İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
GHOSEN
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 534
Kayıt: 31 Ara 2009 15:59

İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen GHOSEN »

Evet Bu Konuyu Açma Sebebim Herkesin Yanlış Bildiklerini Ya da Hiç Bilmediklerini Öğretmek...

1) Avcı Cin'in Asidi - Engereklerin ve Kobraların Zehiri - Kurt Alfaların Kanatması ''O'' Harfine Sürekli Basarak Yani Otur Kalk Otur Kalk Yaparak Geçmeyeceğini, Ya Büyü Bozma Yada Zihin Toplama Yeteneği ile Kurtulabileceğinizi ;

2) Antik Mızrak Tepegözlere Daha İyi Vurmadığını !!! Hızarın ve İtfaiye Baltasının Daha İyi Vurduğunu ;

3) Sivriada'daki Gizli Taşın Derindeki Sır Gelene Kadar Hiç Bir İşe Yaramadığını ;

4) Şifacılar Kemik Kafalara ve Hortlaklara Zehir Attığında, Büyücüler Komodoya Derisi Sertleşince Meteorit Attığında İşe Yaramadığını ;

5) Oyunda Seviye Atlama Hilesi, Gözlük Alma Hilesi yada Para Hilesi Gibi Şeyler Olmadığını,Oyunun Hilesi Yoktur, Sadece Bunu Yapan Diğer İnsanlar Gibi Küçük Düşeceğinizi ;

6) Savaşcılar Tazıların Ordan Geçerken Ellerine Çelik Balyoz Almalarının İşe Yaramadığını ;

7) Görev Haricinde Stokları Yakmayın Bir İşe Yaramadığını; Size Exp,Para yada Şans Vermeyeceğini ;

8) /yat Şeklide Yapılan Yatma Eyleminde Gelen Kudret ve Enerji Otururken Gelen Kudret ve Enerjinin Aynı Olduğunu ;

9) Kurt Şamana Dalarken Eğer Ona Yaklaşmak İsterseniz Mutlaka Size Bacaklarınızın Tutulmasını Sağlayan Zehir Atacağını, Yanına Gitmek İstiyorsanız Kurt Şamanın Yanındaki Herhangi Bir Noktaya Sadece Bir Kez Tıkladığınızda Zehirlenmeden Oraya Kadar Gideceğini, Ayrıca Yanlarından Onlara Dalmadan Sadece Geçmek İstiyorsanız Uzak Bir Noktaya Tek Tık Yaptığınızda Hemen Oraya Gideceğini ;

10) Deparı 15 yapınca Sersemleyebildiğinizi, Yaratıkların Bacaklarınızı Tutabildiğini, Sadece Savaşçıların Durdurmasından Kurtulduğunuzu ;

11) Madalyaların ve Meteoritlerin Hiç Bir İşe Yaramadığını ;

12) Bombacı Cin Başkasına Odaklandığında yada Durdurma Attığınızda Yanına Gidip Rahatça Kesebildiğinizi ;

13) Yılanların Sonundaki Tapınak Tarzı Yerin Çemberlitaş'ın Girişi Olacağını ;

14) Oyunda Kesmesi En Uzun Süren Boss'un Dişi Örümcek, En Zor Olanınsa Vuruşları Çok Yüksek Olduğu İçin Solucan Olduğunu ;

15) Oyundaki En İyi Efsunun Sobee'nin Hediyesi Olduğunu ve Üsütn Hizmetler Sonucu Yöneticilere Verildiğini, Bu Hediyenin İlk Olarak Zembekoğlu'na Verildiğini ;

16) Akik,Kripraz,Sibiryalı Gibi Madenlerin Yaratııklardan Düşebileceğini ;

17) Eskiden Büyücülerde Bir Tür Kalkan Yeteneği Olduğunu Bu Yeteneğin Tüm Menzilli Silahlardan Koruduğunu, Ağır Vuruş Yeteneğinin İse Eskiden Savaşçı Değil Büyücülerde Olduğunu ;

18) Eskiden BETA Zamanında Taşkanat ve Tepegöz Görevleri Olduğunu Bu Yaratıkların Eminönü Bölgesinde Dağınık Şekilde Bulunduğunu, Amplifikatör Elması ve Taş Kanat Derilerini İlk Toplayan Kişilerin İsimlerinin Eski(Savaşçı),Olgunn(Büyücü),Nexus(Büyücü),TncyEkoClgnUyksz(Şifacı) Olduğunu ve İtemlere Onların İsimlerinin Verildiğini ;

19) Mev Usülü Adı Verilen Elektrik Direnci Veren Efsunu Bizzat Mevlüt Dinç'in Oyuna Eklediğini ;

20) Eskiden Handan'a Vurulunca PC'nin Takılıp Sizi Oyundan Atacağını Yalnız Lodosların Baskıları Nedeniyle Abura'nın Bu Hatayı Düzeltip Oyundaki Tüm Lodosları Toplayıp Handan'ı Kestiğini ;

21) Oyunda Kimsenin Kılıç(Mareşal) Rütbesi Olmadığını, İlk Yıldız Rütbesinin StoneBuLL'a Ait olduğunu ;

22) Oyunda Tam Sürüme Geçtiği Sıralarda Saygınbey Adlı Kişi Oyunda Gerçek Bir Miting Gerçekleştirdiğini, Bazı Yöneticilerin Katıldığını ve 23:00 , 2:00 Saatleri Arası Yapılmış Olmasına Rağmen Büyük İlgi Gördüğünü ;

23) Oyunda Eskiden 1 ve 10m'lik Hazine Bonoları Olduğunu Agop'ta Satıldığını ama Hilesi Çıkınca Kaldırılmak Zorunda Kalındığını ;

24) Meran Şehri Yaratıklarının Savunma ve Zırhlarının Yüksek Olması Nedeniyle Meteorite Bağışıklık Kazandığını, Elektrik Dirençlerinin 0 Olduğunu ve Direnç Kırma İle Muazzam Kritikler Vurabileceğinizi ;

25) MOMT'lara Şifa Bastığınızda Canlarının Azaldığını, Canı %30 lara Geldiğinde Herhangi Bir Negatif Etkide Canlarının Fullendiğini ;

26) Bronz Görevini Sildiğinizde Tekrardan Alamayacağınızı ve O Karakter İle Meran Bölgesine Giremeyeceğinizi ;

27) Fareadam Köyünün İçinde Evlere Dikkatli Baktığınızda ARİF Adlı Tekneyi Görebileceğinizi, Gizit Klanının Adaya Bu Şekilde Yerleştiğini ;

28) Antik Mızrak Odalarında Canınız Giderken, Odanın Köşelerindeki Siyah Noktalara Oturunca Canınızın Gitmediğini ;

29) Lodos ve Arzların Beta Döneminde Kardeş Olduğunu, Ancak Meteor Bölgesi Geldiğinde Yani Ortaya Yaratıkların Çıkmasıyla Lodosların Yaratıklara Savaş İlan Etmesi ve Arzların da Barış İçinde Yaşamak İsteğinin Belirmesi Nedeniyle Klanların Ayrıldığını ve Birbirlerine Savaş İlan Ettiklerini ;

30) Savaşçılar İçin Eski ve Arkadaşları Hermenn Sermen Kütük Yaran'ı Getirip Aynı Efsunda İtfaiye Baltasını Alma Görevinin Kütük Yaran Oyundan Kalktığı Halde Hala Mevcut Olduğunu, Ayrıca Herkesin Kütük Yaran'ın Daha İyi Olduğunu Bilmesine Rağmen Yöneticilerin Kimsenin Yapmadığı Bu Anlamsız Görevi Neden Kaldırmadıklarını Anlayamadığımızı ;


BİLİYOR MUYDUNUZ ???

Bazılarınız Biliyorsunuz Eminim Ama Bilmeyenler İçin Yararlı Olmuştur. ;)

:::: EMEĞE SAYGI ::::
Kullanıcı avatarı
ikvm
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 498
Kayıt: 04 Ara 2009 17:35
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen ikvm »

saol baya uraşılmış bir çalışma
ResimResimResim
________________________________________________________________________________
Kullanıcı avatarı
Ceviz
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 437
Kayıt: 05 Ara 2009 10:25
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen Ceviz »

ARİF teknesini ve momt olayını bilmiyordum :) Eyv. uğraştığın için :)
Kullanıcı avatarı
Savasko
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 269
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Eminönü

Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen Savasko »

Hepsinide biliyorum :)
[
Kullanıcı avatarı
UltraManiac
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 68
Kayıt: 04 Ara 2009 23:54
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen UltraManiac »

17 için cevap: evet o büyücülerde vardı ama ağır vuruş değil yavaşlatmaudı vaktinde kurt adamlara cok atardım eğlencesine onlar yakalaayana kadar çoktan kaçardım:D eskiden kurtlar 40 küsür lvldı ya bi de liderleri vardı sanırsam 52 lvldı .

29 için cevap: betada niye kardeş olsunlar oyunun hikayesinde zaten çoktan arzların yaratıklarla dost lodosların düşman oldukları belirtiliyor ama eskiden 2 farklı klanda olup grup kurulabiliyordu bir lodos ve bir arz aynı gruba giriyordu böylece savaşlarda birbirlerine saldırmamış oluyorlardı.

Not Bu resim 30 ağustos 2007 yılında 30 ağustos kutlamalarında çekilmiştir. Büyücü yeteneklerine dikkat ediniz...
7. yetenek bahsedilen ruh kalkanı .
9. direnç kırma sadece 1 kişiye atılaniliyordu alan değildi.
Resim


cdgfdgdf / Kuklacı
♥♥♥çσ¢υкℓυк αşкıмѕıη ѕєη ιℓк gözαğяıмѕıη кιмѕєуι кιмѕєуι ѕєνмє∂ιм ѕєηιη gιвι ѕєν∂αηıη υğяυηα тєякєттιм нєяşєуι нαуαтıη αηℓαмı gαℓαтαѕαяαу!!!♥♥♥
Resim
Kullanıcı avatarı
OveRCLocK
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 214
Kayıt: 25 Ara 2009 22:24
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen OveRCLocK »

Bazı yanlışlar var onlarda şunlar;

1- Kanatmanın hiçbir şekilde(Büyü bozma, sarsılmaz, zihin toplama) ne olursa olsun atlatılamayacağı,

3- Meteor bölgesi geldiği ilk aylarda adadaki Garip'in(Evcil Tazı) şu andaki yerde bulunduğu ve taşın Selami Kelaynak görevinde yer aldığını.(Görevde taşın altına baktığımızda Selami Kelaynak'ın taşın altına bir not bıraktığını görürüz ve kağıtta "Çok yakında karaya veda Selami Kelaynak 2006" yazısını bulduğumuzu) Sonraki zamanlarda esrarengiz bir şekilde o görevin ve tazının yerinden kaldırıldığı,

16- 1. hal madenler(Kalay, Osmiridyum, Çıban Otu) dışında yaratıklardan 2. veya 3. hal materyal(Saf Kalay, İridyum, Çıban Çiçeği) düşemeyeceğini,

17- Eskiden büyücülerde ağır vuruş yeteneği olmadığını. Sadece şimdiki ağır vuruş simgesinin büyücüde eskiden farklı bir yeteneğin simgesi olduğunu ve koruyucu bir yeteneğin olmadığını,

19- Mev Usulü efsununun direnç değil element hasarı efsunu olduğunu,

24- Meran şehrinde sadece Uçan Muhafızların elektrik direncinin 0 olduğunu, diğer yaratıkların elektriğe bir miktar dirençli olduğunu,

29- Lodos ve Arz'ların Beta dönemlerinde kardeş olmadığını, İsmet ve Handan'ın Mısır Çarşısı'nın yanındaki ağaçlı yerlerde olduğunu, ve yanlarındada 1 tane muhafızlarının olduğunu, karşı klandaki kimseye saldırmadığını. Çok çok eskidende Mısır Çarşısı içinde olduğunu,

Biliyormuydunuz?

Konuyu açan arkadaşımızın emeğine sağlık. Gerçekten çok uğraşmış. Elimden geldiğince yanlışları düzeltmeye çalıştım.
Hidra gelmeden önce ---> :|
Hidra geldikten sonra ---> :o
GB geldikten sonra -----> :shock:
Resim

Fizik ve Matematik Hastası.
Kullanıcı avatarı
swiper93
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 6
Kayıt: 21 Ara 2009 16:05
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen swiper93 »

Eline saglık guzel olmus :)
Kullanıcı avatarı
UltraManiac
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 68
Kayıt: 04 Ara 2009 23:54
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen UltraManiac »

OveRCLocK yazdı:Bazı yanlışlar var onlarda şunlar;

1- Kanatmanın hiçbir şekilde(Büyü bozma, sarsılmaz, zihin toplama) ne olursa olsun atlatılamayacağı,

3- Meteor bölgesi geldiği ilk aylarda adadaki Garip'in(Evcil Tazı) şu andaki yerde bulunduğu ve taşın Selami Kelaynak görevinde yer aldığını.(Görevde taşın altına baktığımızda Selami Kelaynak'ın taşın altına bir not bıraktığını görürüz ve kağıtta "Çok yakında karaya veda Selami Kelaynak 2006" yazısını bulduğumuzu) Sonraki zamanlarda esrarengiz bir şekilde o görevin ve tazının yerinden kaldırıldığı,

16- 1. hal madenler(Kalay, Osmiridyum, Çıban Otu) dışında yaratıklardan 2. veya 3. hal materyal(Saf Kalay, İridyum, Çıban Çiçeği) düşemeyeceğini,

17- Eskiden büyücülerde ağır vuruş yeteneği olmadığını. Sadece şimdiki ağır vuruş simgesinin büyücüde eskiden farklı bir yeteneğin simgesi olduğunu ve koruyucu bir yeteneğin olmadığını,

19- Mev Usulü efsununun direnç değil element hasarı efsunu olduğunu,

24- Meran şehrinde sadece Uçan Muhafızların elektrik direncinin 0 olduğunu, diğer yaratıkların elektriğe bir miktar dirençli olduğunu,

29- Lodos ve Arz'ların Beta dönemlerinde kardeş olmadığını, İsmet ve Handan'ın Mısır Çarşısı'nın yanındaki ağaçlı yerlerde olduğunu, ve yanlarındada 1 tane muhafızlarının olduğunu, karşı klandaki kimseye saldırmadığını. Çok çok eskidende Mısır Çarşısı içinde olduğunu,

Biliyormuydunuz?

Konuyu açan arkadaşımızın emeğine sağlık. Gerçekten çok uğraşmış. Elimden geldiğince yanlışları düzeltmeye çalıştım.
17 ye yine itiraz: gayette koruyucu bi yetenek vardı. ruh kalkanı attığım resimde görebilirsiniz .
♥♥♥çσ¢υкℓυк αşкıмѕıη ѕєη ιℓк gözαğяıмѕıη кιмѕєуι кιмѕєуι ѕєνмє∂ιм ѕєηιη gιвι ѕєν∂αηıη υğяυηα тєякєттιм нєяşєуι нαуαтıη αηℓαмı gαℓαтαѕαяαу!!!♥♥♥
Resim
Kullanıcı avatarı
Ceviz
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 437
Kayıt: 05 Ara 2009 10:25
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen Ceviz »

OveRCLocK yazdı:Bazı yanlışlar var onlarda şunlar;

1- Kanatmanın hiçbir şekilde(Büyü bozma, sarsılmaz, zihin toplama) ne olursa olsun atlatılamayacağı,

3- Meteor bölgesi geldiği ilk aylarda adadaki Garip'in(Evcil Tazı) şu andaki yerde bulunduğu ve taşın Selami Kelaynak görevinde yer aldığını.(Görevde taşın altına baktığımızda Selami Kelaynak'ın taşın altına bir not bıraktığını görürüz ve kağıtta "Çok yakında karaya veda Selami Kelaynak 2006" yazısını bulduğumuzu) Sonraki zamanlarda esrarengiz bir şekilde o görevin ve tazının yerinden kaldırıldığı,

16- 1. hal madenler(Kalay, Osmiridyum, Çıban Otu) dışında yaratıklardan 2. veya 3. hal materyal(Saf Kalay, İridyum, Çıban Çiçeği) düşemeyeceğini,

17- Eskiden büyücülerde ağır vuruş yeteneği olmadığını. Sadece şimdiki ağır vuruş simgesinin büyücüde eskiden farklı bir yeteneğin simgesi olduğunu ve koruyucu bir yeteneğin olmadığını,

19- Mev Usulü efsununun direnç değil element hasarı efsunu olduğunu,

24- Meran şehrinde sadece Uçan Muhafızların elektrik direncinin 0 olduğunu, diğer yaratıkların elektriğe bir miktar dirençli olduğunu,

29- Lodos ve Arz'ların Beta dönemlerinde kardeş olmadığını, İsmet ve Handan'ın Mısır Çarşısı'nın yanındaki ağaçlı yerlerde olduğunu, ve yanlarındada 1 tane muhafızlarının olduğunu, karşı klandaki kimseye saldırmadığını. Çok çok eskidende Mısır Çarşısı içinde olduğunu,

Biliyormuydunuz?

Konuyu açan arkadaşımızın emeğine sağlık. Gerçekten çok uğraşmış. Elimden geldiğince yanlışları düzeltmeye çalıştım.
MIsır çarşısı içindeki dönemi hatırlamıyorum ben :) Ya ozaman yoktum yada unuttum :)
Kullanıcı avatarı
OveRCLocK
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 214
Kayıt: 25 Ara 2009 22:24
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: İKV - Kimsenin Bilmedikleri...

Mesaj gönderen OveRCLocK »

UltraManiac" yazdı:17 ye yine itiraz: gayette koruyucu bi yetenek vardı. ruh kalkanı attığım resimde görebilirsiniz .
Haklı olabilirsiniz. Eskiden büyücü kullanmadığımdan yanlış hatırladım demekki.
Ceviz yazdı:MIsır çarşısı içindeki dönemi hatırlamıyorum ben :) Ya ozaman yoktum yada unuttum :)
Hatılamamanız normal. Oyun neredeyse ilk açıldığı zamanlardaydı. Aşağıda oyunun 1.0 sürümünden aldığım resme bakabilirsiniz.

Resim
Hidra gelmeden önce ---> :|
Hidra geldikten sonra ---> :o
GB geldikten sonra -----> :shock:
Resim

Fizik ve Matematik Hastası.
Kilitli

“Genel Etkileşim” sayfasına dön