bendensairolmaz yazdı:Aslında o 5 büyücü 1 şifacı girenler oyundan bir gram anlamayan insanlar ;)
sığınak savascısız olmaz.
3 lü slotlarda tek zihin atıp 45 sn beklemektense
bir savascı (TANK) çeker üstüne büyücüler tek tek üstünden alır keser.
Motoru geçtikten sonra 2 baş 3 fedaili gruplar var.
1 başa zihin atarsın 1 de fedaiye. Başı keserken tank sarsılmaz açar 2 fedaiyi kontrol eder sonra 2 fedaie kesersiniz. Daha sonra gene savascı zihindeki fedaiyi alır , büyücüler tekrar başı ilk keser.
Ama bunu savascısız versiyonunu düşünelim...
5 yaratık 3 bazende 4 zihin at menzil
...............................
..............................
birinde tek seferde birinde 3 seferde. migrata bişi diyemem , fakat sığınakta rahat ilerlemenin tek yolu savascıdır.
bir bilgi daha vereyim.
Savunma düşükse = kritik çok yersin
zırhın düşükse = hasar çok yersin
biliyoruz ki savascının kışkırtma diye bir skili var savunma düşürüyor.
Bosslarda bunu atınca büyücülerin kritik vurma şansının yükseldiğini kaç kişi biliyordu ???
Sığınak için en ideal grup
4 büyücü 1 savascı 1 şfiacı
iyi forumlar...
SEN SAVAŞÇIYLA GİR BEN 5 BÜYÜYLE BAKALIM NASI Bİ ZAMAN FARKI ÇIKACAK ORTAYA
SIĞINAK 30 DK
5 BÜYÜ TEK ŞİFA 3 LÜ LERDE KİTLEME YOK 5 LİLERDE ZATEN TANK BİLE OLSA KİTLEME YAPACAKSIN FARKI YOK
Tabiki isteğimiz savaşçıların büyücü yetenelleri ile donatılması değil ama şu bir gerçek bölgelere mahsus bile olsa içieri girişten itibaren DURDURMA yeteniğinin AKTİF ETKİ SÜRESİNİN ARTTIRILMASI dengeyi biraz sağlacaktır. Aksi taktirde savaşçılar ne yazık ki bölgelre girememeye devam edecektir.
Aynen katılıyorum kardeşim GM' lerim maden yenilik yaptınız madem savaşçıyı ikiye böldünüz osantif desantif diye o zaman iyice bakın ama gerçekten iyice bakın. Oyuncular akıl vermesin dert yanmasın sizde kar yapın teşekkür alın ama nerde illah insanlara gına getireceksiniz. YAZIKLAR OLSUN
Hani derlerya " Her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır " o misal. Herkesin taktiği kendine. Fakat konuyu açan arkadaşa bir bilgi vereyim. Durdurmanın yenilenme süresi 30 saniye, etki süresi 5 saniye(max.) Sen sadece grup bölgeleri için düşünüyorsun. Klanda bir büyücüye atılan herhagi bir durdurmayı düşündün mü hiç ? Bırak 20 saniye etkiyi 10 saniye etki yapsa yine büyücü pert. Ayrıca büyücünün zihin saldırısı, hedefi saf dışı bırakmak. Savaşçınınki ise hedefin hareket etmeden açık hedef haline getirmek. Nedense sadece grup bölgelerinden bahsediliyor. Klana dönelim. Ful ışık hanım seti olan bir savaşçı yeri geliyor büyücüye neredeyse iki vuruş atıyor. 40 seviye bir max savaşçı 49 seviye bir büyücüyü tek bir zihin tutulmasında yatırıyor. Anlayacağınız savaşçıyı klanda büyücüyü bölgelerde kullanın. Tabiki tercihim olan şifacı her ikisinde de olmassa olmaz
animate yazdı:Pek Sayın Yönetim;
Bu konuyu açmaktaki asıl amacım oyuncuların artık kendi aralarında konuşmayı bırakıp kendilerini burada net bir şekilde ifade etmeleri ve seslerini duyurmaları.
Asıl konuya gelecek olursak;
Yapılan son köklü değişimin ardından ne yazık ki oyuncular arasındaki denge tamamen deprem geçirmiştir ve kolay kolayda siz yönetim olarak gerekli değişimleri yapmadığınız taktirde düzeleceğe benzemiyor.
Savaşçılar artık bölgelere bırakın düşme ihtimalini vaad ettiğiniz itemleri eşyalar için girmeyi aldıkları görevlerini yapmak için bile giremez oldular!
Sözüm ona adı grup bölgesi olan bölgeler için artık 5BÜYÜ+1ŞİFA şeklinde bir grup kurulumu yapılmaktadır ve 2. bir şifaya yada 1 savaşçıya dahi yer verilmemektedir.
Yani ideal grup dediğimiz 2ŞİFA + 2 BÜYÜ + 2 SAVAŞ kurulumundan artık eser yok.
Çok çar açılması oyunda üye artışı olduğu kanısı uyandırmasın çoğu oyuncu grup bölgelerinde varlık gösterebilmek için yeni bir üyelik ardından da tabiki büyü çar almaktadır. Üyeler + çarlar arasındaki dengesizlik UÇURUM durumuna gelmştir.
Grup bölgeleri açıldıktan sonra yapılan makine ayarları ve bölgeye uygun olmak için alınan itemli eşyalar boşa gitmiştir. bütün bunlar para demektir. Para ise zaman ve emek anlamaına gelmektedir. Emeklere yazık olmuştur.
Ayrıca savaşçılarda bulunan "durdurma" yeteneği ile büyücülerde bulunan "zihin tutlması" yeteneği grup içinde önceden dayanışma anlamına gelirken artık AVANTAJ-DEZAVANTAJ olarak değerlendirilmektedir.
Büyücülerde bulunan zihin tutulması yeteneğinin yaratıklar ve dolayısı ile grup bölgelerinde 45 saniye olması avantaja dönüşürken, savaşçılarda bulunan durdurma yeteneğinin 5 saniyede sabit kalması hiç bir değişime uğramaması ise dezavantaj olmuştur. Daha net yazmak gerekirse zihin ve durdurma hesapta 60 saniye bir yeniden kullanılıyor ancak zihin tutulması için 45 saniyenin ardından büyücü 15 saniye beklerken, durdurmadan sonra geçen 5 saniyenin ardından savaşçı yeteniğini kullanmak için 55 saniye beklemek zorunda kalmaktadır.
Tabiki isteğimiz savaşçıların büyücü yetenelleri ile donatılması değil ama şu bir gerçek bölgelere mahsus bile olsa içieri girişten itibaren DURDURMA yeteniğinin AKTİF ETKİ SÜRESİNİN ARTTIRILMASI dengeyi biraz sağlacaktır. Aksi taktirde savaşçılar ne yazık ki bölgelre girememeye devam edecektir.
Bunu yönetim bilmeli!
Üyelerine kulak verip isteklerini ve şikayetlerini dikkate alıp varlığını hissettirmeli
bendensairolmaz yazdı:30 dk da kimse sığınak bitiremez . Video al bekliyorum 30 dakikayı
TEŞKİLATA GELECEKSİN GİRERKEN SANA PM ATACAM TMM DİYECEN O AN FOTO ALACAM BİTİRİNCE PM ATACAM TMM DİYECEKSİN FOTO ALACAM O 2 FOTOYU FORUMA ATACAM VE SEN ÇARLARINI SİLECEKSİN UYAR MI :?: :?: