LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen rapper »

Daha Şaheserin ne istediğini bilmeyen çömezlerle işim olmaz zaten
Konuyu terk ediyorum ;)
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
Kullanıcı avatarı
Orhann
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 214
Kayıt: 22 Haz 2010 19:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen Orhann »

Emin ol bu oyunu senden daha önceden(29 lvllerın oldugu zmndan berı) oynuyorum şaheserlerinde çıktığı sanki 2-3 yıl olmuş gibi konuşuyorsun bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp bizde konu açtık öğrenelim diye senin yaptığın asıl ÇÖMEZLİĞİN ta kendisi ..

Terk et zaten konuyu senin yorumlarına ihtiyacımız yok ..
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen rapper »

Orhann yazdı:Emin ol bu oyunu senden daha önceden(29 lvllerın oldugu zmndan berı) oynuyorum şaheserlerinde çıktığı sanki 2-3 yıl olmuş gibi konuşuyorsun bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp bizde konu açtık öğrenelim diye senin yaptığın asıl ÇÖMEZLİĞİN ta kendisi ..

Terk et zaten konuyu senin yorumlarına ihtiyacımız yok ..
Ben 25 level sınırından beri oynuyorum arkadaşım (beta) . Ben bilmemek ayıp demiyorum oyundan birisine sorsan yardımcı olur diyorum kimseyi de küçümsemiyorum ..
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
Kullanıcı avatarı
Orhann
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 214
Kayıt: 22 Haz 2010 19:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen Orhann »

Söylediğin doğruysa aşağı-yukarı aynı zamandan beri oynuyoruz .. her neyse .

Ben sana küçümsüyorsun demiyorum ama ağzını bozma çömez fln. ama her sıkıştığın noktada çömez sen birşeyi bilmezsin vs . yazıyorsun .

BEN ŞAHSEN İNSANLARI AĞZIMI BOZARAK KÖTÜ LAF SÖYLEYEREK AZARLAMAM SEVİYELİ BİR ŞEKİLDE LAFLARIMLA AZARLARIM ..

Belki dönem farkı'da olabilir ben bundan bir- birbuçuk sene önce hiç bu halime benzemezdim birine kızdımmı oyunda filan poso küfür kötü söz ama insan büyüdükçe o sözlerin iyi olmadığını öğrendim her yanlış anlama sana ufak demiyorum neyse ya konu tatlıya bağlansın konuya bakanlarda bizim tartışmamıza maruz kaldı :D
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen rapper »

Orhann yazdı:Söylediğin doğruysa aşağı-yukarı aynı zamandan beri oynuyoruz .. her neyse .

Ben sana küçümsüyorsun demiyorum ama ağzını bozma çömez fln. ama her sıkıştığın noktada çömez sen birşeyi bilmezsin vs . yazıyorsun .

BEN ŞAHSEN İNSANLARI AĞZIMI BOZARAK KÖTÜ LAF SÖYLEYEREK AZARLAMAM SEVİYELİ BİR ŞEKİLDE LAFLARIMLA AZARLARIM ..

Belki dönem farkı'da olabilir ben bundan bir- birbuçuk sene önce hiç bu halime benzemezdim birine kızdımmı oyunda filan poso küfür kötü söz ama insan büyüdükçe o sözlerin iyi olmadığını öğrendim her yanlış anlama sana ufak demiyorum neyse ya konu tatlıya bağlansın konuya bakanlarda bizim tartışmamıza maruz kaldı :D
Evet biraz daha tartışırsak konu kilitlenecek :)
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
Kullanıcı avatarı
Sagopakajmeran
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1123
Kayıt: 19 Nis 2010 22:16
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Ferday-i kyamet

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen Sagopakajmeran »

Reymond yazdı:1 puan yeterli mesela ecel laif üretceksen madenciye ver genelde madceni lazım oluyor ejder asa üretceksen sarrafa ver asabı keyf üretceksen lokmana ;)
farketmez hangisine verdiğin..1 tane meslekte 1 puan olsun yeter.
Kullanıcı avatarı
Orhann
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 214
Kayıt: 22 Haz 2010 19:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen Orhann »

Teşekkürler.

Tartışma yüzünden rahatsız olan varsa k.bakmasın kendi adıma özür diliyorum

BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜRLER ! ..
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön