E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
yarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1280
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: S E A

E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Mesaj gönderen yarar »

Merhabalar Konu başlığında belirtiğim gibi aldığımz E-PİN artık Mynet üstünde kullana biliyormuyuz ?
Resim®
SİNCE 2007...
Kullanıcı avatarı
Auril
Meran Kaşifi
Meran Kaşifi
Mesajlar: 3244
Kayıt: 27 Mar 2010 21:29
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Mesaj gönderen Auril »

istanbuloyun.com adresindeki e ipn aktivikasyonu 3 uyeligede acılmıstır.
auril & DoubleLift
Kullanıcı avatarı
yarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1280
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: S E A

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Mesaj gönderen yarar »

Drowxauril yazdı:istanbuloyun.com adresindeki e ipn aktivikasyonu 3 uyeligede acılmıstır.
Onu biliyos ezük benim sorum farklı :)
Resim®
SİNCE 2007...
Kullanıcı avatarı
Auril
Meran Kaşifi
Meran Kaşifi
Mesajlar: 3244
Kayıt: 27 Mar 2010 21:29
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Mesaj gönderen Auril »

o zaman; evet gecerli :D
auril & DoubleLift
Kullanıcı avatarı
yarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1280
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: S E A

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Mesaj gönderen yarar »

eferim :lol:
Resim®
SİNCE 2007...
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön