oyun hatası alıyorum

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
iktop12
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 154
Kayıt: 05 Ara 2009 13:50
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

oyun hatası alıyorum

Mesaj gönderen iktop12 »

merhaba herkeze arkadaşlar ve GM ler bu sabah oyuna girerken oyun hatası cıkıyor kısacası düşüyorum başka kullanıcıyada girince öyle oluyor neden böyle bir hata oluyor acıklarmısınız oyuna giremiyorum yani.....
Kullanıcı avatarı
BriqAnd
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 65
Kayıt: 08 Nis 2010 08:10
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: oyun hatası alıyorum

Mesaj gönderen BriqAnd »

Aynı sorun bendede var. Bayağı bir bekleyecez gibime geliyor.
Resim
IAlBaYI & DyBBriqand
Ben bana Kendim için Lazımımm..!
Kullanıcı avatarı
iktop12
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 154
Kayıt: 05 Ara 2009 13:50
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: oyun hatası alıyorum

Mesaj gönderen iktop12 »

neden böyle olduki
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön