Oyunda ki problemlerin en başı son tier itemların bosslarının açık dünyada olması.
Bildiğiniz gibi boss kaçırmalar sıra kavgaları yüzünden oyun iyice oynanmaz hale geldi.
Ayakkabıyı getirebildiğiniz gibi alternatif setler de oyuna getirerek yeni bir kapalı grup alanı getirmek bana mantıklı geliyor. Eğer bunu yapacak bir ekip veya oyun motoru yeterliliği dahi yoksa en azından Meteor Arz kalede ki Çemberlitaş portalından Çemberlitaş ı kopyalayarak can ve hasar değerlerinia arttırarak Çemberlitaş (55) tarzı zorlaştırılmış versiyonuna yeni eşyaları ekleyebilirsiniz.
Tabii ki bu tüm grup bölgelerinin (Zor) şekilde gelmesi dahi olabilir.
Bahsi geçen zorlaştırılmış grup bölgeleri Sis tarzı NPCler veya Akçe Dükkanı bölümünde giriş lisansı satılarak fonlanabilir.
Açık dünya bosslarında ki yığılmayı alabilir, insanların hasımlıktan oyun oynayamamasımı azaltabilir.
Çoğu kişinin özlediği Meteor Bölgesini canlandırabilir bu da Meteor Klan savaşlarını olumlu etkilerse 55 seviye gözlükler için Klan Parası kasmak için güzel bir zemin hazırlayabilir.
Bir çok arkadaş gelişim yönünde umutsuz fakat bu tarz ufak önerileri gördüklerini düşünüyorum, az maliyetli ufak öneri ve düzeltmelerinizi ekleyip tartışabiliriz.
Oyunda Yaşanan Problemlere Öneriler
-
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 11
- Kayıt: 24 Haz 2022 00:54
- Sunucu: Teşkilat
- BLITZKRIEG
- Şarapçı'nın Sırdaşı
- Mesajlar: 96
- Kayıt: 26 Haz 2017 22:13
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: Oyunda Yaşanan Problemlere Öneriler
Selamlar,toutestalle yazdı: ↑11 Eyl 2025 21:30 Oyunda ki problemlerin en başı son tier itemların bosslarının açık dünyada olması.
Bildiğiniz gibi boss kaçırmalar sıra kavgaları yüzünden oyun iyice oynanmaz hale geldi.
Ayakkabıyı getirebildiğiniz gibi alternatif setler de oyuna getirerek yeni bir kapalı grup alanı getirmek bana mantıklı geliyor. Eğer bunu yapacak bir ekip veya oyun motoru yeterliliği dahi yoksa en azından Meteor Arz kalede ki Çemberlitaş portalından Çemberlitaş ı kopyalayarak can ve hasar değerlerinia arttırarak Çemberlitaş (55) tarzı zorlaştırılmış versiyonuna yeni eşyaları ekleyebilirsiniz.
Tabii ki bu tüm grup bölgelerinin (Zor) şekilde gelmesi dahi olabilir.
Bahsi geçen zorlaştırılmış grup bölgeleri Sis tarzı NPCler veya Akçe Dükkanı bölümünde giriş lisansı satılarak fonlanabilir.
Açık dünya bosslarında ki yığılmayı alabilir, insanların hasımlıktan oyun oynayamamasımı azaltabilir.
Çoğu kişinin özlediği Meteor Bölgesini canlandırabilir bu da Meteor Klan savaşlarını olumlu etkilerse 55 seviye gözlükler için Klan Parası kasmak için güzel bir zemin hazırlayabilir.
Bir çok arkadaş gelişim yönünde umutsuz fakat bu tarz ufak önerileri gördüklerini düşünüyorum, az maliyetli ufak öneri ve düzeltmelerinizi ekleyip tartışabiliriz.
Önerilerinizi dikkatle okudum. Gerçekten önemli noktalara değinmişsiniz. Emeğinize sağlık.
Fakat oyunun daha temel bir problemi var, Endgame senaryoları boss'lara bağlı. Bu şu demek, oyunun kazanabileceğiniz maksimum seviyedeki eşyalarını kazanabilmeniz için belli boss'ları sürekli kesmek durumundasınız. Bu da oyuncuların farm yapmaktan ziyade boss'lara mahkum olması demek.
Mevcut senaryoda kurulu iskelete göre boss'lardan alınacak belli sayıdaki materyallerin, endgame item'larını üretebilmek için yeterli olması temel konuydu. Fakat developerlar bunun ayarını kaçırdılar. Drop rate'leri bu kadar düşük olan çip, vb materyallerin eşya üretimi için gerekli olan adedini çok fazla yaptılar. İnsanlar boss kesmeye mahkum oldu. Haliyle de bu boss'ların kesimi ile ilgili her detay bir problem haline geldi. (boss'ların açık alanda olması vb.)
Oyunun iskeletinin bu kadar çarpık kurulmuş olması vesilesiyle maalesef beklentilerinizin hiçbirinin karşılanacağını düşünmüyorum.
It is always darkest before the dawn.
Re: Oyunda Yaşanan Problemlere Öneriler
Actor motoru, bu tarz değişikliklere uygun bir altyapıya sahip.
Mob can/hasar değerleri dosyalardan veya veritabanından değiştirilebilir.
Yeni çemberli taş bölge kopyalama işlemi, mevcut harita dosyalarının kopyalanıp modifiye edilmesiyle yapılabilir.
Örneğin, Çemberlitaş bölgesi kopyalanarak "Çemberlitaş (Zor)" gibi bir versiyonu eklenebilir. ve karaköy bölgesinden bossları kaldirabilir
Bu bölgede:
Mobların can/hasar değerleri artırılabilir,
(son setler fero vs vs , ayakkabılar vb.) düşürülebilir,
Mevcut haritaları kopyalayıp "instance" olarak kullanabilirsiniz.
Örnek: map_cemberlitas_zor şeklinde yeni bir harita oluşturulabilir.
2. Mob ve Boss Ayarları:
Mob istatistikleri txt/xml dosyaları veya veritabanı üzerinden rahatça düzenlenebilir.
Örnek değişiklik:
xml
<!-- Önce: -->
<mob id="101" level="49" health="10000" damage="500"/>
<!-- Sonra: -->
<mob id="101" level="59" health="25000" damage="1200"/>
karaköy sunucusu gelmeden önce grup bölgelerine grupsuz olarak girebiliyorduk o alan içerisinde çalışma yapılabilir tekrardan aktıf hale getirebilir düzenlenme yapabilemektir
Mob can/hasar değerleri dosyalardan veya veritabanından değiştirilebilir.
Yeni çemberli taş bölge kopyalama işlemi, mevcut harita dosyalarının kopyalanıp modifiye edilmesiyle yapılabilir.
Örneğin, Çemberlitaş bölgesi kopyalanarak "Çemberlitaş (Zor)" gibi bir versiyonu eklenebilir. ve karaköy bölgesinden bossları kaldirabilir
Bu bölgede:
Mobların can/hasar değerleri artırılabilir,
(son setler fero vs vs , ayakkabılar vb.) düşürülebilir,
Mevcut haritaları kopyalayıp "instance" olarak kullanabilirsiniz.
Örnek: map_cemberlitas_zor şeklinde yeni bir harita oluşturulabilir.
2. Mob ve Boss Ayarları:
Mob istatistikleri txt/xml dosyaları veya veritabanı üzerinden rahatça düzenlenebilir.
Örnek değişiklik:
xml
<!-- Önce: -->
<mob id="101" level="49" health="10000" damage="500"/>
<!-- Sonra: -->
<mob id="101" level="59" health="25000" damage="1200"/>
karaköy sunucusu gelmeden önce grup bölgelerine grupsuz olarak girebiliyorduk o alan içerisinde çalışma yapılabilir tekrardan aktıf hale getirebilir düzenlenme yapabilemektir
Re: Oyunda Yaşanan Problemlere Öneriler
Maliyet: 0 TL (Sadece developer zamanı) Para: 0 TL. Bu tamamen teknik bir işlemdir. Hiçbir ödeme yapmanıza gerek yoktur.
Zaman: 5-15 Dakika. İlgili dosyayı veya veritabanı girişini bulduktan sonra değişiklik saniyeler sürer.
Sonuç: ikv adminin erişimi varsa, bu işlemi rahatlıkla yapabilirler
Zaman: 5-15 Dakika. İlgili dosyayı veya veritabanı girişini bulduktan sonra değişiklik saniyeler sürer.
Sonuç: ikv adminin erişimi varsa, bu işlemi rahatlıkla yapabilirler
-
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 11
- Kayıt: 24 Haz 2022 00:54
- Sunucu: Teşkilat
Re: Oyunda Yaşanan Problemlere Öneriler
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için, bu fikrin yolunun açık olması mutluluk verici. Eline sağlık.
- BLITZKRIEG
- Şarapçı'nın Sırdaşı
- Mesajlar: 96
- Kayıt: 26 Haz 2017 22:13
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: Oyunda Yaşanan Problemlere Öneriler
bu konuda çalışacak arkadaşa başarılar.
It is always darkest before the dawn.
Re: Oyunda Yaşanan Problemlere Öneriler
Her zaman açık bu yol onay lazım herşey yapabilir bazen böyle kolaylıklar olsa çaba gerektiriyor şunu söyleyebilirim aıtyapı uygun ama maalesef uğraşacak birileri kaldı mı bilemiyorumtoutestalle yazdı: ↑14 Eyl 2025 23:22 Çok teşekkür ederim bilgilendirme için, bu fikrin yolunun açık olması mutluluk verici. Eline sağlık.