Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Mustafac
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 13
Kayıt: 23 Şub 2018 21:27

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen Mustafac »

Bu iş için 10 tane tank kastım sırayla kiskirtip kaçırcam gerekirse 10 çarida açar sırayla kiskirtma atarım çareler tukenmez açık bölge süper olmusss eğlence var:)))
Kullanıcı avatarı
Essoperagma
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 264
Kayıt: 04 Ara 2009 23:54
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen Essoperagma »

yavuzlarbey yazdı: 25 Şub 2018 11:49 Bossların yapay zekasına ufak bir güncelleme yapılsa, kacırmayı önleyebileceklerini düşünüyorum.
Şöyle anlatayım, bossun hiddetini üzerine çeken kişi boss un menzilinin dışına çıkınca bossun kaçmayıp en yüksek 2. Kişiye saldırmasını sağlayabilirler. Böylece boss un yapay zekasının diğer slotlardan bir farkı olur. Yani kendi menzili içerisinde düşmanı varken zaten kaçmış olan birinin peşinden gitmemesi gerek.
resp0nse yazdı: 25 Şub 2018 14:47 Buna en mantıklı çözüm eğer ki Boss hareket alanı sınırına geldiyse takip ettiği kişiyi bırakmalı ve kendi alanı içerisinde bulunan kendine en yakın kişiye yönlenmelidir.

Bu sayede alan içerisinde 1 kişi bile bulunsa menzil olup çıkamayacaktır.
Bu bir çözüm değil maalesef.

Suistimal yöntemi 1: Tank karakterler boss u menzilinin sınırında bir yerde tutar. Büyücüler de menzil dışından vururlar. Yaratık kaçmamak için menzil dışındaki büyücülere yönelemez hiç bir zaman ve sadece tanklara vurur. Her şey çok kolay olur.

Suistimal yöntemi 2: 2 büyücü yaratık menzilinin sınırında birbirlerine uzak 2 noktada dururlar. Yaratığın yöneldiği kişi menzil dışına çıkarak yaratığı diğer büyücüye gönderir ve hızlıca menzile geri girer. 2 büyücü hiç hasar almadan her türlü yaratığı kesebilir böylece.
Kullanıcı avatarı
goktuRK1299
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 42
Kayıt: 16 Eki 2017 22:15
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen goktuRK1299 »

Serinplay yazdı: 24 Şub 2018 13:43
Kayihan yazdı: 24 Şub 2018 13:41 Tamamda adı üstünde burasi acık bi bolge herkese acik bir bolgede herkes istedigi canavara vurma ozgurlugune sahiptir biraz saçma olabilir ceza verilmesi ki canı belli bir aeye geldiği zaman hiddet zaten sende olur hiddeti almaya bak
Ama savaş narası ;

Yaratığın size karşı duyduğu hiddet seviyesini, yaratığın o anda en çok hiddetli olduğu kimsenin seviyesinin üzerine çıkarmasını sağlar.

Diyor.
Savaş narası yeteneğine bi ayarlama getirilebilir.Örneğin hedef saptırma atamadan savaş narası uygulanamaması veya ilk vuran kişinin grubundaysa savaş narası uygulanabilir. Veya gruplar 2 katına çıkarılıp 12 kişi olabilir böylelikle daha rahat şef yaratık grupları oluşturulabilir.
Olds And Legends
Kullanıcı avatarı
movie
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 791
Kayıt: 01 Ağu 2017 16:40

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen movie »

Essoperagma yazdı: 25 Şub 2018 15:34
yavuzlarbey yazdı: 25 Şub 2018 11:49 Bossların yapay zekasına ufak bir güncelleme yapılsa, kacırmayı önleyebileceklerini düşünüyorum.
Şöyle anlatayım, bossun hiddetini üzerine çeken kişi boss un menzilinin dışına çıkınca bossun kaçmayıp en yüksek 2. Kişiye saldırmasını sağlayabilirler. Böylece boss un yapay zekasının diğer slotlardan bir farkı olur. Yani kendi menzili içerisinde düşmanı varken zaten kaçmış olan birinin peşinden gitmemesi gerek.
resp0nse yazdı: 25 Şub 2018 14:47 Buna en mantıklı çözüm eğer ki Boss hareket alanı sınırına geldiyse takip ettiği kişiyi bırakmalı ve kendi alanı içerisinde bulunan kendine en yakın kişiye yönlenmelidir.

Bu sayede alan içerisinde 1 kişi bile bulunsa menzil olup çıkamayacaktır.
Bu bir çözüm değil maalesef.

Suistimal yöntemi 1: Tank karakterler boss u menzilinin sınırında bir yerde tutar. Büyücüler de menzil dışından vururlar. Yaratık kaçmamak için menzil dışındaki büyücülere yönelemez hiç bir zaman ve sadece tanklara vurur. Her şey çok kolay olur.

Suistimal yöntemi 2: 2 büyücü yaratık menzilinin sınırında birbirlerine uzak 2 noktada dururlar. Yaratığın yöneldiği kişi menzil dışına çıkarak yaratığı diğer büyücüye gönderir ve hızlıca menzile geri girer. 2 büyücü hiç hasar almadan her türlü yaratığı kesebilir böylece.
Nara şu şekilde değiştirilse sanırım bu olay hallolur.
Nara yeteneği, kendisi ve/veya sadece kendi grubundaki en yüksek hiddete sahip oyuncunun yaptığı hiddetten bir fazlası kadar hiddet yaratır.
Everything is about math just math
Kullanıcı avatarı
yavuzlarbey
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 159
Kayıt: 08 Oca 2010 16:06
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen yavuzlarbey »

Essoperagma yazdı: 25 Şub 2018 15:34
yavuzlarbey yazdı: 25 Şub 2018 11:49 Bossların yapay zekasına ufak bir güncelleme yapılsa, kacırmayı önleyebileceklerini düşünüyorum.
Şöyle anlatayım, bossun hiddetini üzerine çeken kişi boss un menzilinin dışına çıkınca bossun kaçmayıp en yüksek 2. Kişiye saldırmasını sağlayabilirler. Böylece boss un yapay zekasının diğer slotlardan bir farkı olur. Yani kendi menzili içerisinde düşmanı varken zaten kaçmış olan birinin peşinden gitmemesi gerek.
resp0nse yazdı: 25 Şub 2018 14:47 Buna en mantıklı çözüm eğer ki Boss hareket alanı sınırına geldiyse takip ettiği kişiyi bırakmalı ve kendi alanı içerisinde bulunan kendine en yakın kişiye yönlenmelidir.

Bu sayede alan içerisinde 1 kişi bile bulunsa menzil olup çıkamayacaktır.
Bu bir çözüm değil maalesef.

Suistimal yöntemi 1: Tank karakterler boss u menzilinin sınırında bir yerde tutar. Büyücüler de menzil dışından vururlar. Yaratık kaçmamak için menzil dışındaki büyücülere yönelemez hiç bir zaman ve sadece tanklara vurur. Her şey çok kolay olur.

Suistimal yöntemi 2: 2 büyücü yaratık menzilinin sınırında birbirlerine uzak 2 noktada dururlar. Yaratığın yöneldiği kişi menzil dışına çıkarak yaratığı diğer büyücüye gönderir ve hızlıca menzile geri girer. 2 büyücü hiç hasar almadan her türlü yaratığı kesebilir böylece.

O 2 suistimalin çözümü de basit.
Bossu içinde bulunduğu menzilin dışında bulunan kişilerden, gelecek saldırı yetenek hasarlara karşı koruma içine alırlarsa. Yani dışardan hiçbir şekilde bossa hiddet uygulanamayacak şekilde ayarlandıktan sonra. Boss olması gerektiği gibi normal bir yaratıktan farklı olcaktır.
Burda yazdıklarımın birkaç sayfa koddan fazla tutacağını sanmıyorum. Tutsa bile bu oyuncu kitlesi o kadarını hakediyor.
Kullanıcı avatarı
benibanladilar
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 523
Kayıt: 14 Şub 2018 19:54

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen benibanladilar »

Az önce 5 dk önce gördüğüm sahne.
büyücü kesmeye çalışırken birisi kaçırmaya çalıştı.
Etrafda bol tank olduğundan kaçırmasına izin vermeden menzile tekrar soktular boss'u.
Bakmanı gereken karakter Karaköytest isimli tank savaşçı.Fotoda sağ üstte tellerin orda gözüküyo.

İlk fotoda hazırlanıyor.
Resim

2.fotoda narayı atıp çekmiş kaçıracak.Hatta büyücü ona asit atmış orda gözüküyor.
Resim

Bizim tanklar adam kaçıramadan tekrar nara attığından boss geri geliyor olması gerektiği yere.
narada bekleme süresi olsa adam kaçıracak 4 candaki bossu...
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen Serinplay »

benibanladilar yazdı: 25 Şub 2018 17:28 Az önce 5 dk önce gördüğüm sahne.
büyücü kesmeye çalışırken birisi kaçırmaya çalıştı.
Etrafda bol tank olduğundan kaçırmasına izin vermeden menzile tekrar soktular boss'u.
Bakmanı gereken karakter Karaköytest isimli tank savaşçı.Fotoda sağ üstte tellerin orda gözüküyo.
Tam bir toksit oyuncuymuş o.Zaten forumda da 4,5 tane var bunu yapmaktan zevk aldığını söyleyen.Şu an test sunucusu diye yapıyorlar ama normal sunucuda yaptıklarında herkesin kara listesine girecekler.Herkes bu kanser hücrelerini dışladığında ne yapacaklar bakalım.
Kullanıcı avatarı
frhtakn32
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 19
Kayıt: 12 Eyl 2014 08:53
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Facta Non Verba

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen frhtakn32 »

Hedef Saptırma III tılsımı Karaköy'de tercih edilir mi acaba bu yüzden ? Hiddet aktarımını %30 arttıran tılsım.
TWICE
JuMPeRI
Jacktheripper
[Facta Non Verba]
Kullanıcı avatarı
sshinobi
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 262
Kayıt: 10 Eyl 2012 09:01
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen sshinobi »

Boss kaçırmanın oyunun içinde kabul edilmesi gerektiği ve bunun kabullenilmesi gerekilen bir olgu olduğunu düşünenleri biraz empatiye, boss kaçırmaktan zevk aldığını söyleyenleri de bir psikoloğa davet ediyorum. Buna kesinlikle önlem alınmalı, saatler süren emek bir anda çöp olmamalı ve bunun önlemi de yukarıdan gelmeli, oyunculara kendi aranızda anlaşın denmemeli.

Açık bölgenin böyle sonuçları olabiliyor. Açık bölgede oynanan bir oyunun manipüle edilmesi tamamen önlenemese de azaltılabilir. Bölge şartlarını bilmiyorum ancak benim aklıma gelen yöntem bu kesimi zahmetli bossların bulundukları yerde bir iklim yaratmak ve bu iklime hazırlıklı olmayan oyuncuların orada tutunamamasını sağlamak. Mesela oraya girildiğinde fiziksel direnci olmayanın yetenek kullanamaz hale gelmesi olabilir. Ama kaçırmaya şifacıyla gelirse bu önlem de boşa gider.
Kullanıcı avatarı
KafkasBeyi
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 114
Kayıt: 26 Tem 2016 16:59
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Lonca: B E Y

Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza

Mesaj gönderen KafkasBeyi »

yavuzlarbey yazdı: 24 Şub 2018 15:16
Serinplay yazdı: 24 Şub 2018 13:43
Kayihan yazdı: 24 Şub 2018 13:41 Tamamda adı üstünde burasi acık bi bolge herkese acik bir bolgede herkes istedigi canavara vurma ozgurlugune sahiptir biraz saçma olabilir ceza verilmesi ki canı belli bir aeye geldiği zaman hiddet zaten sende olur hiddeti almaya bak
Ama savaş narası ;

Yaratığın size karşı duyduğu hiddet seviyesini, yaratığın o anda en çok hiddetli olduğu kimsenin seviyesinin üzerine çıkarmasını sağlar.

Diyor.
Bossların yapay zekasına ufak bir güncelleme yapılsa, kacırmayı önleyebileceklerini düşünüyorum.
Şöyle anlatayım, bossun hiddetini üzerine çeken kişi boss un menzilinin dışına çıkınca bossun kaçmayıp en yüksek 2. Kişiye saldırmasını sağlayabilirler. Böylece boss un yapay zekasının diğer slotlardan bir farkı olur. Yani kendi menzili içerisinde düşmanı varken zaten kaçmış olan birinin peşinden gitmemesi gerek.
Aynen dostum senin fikrin daha bi mantıklı geldi. Umarım bu konuda bir çözüm üretilir.
oOoKafKaSBeYioOO
Yürüyoruz ömür boyu yürüdüğümüz yol karınca boyu...
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön