Yeni yetenek sistemi ile gelmesini istediğiniz ve değişmesini istediğiniz şeyler var ise burada paylaşın. Öncelikle ben düşüncelerimi yazıyım
1- Savaşçılardaki ağır yada sert vuruştan birisi kaldırılmalı. Böylece Ardenenler ve Plevne eşyalar eski değerini tekrar kazanır.
2-Savaşçıların max hasardaki kritik vuruşları normal vuruşun 3-4 katı seviyesine çıklarılmalı.
3- Büyücünün 15 saniyelik zihin hapsi 9 saniyeye düşürülmeli. ( Ağır veya sert vuruştan biri kalkarsa)
4- Buz hapsi 5 saniyeye düşürülmeli
Olumsuz eleştirilere açığım. Yanlışlar bu şekilde bulunur.
Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
Vee eleştiriyorum tamamen yanlışsın. Vuruş stilleri en az 3 yada 4 olmalı savaşçıda. Büyücünün zihin tutmasının süresi gayet ideal. Buz hapsinde 10 saniye düşman 7 sn kendisi hapis kalıyor bence 5 sn kendisi hapis kalmalı kaçması için büyük fırsat hatta ve hatta bilgi puanları 15 değil 10 a düşürülmeli ki 3 hasarımız içinde puan kullanabilelim. savaşçıda 3-4 vuruş stili olması gereği dolayısıyla elementsel vuruşlar ve max hasarları arttıran vuruşlar olmalı. bunların ikisinden ayrılması gerekir. element hasarlarının hissedilir bir şekilde arttırılmasını da önerebilirim.
Savaşçı = xXeRsİnXx
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
- EmirBerkKorkmaz
- Folklor Kurtarıcısı
- Mesajlar: 3339
- Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
Bu gelecek yetenekler sadece Grup Bölgeleri'nde kullanılacak.
- αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
тнє ∂єαтн тєαм
тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
xXeRsInXx yazdı:Vee eleştiriyorum tamamen yanlışsın. Vuruş stilleri en az 3 yada 4 olmalı savaşçıda. Büyücünün zihin tutmasının süresi gayet ideal. Buz hapsinde 10 saniye düşman 7 sn kendisi hapis kalıyor bence 5 sn kendisi hapis kalmalı kaçması için büyük fırsat hatta ve hatta bilgi puanları 15 değil 10 a düşürülmeli ki 3 hasarımız içinde puan kullanabilelim. savaşçıda 3-4 vuruş stili olması gereği dolayısıyla elementsel vuruşlar ve max hasarları arttıran vuruşlar olmalı. bunların ikisinden ayrılması gerekir. element hasarlarının hissedilir bir şekilde arttırılmasını da önerebilirim.
Dediğin şekil olursa item almaya gerek var mı ? Çift item almaya gerek varmı ? Ardenenler ve Plevne ne işe yarıyacak ?
Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
Kudretinin az olması seni zaten efsun almaya yönlendirecektir. + olarak oyunda kudret oluşum itibariyle yanlıştır. 1 puanda az hasar verip az kudret tüketmesi gerekir ve puan arttıkça doğru orantılı olarak hasar ve kudretin artması gerekmektedir. Ters orantı yüzünden item ihtiyacının kalmaması düşünülebilir. Tek vuruş hasarı oyunu tek düze gotürmektedir. Aynı 29 lvlın olduğu devirde kripraz ve apanın değerli olması sadece onlara yatırım yapılması gibi. İsterseniz sadece sert vuruşa puan vererek yada ağır darbeye puan vererek istediğinizi seçebilirsiniz ama çeşitlilik önemlidir. Özellik puanları(stat point) çeşitlilik olmadığı için 2 üzerinde efsun olmayan kişi birbirlerine vurmaya başladıklarında fark olmayacaktır. Bu farkı çeşitlilik sağlayarak elde edebiliriz sadece.
Savaşçı = xXeRsİnXx
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
- Petcarar
- Yasemin'in Gözcüsü
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
savaşçının farklı vuruş stilleri ve bu vuruş stillerinin hepsinin ayrı özellikleri olması lazım "kombo" gibi.ama, bu skillerin hem yapan tarafında ıskalanabilmesi, hem de hasarı yiyen kişi tarafından bloklanabilmesi gerekli.
Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
Özellik(stat) puanlarımız verilirse bu fark ortadan kalkıcaktır zaten.
Savaşçı = xXeRsİnXx
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
- Petcarar
- Yasemin'in Gözcüsü
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:19
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
keşke yönetim serbest bıraksa.xXeRsInXx yazdı:Özellik(stat) puanlarımız verilirse bu fark ortadan kalkıcaktır zaten.
Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
bence buyucunun elbıselrındekı zırhlar artmalı %30-40 cıvarı olmalı o zaman yucelenler bıze
2800-2400 cıvarı vurur ve guzel olur
zıhın saldırısı da 10 sn olmalı bence,savascının deparı da 10 sn dusurulmelı ve buyucunun zıhın saldırısının yenılenmesı 50-45 sn kadar azaltılmalı kı savascı 2 kere depar atamasın durdurmanın suresı artmalı,kutup ta bence gayet ıyı yada etkı suresı 15 puan oldugunda artabılır cunkı gorevlerde klanda felen cok ıse yarıyor
2800-2400 cıvarı vurur ve guzel olur
zıhın saldırısı da 10 sn olmalı bence,savascının deparı da 10 sn dusurulmelı ve buyucunun zıhın saldırısının yenılenmesı 50-45 sn kadar azaltılmalı kı savascı 2 kere depar atamasın durdurmanın suresı artmalı,kutup ta bence gayet ıyı yada etkı suresı 15 puan oldugunda artabılır cunkı gorevlerde klanda felen cok ıse yarıyor
handanın ölümü
http://www.dailymotion.com/video/xdb1dm_ikv-handan-olumu-fenomen_videogames
''Okuyun, diyor okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor.''
http://www.dailymotion.com/video/xdb1dm_ikv-handan-olumu-fenomen_videogames
''Okuyun, diyor okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor.''
- EmirBerkKorkmaz
- Folklor Kurtarıcısı
- Mesajlar: 3339
- Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Yeni Yetenek Sisteminde Gelmesi ve Değişmesi Gerekenler
Şahsen büyünün zırh-hasar seviyesi gayet iyi.fenomen yazdı:bence buyucunun elbıselrındekı zırhlar artmalı %30-40 cıvarı olmalı o zaman yucelenler bıze
2800-2400 cıvarı vurur ve guzel olur
zıhın saldırısı da 10 sn olmalı bence,savascının deparı da 10 sn dusurulmelı ve buyucunun zıhın saldırısının yenılenmesı 50-45 sn kadar azaltılmalı kı savascı 2 kere depar atamasın durdurmanın suresı artmalı,kutup ta bence gayet ıyı yada etkı suresı 15 puan oldugunda artabılır cunkı gorevlerde klanda felen cok ıse yarıyor
Farkındaysan sağlam bir büyüyü devirmek çok zor.
Hele elindeki Ejder ise durdurmak imkansız.
Savaşçı depar atar hemen büyü zihini yapıştırır.
Sonra savaşçı kurtulur ve durdurma atar (zaten zihin tutulması çok nadir geliyor) büyü kutubu açar.
Sonra büyü biraz ilerler direnç kırma açar savaşçıyı indirir.
Biraz şansı varsa savaşçının (ki çok zor bu ihtimal) depara son birkaç saniye kala sarsılmaz açar ve daha sonra depar atar.
Lakin bu ihtimal çok düşük olur..
- αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
тнє ∂єαтн тєαм
тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı