Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Beyaz Köşk sunucusuna ait Genel Sohbet alanı
Kullanıcı avatarı
TAYFA
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 840
Kayıt: 04 Ara 2009 22:15
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen TAYFA »

Geyik güzeldir :D
Resim
Bizim dostumuz sözü gibi özü özü gibi de sözü doğru olandır.

Karanlığı lanetlemektense, bir mum yak.
Kullanıcı avatarı
karabatu14
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 246
Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
Sunucu: Beyaz Köşk

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen karabatu14 »

TAYFA yazdı:Geyik güzeldir :D
Resim
bide geyik avcılarına kızıyoduk alın size fırsat :D
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
Kullanıcı avatarı
Eflatun
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 403
Kayıt: 05 Ara 2009 20:43
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen Eflatun »

Oyuna girebilen var mı :?:
We are spirit bound to this flesh
We go round one foot nailed down
But bound to reach out and beyond this flesh
Become PneumA
Kullanıcı avatarı
karabatu14
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 246
Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
Sunucu: Beyaz Köşk

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen karabatu14 »

Eflatun yazdı:Oyuna girebilen var mı :?:
kimse giremiyo diye biliyorum :cry:
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
Kullanıcı avatarı
Gregory
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 210
Kayıt: 04 Ara 2009 18:16
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen Gregory »

Aynen ya :D
Yeni forum hesabım Tayfaxgregory bilginize... ;) !!!
Kullanıcı avatarı
karabatu14
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 246
Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
Sunucu: Beyaz Köşk

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen karabatu14 »

mutlaka bir şey yaptıkları kesin :)
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
Kullanıcı avatarı
Gregory
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 210
Kayıt: 04 Ara 2009 18:16
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen Gregory »

Hayır bilgisayarlara reset attılar pc ler kendine gelmedi hala xDDDDDDDD
Yeni forum hesabım Tayfaxgregory bilginize... ;) !!!
Kullanıcı avatarı
karabatu14
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 246
Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
Sunucu: Beyaz Köşk

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen karabatu14 »

Gregory yazdı:Hayır bilgisayarlara reset attılar pc ler kendine gelmedi hala xDDDDDDDD
açıklama geldi bununla ilgili genel etkileşime bi göz at derim ;)
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
Basewxbizans
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 90
Kayıt: 04 Ara 2009 20:25
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen Basewxbizans »

Ne zaman acılacağına dair bir bilgi de verilmedi ? en azından ne yapıldığını bilmeliyiz diye düşünüyorum .. Ama tahminimce süpriz olan 2 yeni bölge için çalışma var . Ama çalısma olsa sunucu kapalı gözükürdü o da düşündürmüyor değil :?: :?:
BiZANS İMPARATORLUĞU

IIXxBASEWxXII
Basewww
Basewxbizans
BaSewWxBiZaNS
İYİ FORUMLAR
Kullanıcı avatarı
karabatu14
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 246
Kayıt: 04 Ara 2009 18:00
Sunucu: Beyaz Köşk

Re: Beyaz Köşk Geyik Mekanı

Mesaj gönderen karabatu14 »

Basewxbizans yazdı:Ne zaman acılacağına dair bir bilgi de verilmedi ? en azından ne yapıldığını bilmeliyiz diye düşünüyorum .. Ama tahminimce süpriz olan 2 yeni bölge için çalışma var . Ama çalısma olsa sunucu kapalı gözükürdü o da düşündürmüyor değil :?: :?:
katılıyorum :)
Cerkesxsavascısı&Ultraxlord&Exlxbxrxuxz&Birlikxelbruz
BEYAZKÖŞK
Cevapla

“Genel Sohbet” sayfasına dön