Konuyu terk ediyorum
LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..
Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..
Daha Şaheserin ne istediğini bilmeyen çömezlerle işim olmaz zaten
Konuyu terk ediyorum
Konuyu terk ediyorum
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper
~ Since BeTa ~
İnfazteamrapper
~ Since BeTa ~
Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..
Emin ol bu oyunu senden daha önceden(29 lvllerın oldugu zmndan berı) oynuyorum şaheserlerinde çıktığı sanki 2-3 yıl olmuş gibi konuşuyorsun bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp bizde konu açtık öğrenelim diye senin yaptığın asıl ÇÖMEZLİĞİN ta kendisi ..
Terk et zaten konuyu senin yorumlarına ihtiyacımız yok ..
Terk et zaten konuyu senin yorumlarına ihtiyacımız yok ..
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?
Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..
Ben 25 level sınırından beri oynuyorum arkadaşım (beta) . Ben bilmemek ayıp demiyorum oyundan birisine sorsan yardımcı olur diyorum kimseyi de küçümsemiyorum ..Orhann yazdı:Emin ol bu oyunu senden daha önceden(29 lvllerın oldugu zmndan berı) oynuyorum şaheserlerinde çıktığı sanki 2-3 yıl olmuş gibi konuşuyorsun bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp bizde konu açtık öğrenelim diye senin yaptığın asıl ÇÖMEZLİĞİN ta kendisi ..
Terk et zaten konuyu senin yorumlarına ihtiyacımız yok ..
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper
~ Since BeTa ~
İnfazteamrapper
~ Since BeTa ~
Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..
Söylediğin doğruysa aşağı-yukarı aynı zamandan beri oynuyoruz .. her neyse .
Ben sana küçümsüyorsun demiyorum ama ağzını bozma çömez fln. ama her sıkıştığın noktada çömez sen birşeyi bilmezsin vs . yazıyorsun .
BEN ŞAHSEN İNSANLARI AĞZIMI BOZARAK KÖTÜ LAF SÖYLEYEREK AZARLAMAM SEVİYELİ BİR ŞEKİLDE LAFLARIMLA AZARLARIM ..
Belki dönem farkı'da olabilir ben bundan bir- birbuçuk sene önce hiç bu halime benzemezdim birine kızdımmı oyunda filan poso küfür kötü söz ama insan büyüdükçe o sözlerin iyi olmadığını öğrendim her yanlış anlama sana ufak demiyorum neyse ya konu tatlıya bağlansın konuya bakanlarda bizim tartışmamıza maruz kaldı
Ben sana küçümsüyorsun demiyorum ama ağzını bozma çömez fln. ama her sıkıştığın noktada çömez sen birşeyi bilmezsin vs . yazıyorsun .
BEN ŞAHSEN İNSANLARI AĞZIMI BOZARAK KÖTÜ LAF SÖYLEYEREK AZARLAMAM SEVİYELİ BİR ŞEKİLDE LAFLARIMLA AZARLARIM ..
Belki dönem farkı'da olabilir ben bundan bir- birbuçuk sene önce hiç bu halime benzemezdim birine kızdımmı oyunda filan poso küfür kötü söz ama insan büyüdükçe o sözlerin iyi olmadığını öğrendim her yanlış anlama sana ufak demiyorum neyse ya konu tatlıya bağlansın konuya bakanlarda bizim tartışmamıza maruz kaldı
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?
Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..
Evet biraz daha tartışırsak konu kilitlenecekOrhann yazdı:Söylediğin doğruysa aşağı-yukarı aynı zamandan beri oynuyoruz .. her neyse .
Ben sana küçümsüyorsun demiyorum ama ağzını bozma çömez fln. ama her sıkıştığın noktada çömez sen birşeyi bilmezsin vs . yazıyorsun .
BEN ŞAHSEN İNSANLARI AĞZIMI BOZARAK KÖTÜ LAF SÖYLEYEREK AZARLAMAM SEVİYELİ BİR ŞEKİLDE LAFLARIMLA AZARLARIM ..
Belki dönem farkı'da olabilir ben bundan bir- birbuçuk sene önce hiç bu halime benzemezdim birine kızdımmı oyunda filan poso küfür kötü söz ama insan büyüdükçe o sözlerin iyi olmadığını öğrendim her yanlış anlama sana ufak demiyorum neyse ya konu tatlıya bağlansın konuya bakanlarda bizim tartışmamıza maruz kaldı
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper
~ Since BeTa ~
İnfazteamrapper
~ Since BeTa ~
- Sagopakajmeran
- Mezarlık Bekçisi

- Mesajlar: 1123
- Kayıt: 19 Nis 2010 22:16
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Ferday-i kyamet
Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..
farketmez hangisine verdiğin..1 tane meslekte 1 puan olsun yeter.Reymond yazdı:1 puan yeterli mesela ecel laif üretceksen madenciye ver genelde madceni lazım oluyor ejder asa üretceksen sarrafa ver asabı keyf üretceksen lokmana
Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..
Teşekkürler.
Tartışma yüzünden rahatsız olan varsa k.bakmasın kendi adıma özür diliyorum
BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜRLER ! ..
Tartışma yüzünden rahatsız olan varsa k.bakmasın kendi adıma özür diliyorum
BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜRLER ! ..
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?

