Açık beta olup olmaması önemli değil, önemli olan 3-4 yıldır devam eden hatalar var ve bunların öncelikle giderilmesi gerekirken yeni güncelleme gelmesi ve hala bu hataların giderilmemesi.TOLGARDA yazdı: ↑02 Mar 2018 15:11Beta testleri bugün bitti. Hol için de açık beta olmadı diye biliyorum.Electrodynamics yazdı: ↑02 Mar 2018 12:04Yazdığım hatalar 3-4 yıldır ayıklanmadığına göre beta testleri amacına ulaşmamış doğru mudur ?asilzade55 yazdı: ↑02 Mar 2018 12:00 developer ekibinin yaptıgı testler alpha olarak geçer. Kapalı betada oyuncularda katılabilir fakat her oyuncu erişemez ki bunların oyuncularla yapılması gereklidir. Oyunu oynayanlar bizleriz ve developer ekibi her hatayı göremeyebilir. Betaların amacıda budur. Ne kadar çok insan katılırsa o kadar hata ayıklanır
BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI
- Electrodynamics
- İskele Babası
- Mesajlar: 44
- Kayıt: 27 Şub 2013 15:42
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Enerji
Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI
AeRoDYNaMiC MYoTiSMoN SYSTEMROOT Champion
Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI
Electrodynamics yazdı: ↑02 Mar 2018 11:55 Karaköy açık beta bölümünde de belirttiğim gibi bazı hatalar hala düzelmedi.Oyunda hala y2 nin -1 vurması , şifanın gazap yeteneğini açtıktan sonra taktığı yeni eşyaların hasarının artmaması (gazap 1 3 hatası), bb3 bozma oranının matematiksel olarak %100 hesaplamama rağmen büyü bozma kaçırması vb...
Karaköy bölgesine gelince madem ki bireysel ve açık bir bölge olacak dediniz hiçbir DEVELOPER bir şifacı açıp tek başına kasmayı denedi mi ? Ben denedim asit vurmuyor arkadaş kaç yaptınız asit dirençleri merak ediyorumÖrneğin; normal ruh set ile denediğim 55 lvl fanatik fareadamı kesmek yaklaşık 1-1,5 dk sürüyor o da full tılsımlı iken. Bu da ister istemez oyuncuları yine gruplaşmaya yani grup sistemine itiyor yine , yaratıklar desek zaten grup halinde.
Oyunun en büyük fiyaskolarından büyük hol bölgesi ise tam bir hatalar zinciridir buga girilmedik yer yok nerdeyse.Örümcek kuyusundaki buga girip takılmayı mı saysam , nerdeyse her duvardan slot çekerken y2 ' nin -1 vurmasını mı desem , lodos sancağından doğup raylara inerken her seferinde kritik hata almamı mı söylesem saymakla bitmez.
Açık beta olmasına da bir eleştirim var ; normalde beta testleri zaten kapalı yapılır, bunu da oyunun geliştirici ekibi yapar. Ama herkese açık yaparak onların yapacağı testi bir de oyunculara yaptırarak bize yüklemiş oldular. Herkes bu olaya ne güzel bizde girdik full herşeyimiz çok güzel oldu gözüyle bakıyor ama profesyonel gözle bakılırsa bu bizim işimiz değil , maaş ile çalışan geliştiri ekibin işidir.
Benim görüşüm 39-49 level zamanındaki gibi sarı item düşmesi yönündeydi hem bu itemlere herkes (yeni başlayan biri bile) erişebilecek hemde ticaret canlanacaktı. Nadide item olayı bu oyunun öldüren bir faktördür. Çünkü nadide itemin kombinasyonu olmaz.
EdebiyatıCedide / ServetiFünun / GaffarREİS
Tahterevallinin diger ucuna oturarak sayemde yükselen insanlara canımın sıkıldığında kalkabilecegimi hatırlatın.
Tahterevallinin diger ucuna oturarak sayemde yükselen insanlara canımın sıkıldığında kalkabilecegimi hatırlatın.
Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI
Merhaba Arkadaşlar ;
Hepinizin sinirini anlıyorum. Bende sizinle aynı duyguları yaşıyorum fakat biraz da karşı tarafın gözünden olaya bakmayı deneyebiliriz. Onların elindeki imkanlar belki yetersiz olabilir. Her yerde herkesin bir üstü vardır. Belki GM ler bizim için uğraşıp bir şeyler yapmaya çalışırken üstten onay alamamış olabilirler. Her şeye oyuncu gözüyle bakarsak bir çok şeyi göremeye biliriz. Oyunu diğer insanlardan çok sevdiğimizi söylemek yanlış olur. Hepimiz çok seviyoruz. Hepimiz emek veriyoruz. Fakat biraz düşünürsek oyun geliştiricilerin sayısının az olduğunu ve ellerinden geldiğince çalışmaya çalıştıklarını anlayabiliriz.
Hepinizin sinirini anlıyorum. Bende sizinle aynı duyguları yaşıyorum fakat biraz da karşı tarafın gözünden olaya bakmayı deneyebiliriz. Onların elindeki imkanlar belki yetersiz olabilir. Her yerde herkesin bir üstü vardır. Belki GM ler bizim için uğraşıp bir şeyler yapmaya çalışırken üstten onay alamamış olabilirler. Her şeye oyuncu gözüyle bakarsak bir çok şeyi göremeye biliriz. Oyunu diğer insanlardan çok sevdiğimizi söylemek yanlış olur. Hepimiz çok seviyoruz. Hepimiz emek veriyoruz. Fakat biraz düşünürsek oyun geliştiricilerin sayısının az olduğunu ve ellerinden geldiğince çalışmaya çalıştıklarını anlayabiliriz.
Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI
He tabi hol hatalarının çok önceden düzeltilmesi gerekirdi. Bu sebeple yönetimi kınıyorumElectrodynamics yazdı: ↑02 Mar 2018 15:14Açık beta olup olmaması önemli değil, önemli olan 3-4 yıldır devam eden hatalar var ve bunların öncelikle giderilmesi gerekirken yeni güncelleme gelmesi ve hala bu hataların giderilmemesi.TOLGARDA yazdı: ↑02 Mar 2018 15:11Beta testleri bugün bitti. Hol için de açık beta olmadı diye biliyorum.Electrodynamics yazdı: ↑02 Mar 2018 12:04Yazdığım hatalar 3-4 yıldır ayıklanmadığına göre beta testleri amacına ulaşmamış doğru mudur ?asilzade55 yazdı: ↑02 Mar 2018 12:00 developer ekibinin yaptıgı testler alpha olarak geçer. Kapalı betada oyuncularda katılabilir fakat her oyuncu erişemez ki bunların oyuncularla yapılması gereklidir. Oyunu oynayanlar bizleriz ve developer ekibi her hatayı göremeyebilir. Betaların amacıda budur. Ne kadar çok insan katılırsa o kadar hata ayıklanır
- Electrodynamics
- İskele Babası
- Mesajlar: 44
- Kayıt: 27 Şub 2013 15:42
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Enerji
Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI
Hatalar hala güncel...
AeRoDYNaMiC MYoTiSMoN SYSTEMROOT Champion