Dropların 0 a yakın olması sorunu

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
dade1302
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 201
Kayıt: 28 Tem 2015 20:49
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen dade1302 »

peptit xeno salgı dropları 0.000001 falan. karaköy droplarını saymıyorum bile büyücüme sadece anu ayak düştü o da güç bela.
geri kalan tamamen üretim. 2 sene önce boss keserken bana ve gruptakilere hiç yoktan 2-3 bir şey atıyordu. artık o da yok.
YigidoSivasli
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 257
Kayıt: 08 May 2018 10:15

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen YigidoSivasli »

sailorhawk yazdı: 13 Mar 2021 15:28
YigidoSivasli yazdı: 13 Mar 2021 10:30
sailorhawk yazdı: 12 Mar 2021 17:51 tamamen olasılıkla alakalı bir durum bu. Şöyle düşünelim ;
Bir madeni parayı havaya attığında , yere düştüğünde ya yazı ya da tura gelecektir. Şans %50-%50. Tura geldi diyelim. Tura geldikten sonra yazı gelme olasılığı artar mı yoksa hala %50 midir ? Tabii ki hala %50 dir. Belki de 20 kere atacaksın ve 20 kere tura gelecek. Oyunun içerisinde kodlar da aynen böyledir. Tamamen şansa bağlı bir durum. Benim 2. GBZ yapışımda cilveli ayakkabıyı aldım. Fakat aynı şey cilveli eldiven için geçerli olmadı. Belki de 50 kere BB yapmışımdır fakat hala eldiven düşüremedim.
Olasılık ile alakası yok..O dediğin olayda paranın dik gelme olayını da hesaba katarsak %33.3333 oran elde edersin ve paranın dik gelme olasılığı yer çekimi kuvveti x rüzgar hızı÷ 3.14 ile hesaplardan :grinning: ortaya çıkar gelme bunun oranını bul o zaman :')
Bayan büyücü şansı kim ne derse desin çok az. Sifaci sınıfları savascilar büyücüler diye sans sıralaması ayarlanmış ve gruplarda fazla olan büyücü sayıları ile maalesef şans daha çok düşmekte ve 1+1+1 sistem ile kesmeye yanasacak fedakar lonca üyeleri bulmak zor
Randomu icat edenin geleceği batsın
Dostum oyunun içine gömülü random fonksiyonu var. Kime ne atıyorsa buna göre atıyor. Olasılık da burada meydana geliyor.
Ayrıca benim verdiğim örnek basit bir örnek niye ciddiye aldın ki :') O örneğin asıl olayı , olasılık yükselmiyor , sabit kalıyor
Aga telaffuzumda küçük mizah yapmıştım. Son 2 cümlemde sözüne katkı sağladım zaten. Neticeye gelelim belki umursayipta cevap yazacak bir yetkili olur ve : "yapılan kontrollerde Drop oranlarinda bir değişiklik söz konusu değildir. Dünya genelinde tüm mmog rpg abc falan fistikan oyunlarda randıman sistemi kullanılmaktadır ve bu sisteme dışarıdan müdahale edilememektedir " der.
Ama diyor randomu icat edenin geleceği batsın 😀
Kullanıcı avatarı
sailorhawk
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 90
Kayıt: 10 Kas 2018 09:41
Sunucu: Karaköy
Lonca: Eski Yeni
Discord: .yaaz

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen sailorhawk »

YigidoSivasli yazdı: 14 Mar 2021 01:21
sailorhawk yazdı: 13 Mar 2021 15:28
YigidoSivasli yazdı: 13 Mar 2021 10:30
sailorhawk yazdı: 12 Mar 2021 17:51 tamamen olasılıkla alakalı bir durum bu. Şöyle düşünelim ;
Bir madeni parayı havaya attığında , yere düştüğünde ya yazı ya da tura gelecektir. Şans %50-%50. Tura geldi diyelim. Tura geldikten sonra yazı gelme olasılığı artar mı yoksa hala %50 midir ? Tabii ki hala %50 dir. Belki de 20 kere atacaksın ve 20 kere tura gelecek. Oyunun içerisinde kodlar da aynen böyledir. Tamamen şansa bağlı bir durum. Benim 2. GBZ yapışımda cilveli ayakkabıyı aldım. Fakat aynı şey cilveli eldiven için geçerli olmadı. Belki de 50 kere BB yapmışımdır fakat hala eldiven düşüremedim.
Olasılık ile alakası yok..O dediğin olayda paranın dik gelme olayını da hesaba katarsak %33.3333 oran elde edersin ve paranın dik gelme olasılığı yer çekimi kuvveti x rüzgar hızı÷ 3.14 ile hesaplardan :grinning: ortaya çıkar gelme bunun oranını bul o zaman :')
Bayan büyücü şansı kim ne derse desin çok az. Sifaci sınıfları savascilar büyücüler diye sans sıralaması ayarlanmış ve gruplarda fazla olan büyücü sayıları ile maalesef şans daha çok düşmekte ve 1+1+1 sistem ile kesmeye yanasacak fedakar lonca üyeleri bulmak zor
Randomu icat edenin geleceği batsın
Dostum oyunun içine gömülü random fonksiyonu var. Kime ne atıyorsa buna göre atıyor. Olasılık da burada meydana geliyor.
Ayrıca benim verdiğim örnek basit bir örnek niye ciddiye aldın ki :') O örneğin asıl olayı , olasılık yükselmiyor , sabit kalıyor
Aga telaffuzumda küçük mizah yapmıştım. Son 2 cümlemde sözüne katkı sağladım zaten. Neticeye gelelim belki umursayipta cevap yazacak bir yetkili olur ve : "yapılan kontrollerde Drop oranlarinda bir değişiklik söz konusu değildir. Dünya genelinde tüm mmog rpg abc falan fistikan oyunlarda randıman sistemi kullanılmaktadır ve bu sisteme dışarıdan müdahale edilememektedir " der.
Ama diyor randomu icat edenin geleceği batsın 😀
Canını yerim senin sıkıntı yok oradaki mizahı anladım ben :') Keşke adaletli davransalar da bu kadar uğraşmasak. Kaç MMORPG oynadım ben onlarda bile bu kadar zorlanmadım
Sunucu : Karaköy
Nick : Yaaz
Sınıf : Şifacı
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Zuvay
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 145
Kayıt: 19 Şub 2017 19:48

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen Zuvay »

olden yazdı: 11 Mar 2021 23:13 Nerde bir şey kasmaya gitsek düşmüyor bu alaşımda da aynı parfümü pençesi tılsımı peptiti salgısı hepsi aynı.
Eskiden gittiğimizde saatte 10 tane kasıyorsak şimdi 2 tane düşmüyor.Sorunun bizde olmadığından eminim ama u droplar neden kısıldı açıklaması yapılsın bari yetti artık. :rage: :rage: :rage:
Hemen düşseydi de sen de sıkılıp bıraksa mıydın kanka. Oyunda böyle oyuncu mu kalır. Bırakıver bi zahmet.
LadyGAGA
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 876
Kayıt: 26 Eyl 2016 08:38

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen LadyGAGA »

Eskiden şifacımla cilveli ceket düşürmek için hakirde sabahlardım düşmezdi ara verdim tekrar denedim düşmedi bir daha ara verdim tekrar denedim yine düşmedi, neyim ben boss terbiyecisi mi?
Resim
Kilza
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 20
Kayıt: 01 Haz 2011 20:19
Sunucu: Eminönü

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen Kilza »

Tahminimce pandemi döneminin biraz gevşemesi ve oyuncu sayısında gözle görülür bir azalma meydana geldiği için dropları azalttılar ki oyunda olanlar biraz daha fazla geçirsin. Peş peşe 2 karaköy boss'u kesmek ortalama 30 dakika sürüyor ki 6 kişilik bir grubu fazladan 30 dakika daha oyunda tutmak nerden baksan kârlı hareket :D
Kullanıcı avatarı
4thEspada
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 589
Kayıt: 10 Eyl 2013 19:18

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen 4thEspada »

arkadaşım oyuna tekrar başladı 1 saatte 3 peptit düşürdü hemde üst üste

sunucu: eminönü
Kullanıcı avatarı
CIZIK
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 332
Kayıt: 04 Ara 2009 22:38
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Bedr-in Aslanları

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen CIZIK »

Droplar yüksek olursa herkez itemlere daha kolay ulaşabilir madenler kolaylaşır piyasada dolaşan adet sayısı artar eşyalar sıradanlaşır sonuç olarak üzeri full dizili olan insanlar yeni lvl yeni bölüm diye ses çıkarmaya başlar.
Gelmeyecek olan şeyin beklentisine önceden girilmesi satış rakamlarının daha evvel zamanda düşmesi ile sonuçlanır en finalde beklenen son erken yaklaşır.
Dropların düşmesi oyunun fişinin çekilmesini geçiktirecegi için ben yerinde bir hareket olarak görüyorum. :thinking_face:
Resim
leones non capit muscas
Kullanıcı avatarı
4thEspada
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 589
Kayıt: 10 Eyl 2013 19:18

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen 4thEspada »

CIZIK yazdı: 20 Mar 2021 23:46 Droplar yüksek olursa herkez itemlere daha kolay ulaşabilir madenler kolaylaşır piyasada dolaşan adet sayısı artar eşyalar sıradanlaşır sonuç olarak üzeri full dizili olan insanlar yeni lvl yeni bölüm diye ses çıkarmaya başlar.
Gelmeyecek olan şeyin beklentisine önceden girilmesi satış rakamlarının daha evvel zamanda düşmesi ile sonuçlanır en finalde beklenen son erken yaklaşır.
Dropların düşmesi oyunun fişinin çekilmesini geçiktirecegi için ben yerinde bir hareket olarak görüyorum. :thinking_face:
piyasada full olmayan eleman yokki. Karaköyde 100 kişi var diyelim 90'ı asa zırh basmış zaten ve muazzam maden sayısı var. 1.5 t kondrit mi olur 295 akçelik yönetim kopyayı kaçırmış geç haberi olmuş
Kullanıcı avatarı
ejedrogl
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1196
Kayıt: 23 Tem 2014 00:51

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen ejedrogl »

4thEspada yazdı: 21 Mar 2021 08:35
CIZIK yazdı: 20 Mar 2021 23:46 Droplar yüksek olursa herkez itemlere daha kolay ulaşabilir madenler kolaylaşır piyasada dolaşan adet sayısı artar eşyalar sıradanlaşır sonuç olarak üzeri full dizili olan insanlar yeni lvl yeni bölüm diye ses çıkarmaya başlar.
Gelmeyecek olan şeyin beklentisine önceden girilmesi satış rakamlarının daha evvel zamanda düşmesi ile sonuçlanır en finalde beklenen son erken yaklaşır.
Dropların düşmesi oyunun fişinin çekilmesini geçiktirecegi için ben yerinde bir hareket olarak görüyorum. :thinking_face:
piyasada full olmayan eleman yokki. Karaköyde 100 kişi var diyelim 90'ı asa zırh basmış zaten ve muazzam maden sayısı var. 1.5 t kondrit mi olur 295 akçelik yönetim kopyayı kaçırmış geç haberi olmuş
Aslında yönetimin işine geliyor,neden mi? Herkes asa,silah üretip duruyor ve bu da yükseltme parası olarak yönetime geri dönüyor. Belki de şu an bu oyunun ayakta kalma sebebi bu olabilir.
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön