Karaköyle birlikte veda ettiğimiz zırh, hasar asit, hasar zehir, hasar buz, hasar buz gibi efsunlu eşyaların mor reçeteleri gelse, mor takılarla birlikte oyun dinamikleri biraz daha değişir daha eğlenceli savaşlar olur diye düşünüyorum.
Ayrıca karaköy bosslarında grupsuz nara atan savaşçıların içe çekilerek ölmesi direkt ölmesi, veya önceden bekirlenmiş bir noktaya direkt ışınlama yapması eklenebilir. Bossun hiddetini alan savaşçı belirli bir noktaya itilmesi hem daha dinamik bir boss kesimi hem sabote edilmesi durumunda gruptaki savaşçılar tarfından bossun hiddetinin tekrar alınması için bir süre verilmesi sağlanabilir.
Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
- Parlementxx
- Hızlı Koşan

- Mesajlar: 1966
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Karaköy
- Klan: Arzın Çocukları
- Discord: parlooo.
Re: Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
Zırh dengelemeyi bozan bir efsun onu getireceklerini düşünmüyorum, hasar asit buz zehir ateş gibi efsunlar ise element döneminde savaşçıların sakınma yeteneğini açabildiği dönemde çok işe yarardı ancak şuan hiçbir anlam ifade etmiyorlar.Hiboz yazdı: ↑14 Ara 2025 22:01 Karaköyle birlikte veda ettiğimiz zırh, hasar asit, hasar zehir, hasar buz, hasar buz gibi efsunlu eşyaların mor reçeteleri gelse, mor takılarla birlikte oyun dinamikleri biraz daha değişir daha eğlenceli savaşlar olur diye düşünüyorum.
Ayrıca karaköy bosslarında grupsuz nara atan savaşçıların içe çekilerek ölmesi direkt ölmesi, veya önceden bekirlenmiş bir noktaya direkt ışınlama yapması eklenebilir. Bossun hiddetini alan savaşçı belirli bir noktaya itilmesi hem daha dinamik bir boss kesimi hem sabote edilmesi durumunda gruptaki savaşçılar tarfından bossun hiddetinin tekrar alınması için bir süre verilmesi sağlanabilir.

Re: Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
Belki teresa, ohm 2. Efsunlu mor eşyalar eklenebilir. Tek düze setlerler yerine karma bir yapı olabilir.
Savaşçı sakınma açma durumunun etkisini anlayamadım açabilir misin
Savaşçı sakınma açma durumunun etkisini anlayamadım açabilir misin
- Parlementxx
- Hızlı Koşan

- Mesajlar: 1966
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Karaköy
- Klan: Arzın Çocukları
- Discord: parlooo.
Re: Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
Şuanki Tank yetenekleri `Defansif Dövüş ve Sakınma’ eskiden ard arda açılması zorunlu olan yetenekler değildi.Eskiden Sakınma yeteneği(Beyaz kalkan) tek başına açılabiliyor ve tüm gruba etki ediyordu.Bu durumda maximum hasar itemleri pvp bölümünde tamamen işlevsizdi.Bahsettiğin Hasar Ateş vb. Efsunlar Pvpde Maximum hasardan daha çok hasar veriyordu.

- Externorum
- Sahaf Yardımcısı

- Mesajlar: 133
- Kayıt: 08 Eki 2021 21:44
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Türk İstihbarat Teşkilat
Re: Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
Element hasarları geri gelebilir aslında ama sadece DEF 2.3 kullananların şifacıları kesmesini kolaylaştırır, onun dışında etkisi olmaz ve açıkçası Element efsunlarının puanı Maksimum Hasar'dan az olduğu için o da yeterli gelmez. DEF 2.3 Maksiumum Hasar'ı %100 arttırırken, Element hasarlarını %200 arttırırsa belki DEF metasında değişiklik olabilir.
Sancak | KADIOĞLU | Türk İstihbarat Teşkilatı | TiTxKüRŞaT
Erlik (59)
Arçura (59)
Externorum (59)
Erlik (59)
Arçura (59)
Externorum (59)
- VicTorY
- Demirci Çırağı

- Mesajlar: 695
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:29
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
Aslında olması gereken oydu maksimum hasar düşük hasar vuruyordu örneğin element + saldırı efsunlu eşyalar ile maksimum hasar + kritik eşyalara sahip birisi savaşırkenParlementxx yazdı: ↑14 Ara 2025 23:39Şuanki Tank yetenekleri `Defansif Dövüş ve Sakınma’ eskiden ard arda açılması zorunlu olan yetenekler değildi.Eskiden Sakınma yeteneği(Beyaz kalkan) tek başına açılabiliyor ve tüm gruba etki ediyordu.Bu durumda maximum hasar itemleri pvp bölümünde tamamen işlevsizdi.Bahsettiğin Hasar Ateş vb. Efsunlar Pvpde Maximum hasardan daha çok hasar veriyordu.
Element eşyalara sahip kişi düzenli şekilde aynı derecede hasar vuruyordu örneğin 3000 hasar şeklinde eğer kritik hasar gelirse ( düz vuruş veya yetenek ile vuruş yapılınca tabii daha fazla ) 3500 oluyordu.
Maksimum hasar eşyalara sahip kişilerde ise 1000-1200 gibi düz vuruşlar oluyordu ama kritik geldiğinde tek seferde 10000-120000 gibi hasarlar oluyordu yani çeşitlilik ve duruma göre + duruma göre - nitelik oluşturuyordu.
Bu dinamik birden kalktı nedenini hiç anlamadım kaldı ki savaşçılarında düz vuruş yapmasının bir anlamı da kalmadı tamamen yetenek ile vuruşa dönüldü.
Çeşitlilik bitti tek düze bir oyun oldu.
VaMoSBieN ! VaMoSFENER !
Re: Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
Yani tek setle def 2 3 savaşıyorum hiç yıldız giysem diye düşünmedim, öyle bir durum olmadı. Elementler de etkili olsa örn 4 kat veya 3 kat fazla verse kritik vuruşta, yeteneklerde dengelese güzel oldurdu yani. Şifa bile kesebiliyorum def 2 3 olarak.VicTorY yazdı: ↑15 Ara 2025 11:42Aslında olması gereken oydu maksimum hasar düşük hasar vuruyordu örneğin element + saldırı efsunlu eşyalar ile maksimum hasar + kritik eşyalara sahip birisi savaşırkenParlementxx yazdı: ↑14 Ara 2025 23:39Şuanki Tank yetenekleri `Defansif Dövüş ve Sakınma’ eskiden ard arda açılması zorunlu olan yetenekler değildi.Eskiden Sakınma yeteneği(Beyaz kalkan) tek başına açılabiliyor ve tüm gruba etki ediyordu.Bu durumda maximum hasar itemleri pvp bölümünde tamamen işlevsizdi.Bahsettiğin Hasar Ateş vb. Efsunlar Pvpde Maximum hasardan daha çok hasar veriyordu.
Element eşyalara sahip kişi düzenli şekilde aynı derecede hasar vuruyordu örneğin 3000 hasar şeklinde eğer kritik hasar gelirse ( düz vuruş veya yetenek ile vuruş yapılınca tabii daha fazla ) 3500 oluyordu.
Maksimum hasar eşyalara sahip kişilerde ise 1000-1200 gibi düz vuruşlar oluyordu ama kritik geldiğinde tek seferde 10000-120000 gibi hasarlar oluyordu yani çeşitlilik ve duruma göre + duruma göre - nitelik oluşturuyordu.
Bu dinamik birden kalktı nedenini hiç anlamadım kaldı ki savaşçılarında düz vuruş yapmasının bir anlamı da kalmadı tamamen yetenek ile vuruşa dönüldü.
Çeşitlilik bitti tek düze bir oyun oldu.
Zırh efsunu da aynı solucan efsunu kadar olsa da olur yani kullanılabilse keşke. Kafa yorsa savaşmak daha eğlenceli olur kanısındayım
- VicTorY
- Demirci Çırağı

- Mesajlar: 695
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:29
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
Hiboz yazdı: ↑15 Ara 2025 12:27Yani tek setle def 2 3 savaşıyorum hiç yıldız giysem diye düşünmedim, öyle bir durum olmadı. Elementler de etkili olsa örn 4 kat veya 3 kat fazla verse kritik vuruşta, yeteneklerde dengelese güzel oldurdu yani. Şifa bile kesebiliyorum def 2 3 olarak.VicTorY yazdı: ↑15 Ara 2025 11:42Aslında olması gereken oydu maksimum hasar düşük hasar vuruyordu örneğin element + saldırı efsunlu eşyalar ile maksimum hasar + kritik eşyalara sahip birisi savaşırkenParlementxx yazdı: ↑14 Ara 2025 23:39Şuanki Tank yetenekleri `Defansif Dövüş ve Sakınma’ eskiden ard arda açılması zorunlu olan yetenekler değildi.Eskiden Sakınma yeteneği(Beyaz kalkan) tek başına açılabiliyor ve tüm gruba etki ediyordu.Bu durumda maximum hasar itemleri pvp bölümünde tamamen işlevsizdi.Bahsettiğin Hasar Ateş vb. Efsunlar Pvpde Maximum hasardan daha çok hasar veriyordu.
Element eşyalara sahip kişi düzenli şekilde aynı derecede hasar vuruyordu örneğin 3000 hasar şeklinde eğer kritik hasar gelirse ( düz vuruş veya yetenek ile vuruş yapılınca tabii daha fazla ) 3500 oluyordu.
Maksimum hasar eşyalara sahip kişilerde ise 1000-1200 gibi düz vuruşlar oluyordu ama kritik geldiğinde tek seferde 10000-120000 gibi hasarlar oluyordu yani çeşitlilik ve duruma göre + duruma göre - nitelik oluşturuyordu.
Bu dinamik birden kalktı nedenini hiç anlamadım kaldı ki savaşçılarında düz vuruş yapmasının bir anlamı da kalmadı tamamen yetenek ile vuruşa dönüldü.
Çeşitlilik bitti tek düze bir oyun oldu.
Zırh efsunu da aynı solucan efsunu kadar olsa da olur yani kullanılabilse keşke. Kafa yorsa savaşmak daha eğlenceli olur kanısındayım
Kesinlikle çeşitlilik zamanları çok güzeldi örneğin 39 seviye sınırında Ateş Zehir Elektrik gibi element itemlerine göre dirençlerini dağıtıyordu insanlar ateş hasarı en yaygın olandı birçok savaşçı da bu eşya seti olduğu için genelde ateşe veriliyordu dirençler
Fakat dalton dış şehir eşya setine sahip nadir de olsa savaşçılar vardı ve bu savaşçıların diğerlerine göre item farklılığı sayesinde ciddi avantajı oluyordu.
Keza 49 seviye sınırında Maksimum Hasar + Zırh kombosu yapanlar da vardı bence onlarda avantajlıydı tabii grup bölgeleri çıkana kadar ondan sonra zaten oyun büyücü sınıfı hariç tamamen tek tipe döndü büyücü sınıfı da %90 aynı tabii.
VaMoSBieN ! VaMoSFENER !
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi

- Mesajlar: 4350
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
39 dönemi sınıf çeşitliliği ve PvP mekanikleri vaadi açısından en sağlam dönemdi. Fight'lar daha sonraki genişlemeden sonraki gibi 5-6 saniye'de bitmiyordu.
Büyücü sınıfının çok dayanıksız olmasından dolayı 49'un ikinci büyük güncellemesiyle savaşçılar nerf'lenmeye başladı ve grup bölgelerinin gelmesi ile oyun tamamen dungeon sistemine uygun (tank/ofans) dönemine girdi.
Bu dönemlerde daha planlı game design düzenlemeleri yapılsa İKV bambaşka bir oyun olabilirdi.
Son durumda Çemberlitaş ile başlayan tekedüzelik, büyük hol'deki tılsımlarla çeşitlendirilme girişiminde bulunsa da aynı tadı vermedi.
Karaköy zaten başlıbaşına oyun tasarımını kökten bozan bir genişleme oldu. Dolayısıyla burada tekrardan dengeli bir meta'ya ulaşmaya çalışmak, baştan oyun yazmaktan çok daha maliyetli.
Büyücü sınıfının çok dayanıksız olmasından dolayı 49'un ikinci büyük güncellemesiyle savaşçılar nerf'lenmeye başladı ve grup bölgelerinin gelmesi ile oyun tamamen dungeon sistemine uygun (tank/ofans) dönemine girdi.
Bu dönemlerde daha planlı game design düzenlemeleri yapılsa İKV bambaşka bir oyun olabilirdi.
Son durumda Çemberlitaş ile başlayan tekedüzelik, büyük hol'deki tılsımlarla çeşitlendirilme girişiminde bulunsa da aynı tadı vermedi.
Karaköy zaten başlıbaşına oyun tasarımını kökten bozan bir genişleme oldu. Dolayısıyla burada tekrardan dengeli bir meta'ya ulaşmaya çalışmak, baştan oyun yazmaktan çok daha maliyetli.
Re: Eklenebilecek diğer efsunlar ve bosslar hakkında
Büyücülere can ve zırh büyü hasarı kapsayan item lazım ama henüz bu ekip için bunları yapmak mümkün gözükmüyor. Mesela knight online da vsler uzun sürüyor en az 10 15 saniye. Anti ve resis etkili itemler bunu sağlıyor. İkvde büyücü ağır hasar ve sert vuruş yedimi pert. Oynun bence en tatlı zamanı arz lodos zamanı. hem şifacılar hem büyücüler için etkili dönemdi. Şimdi max hasar diziliyor zırh olsada etki etmiyor. Element dönemi için başka bir genişleme paketi lazım ki öyle bir şey olmaz paket vs.

