Karaköy’ün bizden götürdükleri
Karaköy’ün bizden götürdükleri
Şef kesimleri özelinde çok meziyetsiz düz oyuncular olduk malesef büyücüler kutup açmaktan aciz hale geldi. Şifacılar ck ve can basma harici hiç bir işe yaramaz oldu. Savaşcılar hs ve sarsılmaz kombinasyonuyla tamamen köreldi. Sığınak, migrat, çemberlitaş gibi dikkat, beceri gerektiren yer yok malesef açık bölge olduğundan dolayı belki bu durum uygun görülmüştür tabi onu da gözardı etmek olmaz ama hele bir de bilgisayar başından kalkıp gitmeler oyuncuların diğer oyunculara karşı sorumluluk duygusu kayboldu. Olağan birşeydir belki ama bana doğru gelmiyor bu basitlik ve oyuncuların vurdumduymazlığı. İyi forumlar.
tobias
YEŞİLAY
KIZILAY
YEŞİLAY
KIZILAY
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Birader benim oyuna girmeye bile vaktim yok, çalışan insanlar saatlerini veripte o kadar emek edemez, kolaylaştırmak gerekiyor bazı şeyleri.Diğer oyun örneklerine bakarsanız otomatik olarak görevleri yaptıklarını görürüsünz neredeyse niye çünkü insanların alışkanlıkları veya mecburiyetleri bunu gerektiriyor.Kapalı alanlar çok boğucu be kardeşim zaten, iyi oldu böyle bence.
saygılar
saygılar
- CARMENTA
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 263
- Kayıt: 17 Ağu 2012 15:39
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Dönüşüm
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Genişleme paketi öncesi Nerull açıklamasında genel olarak Karaköy'ün, karşılaşacağımız düşman yaratıklarla mücadelenin zorlu olacağını özellikle belirtmişti.Fakat bölgede zorluk çıkaran tek şey şef savaşlarını sabote eden oyuncular oldu.Şayet bu durumu ön görerek böyle bir açıklamada bulunmadı ise bölge içeriğinde zihinsel problemi olmayan standart bir oyuncuyu zorlayacak hiç bir şey mevcut değil.
Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor.
Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.
Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor.
Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.

- KafkasBeyi
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 114
- Kayıt: 26 Tem 2016 16:59
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Lodos
- Lonca: B E Y
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Bossların enerjileri yüksek, drop oranları düşük. Senin de dediğin gibi daha fazla şans ve zaman gerektiren bir bölge. Kanımca tamamen oyunculardan gelen ısrar, talep durumundan ötürü getirilmiş bir bölge olduğunu düşünüyorum.CARMENTA yazdı: ↑11 May 2018 18:12 Genişleme paketi öncesi Nerull açıklamasında genel olarak Karaköy'ün, karşılaşacağımız düşman yaratıklarla mücadelenin zorlu olacağını özellikle belirtmişti.Fakat bölgede zorluk çıkaran tek şey şef savaşlarını sabote eden oyuncular oldu.Şayet bu durumu ön görerek böyle bir açıklamada bulunmadı ise bölge içeriğinde zihinsel problemi olmayan standart bir oyuncuyu zorlayacak hiç bir şey mevcut değil.
Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor.
Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.
Hiç olmamasından iyidir diyerek...
oOoKafKaSBeYioOO
Yürüyoruz ömür boyu yürüdüğümüz yol karınca boyu...
Yürüyoruz ömür boyu yürüdüğümüz yol karınca boyu...
- Furkaaaaann
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 352
- Kayıt: 12 Eyl 2011 11:42
- Sunucu: Kuklacı
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Eskiden yeni bir bölge geldiğinde görevleri zevk alarak yapardım karaköy geldiğinde sadece 1 karakterimi 59 yapabildim.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
- BayTerapi
- Mebrure'nin Adamı
- Mesajlar: 2651
- Kayıt: 02 Nis 2016 22:16
- Sunucu: Karaköy
- Lonca: Ghosts Of Anatolia
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Grup bölgesi sistemi devam etseydi aksine artış olabilirdi.Furkaaaaann yazdı: ↑11 May 2018 19:59 Eskiden yeni bir bölge geldiğinde görevleri zevk alarak yapardım karaköy geldiğinde sadece 1 karakterimi 59 yapabildim.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
kedi
- noctiluca
- Mezarlık Bekçisi
- Mesajlar: 1161
- Kayıt: 04 Tem 2014 19:38
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Son Kaptan
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
GRup bolgesine bile raziyim su an..BayTerapi yazdı: ↑11 May 2018 20:01Grup bölgesi sistemi devam etseydi aksine artış olabilirdi.Furkaaaaann yazdı: ↑11 May 2018 19:59 Eskiden yeni bir bölge geldiğinde görevleri zevk alarak yapardım karaköy geldiğinde sadece 1 karakterimi 59 yapabildim.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
+1 Aynen katılıyorum.CARMENTA yazdı: ↑11 May 2018 18:12 Genişleme paketi öncesi Nerull açıklamasında genel olarak Karaköy'ün, karşılaşacağımız düşman yaratıklarla mücadelenin zorlu olacağını özellikle belirtmişti.Fakat bölgede zorluk çıkaran tek şey şef savaşlarını sabote eden oyuncular oldu.Şayet bu durumu ön görerek böyle bir açıklamada bulunmadı ise bölge içeriğinde zihinsel problemi olmayan standart bir oyuncuyu zorlayacak hiç bir şey mevcut değil.
Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor.
Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.
Yeni bosslar hiç bir yetenek gerektirmiyor. Beğenmediğiniz Sığınaklarda bile belli bir yetenek gerekli ama maalesef sadece tek tuşu kullanarak boss kesiyoruz yazık bu halimize yapmış olmak için yapılmış bir genişleme paketi.
Bir diğer eski boss olan İfliss bile grup haricindekileri öldürüyor o zaman bile böyle bir sistem kurulmuş iken şu an çok gereksiz bosslarlar ile karşı karşıyayız.
- ottomanempire
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 199
- Kayıt: 01 Kas 2010 20:01
- Sunucu: Anka
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Yeni yetenekler gelmediği için eleştirdiğimde çoğu kişi "oyunun dengesi bozulur. Çok zor olur hebele hübele," demişlerdi. Zamanla herkes güncellemenin ne kadar özensiz olduğunu, sırf çıkarmak için çıkarıldığı fark ediyor. Adamlar bunca sene yetenekler üzerinde bile çalışmamış. Yeteneklerin görsel olarak gelişmesini geçtim, eskisi gibi basit yetenekler bile eklemediler.
Bu güncelleme, genişleme/geliştirme paketi değil, uzatma/sündürme paketidir. Bir de işin maddi boyutu var tabii ve en önemli boyutu. Yeni silahlar, yeni madenler, yeni seviyeler = bol akçe satışı. Hayırlı işler.
Bu güncelleme, genişleme/geliştirme paketi değil, uzatma/sündürme paketidir. Bir de işin maddi boyutu var tabii ve en önemli boyutu. Yeni silahlar, yeni madenler, yeni seviyeler = bol akçe satışı. Hayırlı işler.
Ozan ATALAY [ ANKA ]
İyi bir savaşçı kendini yenilgiden koruyabilir ama düşmanı yenmeyi garantileyemez..
İyi bir savaşçı kendini yenilgiden koruyabilir ama düşmanı yenmeyi garantileyemez..
- MaHKuMII
- Sivri Ada Kaşifi
- Mesajlar: 2233
- Kayıt: 30 Eki 2011 20:16
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: A. H. H
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Getirdikleri de oldu. Ben 5 dakika önce fakirken 5 dakika sonra sentetik ipekten zengin olabiliyorum mesela