Bir karakterin itemlerinin kalitesi kadar o karakteri kullanan kişinin yetenekleri yönetebilmesi de önemlidir. Eğer yetenek kombinasyonlarını iyi kullanabiliyorsanız karşınızdaki karakterin full olması sizi engelleyemez.mmtozgr yazdı:Hocam buyrun beyazköşkte full bir büyücü bulun benim full bıçak savaşçımla ws atalım zihin tutupta beni keserseniz haklı olduğunuz kesinleşir bunu 10 kerede denesek sonuç değişmeyecek ama buyrun ikna etmek için bir fırsat.Hatta full kıyamet sıfır asa^ büyüm var onu hizmetinize verebilirim yeterki haklılğımız ispatlansın.xFahrenheitx yazdı:Tekrar merhabalar;
Büyücü sınıfı eskisine göre daha ön planda ve savaşçıyı daha çok kesme şansı var dedik ve "Senin yaşın kaç kardeşim!?" cevabını aldık.Gerçekten bu tür cevapları üzüntüyle okumaktayım.
Herkesin kendi kafasında birtakım düşünceler var ve herkes bunların gerçekleşmesini istiyor.Sıklıkla büyücü sınıfını oynayan birisi savaşçının Durdurma yeteneğinden kaynaklanan Zihin tutması özelliğinden şikayetçi, diğer taraftan sıklıkla Savaşçı sınıfını oynayan birisi ise büyücünün kritik buz oklarının ardından savaşçıyı anlık durdurmasından şikayetçi.Bakın arkadaşlar tekrar söylüyorum.Her sınıfın kendine göre avantaj ve dezavantajları vardır.Bunları bulup çıkarmak, savaşlarda yeni yeni taktikler geliştirmek biz oyunculara kalmıştır.
Burada konuşulanlar öyle bir noktaya gelmiş ki dışarıdan okuyan ve oyunu hiç oynamayan birisi şu ana kadar hiçbir büyücünün bir savaşçıyı kesemediğini zanneder.Şu ana kadar bütün büyücüler en az bir adet savaşçı kesmiştir dimi?
Savaşçı zihin tuttuktan sonra elimiz kolumuz bağlı duruyoruz demişsiniz.Bu durumda yapılabilecek 2 seçenek var.Birincisi büyü bozmak, bozamadıysak bir adet can iksiri içmek.Kusura bakmayın ama kimse ÇT ve ya da diğer grup bölgelerine girerken oluşturduğu yetenek kombinasyonları ile bir savaşçı kesebileceğini zannetmesin.He kesilmesi imkansız mı tabi ki de değil.1 puan büyü bozma ile zihin tutması bozulamaz ve bu sizi daha çok zorlar.Can iksiri içildikten sonra tekrar savaşçıdan uzaklaşılır.Direnç kırılır buz okları ile yavaşlatılır ve kesilir.Eğer depar atarsa kitlenilir ve yada kutup açılır, depar yeteneğinin boşa gitmesi sağlanılır.Bu ve buna benzer herkesin kendine göre taktikleri vardır.Bunu karakter okullarındaki konulardan araştırıp bulabilirsiniz.
Umarım iyi niyetle verdiğimiz cevaplara kaba saba yorumlar atan arkadaşlar bu konuda biraz daha hassas olabilirler.
Büyünüz Kritik Olsun.Bol şanslar.
İyi Forumlar...
Karakterler Arası Dengesizlik !
