Karaköy’ün bizden götürdükleri

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
HaLiLKYDB
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 153
Kayıt: 28 May 2010 13:47
Sunucu: Teşkilat

Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen HaLiLKYDB »

Şef kesimleri özelinde çok meziyetsiz düz oyuncular olduk malesef büyücüler kutup açmaktan aciz hale geldi. Şifacılar ck ve can basma harici hiç bir işe yaramaz oldu. Savaşcılar hs ve sarsılmaz kombinasyonuyla tamamen köreldi. Sığınak, migrat, çemberlitaş gibi dikkat, beceri gerektiren yer yok malesef açık bölge olduğundan dolayı belki bu durum uygun görülmüştür tabi onu da gözardı etmek olmaz ama hele bir de bilgisayar başından kalkıp gitmeler oyuncuların diğer oyunculara karşı sorumluluk duygusu kayboldu. Olağan birşeydir belki ama bana doğru gelmiyor bu basitlik ve oyuncuların vurdumduymazlığı. İyi forumlar.
tobias
YEŞİLAY
KIZILAY
dret
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 199
Kayıt: 18 Eki 2015 16:35

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen dret »

Birader benim oyuna girmeye bile vaktim yok, çalışan insanlar saatlerini veripte o kadar emek edemez, kolaylaştırmak gerekiyor bazı şeyleri.Diğer oyun örneklerine bakarsanız otomatik olarak görevleri yaptıklarını görürüsünz neredeyse niye çünkü insanların alışkanlıkları veya mecburiyetleri bunu gerektiriyor.Kapalı alanlar çok boğucu be kardeşim zaten, iyi oldu böyle bence.

saygılar
Kullanıcı avatarı
CARMENTA
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 263
Kayıt: 17 Ağu 2012 15:39
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Dönüşüm

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen CARMENTA »

Genişleme paketi öncesi Nerull açıklamasında genel olarak Karaköy'ün, karşılaşacağımız düşman yaratıklarla mücadelenin zorlu olacağını özellikle belirtmişti.Fakat bölgede zorluk çıkaran tek şey şef savaşlarını sabote eden oyuncular oldu.Şayet bu durumu ön görerek böyle bir açıklamada bulunmadı ise bölge içeriğinde zihinsel problemi olmayan standart bir oyuncuyu zorlayacak hiç bir şey mevcut değil.

Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor. :)

Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.
Resim
Kullanıcı avatarı
KafkasBeyi
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 114
Kayıt: 26 Tem 2016 16:59
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Lonca: B E Y

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen KafkasBeyi »

CARMENTA yazdı: 11 May 2018 18:12 Genişleme paketi öncesi Nerull açıklamasında genel olarak Karaköy'ün, karşılaşacağımız düşman yaratıklarla mücadelenin zorlu olacağını özellikle belirtmişti.Fakat bölgede zorluk çıkaran tek şey şef savaşlarını sabote eden oyuncular oldu.Şayet bu durumu ön görerek böyle bir açıklamada bulunmadı ise bölge içeriğinde zihinsel problemi olmayan standart bir oyuncuyu zorlayacak hiç bir şey mevcut değil.

Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor. :)

Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.
Bossların enerjileri yüksek, drop oranları düşük. Senin de dediğin gibi daha fazla şans ve zaman gerektiren bir bölge. Kanımca tamamen oyunculardan gelen ısrar, talep durumundan ötürü getirilmiş bir bölge olduğunu düşünüyorum.
Hiç olmamasından iyidir diyerek...
oOoKafKaSBeYioOO
Yürüyoruz ömür boyu yürüdüğümüz yol karınca boyu...
Kullanıcı avatarı
Furkaaaaann
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 352
Kayıt: 12 Eyl 2011 11:42
Sunucu: Kuklacı

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen Furkaaaaann »

Eskiden yeni bir bölge geldiğinde görevleri zevk alarak yapardım karaköy geldiğinde sadece 1 karakterimi 59 yapabildim.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
Kullanıcı avatarı
BayTerapi
Mebrure'nin Adamı
Mebrure'nin Adamı
Mesajlar: 2651
Kayıt: 02 Nis 2016 22:16
Sunucu: Karaköy
Lonca: Ghosts Of Anatolia

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen BayTerapi »

Furkaaaaann yazdı: 11 May 2018 19:59 Eskiden yeni bir bölge geldiğinde görevleri zevk alarak yapardım karaköy geldiğinde sadece 1 karakterimi 59 yapabildim.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
Grup bölgesi sistemi devam etseydi aksine artış olabilirdi.
kedi
Kullanıcı avatarı
noctiluca
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1161
Kayıt: 04 Tem 2014 19:38
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Son Kaptan

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen noctiluca »

BayTerapi yazdı: 11 May 2018 20:01
Furkaaaaann yazdı: 11 May 2018 19:59 Eskiden yeni bir bölge geldiğinde görevleri zevk alarak yapardım karaköy geldiğinde sadece 1 karakterimi 59 yapabildim.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
Grup bölgesi sistemi devam etseydi aksine artış olabilirdi.
GRup bolgesine bile raziyim su an.. 😕
Resim
IKV Maden Haritalari Yazilimi: incele (250 kez indirildi)

IKV VIDEOLARI ICIN TIKLA!
Kullanıcı avatarı
zxcvzxcv
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 198
Kayıt: 08 Ara 2014 21:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen zxcvzxcv »

CARMENTA yazdı: 11 May 2018 18:12 Genişleme paketi öncesi Nerull açıklamasında genel olarak Karaköy'ün, karşılaşacağımız düşman yaratıklarla mücadelenin zorlu olacağını özellikle belirtmişti.Fakat bölgede zorluk çıkaran tek şey şef savaşlarını sabote eden oyuncular oldu.Şayet bu durumu ön görerek böyle bir açıklamada bulunmadı ise bölge içeriğinde zihinsel problemi olmayan standart bir oyuncuyu zorlayacak hiç bir şey mevcut değil.

Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor. :)

Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.
+1 Aynen katılıyorum.
Yeni bosslar hiç bir yetenek gerektirmiyor. Beğenmediğiniz Sığınaklarda bile belli bir yetenek gerekli ama maalesef sadece tek tuşu kullanarak boss kesiyoruz yazık bu halimize yapmış olmak için yapılmış bir genişleme paketi.
Bir diğer eski boss olan İfliss bile grup haricindekileri öldürüyor o zaman bile böyle bir sistem kurulmuş iken şu an çok gereksiz bosslarlar ile karşı karşıyayız.
Kullanıcı avatarı
ottomanempire
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 199
Kayıt: 01 Kas 2010 20:01
Sunucu: Anka

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen ottomanempire »

Yeni yetenekler gelmediği için eleştirdiğimde çoğu kişi "oyunun dengesi bozulur. Çok zor olur hebele hübele," demişlerdi. Zamanla herkes güncellemenin ne kadar özensiz olduğunu, sırf çıkarmak için çıkarıldığı fark ediyor. Adamlar bunca sene yetenekler üzerinde bile çalışmamış. Yeteneklerin görsel olarak gelişmesini geçtim, eskisi gibi basit yetenekler bile eklemediler.

Bu güncelleme, genişleme/geliştirme paketi değil, uzatma/sündürme paketidir. Bir de işin maddi boyutu var tabii ve en önemli boyutu. Yeni silahlar, yeni madenler, yeni seviyeler = bol akçe satışı. Hayırlı işler.
Ozan ATALAY [ ANKA ]
İyi bir savaşçı kendini yenilgiden koruyabilir ama düşmanı yenmeyi garantileyemez..
Kullanıcı avatarı
MaHKuMII
Sivri Ada Kaşifi
Sivri Ada Kaşifi
Mesajlar: 2233
Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: A. H. H

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri

Mesaj gönderen MaHKuMII »

Getirdikleri de oldu. Ben 5 dakika önce fakirken 5 dakika sonra sentetik ipekten zengin olabiliyorum mesela
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön