Zaten sıgınakda elektrik buyusunun ustun olması 3 kat etkisinden oluyor.Çünkü cogu buyucu elektrik kullandigindan üzerinde elektrik etkisi kalmıs yaratıklara elektrik 3 kat atma sansı daha fazla oluyor.Migratta genellikle 2 buyucu girildiginden tabii işler değişiyor.elektrigin 3 kat etki şansı azalıyor.Boylece etkısı indirgeniyorBritishtobacco92 yazdı:Peki Meteorit tek başına elektrk kadar etki yapıormu kardeşim ..düz meteoritle bi ımmuneye olsn evocatiye olsn(zırhı bozulmuş şekilde) bi funditores olsun 3100'ün üstde vuruş yapabilirsiniz.fakat elektrkle düz ben full azatım 4000bin üstü vuruyorum ve gayette memnunum . centurion kesimnde meteorit olmaz elektrk kullanılması lazım,junon kesimndede öle junon sarsılmaz açtığında meteoritn hasar farkı ortaya çıkar.diğer GBdeki ana bosslarda öyle onlara meteorit deyil elektrk fayda eder dönmesi için.ama meteorit klan savaşlarında inanılmaz etkili bu bi gerçek çünkü yedek fevzi nucleus setim var inanılmazastalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değilKasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı
Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel
Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
![]()
elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
- astalavista
- Cin Avcısı

- Mesajlar: 197
- Kayıt: 13 Ara 2009 19:02
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
...
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM
- astalavista
- Cin Avcısı

- Mesajlar: 197
- Kayıt: 13 Ara 2009 19:02
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Elektrikmi kullanacakdım ? :mrgreen:MykonS yazdı:sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değilKasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı
Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel
Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
...
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM
- justine
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 357
- Kayıt: 02 Şub 2010 08:44
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Full + full elektrik charı ile oynuyorum..
Gayet memnunum.. Bugün kadime full azat cevriye + ejder + alternatör + kons + 3 kat etki = 19153 vurdum..
Öncelikle elektrik büyüsünün irfanını öğrenmek lazım.. İki vuruşla kestiğin yaratıklarda tabii ki etkili olmayacaktır.. Ancak elektrik büyüsünün en önemli özelliği elektrik büyüsünün etkisinin kalması ya da hayvan üstünde birikmesidir..Çemberlitaş bölgesinde de hayvanların üstünde etkisi birikip direncini düşürecek yine kullanılmaya devam edecektir..
Gayet memnunum.. Bugün kadime full azat cevriye + ejder + alternatör + kons + 3 kat etki = 19153 vurdum..
Öncelikle elektrik büyüsünün irfanını öğrenmek lazım.. İki vuruşla kestiğin yaratıklarda tabii ki etkili olmayacaktır.. Ancak elektrik büyüsünün en önemli özelliği elektrik büyüsünün etkisinin kalması ya da hayvan üstünde birikmesidir..Çemberlitaş bölgesinde de hayvanların üstünde etkisi birikip direncini düşürecek yine kullanılmaya devam edecektir..


Pinokyoyu yapan Gepetto değiliz ki ; her odunu adam edelim !!!
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
fizikselle işi bilen büyücü kesemessinde ..astalavista yazdı:Elektrikmi kullanacakdım ? :mrgreen:MykonS yazdı:sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değilKasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı
Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel
Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.


-
Vandervaart
- Kadim Hidra Avcısı

- Mesajlar: 3647
- Kayıt: 04 Ara 2009 22:02
- Sunucu: Meran
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
turkoxHAMSTER yazdı:Benim üzerim aynen şöyle:
Bilge Kağan Modeli Azat Efendi İcadı İpekli Ceket (nadide)
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli İpekli Ayakkabı *
Azat Efendi İcadı Cevriye Sultan Modeli Latex Pantolon (nadide)
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli Yuzuk
Bilge Kağan Modeli Solucan Emsali Kolye
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli İpekli Eldiven (nadide)
Ejder Asa
M2 Buz Şarjlı Arzın Çocukları
Şuan
Buz : 840
Elektrik : 450
Alternatör setten sonraki senaryo
Buz : 1020
Elektrik : 840
yani ne gelirse gelsin kazanclıyım.Tavsiyem Buz iteminizinde olması.
- xDarkiMMortaLx
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 312
- Kayıt: 09 Ağu 2010 17:43
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
İşi bilen her büyücüyü fizikselle yenerim.Sadece şu menzil dedikleri kaçma eylemini yapmayacaksa.Neden oda taktik değil mi dersen ona bir örnek veriyim.Meran sunucusunda Şerruh isimli büyücüyle vs yaptım.4-1 yenerken yenemeceğini anlayıp o olayı uyguladı.Tesla kurup kaçıyor , pesınden kosuıyorm meteor atınca bozuyor ve elektrk atıyor.Evt bu olağan birşey fakat teslası sersemletiyor ve hala o kaçıyor.Kısacası tesla ile yeniyor.Arz sancakta başlayan vs.yi bankada bitiriyorum.Eğer menzil denen olay gerçek bir taktikse öyle bir kaçarımki lodos sancakta başlayan vs sivri adayı turlayıp tekrar eminönü lodos sancakta biter(tabi lodos olmazsaMykonS yazdı:fizikselle işi bilen büyücü kesemessinde ..astalavista yazdı:Elektrikmi kullanacakdım ? :mrgreen:MykonS yazdı:sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değilKasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı
Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel
Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
İlim ilim bilmektir
İlim kendin bilmektir
Sen kendini bilmezsin
Ya nice okumaktır
Yunus Emre
İlim kendin bilmektir
Sen kendini bilmezsin
Ya nice okumaktır
Yunus Emre
- justine
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 357
- Kayıt: 02 Şub 2010 08:44
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
xDarkiMMortaLx yazdı:İşi bilen her büyücüyü fizikselle yenerim.Sadece şu menzil dedikleri kaçma eylemini yapmayacaksa.Neden oda taktik değil mi dersen ona bir örnek veriyim.Meran sunucusunda Şerruh isimli büyücüyle vs yaptım.4-1 yenerken yenemeceğini anlayıp o olayı uyguladı.Tesla kurup kaçıyor , pesınden kosuıyorm meteor atınca bozuyor ve elektrk atıyor.Evt bu olağan birşey fakat teslası sersemletiyor ve hala o kaçıyor.Kısacası tesla ile yeniyor.Arz sancakta başlayan vs.yi bankada bitiriyorum.Eğer menzil denen olay gerçek bir taktikse öyle bir kaçarımki lodos sancakta başlayan vs sivri adayı turlayıp tekrar eminönü lodos sancakta biter(tabi lodos olmazsaMykonS yazdı:fizikselle işi bilen büyücü kesemessinde ..astalavista yazdı:Elektrikmi kullanacakdım ? :mrgreen:MykonS yazdı:sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değilKasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı
Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel
Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
)
1 fiziksel atıp tesla indiremiyon mu


Pinokyoyu yapan Gepetto değiliz ki ; her odunu adam edelim !!!
- astalavista
- Cin Avcısı

- Mesajlar: 197
- Kayıt: 13 Ara 2009 19:02
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
15 büyü bozma hikayesimi ? ona kalırsa bende büyü bozmamı 15 yaparım.Ben senin buz büyünü sende benim fizilsekimi bozarsın.Dolayısıyla ben sadece elekrtık hasarı sen ise buz hasarı alırsın
Gerisini sen düşün.Ki bir ws için adamın makinaya giricegini pek sanmam.Ayrıcı buyu bozmasını 15 yapan buyucu çöpdür. :mrgreen: Ayrıca Standart yeteneklerle büyücü ws büyücüde elekrtigin fizikselden daha iyi oldugunu soyleyecek kaç tane büyücü cıkar merak ediyorum :mrgreen:
...
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
sen büyü bozmanı 15 yap bende 15 yapayım üstüme 1-2 parça elektirik giyerim senin attıgın fizikselleri tutarım sende benim attıgım buzları tutarsın ben sana elektirik attım mı sen ne yapacan hiç bir şey engellenemez çünkü ama ben senin buzuna karşı bir şeyler yapabilirim kutup açarım vs .astalavista yazdı:15 büyü bozma hikayesimi ? ona kalırsa bende büyü bozmamı 15 yaparım.Ben senin buz büyünü sende benim fizilsekimi bozarsın.Dolayısıyla ben sadece elekrtık hasarı sen ise buz hasarı alırsınGerisini sen düşün.Ki bir ws için adamın makinaya giricegini pek sanmam.Ayrıcı buyu bozmasını 15 yapan buyucu çöpdür. :mrgreen: Ayrıca Standart yeteneklerle büyücü ws büyücüde elekrtigin fizikselden daha iyi oldugunu soyleyecek kaç tane büyücü cıkar merak ediyorum :mrgreen:
ha birde ws için gbm demişsin Sen salak mısın Savaşçı / şifacı ve büyücü keseceğin yetenekler aynı mı olacak ?


Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Kenan ve Junon'u sık sık ziyaret ediyorsanız, bence azat ve mümkün olduğunca yanında cevriye diziniz.
Yok, ben klan takılırım-kabadayı'da keyfime bakarım derseniz buz.
Yok, ben klan takılırım-kabadayı'da keyfime bakarım derseniz buz.


