
Beyaz Köşk Geyik Mekanı
- TAYFA
- Çınaraltı Müdavimi

- Mesajlar: 840
- Kayıt: 04 Ara 2009 22:15
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı
Geyik güzeldir 


Bizim dostumuz sözü gibi özü özü gibi de sözü doğru olandır.
Karanlığı lanetlemektense, bir mum yak.
Karanlığı lanetlemektense, bir mum yak.
- karabatu14
- Işık Hanım'ın Elemanı

- Mesajlar: 246
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
- Sunucu: Beyaz Köşk
Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı
bide geyik avcılarına kızıyoduk alın size fırsatTAYFA yazdı:Geyik güzeldir
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
BEYAZKÖŞK
- Eflatun
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 403
- Kayıt: 05 Ara 2009 20:43
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı
Oyuna girebilen var mı :?:
We are spirit bound to this flesh
We go round one foot nailed down
But bound to reach out and beyond this flesh
Become PneumA
We go round one foot nailed down
But bound to reach out and beyond this flesh
Become PneumA
- karabatu14
- Işık Hanım'ın Elemanı

- Mesajlar: 246
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
- Sunucu: Beyaz Köşk
Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı
kimse giremiyo diye biliyorumEflatun yazdı:Oyuna girebilen var mı :?:
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
BEYAZKÖŞK
- karabatu14
- Işık Hanım'ın Elemanı

- Mesajlar: 246
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
- Sunucu: Beyaz Köşk
Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı
mutlaka bir şey yaptıkları kesin 
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
BEYAZKÖŞK
- Gregory
- Işık Hanım'ın Elemanı

- Mesajlar: 210
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:16
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı
Hayır bilgisayarlara reset attılar pc ler kendine gelmedi hala xDDDDDDDD
Yeni forum hesabım Tayfaxgregory bilginize...
!!!
- karabatu14
- Işık Hanım'ın Elemanı

- Mesajlar: 246
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
- Sunucu: Beyaz Köşk
Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı
açıklama geldi bununla ilgili genel etkileşime bi göz at derimGregory yazdı:Hayır bilgisayarlara reset attılar pc ler kendine gelmedi hala xDDDDDDDD
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
BEYAZKÖŞK
-
Basewxbizans
- Şarapçı'nın Sırdaşı

- Mesajlar: 90
- Kayıt: 04 Ara 2009 20:25
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı
Ne zaman acılacağına dair bir bilgi de verilmedi ? en azından ne yapıldığını bilmeliyiz diye düşünüyorum .. Ama tahminimce süpriz olan 2 yeni bölge için çalışma var . Ama çalısma olsa sunucu kapalı gözükürdü o da düşündürmüyor değil :?: :?:
BiZANS İMPARATORLUĞU
IIXxBASEWxXII
Basewww
Basewxbizans
BaSewWxBiZaNS
İYİ FORUMLAR
IIXxBASEWxXII
Basewww
Basewxbizans
BaSewWxBiZaNS
İYİ FORUMLAR
- karabatu14
- Işık Hanım'ın Elemanı

- Mesajlar: 246
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
- Sunucu: Beyaz Köşk
Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı
katılıyorumBasewxbizans yazdı:Ne zaman acılacağına dair bir bilgi de verilmedi ? en azından ne yapıldığını bilmeliyiz diye düşünüyorum .. Ama tahminimce süpriz olan 2 yeni bölge için çalışma var . Ama çalısma olsa sunucu kapalı gözükürdü o da düşündürmüyor değil :?: :?:
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
BEYAZKÖŞK
