Dropların 0 a yakın olması sorunu

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
olden
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 12
Kayıt: 04 Nis 2020 05:32
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Fırst Class

Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen olden »

Nerde bir şey kasmaya gitsek düşmüyor bu alaşımda da aynı parfümü pençesi tılsımı peptiti salgısı hepsi aynı.
Eskiden gittiğimizde saatte 10 tane kasıyorsak şimdi 2 tane düşmüyor.Sorunun bizde olmadığından eminim ama u droplar neden kısıldı açıklaması yapılsın bari yetti artık. :rage: :rage: :rage:
FIRSTCLASS LONCA BAŞKANI
YigidoSivasli
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 257
Kayıt: 08 May 2018 10:15

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen YigidoSivasli »

Yok be aga cevap belli random sistemi...
Bu random sistemi nasil bi şey ki hani o 1 den 100 e kadar bir rakam tutturunca eldiven atacak ya 3 senedir o rakamı tutturamadım. 1000 gün üzerinde ve ortalama en az 1 kesim baz alsam 1000 kere büyük büyücü kestim 1000 de 1 e düşmüş şansım. Sadece anu eldiven ile 3 senelik emeği almış oldum. Bu randomu icat edenin geleceği batsın diye de beddua edim ne diyem....
Kullanıcı avatarı
4thEspada
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 589
Kayıt: 10 Eyl 2013 19:18

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen 4thEspada »

kimsenin elinden bir şey gelmiyor
Kullanıcı avatarı
Sancakxyazar
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 79
Kayıt: 08 Nis 2010 22:48
Sunucu: Sancak
Klan: Arzın Çocukları

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen Sancakxyazar »

Gbz gibi bosslarda da aşırı düşmüş durumda sürekli ya reçete ya torba bile düşmüyor. Dropların acil yüksetilmesi lazım.
Benim küfürlü sözlerim sizin kibar yalanlarınızdan daha samimi.
Kullanıcı avatarı
sailorhawk
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 90
Kayıt: 10 Kas 2018 09:41
Sunucu: Karaköy
Lonca: Eski Yeni
Discord: .yaaz

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen sailorhawk »

tamamen olasılıkla alakalı bir durum bu. Şöyle düşünelim ;
Bir madeni parayı havaya attığında , yere düştüğünde ya yazı ya da tura gelecektir. Şans %50-%50. Tura geldi diyelim. Tura geldikten sonra yazı gelme olasılığı artar mı yoksa hala %50 midir ? Tabii ki hala %50 dir. Belki de 20 kere atacaksın ve 20 kere tura gelecek. Oyunun içerisinde kodlar da aynen böyledir. Tamamen şansa bağlı bir durum. Benim 2. GBZ yapışımda cilveli ayakkabıyı aldım. Fakat aynı şey cilveli eldiven için geçerli olmadı. Belki de 50 kere BB yapmışımdır fakat hala eldiven düşüremedim.
Sunucu : Karaköy
Nick : Yaaz
Sınıf : Şifacı
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
olden
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 12
Kayıt: 04 Nis 2020 05:32
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Fırst Class

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen olden »

sailorhawk yazdı: 12 Mar 2021 17:51 tamamen olasılıkla alakalı bir durum bu. Şöyle düşünelim ;
Bir madeni parayı havaya attığında , yere düştüğünde ya yazı ya da tura gelecektir. Şans %50-%50. Tura geldi diyelim. Tura geldikten sonra yazı gelme olasılığı artar mı yoksa hala %50 midir ? Tabii ki hala %50 dir. Belki de 20 kere atacaksın ve 20 kere tura gelecek. Oyunun içerisinde kodlar da aynen böyledir. Tamamen şansa bağlı bir durum. Benim 2. GBZ yapışımda cilveli ayakkabıyı aldım. Fakat aynı şey cilveli eldiven için geçerli olmadı. Belki de 50 kere BB yapmışımdır fakat hala eldiven düşüremedim.
Ben random sistemini sorgulamıyorum. Oyunda her zaman gidip düşürdüğümüz eşyalar artık o oranda düşmüyor diyorum bunu sürekli kastığımız materyallerden yola çıkarak eskiden düşme oranlarına göre baktığımızda şuan ki drop oranı eskinin belki 10 da 1 i değil 2 saatte sadece 1 kere salgı düştü geçen holde bahsettiğim konu bu. Eğer gidip sizde holde olur veya başka bir yerde salgı peptit xenotim kasmayı deneyin lütfen gerçekten saatlerce dursan 2-3 hatta 1 tane düşürüp geri döneceksin. Aynı yerde eskiden kasıtğımız mataryeli şuan kasamıyoruz anlatmak istediğim budur. Kasıtlı bir drop düşüşü var ve bunun açıklamasını yapan yok.
FIRSTCLASS LONCA BAŞKANI
Kullanıcı avatarı
ejedrogl
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1196
Kayıt: 23 Tem 2014 00:51

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen ejedrogl »

olden yazdı: 12 Mar 2021 20:54
sailorhawk yazdı: 12 Mar 2021 17:51 tamamen olasılıkla alakalı bir durum bu. Şöyle düşünelim ;
Bir madeni parayı havaya attığında , yere düştüğünde ya yazı ya da tura gelecektir. Şans %50-%50. Tura geldi diyelim. Tura geldikten sonra yazı gelme olasılığı artar mı yoksa hala %50 midir ? Tabii ki hala %50 dir. Belki de 20 kere atacaksın ve 20 kere tura gelecek. Oyunun içerisinde kodlar da aynen böyledir. Tamamen şansa bağlı bir durum. Benim 2. GBZ yapışımda cilveli ayakkabıyı aldım. Fakat aynı şey cilveli eldiven için geçerli olmadı. Belki de 50 kere BB yapmışımdır fakat hala eldiven düşüremedim.
Ben random sistemini sorgulamıyorum. Oyunda her zaman gidip düşürdüğümüz eşyalar artık o oranda düşmüyor diyorum bunu sürekli kastığımız materyallerden yola çıkarak eskiden düşme oranlarına göre baktığımızda şuan ki drop oranı eskinin belki 10 da 1 i değil 2 saatte sadece 1 kere salgı düştü geçen holde bahsettiğim konu bu. Eğer gidip sizde holde olur veya başka bir yerde salgı peptit xenotim kasmayı deneyin lütfen gerçekten saatlerce dursan 2-3 hatta 1 tane düşürüp geri döneceksin. Aynı yerde eskiden kasıtğımız mataryeli şuan kasamıyoruz anlatmak istediğim budur. Kasıtlı bir drop düşüşü var ve bunun açıklamasını yapan yok.
Maalesef 3 saat satteydim 1 tane eno düşüremedim sinirden çıktım. Şu an aldığınız her ürün kopya maalesef,kimse gidip de düşüreyim, maden çekeyim derdinde değil,çoğu oyun geri sarsa da kopya yapsam derdinde,çok üzücü.
YigidoSivasli
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 257
Kayıt: 08 May 2018 10:15

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen YigidoSivasli »

sailorhawk yazdı: 12 Mar 2021 17:51 tamamen olasılıkla alakalı bir durum bu. Şöyle düşünelim ;
Bir madeni parayı havaya attığında , yere düştüğünde ya yazı ya da tura gelecektir. Şans %50-%50. Tura geldi diyelim. Tura geldikten sonra yazı gelme olasılığı artar mı yoksa hala %50 midir ? Tabii ki hala %50 dir. Belki de 20 kere atacaksın ve 20 kere tura gelecek. Oyunun içerisinde kodlar da aynen böyledir. Tamamen şansa bağlı bir durum. Benim 2. GBZ yapışımda cilveli ayakkabıyı aldım. Fakat aynı şey cilveli eldiven için geçerli olmadı. Belki de 50 kere BB yapmışımdır fakat hala eldiven düşüremedim.
Olasılık ile alakası yok..O dediğin olayda paranın dik gelme olayını da hesaba katarsak %33.3333 oran elde edersin ve paranın dik gelme olasılığı yer çekimi kuvveti x rüzgar hızı÷ 3.14 ile hesaplardan :grinning: ortaya çıkar gelme bunun oranını bul o zaman :')
Bayan büyücü şansı kim ne derse desin çok az. Sifaci sınıfları savascilar büyücüler diye sans sıralaması ayarlanmış ve gruplarda fazla olan büyücü sayıları ile maalesef şans daha çok düşmekte ve 1+1+1 sistem ile kesmeye yanasacak fedakar lonca üyeleri bulmak zor
Randomu icat edenin geleceği batsın
Kullanıcı avatarı
sailorhawk
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 90
Kayıt: 10 Kas 2018 09:41
Sunucu: Karaköy
Lonca: Eski Yeni
Discord: .yaaz

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen sailorhawk »

YigidoSivasli yazdı: 13 Mar 2021 10:30
sailorhawk yazdı: 12 Mar 2021 17:51 tamamen olasılıkla alakalı bir durum bu. Şöyle düşünelim ;
Bir madeni parayı havaya attığında , yere düştüğünde ya yazı ya da tura gelecektir. Şans %50-%50. Tura geldi diyelim. Tura geldikten sonra yazı gelme olasılığı artar mı yoksa hala %50 midir ? Tabii ki hala %50 dir. Belki de 20 kere atacaksın ve 20 kere tura gelecek. Oyunun içerisinde kodlar da aynen böyledir. Tamamen şansa bağlı bir durum. Benim 2. GBZ yapışımda cilveli ayakkabıyı aldım. Fakat aynı şey cilveli eldiven için geçerli olmadı. Belki de 50 kere BB yapmışımdır fakat hala eldiven düşüremedim.
Olasılık ile alakası yok..O dediğin olayda paranın dik gelme olayını da hesaba katarsak %33.3333 oran elde edersin ve paranın dik gelme olasılığı yer çekimi kuvveti x rüzgar hızı÷ 3.14 ile hesaplardan :grinning: ortaya çıkar gelme bunun oranını bul o zaman :')
Bayan büyücü şansı kim ne derse desin çok az. Sifaci sınıfları savascilar büyücüler diye sans sıralaması ayarlanmış ve gruplarda fazla olan büyücü sayıları ile maalesef şans daha çok düşmekte ve 1+1+1 sistem ile kesmeye yanasacak fedakar lonca üyeleri bulmak zor
Randomu icat edenin geleceği batsın
Dostum oyunun içine gömülü random fonksiyonu var. Kime ne atıyorsa buna göre atıyor. Olasılık da burada meydana geliyor.
Ayrıca benim verdiğim örnek basit bir örnek niye ciddiye aldın ki :') O örneğin asıl olayı , olasılık yükselmiyor , sabit kalıyor
Sunucu : Karaköy
Nick : Yaaz
Sınıf : Şifacı
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
olden
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 12
Kayıt: 04 Nis 2020 05:32
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Fırst Class

Re: Dropların 0 a yakın olması sorunu

Mesaj gönderen olden »

Yani arkadaşlar genel olarak herkesin ortak buluştuğu konu şuan ki dropların eskiye oranla çok çok az olduğudur. Bunun eski hale dönmesi tek temennimizdir. :thinking_face: :thinking_face:
FIRSTCLASS LONCA BAŞKANI
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön