Esvedibihak yazdı:Merhabalar Afterlife,
Yaşadığınız sorun bazı operatörlerin kullanıcılarına tanıdığı kredi kontörleri mobil ödemelerde hesaba katmamasından kaynaklanan bir durumdur.
Çözüm; Akçe alımlarınızda eksiye geçen kredi kontörlerinizi hesaba katmadan mevcut bakiyeniz ile ödeme yapmanızdır.
Sorunun devamı halinde Destek Formu üzerinden Destek takımı ile iletişime geçebilirsiniz.
Siz Yanlış Anlıyorsunuz Her Yazdığımı
Diyorumki..!
4 Defa Mesaj Gönderdim İkv500 Yazdım 7979'a Gönderdim Cevap Gelmedi Sanırım Yoğunlkdan Olsa Gerek..:!
Uzun Bi Süre Sonra Cevap Geldi Sonra Evet Yazdım Onayladım Gene Cevap Yok Bi Mesaj Daha Geldi Onayla Diye Onay Yazdım Gönderdim ık Yok Giden 4 Tl Ye Oldu Sadece Mobil Ödemeye ..
İkv Desteğe Yazmayı Düşünmüyorum..!
Dicekleri Basit
Yoğunlukdan Yaşanan Bi Problem Bizimle Alakalı Değil Dicekler :lol:
Kısacası 4 Tl Gitti Geçmiş Olsun Dicekler

Arkadaşlar İlse Bir Bardak Su Vericekler
