ismetin adı ozmn handandı heraldeOveRCLocK yazdı:Haklı olabilirsiniz. Eskiden büyücü kullanmadığımdan yanlış hatırladım demekki.UltraManiac" yazdı:17 ye yine itiraz: gayette koruyucu bi yetenek vardı. ruh kalkanı attığım resimde görebilirsiniz .
Hatılamamanız normal. Oyun neredeyse ilk açıldığı zamanlardaydı. Aşağıda oyunun 1.0 sürümünden aldığım resme bakabilirsiniz.Ceviz yazdı:MIsır çarşısı içindeki dönemi hatırlamıyorum benYa ozaman yoktum yada unuttum
İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
Göster
Tahammül
Seviyoruz bu hayatı
Seviyoruz bu hayatı
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
Handan Hanım resimdeki büyücünün arkasında. Handan Hanım'ın üzerine sağ tıkladıktan sonra Klana Katıl yazısının hemen önündede İsmet Bey olduğu için öyle bir yanılsama olmuş :lol:
Hidra gelmeden önce ---> :|
Hidra geldikten sonra --->
GB geldikten sonra -----> :shock:

Fizik ve Matematik Hastası.
Hidra geldikten sonra --->
GB geldikten sonra -----> :shock:

Fizik ve Matematik Hastası.
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
Sen Yenisin Galiba ? Yeteneklerde Yaklaşık 1 Sene Önce Yapılan Değişikliği Duymadın Yada Görmedin Sanırım...OveRCLocK yazdı:Bazı yanlışlar var onlarda şunlar;
1- Kanatmanın hiçbir şekilde(Büyü bozma, sarsılmaz, zihin toplama) ne olursa olsun atlatılamayacağı,
3- Meteor bölgesi geldiği ilk aylarda adadaki Garip'in(Evcil Tazı) şu andaki yerde bulunduğu ve taşın Selami Kelaynak görevinde yer aldığını.(Görevde taşın altına baktığımızda Selami Kelaynak'ın taşın altına bir not bıraktığını görürüz ve kağıtta "Çok yakında karaya veda Selami Kelaynak 2006" yazısını bulduğumuzu) Sonraki zamanlarda esrarengiz bir şekilde o görevin ve tazının yerinden kaldırıldığı,
16- 1. hal madenler(Kalay, Osmiridyum, Çıban Otu) dışında yaratıklardan 2. veya 3. hal materyal(Saf Kalay, İridyum, Çıban Çiçeği) düşemeyeceğini,
17- Eskiden büyücülerde ağır vuruş yeteneği olmadığını. Sadece şimdiki ağır vuruş simgesinin büyücüde eskiden farklı bir yeteneğin simgesi olduğunu ve koruyucu bir yeteneğin olmadığını,
19- Mev Usulü efsununun direnç değil element hasarı efsunu olduğunu,
24- Meran şehrinde sadece Uçan Muhafızların elektrik direncinin 0 olduğunu, diğer yaratıkların elektriğe bir miktar dirençli olduğunu,
29- Lodos ve Arz'ların Beta dönemlerinde kardeş olmadığını, İsmet ve Handan'ın Mısır Çarşısı'nın yanındaki ağaçlı yerlerde olduğunu, ve yanlarındada 1 tane muhafızlarının olduğunu, karşı klandaki kimseye saldırmadığını. Çok çok eskidende Mısır Çarşısı içinde olduğunu,
Biliyormuydunuz?
Konuyu açan arkadaşımızın emeğine sağlık. Gerçekten çok uğraşmış. Elimden geldiğince yanlışları düzeltmeye çalıştım.
Büyücü yada Şifacı Büyü Bozma İle Kanatmayı Atar Nasıl mı ? Ekranda Bütün Ruhsal ve Savaşlar Etkileri Bozdunuz Yazısı İle...
Ayrıca Yaratıklardan Akik Kripraz ve Budaksız Abanoz Çıktığını Biraz Araştırırsan Görebilirsin
Oyunun Tarihçesini Okursan Kim Dost Kim Düşman Anlarsan Tarihçeyi İyice Oku Öyle Konuşalım
Elektrik Direnci Hatrı Sayılamayacak Kadar Düşük Yani 0 Diyebilirz Çünkü Dirençsiz Yaratıklara Çİfte Hasar Gelir
Ve Garip Derindeki Sır Eklentisi İle Geldi Aksini İddia Ediyorsan Kanıtla
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
Kanatmayı bozamazsın 
Dirençsiz yaratıklara çifte hasar gelir nedemek? Çözemedim
Dirençsiz yaratıklara çifte hasar gelir nedemek? Çözemedim
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
Ceviz yazdı:Kanatmayı bozamazsın
Dirençsiz yaratıklara çifte hasar gelir nedemek? Çözemedim
Direnci 0 yada 0'ın altında olan yaratıklara üzerindeki efsuna göre 2 katı hasar işler...
Örn: Yaratığın 50 ateş direnci var büyücü bir direnç kırma attı ateş direnci 0'ın altına düştü...Sen fll Büyük sahra Savaşçınla Gidip bir kritik yada ağır sert vuruş yap normaliyle aynı mı olacak ?
2 katı hasar verirsin
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
%40 ile iki kat arasında çok fark var
50 ateş dirençli yaratığa nekadar vuruyorsan onun %40 daha fazlasını vurursun.
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
O zaman kimsenin vuruşlarının üzerindeki hasar sayısını geçmemesi gerekir peki adamlar nasıl vuruyor 10.ooo vs..Ceviz yazdı:%40 ile iki kat arasında çok fark var50 ateş dirençli yaratığa nekadar vuruyorsan onun %40 daha fazlasını vurursun.
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
1o.ooo vuran yok zaten 
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
Sanırım siz yeni başladınız oyuna. HİÇBİR ŞEKİLDE HANGİ YETENEĞİNİZİ KULLANIRSANIZ KULLANIN KANATMAYI BOZAMAZSINIZ.GHOSEN yazdı:Sen Yenisin Galiba ? Yeteneklerde Yaklaşık 1 Sene Önce Yapılan Değişikliği Duymadın Yada Görmedin Sanırım...
Büyücü yada Şifacı Büyü Bozma İle Kanatmayı Atar Nasıl mı ? Ekranda Bütün Ruhsal ve Savaşlar Etkileri Bozdunuz Yazısı İle...
Ayrıca Yaratıklardan Akik Kripraz ve Budaksız Abanoz Çıktığını Biraz Araştırırsan Görebilirsin![]()
Oyunun Tarihçesini Okursan Kim Dost Kim Düşman Anlarsan Tarihçeyi İyice Oku Öyle Konuşalım![]()
Elektrik Direnci Hatrı Sayılamayacak Kadar Düşük Yani 0 Diyebilirz Çünkü Dirençsiz Yaratıklara Çİfte Hasar Gelir
Ve Garip Derindeki Sır Eklentisi İle Geldi Aksini İddia Ediyorsan Kanıtla
Yaratıklardan hiçbir zaman 2. veya 3. hal düşmez. Eskiden akik, sibiryalı gibi eminönündeki madenlerin 3. halleri yaratıklardan düşebiliyordu. ARTIK DÜŞMÜYOR.
Dost düşman ilişkisinede gerçekten çok gülüyorum :lol: Youtube veya diğer video paylaşım sitelerine bakarsan BETA diye tabir edilen dönemdeki savaşların videosunu görebilirsin.
Tekrar söylüyorum Uçam Muhafız dışında merandaki tüm yaratıkların elektriğe direnci vardır. 3-5 herneyse varsa vardır. Ayrıca direnci sıfırın altına düştüğünde 2 kat vuramazsınız. Direnci ne kadar düşmüşse o kadar fazla vurursunuz. Sadece Ateş Çemberinin özelliği olan 10 puanda 2 kat 15 puanda 3 kat hasar verme söz konusudur. O da direnç sıfırın altına düştüğünde.
Garip Meteor bölgesi geldiği ilk zamanlarda oyundaydı. KALDIRILDI. Bir Selami Kelaynak görevindede taşın altına bakmamız gerekiyordu. Taşın altındaki kağıtta "Çok yakında karaya veda Selami Kelaynak 2006" yazıyordu. Garip ile birlikte kaldırıldı.
Siz sanırım "İstanbul Harikalar Diyarı" oyununu oynamışsınız.
Hidra gelmeden önce ---> :|
Hidra geldikten sonra --->
GB geldikten sonra -----> :shock:

Fizik ve Matematik Hastası.
Hidra geldikten sonra --->
GB geldikten sonra -----> :shock:

Fizik ve Matematik Hastası.
Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...
OveRCLocK yazdı:Sanırım siz yeni başladınız oyuna. HİÇBİR ŞEKİLDE HANGİ YETENEĞİNİZİ KULLANIRSANIZ KULLANIN KANATMAYI BOZAMAZSINIZ.GHOSEN yazdı:Sen Yenisin Galiba ? Yeteneklerde Yaklaşık 1 Sene Önce Yapılan Değişikliği Duymadın Yada Görmedin Sanırım...
Büyücü yada Şifacı Büyü Bozma İle Kanatmayı Atar Nasıl mı ? Ekranda Bütün Ruhsal ve Savaşlar Etkileri Bozdunuz Yazısı İle...
Ayrıca Yaratıklardan Akik Kripraz ve Budaksız Abanoz Çıktığını Biraz Araştırırsan Görebilirsin![]()
Oyunun Tarihçesini Okursan Kim Dost Kim Düşman Anlarsan Tarihçeyi İyice Oku Öyle Konuşalım![]()
Elektrik Direnci Hatrı Sayılamayacak Kadar Düşük Yani 0 Diyebilirz Çünkü Dirençsiz Yaratıklara Çİfte Hasar Gelir
Ve Garip Derindeki Sır Eklentisi İle Geldi Aksini İddia Ediyorsan Kanıtla
Yaratıklardan hiçbir zaman 2. veya 3. hal düşmez. Eskiden akik, sibiryalı gibi eminönündeki madenlerin 3. halleri yaratıklardan düşebiliyordu. ARTIK DÜŞMÜYOR.
Dost düşman ilişkisinede gerçekten çok gülüyorum :lol: Youtube veya diğer video paylaşım sitelerine bakarsan BETA diye tabir edilen dönemdeki savaşların videosunu görebilirsin.
Tekrar söylüyorum Uçam Muhafız dışında merandaki tüm yaratıkların elektriğe direnci vardır. 3-5 herneyse varsa vardır. Ayrıca direnci sıfırın altına düştüğünde 2 kat vuramazsınız. Direnci ne kadar düşmüşse o kadar fazla vurursunuz. Sadece Ateş Çemberinin özelliği olan 10 puanda 2 kat 15 puanda 3 kat hasar verme söz konusudur. O da direnç sıfırın altına düştüğünde.
Garip Meteor bölgesi geldiği ilk zamanlarda oyundaydı. KALDIRILDI. Bir Selami Kelaynak görevindede taşın altına bakmamız gerekiyordu. Taşın altındaki kağıtta "Çok yakında karaya veda Selami Kelaynak 2006" yazıyordu. Garip ile birlikte kaldırıldı.
Siz sanırım "İstanbul Harikalar Diyarı" oyununu oynamışsınız.
[ALINTI] 1 = KAPAK 1
Merhaba;
Bu soru benimde bayadır düşündüğüm bir soruydu. Bu taktiği savaşçılardan fazla bilen yok tek tük var buna karşı büyü bozma yeteneğimizi kullanabiliriz ama %25 ihtimalle ruhsal ve savaşsal etkileri kaldırdığı için biraz zor olacak.Kont unda anlattığı gibi Savaşçı vs büyücülerde arada belli bir mesafeyle başlanır,savaşçı menzilli silah ile önce dikkat sonra kanatma atacaktır. Bu mesade tek bir büyü kullanacak sınız oda buz neden 1 sn yeliğine rakibi durduruyor bu sırada bir elektirik eğer ki canı azalırsa ilk işi depar olacak zihin atarsınız oturursunuz son 2 sn yede tesla yı açıp direnç kırma alanının menzili içinde durursunuz açıldığı diren çatarsınız fakat oda durdurma atacakdır kutup atacaksınız.Ardından açıldığı gibi direnç+buz 2. bir büyü kullanmıcaksınız.
makine-kadoı-Kont vb Diğer İKV üyeleri demekki bir tek sen zekisin...
[ALINTI] 2 = KAPAK 2

Eğer 1. hali düşüyorsa 2-3 de düşer ama çok çok düşük bir ihtimalle.
Zaten madenin kendisinin düşmesi bile 200-300 yaratıkta bir görülen olay.
İkinci saf-3. saf düşme oranı çekildiği zaman ona da 100 de bir desek 30 binde bir ihtimal eder bu da sanırım arka arkaya 2 kere yücelen ardeneler item düşme olasılığı kadar.
[ALINTI] 3 = KAPAK 3

Savunma ve Zırhı yüksek olan meteorite direnci olan buzun az vurduğu bir yaratığa hele ki elektrik direnci düşükse en yüksek o vuracaktır, direnç 0 ne demek ona karşı bağışıklığı yok en çok hasarı o şekilde alıyor beynin bunu anlamaya bile yetmiyor !
[ALINTI] 4 = KAPAK 4


Demekki hepimiz aptalız sen zekisin :lol: bunu söylemek bile gülünç
[ALINTI] 5 = KAPAK 5
Zekanın oyunun tarihçesinin nerede bulunduğunu akıl edemeyecek kadar küçük olduğunu pardon hiç olmadığını unuttum yardım olsun die resim ekledim bakar takip eder bulursun

Lodos ve Arz Klanları Eminönünde Meteor'dan gelen yaratıkları yok etmek ve halkı korumak amaçlı kurulmuş 2 klandı...
Gediz Bey lodos, Handan hanım arz klanlarının başındaydı.Gediz Beyin Ölümü üzerine yerine Balyoz Nazım geçiyor.
Bu 2 Cemiyet-klan arasında siyasi çekişmeler başlıyor.Daha sonra Hidra Eminönü'nü basıyor, bu yaratığı yok etmek için uğraşırken Balyoz Nazım şehit düşüyor.Yerine İsmet Bey Geçiyor.Hidra durdurulamıyor ve meteor bölgesinden yer altının en karanlık köşesine kaçıyor... Macera Meteor Bölgesine atlıyor.
Bu hidra saldırısı sonunda Arzlar yaratıklarla savaşılarak bir yere varılamayacağını ve barış yapılarak onlarla dost şekilde yaşanması gerektiği beyaanatını yayınlayınca İsmet Bey Bu Klanı düşman ilan ediyor...
Bundan Sonra Senin 0-6 Yaş Arası Mesajlarına Yorum Yazmayacağım
Zaten Yukarda Yazdıklarımı Anlayabileceğini Sanmıyorum Anlasan da İnkar Edecek Bi Yol Bulursun