-
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 525
- Kayıt: 08 Mar 2010 09:02
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: ASiL
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
- iSpAnYoL2834
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 141
- Kayıt: 06 Tem 2012 23:28
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
evet onu dikkate alsakda zaten 3 sn bir yavaşlatma yapıor hadi bi sn durdsun ama dikkat dağıtma depar durdurma 15 olsa bizim yetenekler de 15 olsa gene yetişemiyor malsef sıkıntı orda ayrıca zaten canları yüksek az vuranda var çok vuranda dk en önemli şeydir ama dk menzilinde zaten savaşçı çok rahat yakalar ne kadar uzak tutsakda zor ona bakarsak bizde yetenek atarken bir sn duruyoruz biz adamda daha fazla skill kulnadığımızı göz önüne alırsak olumsuz etkilioyr buda bizi malsefTeknoBYraM yazdı:Buz oku yeteneğini hiç dikkate almamışsın. Buz okunun yavaşlatma ve kritik gelirse 1 sn durdurma özelliği var. Adamda maraton varsa kaçış yok demissin. Bakın Büyülü eşya olarak sadece hasar veren eşyaları kabul ediyorsunuz. Solucan set taşıyabilirsiniz yanınızda. Maraton ayakkabı gözlük takabilirsiniz. Hatta en iyisi m2.5 MAraton mor gözlük çekebilirsiniz.iSpAnYoL2834 yazdı:Merhaba bir kısımda size hak veriyorum ama şöyle bir durumda var ben tesla açıp adamı sersemletiyorum sonra o bana dikkat atıyor zırh düşüyor yavaşlıorum iyice zihin tutuyor hadi onuda kutubla atlattık tesla attık gidiyoruz ee bidaha dikkat artı deparla gelior ben ona zihin atsamda o kurtuldudğunda durdurma yenileniyor bidaha zihin hobaa gittik yani demek istedeğim şu bizimde onlara eş değer yetenklerimiz var onları 30 sn 45 sn falan yneilenirken bizim 60 sn olay zaten burda zaten dikkat i 15 se bide maraton varsa adamda kaçış yokTeknoBYraM yazdı:Oynamayı bilen bir büyücüye savaşçı durdurma bile atamaz çünkü o kadar yaklaşamaz. Tesla küresi sersemletir. Buz oku yavaşalatır kritik gelirse anlık durdurur. bu arada fizik veya elektirik diğer büyü hasarını kullanarak zaten yüksek miktarda hasar vermiş olursun. Durdurma yeteneğininde belli bir menzili olduğunu unutmayınız. Kendi oyun stilinizi sorgulamak yerine sürekli oyuna yönetime suç atmak kimseye birşey kazandırmaz. Üstü full sarı olan bir büyücü eğer nasıl oynayacağını biliyorsa full bıçak sırtı seti olan bir savaşçıyı çok rahat kesebilir. Benim size tavsiyem büyücü sınıfının nasıl oynanabileceğini Ego yapmadan öğrenmenizdir.
İyi oyunlar dilerim.
- VatanSeveriz
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 253
- Kayıt: 05 Nis 2012 16:51
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
Hala yetenek bilmem neden bahsediyorsunuz ya bahsedilen şey zihin tutulma anı anlamıyormusunuz?
Aşka inanmam deme.!
Aşkı doğru kişide dene.
Aşkı doğru kişide dene.
- iSpAnYoL2834
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 141
- Kayıt: 06 Tem 2012 23:28
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
oda var ben diğer dengesizleden bahsettim onun için bikere tıkalyarak dene gerçi büyü kullanınca duruda denk getirmeye çalış zor ama yarar zihin yesende durmaz karakter gitmye devam eder ama zor ciddenVatanSeveriz yazdı:Hala yetenek bilmem neden bahsediyorsunuz ya bahsedilen şey zihin tutulma anı anlamıyormusunuz?
-
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 525
- Kayıt: 08 Mar 2010 09:02
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: ASiL
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
VatanSeveriz yazdı:Hala yetenek bilmem neden bahsediyorsunuz ya bahsedilen şey zihin tutulma anı anlamıyormusunuz?
Zihin tutulması Savaşçı sınıfının Durdurma yeteneğinin Özel bir durumudur. Yani Tam olarak Yeteneklerle ilgili bir konudur.
İyi oyunlar dilerim.
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
Pek anlamamışsınız demek istediğimi bu konu tartışmakla bitmez en iyisi kilitleyin herşeyde olduğu gibi kalsın !TeknoBYraM yazdı:Bir karakterin itemlerinin kalitesi kadar o karakteri kullanan kişinin yetenekleri yönetebilmesi de önemlidir. Eğer yetenek kombinasyonlarını iyi kullanabiliyorsanız karşınızdaki karakterin full olması sizi engelleyemez.mmtozgr yazdı:Hocam buyrun beyazköşkte full bir büyücü bulun benim full bıçak savaşçımla ws atalım zihin tutupta beni keserseniz haklı olduğunuz kesinleşir bunu 10 kerede denesek sonuç değişmeyecek ama buyrun ikna etmek için bir fırsat.Hatta full kıyamet sıfır asa^ büyüm var onu hizmetinize verebilirim yeterki haklılğımız ispatlansın.xFahrenheitx yazdı:Tekrar merhabalar;
Büyücü sınıfı eskisine göre daha ön planda ve savaşçıyı daha çok kesme şansı var dedik ve "Senin yaşın kaç kardeşim!?" cevabını aldık.Gerçekten bu tür cevapları üzüntüyle okumaktayım.
Herkesin kendi kafasında birtakım düşünceler var ve herkes bunların gerçekleşmesini istiyor.Sıklıkla büyücü sınıfını oynayan birisi savaşçının Durdurma yeteneğinden kaynaklanan Zihin tutması özelliğinden şikayetçi, diğer taraftan sıklıkla Savaşçı sınıfını oynayan birisi ise büyücünün kritik buz oklarının ardından savaşçıyı anlık durdurmasından şikayetçi.Bakın arkadaşlar tekrar söylüyorum.Her sınıfın kendine göre avantaj ve dezavantajları vardır.Bunları bulup çıkarmak, savaşlarda yeni yeni taktikler geliştirmek biz oyunculara kalmıştır.
Burada konuşulanlar öyle bir noktaya gelmiş ki dışarıdan okuyan ve oyunu hiç oynamayan birisi şu ana kadar hiçbir büyücünün bir savaşçıyı kesemediğini zanneder.Şu ana kadar bütün büyücüler en az bir adet savaşçı kesmiştir dimi?
Savaşçı zihin tuttuktan sonra elimiz kolumuz bağlı duruyoruz demişsiniz.Bu durumda yapılabilecek 2 seçenek var.Birincisi büyü bozmak, bozamadıysak bir adet can iksiri içmek.Kusura bakmayın ama kimse ÇT ve ya da diğer grup bölgelerine girerken oluşturduğu yetenek kombinasyonları ile bir savaşçı kesebileceğini zannetmesin.He kesilmesi imkansız mı tabi ki de değil.1 puan büyü bozma ile zihin tutması bozulamaz ve bu sizi daha çok zorlar.Can iksiri içildikten sonra tekrar savaşçıdan uzaklaşılır.Direnç kırılır buz okları ile yavaşlatılır ve kesilir.Eğer depar atarsa kitlenilir ve yada kutup açılır, depar yeteneğinin boşa gitmesi sağlanılır.Bu ve buna benzer herkesin kendine göre taktikleri vardır.Bunu karakter okullarındaki konulardan araştırıp bulabilirsiniz.
Umarım iyi niyetle verdiğimiz cevaplara kaba saba yorumlar atan arkadaşlar bu konuda biraz daha hassas olabilirler.
Büyünüz Kritik Olsun.Bol şanslar.
İyi Forumlar...
- HeilHitler
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 21 Haz 2012 13:06
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
Siz bir şey filan mı içtiniz? Yada yazdığım yazıyı iyi okumuyorsunuz? Kardeşim ben VS den bahsetmiyorum şunu bir kafanıza sokun ben genel olarak bir SAVAŞÇI'nın bir BÜYÜCÜ'yü 2 vuruşla kesmesini yanlış buluyorum ondan bahsediyorum siz hala vs den bahsediyorsunuz yok büyü kullanmayı biliyorsa yok zihin tutmazsa .. Geçin bunları kardeşim ben genel olarak büyücünün savaşçıdan 2 yemesini söylüyorum umarım anladınız bir şeyler?
İki ayaklı hayvanların sıradan sohbetleri kadar kısır ve sıkıcı bir sohbeti sürdürmektense hiç konuşmamak daha iyi.
Arthur Schopenhauer
Arthur Schopenhauer
- Damon
- İskele Babası
- Mesajlar: 47
- Kayıt: 04 Ağu 2012 06:28
- Sunucu: Meran
- Klan: Lodos
- Lonca: Devgenç(DevrimciGençlik)
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
ben dengesiz bir insanım . Dolayısıyla karakterlerim diğer karakterlerden dengesiz olsun isterim .Memnunum yani bu durumdan. :geek:
C * RELAXEEFENDYY >> Ferhatreyiz C *
< Devgenç > (Devrimcigençlik)
-
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 525
- Kayıt: 08 Mar 2010 09:02
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: ASiL
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
HeilHitler yazdı:Siz bir şey filan mı içtiniz? Yada yazdığım yazıyı iyi okumuyorsunuz? Kardeşim ben VS den bahsetmiyorum şunu bir kafanıza sokun ben genel olarak bir SAVAŞÇI'nın bir BÜYÜCÜ'yü 2 vuruşla kesmesini yanlış buluyorum ondan bahsediyorum siz hala vs den bahsediyorsunuz yok büyü kullanmayı biliyorsa yok zihin tutmazsa .. Geçin bunları kardeşim ben genel olarak büyücünün savaşçıdan 2 yemesini söylüyorum umarım anladınız bir şeyler?
Lütfen üslubumuza dikkat edelim. Bizde sana bunun normal olduğunu anlatıyoruz. Büyücü olarak senin avantajın düşmanını uzaktan hasarlarla indirmek. Savaşçının avantajıda canının ve zırhının yüksek olması. Sen büyücüyü savaşçı gibi kullanmak istiyorsan önerim şifacı sınıfı bir karakter açmandır. Hem zırhın yüksek olur hemde uzaktan büyü atabilirsin. Üstelik max hasarlı eşyalar ile yakın dövüştede hasar verebilirsin.
Umarım sende bizim yazdıklarımızın birazını olsun okumuşsundur.
İyi oyunlar dilerim.
- kuccukhusam1
- Labirent Rehberi
- Mesajlar: 1350
- Kayıt: 11 Ara 2009 19:47
- Sunucu: Kuklacı
- Lonca: byHMF
Re: Karakterler Arası Dengesizlik !
Hiçbi Taktik bu sorunu çözemez, Yapılması gereken tek bir şey var, Özellikler Büyücü başta olmak üzere, karakterlerin "Zırh" değerlerininArtması gerekiyor,
Hatırlarmısınız, Bir zamanlar element vardı, Hasar Ateş, Hasar Elektirik, vb.
Eğer sakınman yoksa max sana çok vurur du, ama sakınman olduğu zaman max sana diğer elementlerin hasarında vururdu,
Sakınma ortadan kaldırıldı, Şimdi ise Max zrıh yokken silip geçiriyo, Element efsun ise unutuldu,
Hangi Savaşcı Vs. sinde 3 Yetenek kullanmada Vs. bitiyormuş, Önceden bi taktik strateji vadı, Şimdi Allah ne verdiyse Pata Köte Dal, vur gitsin, Büyücüde ise Tek vuruşta ölüyor zaten
Ama biz kendimizi boşa yoruyoruz, Desteğe zamanında çok mesaj attık,
Element ve Max Hasarlarında bir değişme olmamıştır diye mesaj geliyordu hep,
Biz Hasarlar değişmiş demiyoruz ki, Zırh Yok ortada,
Hatırlarmısınız, Bir zamanlar element vardı, Hasar Ateş, Hasar Elektirik, vb.
Eğer sakınman yoksa max sana çok vurur du, ama sakınman olduğu zaman max sana diğer elementlerin hasarında vururdu,
Sakınma ortadan kaldırıldı, Şimdi ise Max zrıh yokken silip geçiriyo, Element efsun ise unutuldu,
Hangi Savaşcı Vs. sinde 3 Yetenek kullanmada Vs. bitiyormuş, Önceden bi taktik strateji vadı, Şimdi Allah ne verdiyse Pata Köte Dal, vur gitsin, Büyücüde ise Tek vuruşta ölüyor zaten
Ama biz kendimizi boşa yoruyoruz, Desteğe zamanında çok mesaj attık,
Element ve Max Hasarlarında bir değişme olmamıştır diye mesaj geliyordu hep,
Biz Hasarlar değişmiş demiyoruz ki, Zırh Yok ortada,