Junon 2.ci Baskın İsyan Devam ... :(

Meran sunucusuna ait Genel Sohbet alanı

0
Oy yok
 
Toplam oy: 0

Kullanıcı avatarı
aKeSinTi
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 94
Kayıt: 23 Haz 2010 19:11
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Junon 2.ci Baskın İsyan Devam ... :(

Mesaj gönderen aKeSinTi »

Ha gayret Zamanx ler olacak olacak. :lol:
[******] (49) [KeNDaL] (49) [ÇiRoK] (49)
[Ecel Getiren] [Ejder Asa] [Ashab-ı Kehf]
ermanxguzu
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 41
Kayıt: 25 Haz 2010 09:59
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Junon 2.ci Baskın İsyan Devam ... :(

Mesaj gönderen ermanxguzu »

HAVADA BULUT SEN JUNON'U UNUT HAHAHAHAHA DDDDD
Gün gelecek çaldığım çarlar için bana küfredeceksiniz :D

Azizz
Warning
Bywarning
Kullanıcı avatarı
gmgm42
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 55
Kayıt: 23 Nis 2010 10:42

Re: Junon 2.ci Baskın İsyan Devam ... :(

Mesaj gönderen gmgm42 »

La ne var bunda Bu Junonda Biz hiç can basmadan kesstik la bunu :) Ve savacının orda ne işşi var :) savacısız bence daha iyi :) Bundan sonra herseyin Tank Büyücü. Çok kolay yöntemi var.


SpannungxGAME
Sultanahmet
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 113
Kayıt: 05 Ara 2009 15:33
Sunucu: Meran

Re: Junon 2.ci Baskın İsyan Devam ... :(

Mesaj gönderen Sultanahmet »

Merhaba;

Junon kesiminde şifacınızda sakinleştirme yeteneği olursa zindana göndereceği kişiyi belirleyebilir..Ayrıca junon 'un kesilmesi için migrattaki tüm mahlukların ölü olması gerekir..Eğer ölü olmazsa 60 candan sonra yakmaya ve 5 canda bir zindana yollamaya başlar..Migrattaki tü yaratıkları keserek (Devriyeler dahil.) Tekrar deneyin Emin oln her mahluk junon'un enerji ve hasarını % 2 arttırır...İyi oyunlar.

Sultanxahmet /Sulanahmet
Resim
Kullanıcı avatarı
ReaL
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 384
Kayıt: 10 Şub 2010 12:15
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: Junon 2.ci Baskın İsyan Devam ... :(

Mesaj gönderen ReaL »

3 Büyücü 2 Şifacı ve 1 Savaşcı gitmeyi uygun gördük...
junon kesiminin önemli detayları şunlar...

Hapishaneye gönderilen kişi hiç zaman kaybetmeden Aşağı inip tekrar yerini alması gerekir...

Tank sürekli Saglam vuran bir büyücüye Hedef saptırma yapması Gerekir.

Tankınızın elektrik direnci Bin olsun Zırhı 70de 70 olsun. Cok düşük bi olasılıkda olsa Eğer tankı hapishaneye ışınlaması durumunda direnci bin olan başka biri Tank gelene kadar Junonu oyalaması lazım.....

Junonun lanetlediği kişiye Büyücülerden biri 2 saniye icinde büyü bozma yapması gerekiyor...

Ve Junonun yanında olan yılan ne kadar az hayatta kalırsa Junonun Tıss diyip heryeri alevler içine alma şansıda okadar düşük olr...Eğer Tıss derde Patlama olrsa Hmn bir büyücü kutup açsın Kutup bittikten sonra yılanı kesin ve kesime devam edin
HerkeS KeNdiNe BİrİNİ ÖrNeK aLır aMa beN Kendİmi



AkYıLdiZxMaYsTrO büyücü
Kullanıcı avatarı
hicretsidan
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 580
Kayıt: 09 Ara 2009 16:32
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Junon 2.ci Baskın İsyan Devam ... :(

Mesaj gönderen hicretsidan »

aKeSinTi yazdı:Ha gayret Zamanx ler olacak olacak. :lol:
HAVADA BULUT SEN JUNON'U UNUT HAHAHAHAHA DDDDD
Sen hiç junon'u gördün mü yanına gidebildin mi önce onu söle sonra yorumunu yap
Kullanıcı avatarı
Request
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 169
Kayıt: 01 Oca 2010 18:21
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Junon 2.ci Baskın İsyan Devam ... :(

Mesaj gönderen Request »

kfat4 yazdı:Hala sistemi öğrenmemişsiniz :) Dua et tankı göndermedi ;)
:)
Resim StormmaqiC * // Büyücü Zırhı Beyindir .!!
Resim Resim
55 Vatan ~
34 Mekan ~
Cevapla

“Genel Sohbet” sayfasına dön