E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.
- yarar
- Yasemin'in Gözcüsü

- Mesajlar: 1280
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
- Sunucu: Anka
- Klan: Lodos
- Lonca: S E A
E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.
Merhabalar Konu başlığında belirtiğim gibi aldığımz E-PİN artık Mynet üstünde kullana biliyormuyuz ?
® SİNCE 2007...
Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.
istanbuloyun.com adresindeki e ipn aktivikasyonu 3 uyeligede acılmıstır.
auril & DoubleLift
- yarar
- Yasemin'in Gözcüsü

- Mesajlar: 1280
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
- Sunucu: Anka
- Klan: Lodos
- Lonca: S E A
Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.
Onu biliyos ezük benim sorum farklıDrowxauril yazdı:istanbuloyun.com adresindeki e ipn aktivikasyonu 3 uyeligede acılmıstır.
® SİNCE 2007...

