BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Electrodynamics
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 44
Kayıt: 27 Şub 2013 15:42
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Enerji

BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen Electrodynamics »

Karaköy açık beta bölümünde de belirttiğim gibi bazı hatalar hala düzelmedi.Oyunda hala y2 nin -1 vurması , şifanın gazap yeteneğini açtıktan sonra taktığı yeni eşyaların hasarının artmaması (gazap 1 3 hatası), bb3 bozma oranının matematiksel olarak %100 hesaplamama rağmen büyü bozma kaçırması vb...

Karaköy bölgesine gelince madem ki bireysel ve açık bir bölge olacak dediniz hiçbir DEVELOPER bir şifacı açıp tek başına kasmayı denedi mi ? Ben denedim asit vurmuyor arkadaş kaç yaptınız asit dirençleri merak ediyorum :rage: Örneğin; normal ruh set ile denediğim 55 lvl fanatik fareadamı kesmek yaklaşık 1-1,5 dk sürüyor o da full tılsımlı iken. Bu da ister istemez oyuncuları yine gruplaşmaya yani grup sistemine itiyor yine , yaratıklar desek zaten grup halinde.

Oyunun en büyük fiyaskolarından büyük hol bölgesi ise tam bir hatalar zinciridir buga girilmedik yer yok nerdeyse.Örümcek kuyusundaki buga girip takılmayı mı saysam , nerdeyse her duvardan slot çekerken y2 ' nin -1 vurmasını mı desem , lodos sancağından doğup raylara inerken her seferinde kritik hata almamı mı söylesem saymakla bitmez.

Açık beta olmasına da bir eleştirim var ; normalde beta testleri zaten kapalı yapılır, bunu da oyunun geliştirici ekibi yapar. Ama herkese açık yaparak onların yapacağı testi bir de oyunculara yaptırarak bize yüklemiş oldular. Herkes bu olaya ne güzel bizde girdik full herşeyimiz çok güzel oldu gözüyle bakıyor ama profesyonel gözle bakılırsa bu bizim işimiz değil , maaş ile çalışan geliştiri ekibin işidir.

Benim görüşüm 39-49 level zamanındaki gibi sarı item düşmesi yönündeydi hem bu itemlere herkes (yeni başlayan biri bile) erişebilecek hemde ticaret canlanacaktı. Nadide item olayı bu oyunun öldüren bir faktördür. Çünkü nadide itemin kombinasyonu olmaz.
AeRoDYNaMiC MYoTiSMoN SYSTEMROOT Champion
Kullanıcı avatarı
MaHKuMII
Sivri Ada Kaşifi
Sivri Ada Kaşifi
Mesajlar: 2233
Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: A. H. H

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen MaHKuMII »

Electrodynamics yazdı: 02 Mar 2018 11:55 Karaköy açık beta bölümünde de belirttiğim gibi bazı hatalar hala düzelmedi.Oyunda hala y2 nin -1 vurması , şifanın gazap yeteneğini açtıktan sonra taktığı yeni eşyaların hasarının artmaması (gazap 1 3 hatası), bb3 bozma oranının matematiksel olarak %100 hesaplamama rağmen büyü bozma kaçırması vb...

Karaköy bölgesine gelince madem ki bireysel ve açık bir bölge olacak dediniz hiçbir DEVELOPER bir şifacı açıp tek başına kasmayı denedi mi ? Ben denedim asit vurmuyor arkadaş kaç yaptınız asit dirençleri merak ediyorum :rage: Örneğin; normal ruh set ile denediğim 55 lvl fanatik fareadamı kesmek yaklaşık 1-1,5 dk sürüyor o da full tılsımlı iken. Bu da ister istemez oyuncuları yine gruplaşmaya yani grup sistemine itiyor yine , yaratıklar desek zaten grup halinde.

Oyunun en büyük fiyaskolarından büyük hol bölgesi ise tam bir hatalar zinciridir buga girilmedik yer yok nerdeyse.Örümcek kuyusundaki buga girip takılmayı mı saysam , nerdeyse her duvardan slot çekerken y2 ' nin -1 vurmasını mı desem , lodos sancağından doğup raylara inerken her seferinde kritik hata almamı mı söylesem saymakla bitmez.

Açık beta olmasına da bir eleştirim var ; normalde beta testleri zaten kapalı yapılır, bunu da oyunun geliştirici ekibi yapar. Ama herkese açık yaparak onların yapacağı testi bir de oyunculara yaptırarak bize yüklemiş oldular. Herkes bu olaya ne güzel bizde girdik full herşeyimiz çok güzel oldu gözüyle bakıyor ama profesyonel gözle bakılırsa bu bizim işimiz değil , maaş ile çalışan geliştiri ekibin işidir.

Benim görüşüm 39-49 level zamanındaki gibi sarı item düşmesi yönündeydi hem bu itemlere herkes (yeni başlayan biri bile) erişebilecek hemde ticaret canlanacaktı. Nadide item olayı bu oyunun öldüren bir faktördür. Çünkü nadide itemin kombinasyonu olmaz.
Herkesin üstü aynı herkesin vuruşu aynı . Yani kimse demesin benim tılsım olayı ile farklı bir şey yapmak istediler ama oyuncular hep aynı tilsimlari kullanıyor.
Daha farklı bir şey olması lazımdı. Mesela M2 gibi + basma gelebilirdi.
Kullanıcı avatarı
asilzade55
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 82
Kayıt: 22 Oca 2010 14:39
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen asilzade55 »

developer ekibinin yaptıgı testler alpha olarak geçer. Kapalı betada oyuncularda katılabilir fakat her oyuncu erişemez ki bunların oyuncularla yapılması gereklidir. Oyunu oynayanlar bizleriz ve developer ekibi her hatayı göremeyebilir. Betaların amacıda budur. Ne kadar çok insan katılırsa o kadar hata ayıklanır
ResimResim
Kullanıcı avatarı
Electrodynamics
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 44
Kayıt: 27 Şub 2013 15:42
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Enerji

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen Electrodynamics »

asilzade55 yazdı: 02 Mar 2018 12:00 developer ekibinin yaptıgı testler alpha olarak geçer. Kapalı betada oyuncularda katılabilir fakat her oyuncu erişemez ki bunların oyuncularla yapılması gereklidir. Oyunu oynayanlar bizleriz ve developer ekibi her hatayı göremeyebilir. Betaların amacıda budur. Ne kadar çok insan katılırsa o kadar hata ayıklanır
Yazdığım hatalar 3-4 yıldır ayıklanmadığına göre beta testleri amacına ulaşmamış doğru mudur ?
AeRoDYNaMiC MYoTiSMoN SYSTEMROOT Champion
Kullanıcı avatarı
asilzade55
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 82
Kayıt: 22 Oca 2010 14:39
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen asilzade55 »

Electrodynamics yazdı: 02 Mar 2018 12:04
asilzade55 yazdı: 02 Mar 2018 12:00 developer ekibinin yaptıgı testler alpha olarak geçer. Kapalı betada oyuncularda katılabilir fakat her oyuncu erişemez ki bunların oyuncularla yapılması gereklidir. Oyunu oynayanlar bizleriz ve developer ekibi her hatayı göremeyebilir. Betaların amacıda budur. Ne kadar çok insan katılırsa o kadar hata ayıklanır
Yazdığım hatalar 3-4 yıldır ayıklanmadığına göre beta testleri amacına ulaşmamış doğru mudur ?
beta testi amacına ulaşmış fakat developer ekibi hatayı çözmemiş.
ResimResim
Kullanıcı avatarı
KHAROS
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 5
Kayıt: 18 Oca 2018 16:20
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Enerji

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen KHAROS »

Bu oyunun devri zaten grup bölgelerinden sonra bitti , ayrıyeten gelen grup bölgeleri ve eklenti paketi vs ..
tamamen oyuncuları oyalamak için yapılan üzerinde pek fazla uğraşılmayan geçiştirme paketlerdi , oyuna pek fazla önem göstermiyolar bakım vs yapmıyorlar , oyuncuları kukla etmekten başka bişey yaptıkları yok , Karaköy bölgesini örnek vermek gerekirse geniş bölge gelicek dediler sivri adadan daha küçük bir bölge geldi ve yaratık çeşitleri ve her seviye için bir yaratık yok 1 kişinin heleki yeni başlamış olan kişilerin kasması olanaksız , 49 lwl birinin karaköyde 55 lwl fanatikte kasması kadar saçma bir olay olamaz 50 lwl gizitler var ve yanında bıçakcı bombacı 52 53 lwl bi slot tek başına imkansız , birde betayı uzatıp herkesi full yapmanın saçmalığı cabası , oyunculara test ettirmenin mantığınıda anlamış değilim oldu olacak herkese GM lik verin , 2007 de başladığımız bu oyun ortamından bi eser olmayışı bu oyunun sonunun gelmesi apaçık ortada bunların suçlusuda bu oyuna ve oyunculara istenilen değeri vermeyen yöneticilerdir ..
ResimResimResim


- Kharos
- AegonTargaryenn
- ScottNAİLS
- PenTra
- Boozer


TEAM " ENERJİ "
Kullanıcı avatarı
Sparineus
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1193
Kayıt: 01 Eki 2014 19:12
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen Sparineus »

Açık Beta da hata falan giderilmedi, saçmalamayın. 10 gün durdu, 186 hata bildirimi başlığı açıldı, onlarca şey söylendi ve onlar açık betayı kaldırıp anında oyuna yüklediler. Açık Beta kaldırılsa, 2 3 hafta hata bildiriminde ki başlıklarda yazılan sorunlar giderilse ve öyle yüklense belki inanırdık, Açık Beta'nın hata ayıklamak için olduğuna.
Resim
Mustafa Kemal ATATÜRK!
yunusreyy
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 272
Kayıt: 15 Şub 2018 16:11

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen yunusreyy »

KHAROS yazdı: 02 Mar 2018 15:04 Bu oyunun devri zaten grup bölgelerinden sonra bitti , ayrıyeten gelen grup bölgeleri ve eklenti paketi vs ..
tamamen oyuncuları oyalamak için yapılan üzerinde pek fazla uğraşılmayan geçiştirme paketlerdi , oyuna pek fazla önem göstermiyolar bakım vs yapmıyorlar , oyuncuları kukla etmekten başka bişey yaptıkları yok , Karaköy bölgesini örnek vermek gerekirse geniş bölge gelicek dediler sivri adadan daha küçük bir bölge geldi ve yaratık çeşitleri ve her seviye için bir yaratık yok 1 kişinin heleki yeni başlamış olan kişilerin kasması olanaksız , 49 lwl birinin karaköyde 55 lwl fanatikte kasması kadar saçma bir olay olamaz 50 lwl gizitler var ve yanında bıçakcı bombacı 52 53 lwl bi slot tek başına imkansız , birde betayı uzatıp herkesi full yapmanın saçmalığı cabası , oyunculara test ettirmenin mantığınıda anlamış değilim oldu olacak herkese GM lik verin , 2007 de başladığımız bu oyun ortamından bi eser olmayışı bu oyunun sonunun gelmesi apaçık ortada bunların suçlusuda bu oyuna ve oyunculara istenilen değeri vermeyen yöneticilerdir ..
tamamen katılıyorum.
bir şekilde açık betanın amacı bu değildir.
hele bu şekilde full çarlar verip tılsım verip alın değerlendirin hangi mantıkla böyle bir şey yaptılar ?

sunucuda zaten eli sayılır insan varken piyasa tamamen alt üst oldu her şey pahalı oldu üstüne bu karaköy paketi gelirken çok heyecanlıydım geldikten sonra 2 saat oynadım bir daha girmedim oyunu tamamen sildim saate takılmaya devam ettim.

karamsar bir bölge 50 çeşit yaratık dediler 3 tane farklı çeşit yaratık yok ve bireysel bölge diyorlar ama bireysel bölgenin amacını bilmiyorlar bence bir diğer mmorpg oyunlarına baksınlar bireysel bölge nasıl yapılır neler eklenir vs vs.

en ufak bir kasa büyütmeyi bile eklemediler, yıl olmuş 2018 arz lodos launcherinden bile güncelleme aldıramayan bir yönetimden ne bekliyorsun ki.

birde tesla sorunu var bunu defalarca söyledik ama inşallah karaköyle birlikte bir çok bug fixlenir diyeceğim ama olmayacak.
Kullanıcı avatarı
AnaToLia
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 775
Kayıt: 04 Ara 2009 21:19

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen AnaToLia »

Şu güncelleme gelince kritik hata çözülecek diyenler nerde :grin: Beta'da çözülmediğini gördük karaköy'dede devam ediyor kritik hata olayı
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5752
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Electrodynamics yazdı: 02 Mar 2018 12:04
asilzade55 yazdı: 02 Mar 2018 12:00 developer ekibinin yaptıgı testler alpha olarak geçer. Kapalı betada oyuncularda katılabilir fakat her oyuncu erişemez ki bunların oyuncularla yapılması gereklidir. Oyunu oynayanlar bizleriz ve developer ekibi her hatayı göremeyebilir. Betaların amacıda budur. Ne kadar çok insan katılırsa o kadar hata ayıklanır
Yazdığım hatalar 3-4 yıldır ayıklanmadığına göre beta testleri amacına ulaşmamış doğru mudur ?
Beta testleri bugün bitti. Hol için de açık beta olmadı diye biliyorum.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön