LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Orhann
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 214
Kayıt: 22 Haz 2010 19:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen Orhann »

arkadaşlar ejder asa latif vs. üretmek istesem ne istediğini bilmiyorum yani mesela ejder asa ör:MADENCI. peki Kac ıstıyor ?
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?
Kullanıcı avatarı
Reymond
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 10 Haz 2010 13:57
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen Reymond »

1 puan yeterli mesela ecel laif üretceksen madenciye ver genelde madceni lazım oluyor ejder asa üretceksen sarrafa ver asabı keyf üretceksen lokmana ;)
<)
Kullanıcı avatarı
Orhann
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 214
Kayıt: 22 Haz 2010 19:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen Orhann »

demek 1 yeterli ..

biLgi için Teşekkürler ..
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

Eğer etkileri için istiyorsan en iyisi Ejder.
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen rapper »

Bunu oyundan da herhangi bir kişiye sorabilirdin buraya konu açman gerekmezdi ..
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Praetorian Piyadesi
Praetorian Piyadesi
Mesajlar: 4397
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

Ejder Asa:
5 menekşe elmas,
5akik,
5 alexandrite,
3 mavi kaya (18 mavi topaz bulman yeterli)
Özel Materyaller



Ashabı-Kehf:
5 menekşe elmas
5 dört yapraklı yonca
5 ganoderma
3 çıban yoğurdu (9 budaksız abanoz bulman yeterli (birde çıban çiçeği lazım ama piyasası çok ucuz bulman kolay)
Özel Materyaller



Latif:
5 İridyum
5 dört yapraklı yonca
5 kızıl zümrüt
3 Karbon çeliği (36 çelik [432 demir]-36 karbon[beril ve kömür{kömürler 3-5 m arası eder}]-36 saf krom)
Özel Materyaller


Ecel Getiren:
5 iridyum
5 sibiryalı
5 şelit
3 Karbon çeliği (36 çelik [432 demir]-36 karbon[beril ve kömür{kömürler 3-5 m arası eder}]-36 saf krom)
Özel Materyaller





Özel materyaller:
Örümcek gözü
Liderlik sembolü
Meran mücevheri
Dev komodo dişi
Kadim Hidra pençesi
(2 şer tane)
En son turkoxHAMSTER tarafından 21 Tem 2010 23:21 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen rapper »

turkoxHAMSTER yazdı:Ejder Asa:
5 menekşe elmas,
5akik,
5 alexandrite,
3 mavi topaz (18 mavi topaz bulman yeterli)
Özel Materyaller



Ashabı-Kehf:
5 menekşe elmas
5 dört yapraklı yonca
5 ganoderma
3 çıban yoğurdu (9 budaksız abanoz bulman yeterli (birde çıban çiçeği lazım ama piyasası çok ucuz bulman kolay)
Özel Materyaller



Latif:
5 İridyum
5 dört yapraklı yonca
5 kızıl zümrüt
3 Karbon çeliği (36 çelik [432 demir]-36 karbon[beril ve kömür{kömürler 3-5 m arası eder}]-36 saf krom)
Özel Materyaller


Ecel Getiren:
5 iridyum
5 sibiryalı
5 şelit
3 Karbon çeliği (36 çelik [432 demir]-36 karbon[beril ve kömür{kömürler 3-5 m arası eder}]-36 saf krom)
Özel Materyaller

Arkadaş Üretim olarak ne istiyor diyor malzeme değil ..



Özel materyaller:
Örümcek gözü
Liderlik sembolü
Meran mücevheri
Dev komodo dişi
Kadim Hidra pençesi
(2 şer tane)
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
Kullanıcı avatarı
Orhann
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 214
Kayıt: 22 Haz 2010 19:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen Orhann »

rapper yazdı:Bunu oyundan da herhangi bir kişiye sorabilirdin buraya konu açman gerekmezdi ..

Sanane kardeşim istediğime sorarım esas senin bu cevabı vermen gereksizdi sen sanki çok önemli konular açıyorsunda :D
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen rapper »

Orhann yazdı:
rapper yazdı:Bunu oyundan da herhangi bir kişiye sorabilirdin buraya konu açman gerekmezdi ..

Sanane kardeşim istediğime sorarım esas senin bu cevabı vermen gereksizdi sen sanki çok önemli konular açıyorsunda :D
İstediğine soramazsın kafana göre forum kirliliği yapamazsın ve senden önemli konular açıyorum ben aklıma gelen problemi direk foruma sığınarak millete anons yapmıyorum ;)
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
Kullanıcı avatarı
Orhann
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 214
Kayıt: 22 Haz 2010 19:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Mesaj gönderen Orhann »

Senden azar işiticek adam değilim.

' madem beğenmiyorsun konumu terket ..

YARDIMCI OLAN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM
Bir zamanlar bir tablo kadar güzel İstanbul'da sen bu savaşın neresindesin?
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön