLik
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 709
Kayıt: 28 Eki 2015 22:05

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen YemeLik »

Niye unutuyoruz ikisi aynı anda eklenemiyormu kardeşim boş yorum yapmayın.Saatin açılacagı belli zaten yarım bölgemi olur.Nerullda en son sözlerinde hep karaköyü diyor idris boşa beklemiyor felan diyor.
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Praetorian Piyadesi
Praetorian Piyadesi
Mesajlar: 4397
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

Benim yorumu silen arkadaşın kafasını istiyorum.
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Praetorian Piyadesi
Praetorian Piyadesi
Mesajlar: 4397
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

Hahahahaha :D Başlık sahibinin isteği üzerine post kaldırmak da duyduğum en saçma şeylerden biri bu arada. Ama ciddi güldüm.
smartenes
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 329
Kayıt: 10 Ara 2009 22:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen smartenes »

Hayırlı olsun kardeş internet bağlatmışsın.
-"Lodos kalmayana dek Arz. Arz olmak bir tarz."
smartenes - Eminönü since: ?/Mart/2006
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Gizit Suikastçisi
Gizit Suikastçisi
Mesajlar: 5962
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Evet kapının orada olduğunu herkes, büyük hol kapısı da taa meteor bölgesi ile beraber geldi ama arada kaç tane bölge gelmişti.

Ayrıca paintte fare ile çerçeveyi küçültmemek profesyonellik gerektiren bir iş değildir, olsa olsa tembelliktir.

Normalde bir şey demezdim ama bunun profesyonellik gerektiren bir şey olduğunu söylediğini görünce demem gerektiğini düşündüm.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Hızlı Koşan
Hızlı Koşan
Mesajlar: 1988
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Karaköy
Klan: Arzın Çocukları
Discord: parlooo.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Parlementxx »

TOLGARDA yazdı: 08 Tem 2017 07:09 Evet kapının orada olduğunu herkes, büyük hol kapısı da taa meteor bölgesi ile beraber geldi ama arada kaç tane bölge gelmişti.

Ayrıca paintte fare ile çerçeveyi küçültmemek profesyonellik gerektiren bir iş değildir, olsa olsa tembelliktir.

Normalde bir şey demezdim ama bunun profesyonellik gerektiren bir şey olduğunu söylediğini görünce demem gerektiğini düşündüm.
Ugrasmadim yazmisim zaten konudan sapmayalim
Resim
Kullanıcı avatarı
Retaliation
Cin Sigorta Üyesi
Cin Sigorta Üyesi
Mesajlar: 5030
Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
Sunucu: Eminönü

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Retaliation »

Belki ikisini bağlayan bir şeyler olabilir. Tangriss'den girip Karaköy'den çıkabiliriz.
Resim
Kullanıcı avatarı
SalurBeyi
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1358
Kayıt: 22 Kas 2016 16:50
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: Dostlar Kıraathanesi

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen SalurBeyi »

TOLGARDA yazdı: 08 Tem 2017 07:09 Evet kapının orada olduğunu herkes, büyük hol kapısı da taa meteor bölgesi ile beraber geldi ama arada kaç tane bölge gelmişti.
Haklı. Belki o kapıdan girmemiz için bazı şeyler yapmamız gerekecek ve bu bazı şeyler de Karaköy'de olacak.
Ne belli? ;)
ölüm tatlı bir hayal oldu artık
Kullanıcı avatarı
TOLGA
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1028
Kayıt: 25 Tem 2014 14:50
Sunucu: Eminönü

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen TOLGA »

TOLGARDA yazdı: 08 Tem 2017 07:09 Evet kapının orada olduğunu herkes, büyük hol kapısı da taa meteor bölgesi ile beraber geldi ama arada kaç tane bölge gelmişti.
Hatırladığım kadarıyla Arzuhalci'den alınan Taşkanat gibi Ada görevlerini ve bunun dışında bir kaç görev yapmadan sanırım Çemberlitaş'a girilmiyordu. Bunun üzerine, @Salurbeyi'nin de dediği gibi belki de Karaköy, Tangriss'ten önce gelecek ve şu an ki Ada görevini görerek bizim Tangriss'e girmemizi sağlayacak görevler verecek. Bunun adı görev olmazsa hasar olabilir, belli bir maden olabilir(bkz. Metin2'deki Sürgün Mağarası'na giriş için istenen Kan Taşı materyali), bu bir iki çeşitle daha çoğaltılabilir.
Söylemeden edemeyeceğim, bir yer de duymuştum, sanırım İKV geliştiricileri oyuna yeni güncelleme getirecekleri zaman(şu anki güncelleme için konuşuyorum) İstanbul'dan gerçek bir yeri, bölgeyi eklemeyi düşünüyorlarmış. Nereden duyduğumu hiç hatırlamıyorum, belki de rüyamda gördüm. :)
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön