TILSIM KOMBINASYONLARI

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
GWYNBLEIDD
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1473
Kayıt: 30 Eki 2012 15:01
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Hicret

Re: TILSIM KOMBINASYONLARI

Mesaj gönderen GWYNBLEIDD »

Kptm1234 yazdı:Gazap Tılsımı oyunda mevcutmu ? :?:
berkan587 yazdı:Maden piyasası ucuzladığında aşağıdaki tılsımları üretmek istiyorum.

Asitçi şifacı için kombinasyon;
MİNÖR (MAVİ)
Gazap [İyileştirme yeteneğinin %50 oranında kullanılmasını sağlar.]
Ruh Kalkanı [Ruh kalkanı etki süresini 10 katına çıkarır ve Ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlar.]

MAJÖR (KIRMIZI)
Gazap 1 (III) [Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %150 arttırır.]
Asit Bilgisi (III) [Asit büyü hasarını %20 arttırır.]
Üretiliyor sanırsam.
Kullanıcı avatarı
Heraxist
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 57
Kayıt: 10 Oca 2013 11:59
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: TILSIM KOMBINASYONLARI

Mesaj gönderen Heraxist »

GWYNBLEIDD yazdı:
Heraxist yazdı:
GWYNBLEIDD yazdı:Direnç kırmacı fizik büyücü için;

Minör
Meteorit:Zırh delme süresi 6sn artar.
Buz Oku 1:Kritik vuruş yapıldığında,rakibi dondurma süresini %50 artırır.


Major
Meteorit 2:Kritik burursa rakibin zırhını %20 daha fazla deler.
Direnç Kırma Alanı:Rakibin dirençlerini %20 daha fazla kırar.

Doğru söze ne denir :)
Kırmacı büyünün bütün tılsımlara III basıcak hali yok heralde :)

Kırma süresini en çok arttıran tılsımı üretebilir aslında
Kullanıcı avatarı
SmokyPAUK
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 162
Kayıt: 03 Ara 2012 14:29
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Ehlim Mürre

Re: TILSIM KOMBINASYONLARI

Mesaj gönderen SmokyPAUK »


Konsantrasyon durumundayken hareket edebilmeni sağlayan ve meteoritin yenilenme zamanını 1 saniye düşüren tılsım çok iyi olurdu.

Resim
Kullanıcı avatarı
Berika
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 97
Kayıt: 12 Kas 2011 05:37
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: TILSIM KOMBINASYONLARI

Mesaj gönderen Berika »

Kptm1234 yazdı:Gazap Tılsımı oyunda mevcutmu ? :?:
berkan587 yazdı:Maden piyasası ucuzladığında aşağıdaki tılsımları üretmek istiyorum.

Asitçi şifacı için kombinasyon;
MİNÖR (MAVİ)
Gazap [İyileştirme yeteneğinin %50 oranında kullanılmasını sağlar.]
Ruh Kalkanı [Ruh kalkanı etki süresini 10 katına çıkarır ve Ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlar.]

MAJÖR (KIRMIZI)
Gazap 1 (III) [Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %150 arttırır.]
Asit Bilgisi (III) [Asit büyü hasarını %20 arttırır.]

Güzel bir kombinasyon olmuş. Tabi tercihlerimiz farklı olabilir. Şahsen Ruh kalkanı tılsımının süresinin 10 katına çıkması ve ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlaması şifacılar için "olmazsa olmaz" olarak görülebilir. .Büyücülerin ise yıldırım 2 tılsımı için fazla söze gerek yok. Meteorit, direnç kırma, buz oku ve tabi büyü bozma gibi tılsımların da da çok ama çok faydası olacaktır.

DİP NOT : bilmem fark ettiniz mi?! Defansif savaşçının boz ayısının kanatması ofansif bir savaşçının kudretini -4000 civarı yaptığında, kanatmanın bozulmasıyla beraber herhangi bir tılsım çıkarıp taktığımızda kudretimizi "0" dan itibaren doldurmaya başlıyor. Buda tılsım sisteminin yararları kategorisi altında yer alabilir ;)
Mini Mani Mone Poooo
Kullanıcı avatarı
Refresh
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1389
Kayıt: 17 Şub 2010 16:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Guardians Of İstanbul

Re: TILSIM KOMBINASYONLARI

Mesaj gönderen Refresh »

Berika yazdı:
Kptm1234 yazdı:Gazap Tılsımı oyunda mevcutmu ? :?:
berkan587 yazdı:Maden piyasası ucuzladığında aşağıdaki tılsımları üretmek istiyorum.

Asitçi şifacı için kombinasyon;
MİNÖR (MAVİ)
Gazap [İyileştirme yeteneğinin %50 oranında kullanılmasını sağlar.]
Ruh Kalkanı [Ruh kalkanı etki süresini 10 katına çıkarır ve Ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlar.]

MAJÖR (KIRMIZI)
Gazap 1 (III) [Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %150 arttırır.]
Asit Bilgisi (III) [Asit büyü hasarını %20 arttırır.]

Güzel bir kombinasyon olmuş. Tabi tercihlerimiz farklı olabilir. Şahsen Ruh kalkanı tılsımının süresinin 10 katına çıkması ve ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlaması şifacılar için "olmazsa olmaz" olarak görülebilir. .Büyücülerin ise yıldırım 2 tılsımı için fazla söze gerek yok. Meteorit, direnç kırma, buz oku ve tabi büyü bozma gibi tılsımların da da çok ama çok faydası olacaktır.

DİP NOT : bilmem fark ettiniz mi?! Defansif savaşçının boz ayısının kanatması ofansif bir savaşçının kudretini -4000 civarı yaptığında, kanatmanın bozulmasıyla beraber herhangi bir tılsım çıkarıp taktığımızda kudretimizi "0" dan itibaren doldurmaya başlıyor. Buda tılsım sisteminin yararları kategorisi altında yer alabilir ;)
Bence o yarar değil hatadır.
Ayrıca gazap tılsımı yüzde 50 iyileştirme veriyor bu iyileştirme yapabileceğiniz anlamına gelir aynı zamanda 30 puan bir yerlerden kesmeniz gerektiği anlamına da gelir.O kadar gerekli bir tılsım mı tartışılır.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!


GuardianS of İstanbuL
Kullanıcı avatarı
berkan587
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1729
Kayıt: 05 Şub 2010 10:22
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: TILSIM KOMBINASYONLARI

Mesaj gönderen berkan587 »

Refresh yazdı:
Berika yazdı:
Kptm1234 yazdı:Gazap Tılsımı oyunda mevcutmu ? :?:
berkan587 yazdı:Maden piyasası ucuzladığında aşağıdaki tılsımları üretmek istiyorum.

Asitçi şifacı için kombinasyon;
MİNÖR (MAVİ)
Gazap [İyileştirme yeteneğinin %50 oranında kullanılmasını sağlar.]
Ruh Kalkanı [Ruh kalkanı etki süresini 10 katına çıkarır ve Ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlar.]

MAJÖR (KIRMIZI)
Gazap 1 (III) [Büyü asit, büyü zehir ve max hasar etkilerini %150 arttırır.]
Asit Bilgisi (III) [Asit büyü hasarını %20 arttırır.]

Güzel bir kombinasyon olmuş. Tabi tercihlerimiz farklı olabilir. Şahsen Ruh kalkanı tılsımının süresinin 10 katına çıkması ve ağır Vuruş'tan %50 daha az hasar sağlaması şifacılar için "olmazsa olmaz" olarak görülebilir. .Büyücülerin ise yıldırım 2 tılsımı için fazla söze gerek yok. Meteorit, direnç kırma, buz oku ve tabi büyü bozma gibi tılsımların da da çok ama çok faydası olacaktır.

DİP NOT : bilmem fark ettiniz mi?! Defansif savaşçının boz ayısının kanatması ofansif bir savaşçının kudretini -4000 civarı yaptığında, kanatmanın bozulmasıyla beraber herhangi bir tılsım çıkarıp taktığımızda kudretimizi "0" dan itibaren doldurmaya başlıyor. Buda tılsım sisteminin yararları kategorisi altında yer alabilir ;)
Bence o yarar değil hatadır.
Ayrıca gazap tılsımı yüzde 50 iyileştirme veriyor bu iyileştirme yapabileceğiniz anlamına gelir aynı zamanda 30 puan bir yerlerden kesmeniz gerektiği anlamına da gelir.O kadar gerekli bir tılsım mı tartışılır.
Yetenek olarak aşağıdakileri kullanmayı düşünüyorum;
Dirence vermedim çünkü bu tılsımlar olduktan sonra büyücüler 2-3 vuruşta ölecek o sırada bizi kesmeleri biraz zor zaten.
Savaşcı keserken zaten dirence hiç gerek yok.
15 Şifa
15 Şifa bilgisi
15 Asit
15 Asit bilgisi
15 Gazap
15 Ruh kalkanı
10 Çağrı(10 zehir değişebilir)
1 büyü bozma
1 medi
1 iyileştirme çemberi
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Refresh
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1389
Kayıt: 17 Şub 2010 16:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Guardians Of İstanbul

Re: TILSIM KOMBINASYONLARI

Mesaj gönderen Refresh »

berkan587 yazdı:Yetenek olarak aşağıdakileri kullanmayı düşünüyorum;
Dirence vermedim çünkü bu tılsımlar olduktan sonra büyücüler 2-3 vuruşta ölecek o sırada bizi kesmeleri biraz zor zaten.
Savaşcı keserken zaten dirence hiç gerek yok.
15 Şifa
15 Şifa bilgisi
15 Asit
15 Asit bilgisi
15 Gazap
15 Ruh kalkanı
10 Çağrı(10 zehir değişebilir)
1 büyü bozma
1 medi
1 iyileştirme çemberi
Bence gereksiz zaten 2 bin 3 bin şifalayacaksın kritik 5 bin civarı.
Direncin olmadan buz elektrik :o Evlerden ırak :lol:
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!


GuardianS of İstanbuL
Kullanıcı avatarı
Kptm1234
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 166
Kayıt: 03 May 2011 18:55
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: GazapVeBiz

Re: TILSIM KOMBINASYONLARI

Mesaj gönderen Kptm1234 »

Puan sorununa çözüm yeni LVL lar :arrow: :mrgreen:
Refresh yazdı:
berkan587 yazdı:Yetenek olarak aşağıdakileri kullanmayı düşünüyorum;
Dirence vermedim çünkü bu tılsımlar olduktan sonra büyücüler 2-3 vuruşta ölecek o sırada bizi kesmeleri biraz zor zaten.
Savaşcı keserken zaten dirence hiç gerek yok.
15 Şifa
15 Şifa bilgisi
15 Asit
15 Asit bilgisi
15 Gazap
15 Ruh kalkanı
10 Çağrı(10 zehir değişebilir)
1 büyü bozma
1 medi
1 iyileştirme çemberi
Bence gereksiz zaten 2 bin 3 bin şifalayacaksın kritik 5 bin civarı.
Direncin olmadan buz elektrik :o Evlerden ırak :lol:
Kalfa Eminönü
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön