BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Electrodynamics
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 44
Kayıt: 27 Şub 2013 15:42
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Enerji

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen Electrodynamics »

TOLGARDA yazdı: 02 Mar 2018 15:11
Electrodynamics yazdı: 02 Mar 2018 12:04
asilzade55 yazdı: 02 Mar 2018 12:00 developer ekibinin yaptıgı testler alpha olarak geçer. Kapalı betada oyuncularda katılabilir fakat her oyuncu erişemez ki bunların oyuncularla yapılması gereklidir. Oyunu oynayanlar bizleriz ve developer ekibi her hatayı göremeyebilir. Betaların amacıda budur. Ne kadar çok insan katılırsa o kadar hata ayıklanır
Yazdığım hatalar 3-4 yıldır ayıklanmadığına göre beta testleri amacına ulaşmamış doğru mudur ?
Beta testleri bugün bitti. Hol için de açık beta olmadı diye biliyorum.
Açık beta olup olmaması önemli değil, önemli olan 3-4 yıldır devam eden hatalar var ve bunların öncelikle giderilmesi gerekirken yeni güncelleme gelmesi ve hala bu hataların giderilmemesi.
AeRoDYNaMiC MYoTiSMoN SYSTEMROOT Champion
Kullanıcı avatarı
CekannN
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 198
Kayıt: 20 Şub 2010 23:40
Sunucu: Eminönü
Lonca: Anadolu Akıncıları

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen CekannN »

Electrodynamics yazdı: 02 Mar 2018 11:55 Karaköy açık beta bölümünde de belirttiğim gibi bazı hatalar hala düzelmedi.Oyunda hala y2 nin -1 vurması , şifanın gazap yeteneğini açtıktan sonra taktığı yeni eşyaların hasarının artmaması (gazap 1 3 hatası), bb3 bozma oranının matematiksel olarak %100 hesaplamama rağmen büyü bozma kaçırması vb...

Karaköy bölgesine gelince madem ki bireysel ve açık bir bölge olacak dediniz hiçbir DEVELOPER bir şifacı açıp tek başına kasmayı denedi mi ? Ben denedim asit vurmuyor arkadaş kaç yaptınız asit dirençleri merak ediyorum :rage: Örneğin; normal ruh set ile denediğim 55 lvl fanatik fareadamı kesmek yaklaşık 1-1,5 dk sürüyor o da full tılsımlı iken. Bu da ister istemez oyuncuları yine gruplaşmaya yani grup sistemine itiyor yine , yaratıklar desek zaten grup halinde.

Oyunun en büyük fiyaskolarından büyük hol bölgesi ise tam bir hatalar zinciridir buga girilmedik yer yok nerdeyse.Örümcek kuyusundaki buga girip takılmayı mı saysam , nerdeyse her duvardan slot çekerken y2 ' nin -1 vurmasını mı desem , lodos sancağından doğup raylara inerken her seferinde kritik hata almamı mı söylesem saymakla bitmez.

Açık beta olmasına da bir eleştirim var ; normalde beta testleri zaten kapalı yapılır, bunu da oyunun geliştirici ekibi yapar. Ama herkese açık yaparak onların yapacağı testi bir de oyunculara yaptırarak bize yüklemiş oldular. Herkes bu olaya ne güzel bizde girdik full herşeyimiz çok güzel oldu gözüyle bakıyor ama profesyonel gözle bakılırsa bu bizim işimiz değil , maaş ile çalışan geliştiri ekibin işidir.

Benim görüşüm 39-49 level zamanındaki gibi sarı item düşmesi yönündeydi hem bu itemlere herkes (yeni başlayan biri bile) erişebilecek hemde ticaret canlanacaktı. Nadide item olayı bu oyunun öldüren bir faktördür. Çünkü nadide itemin kombinasyonu olmaz.
EdebiyatıCedide / ServetiFünun / GaffarREİS




Tahterevallinin diger ucuna oturarak sayemde yükselen insanlara canımın sıkıldığında kalkabilecegimi hatırlatın.
Kullanıcı avatarı
xANARCHYx
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 365
Kayıt: 30 Oca 2018 09:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen xANARCHYx »

Merhaba Arkadaşlar ;

Hepinizin sinirini anlıyorum. Bende sizinle aynı duyguları yaşıyorum fakat biraz da karşı tarafın gözünden olaya bakmayı deneyebiliriz. Onların elindeki imkanlar belki yetersiz olabilir. Her yerde herkesin bir üstü vardır. Belki GM ler bizim için uğraşıp bir şeyler yapmaya çalışırken üstten onay alamamış olabilirler. Her şeye oyuncu gözüyle bakarsak bir çok şeyi göremeye biliriz. Oyunu diğer insanlardan çok sevdiğimizi söylemek yanlış olur. Hepimiz çok seviyoruz. Hepimiz emek veriyoruz. Fakat biraz düşünürsek oyun geliştiricilerin sayısının az olduğunu ve ellerinden geldiğince çalışmaya çalıştıklarını anlayabiliriz.
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5752
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Electrodynamics yazdı: 02 Mar 2018 15:14
TOLGARDA yazdı: 02 Mar 2018 15:11
Electrodynamics yazdı: 02 Mar 2018 12:04
asilzade55 yazdı: 02 Mar 2018 12:00 developer ekibinin yaptıgı testler alpha olarak geçer. Kapalı betada oyuncularda katılabilir fakat her oyuncu erişemez ki bunların oyuncularla yapılması gereklidir. Oyunu oynayanlar bizleriz ve developer ekibi her hatayı göremeyebilir. Betaların amacıda budur. Ne kadar çok insan katılırsa o kadar hata ayıklanır
Yazdığım hatalar 3-4 yıldır ayıklanmadığına göre beta testleri amacına ulaşmamış doğru mudur ?
Beta testleri bugün bitti. Hol için de açık beta olmadı diye biliyorum.
Açık beta olup olmaması önemli değil, önemli olan 3-4 yıldır devam eden hatalar var ve bunların öncelikle giderilmesi gerekirken yeni güncelleme gelmesi ve hala bu hataların giderilmemesi.
He tabi hol hatalarının çok önceden düzeltilmesi gerekirdi. Bu sebeple yönetimi kınıyorum
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
Electrodynamics
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 44
Kayıt: 27 Şub 2013 15:42
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Enerji

Re: BÜYÜK HOL KRİTİK HATA VE TILSIM BUGLARI

Mesaj gönderen Electrodynamics »

Hatalar hala güncel...
AeRoDYNaMiC MYoTiSMoN SYSTEMROOT Champion
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön