Mobil Ödeme ile Akçe aldık Para gitti EPIN yok

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
53EkSeLanS53
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 81
Kayıt: 24 Kas 2011 14:33
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Mobil Ödeme ile Akçe aldık Para gitti EPIN yok

Mesaj gönderen 53EkSeLanS53 »

Bu gün Avea hattım ile 1000 akçe aldım , ücretide hattımdan kesildi ama ortada EPIN yok :) , yazdım destek teki arkadaşlara bütün bilgileri verdim , saati saatine verdim , gelen cevap bu

'' Avea Mobil Ödeme sistemi üzerinden xxxxxxxxxx numaralı hattınızla 06.06.2012 09:39 tarihinde yapmış olduğunuz başvurunuzun Avea Mobil Ödeme servisi altyapısından kaynaklanan bir hata sebebiyle zaman aşımına uğradığı ve onaylanmadığı görünmektedir. Mobil Ödeme işlemlerinde tamamlanmayan talepler için GSM operatörünüzün belirlediği SMS ücreti haricinde herhangi bir kesinti yapılmamaktadır.

Konuyla ilgili detaylı bilgiyi Avea Müşteri hizmetlerinden veya Mobil Ödeme altyapısını sağlayan Mikro Ödeme müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.

Mikro Ödeme ile iletişime geçmek için http://www.mikro-odeme.com/tr-tr/contact sayfasındaki formu doldurmanız gereklidir.


İlginize ve desteğinize teşekkür eder, iyi eğlenceler dileriz''


Ne diyor destek Avea mobil ödeme alt yapısından kaynaklanan bir sorun ve zaman aşımına uğramış ve onaylanmamış diyor dimi :) vede diyor ki sms ücreti haricinde bir kesinti yapılmamaktadır diyor :)

Üşenmedim 444 1 500 Avea müşteri hizmetlerini aradım , dedim böyle böyle ben ikv oyununda 1000 akçe aldım , hattımdanda ürünün ücreti kesildi ama bana birşey yollanmadı , kontrol ettiler hattımdan 10 TL alınmış , hani şu desteğin sms ücreti haricinde bir kesinti yapılmamaktadır dediği , sms ücreti 10 TL olmuşta haberimiz yok demek ki , neyse dedim peki ne olaack şimdi , Avea dan bana denilen , ücret hattınızdan kesilmiş , ürün ücreti hattınızdan kesildiği için karşı tarafla irtibata geçmeniz gerekiyor , bizim tarafımızdan her hangi bir sorun yok dendi.

Sonuç : Ortada ne 10 TL var nede EPIN , desteğe 2 mesaj daha attım beklemedeyim , bu başlığı açmamdaki amaç ise , aynı sorunu yaşayan arkadaşlar , eğer ücret hattınızdan kesildiyse bilin ki gsm operatörünüzden kaynaklı bir sorun değil , tamamen İKV den kaynaklı bir sorun.
Kullanıcı avatarı
SeF4
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 425
Kayıt: 26 Oca 2011 15:39
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Mobil Ödeme ile Akçe aldık Para gitti EPIN yok

Mesaj gönderen SeF4 »

Eğer Mesaj Kutun Doluysa Kod Gelmiyor Olabilir Mesajların Hepsini sil Bekle Gelmezse Desteğe Mail Atarsın.
Göster
Sunucu:Sancak
Lonca:Inception
Resim
Kullanıcı avatarı
53EkSeLanS53
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 81
Kayıt: 24 Kas 2011 14:33
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Mobil Ödeme ile Akçe aldık Para gitti EPIN yok

Mesaj gönderen 53EkSeLanS53 »

SeF4 yazdı:Eğer Mesaj Kutun Doluysa Kod Gelmiyor Olabilir Mesajların Hepsini sil Bekle Gelmezse Desteğe Mail Atarsın.
Dolu değil mesaj kutum.
Kullanıcı avatarı
BeSGiDeRiM
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 375
Kayıt: 10 Şub 2012 21:51
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Sentinus

Re: Mobil Ödeme ile Akçe aldık Para gitti EPIN yok

Mesaj gönderen BeSGiDeRiM »

+90 (212) 286 27 18
+90 (212) 286 27 18


Numaralarından açık olanı arıyorsun derdini anlatıyorsun akçeni alıyorsun.

Benim başıma da geldi, kimsenin parası boşa gitmez merak etme kardeşim.

Mert FURKAN
CaNHaVLi




Kullanıcı avatarı
Sakaryalee
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 122
Kayıt: 22 Oca 2012 21:49
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Crash

Re: Mobil Ödeme ile Akçe aldık Para gitti EPIN yok

Mesaj gönderen Sakaryalee »

Aynı olay benim başıma 3*4 kez geldi destek çözmüştü durumu :)
6 Yıllık Maceranın Sonu (29.12.2012)


Resim



İKV'den Haberdar Olun!
ResimResim
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön