oyun hatası alıyorum
oyun hatası alıyorum
merhaba herkeze arkadaşlar ve GM ler bu sabah oyuna girerken oyun hatası cıkıyor kısacası düşüyorum başka kullanıcıyada girince öyle oluyor neden böyle bir hata oluyor acıklarmısınız oyuna giremiyorum yani.....
- BriqAnd
- İri Fare Avcısı

- Mesajlar: 65
- Kayıt: 08 Nis 2010 08:10
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: oyun hatası alıyorum
Aynı sorun bendede var. Bayağı bir bekleyecez gibime geliyor.
IAlBaYI & DyBBriqand
Ben bana Kendim için Lazımımm..!
Re: oyun hatası alıyorum
neden böyle olduki

