Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Siyah
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 7
Kayıt: 14 Nis 2010 14:00

Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Siyah »

Yeni yetenek sistemi ile gelmesini istediğiniz ve değişmesini istediğiniz şeyler var ise burada paylaşın. Öncelikle ben düşüncelerimi yazıyım

1- Savaşçılardaki ağır yada sert vuruştan birisi kaldırılmalı. Böylece Ardenenler ve Plevne eşyalar eski değerini tekrar kazanır.

2-Savaşçıların max hasardaki kritik vuruşları normal vuruşun 3-4 katı seviyesine çıklarılmalı.

3- Büyücünün 15 saniyelik zihin hapsi 9 saniyeye düşürülmeli. ( Ağır veya sert vuruştan biri kalkarsa)

4- Buz hapsi 5 saniyeye düşürülmeli

Olumsuz eleştirilere açığım. Yanlışlar bu şekilde bulunur.
Kullanıcı avatarı
xXeRsInXx
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 446
Kayıt: 04 Ara 2009 18:10
Klan: Lodos

Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen xXeRsInXx »

Vee eleştiriyorum tamamen yanlışsın. Vuruş stilleri en az 3 yada 4 olmalı savaşçıda. Büyücünün zihin tutmasının süresi gayet ideal. Buz hapsinde 10 saniye düşman 7 sn kendisi hapis kalıyor bence 5 sn kendisi hapis kalmalı kaçması için büyük fırsat hatta ve hatta bilgi puanları 15 değil 10 a düşürülmeli ki 3 hasarımız içinde puan kullanabilelim. savaşçıda 3-4 vuruş stili olması gereği dolayısıyla elementsel vuruşlar ve max hasarları arttıran vuruşlar olmalı. bunların ikisinden ayrılması gerekir. element hasarlarının hissedilir bir şekilde arttırılmasını da önerebilirim.
Savaşçı = xXeRsİnXx
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

Bu gelecek yetenekler sadece Grup Bölgeleri'nde kullanılacak. ;)
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Siyah
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 7
Kayıt: 14 Nis 2010 14:00

Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Siyah »

xXeRsInXx yazdı:Vee eleştiriyorum tamamen yanlışsın. Vuruş stilleri en az 3 yada 4 olmalı savaşçıda. Büyücünün zihin tutmasının süresi gayet ideal. Buz hapsinde 10 saniye düşman 7 sn kendisi hapis kalıyor bence 5 sn kendisi hapis kalmalı kaçması için büyük fırsat hatta ve hatta bilgi puanları 15 değil 10 a düşürülmeli ki 3 hasarımız içinde puan kullanabilelim. savaşçıda 3-4 vuruş stili olması gereği dolayısıyla elementsel vuruşlar ve max hasarları arttıran vuruşlar olmalı. bunların ikisinden ayrılması gerekir. element hasarlarının hissedilir bir şekilde arttırılmasını da önerebilirim.


Dediğin şekil olursa item almaya gerek var mı ? Çift item almaya gerek varmı ? Ardenenler ve Plevne ne işe yarıyacak ?
Kullanıcı avatarı
xXeRsInXx
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 446
Kayıt: 04 Ara 2009 18:10
Klan: Lodos

Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen xXeRsInXx »

Kudretinin az olması seni zaten efsun almaya yönlendirecektir. + olarak oyunda kudret oluşum itibariyle yanlıştır. 1 puanda az hasar verip az kudret tüketmesi gerekir ve puan arttıkça doğru orantılı olarak hasar ve kudretin artması gerekmektedir. Ters orantı yüzünden item ihtiyacının kalmaması düşünülebilir. Tek vuruş hasarı oyunu tek düze gotürmektedir. Aynı 29 lvlın olduğu devirde kripraz ve apanın değerli olması sadece onlara yatırım yapılması gibi. İsterseniz sadece sert vuruşa puan vererek yada ağır darbeye puan vererek istediğinizi seçebilirsiniz ama çeşitlilik önemlidir. Özellik puanları(stat point) çeşitlilik olmadığı için 2 üzerinde efsun olmayan kişi birbirlerine vurmaya başladıklarında fark olmayacaktır. Bu farkı çeşitlilik sağlayarak elde edebiliriz sadece.
Savaşçı = xXeRsİnXx
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
Kullanıcı avatarı
Petcarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1245
Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Petcarar »

savaşçının farklı vuruş stilleri ve bu vuruş stillerinin hepsinin ayrı özellikleri olması lazım "kombo" gibi.ama, bu skillerin hem yapan tarafında ıskalanabilmesi, hem de hasarı yiyen kişi tarafından bloklanabilmesi gerekli.
Kullanıcı avatarı
xXeRsInXx
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 446
Kayıt: 04 Ara 2009 18:10
Klan: Lodos

Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen xXeRsInXx »

Özellik(stat) puanlarımız verilirse bu fark ortadan kalkıcaktır zaten.
Savaşçı = xXeRsİnXx
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
Kullanıcı avatarı
Petcarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1245
Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen Petcarar »

xXeRsInXx yazdı:Özellik(stat) puanlarımız verilirse bu fark ortadan kalkıcaktır zaten.
keşke yönetim serbest bıraksa.
Kullanıcı avatarı
fenomen
Zincir Bozan
Zincir Bozan
Mesajlar: 2069
Kayıt: 04 Ara 2009 17:30
Klan: Arzın Çocukları

Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen fenomen »

bence buyucunun elbıselrındekı zırhlar artmalı %30-40 cıvarı olmalı o zaman yucelenler bıze
2800-2400 cıvarı vurur ve guzel olur

zıhın saldırısı da 10 sn olmalı bence,savascının deparı da 10 sn dusurulmelı ve buyucunun zıhın saldırısının yenılenmesı 50-45 sn kadar azaltılmalı kı savascı 2 kere depar atamasın durdurmanın suresı artmalı,kutup ta bence gayet ıyı yada etkı suresı 15 puan oldugunda artabılır cunkı gorevlerde klanda felen cok ıse yarıyor
handanın ölümü
http://www.dailymotion.com/video/xdb1dm_ikv-handan-olumu-fenomen_videogames


''Okuyun, diyor okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor.''
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

fenomen yazdı:bence buyucunun elbıselrındekı zırhlar artmalı %30-40 cıvarı olmalı o zaman yucelenler bıze
2800-2400 cıvarı vurur ve guzel olur

zıhın saldırısı da 10 sn olmalı bence,savascının deparı da 10 sn dusurulmelı ve buyucunun zıhın saldırısının yenılenmesı 50-45 sn kadar azaltılmalı kı savascı 2 kere depar atamasın durdurmanın suresı artmalı,kutup ta bence gayet ıyı yada etkı suresı 15 puan oldugunda artabılır cunkı gorevlerde klanda felen cok ıse yarıyor
Şahsen büyünün zırh-hasar seviyesi gayet iyi.
Farkındaysan sağlam bir büyüyü devirmek çok zor.
Hele elindeki Ejder ise durdurmak imkansız.
Savaşçı depar atar hemen büyü zihini yapıştırır.
Sonra savaşçı kurtulur ve durdurma atar (zaten zihin tutulması çok nadir geliyor) büyü kutubu açar.
Sonra büyü biraz ilerler direnç kırma açar savaşçıyı indirir.
Biraz şansı varsa savaşçının (ki çok zor bu ihtimal) depara son birkaç saniye kala sarsılmaz açar ve daha sonra depar atar.
Lakin bu ihtimal çok düşük olur..
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön