'' Avea Mobil Ödeme sistemi üzerinden xxxxxxxxxx numaralı hattınızla 06.06.2012 09:39 tarihinde yapmış olduğunuz başvurunuzun Avea Mobil Ödeme servisi altyapısından kaynaklanan bir hata sebebiyle zaman aşımına uğradığı ve onaylanmadığı görünmektedir. Mobil Ödeme işlemlerinde tamamlanmayan talepler için GSM operatörünüzün belirlediği SMS ücreti haricinde herhangi bir kesinti yapılmamaktadır.
Konuyla ilgili detaylı bilgiyi Avea Müşteri hizmetlerinden veya Mobil Ödeme altyapısını sağlayan Mikro Ödeme müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.
Mikro Ödeme ile iletişime geçmek için http://www.mikro-odeme.com/tr-tr/contact sayfasındaki formu doldurmanız gereklidir.
İlginize ve desteğinize teşekkür eder, iyi eğlenceler dileriz''
Ne diyor destek Avea mobil ödeme alt yapısından kaynaklanan bir sorun ve zaman aşımına uğramış ve onaylanmamış diyor dimi
Üşenmedim 444 1 500 Avea müşteri hizmetlerini aradım , dedim böyle böyle ben ikv oyununda 1000 akçe aldım , hattımdanda ürünün ücreti kesildi ama bana birşey yollanmadı , kontrol ettiler hattımdan 10 TL alınmış , hani şu desteğin sms ücreti haricinde bir kesinti yapılmamaktadır dediği , sms ücreti 10 TL olmuşta haberimiz yok demek ki , neyse dedim peki ne olaack şimdi , Avea dan bana denilen , ücret hattınızdan kesilmiş , ürün ücreti hattınızdan kesildiği için karşı tarafla irtibata geçmeniz gerekiyor , bizim tarafımızdan her hangi bir sorun yok dendi.
Sonuç : Ortada ne 10 TL var nede EPIN , desteğe 2 mesaj daha attım beklemedeyim , bu başlığı açmamdaki amaç ise , aynı sorunu yaşayan arkadaşlar , eğer ücret hattınızdan kesildiyse bilin ki gsm operatörünüzden kaynaklı bir sorun değil , tamamen İKV den kaynaklı bir sorun.






