Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Bu iş için 10 tane tank kastım sırayla kiskirtip kaçırcam gerekirse 10 çarida açar sırayla kiskirtma atarım çareler tukenmez açık bölge süper olmusss eğlence var:)))
- Essoperagma
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 264
- Kayıt: 04 Ara 2009 23:54
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
yavuzlarbey yazdı: ↑25 Şub 2018 11:49 Bossların yapay zekasına ufak bir güncelleme yapılsa, kacırmayı önleyebileceklerini düşünüyorum.
Şöyle anlatayım, bossun hiddetini üzerine çeken kişi boss un menzilinin dışına çıkınca bossun kaçmayıp en yüksek 2. Kişiye saldırmasını sağlayabilirler. Böylece boss un yapay zekasının diğer slotlardan bir farkı olur. Yani kendi menzili içerisinde düşmanı varken zaten kaçmış olan birinin peşinden gitmemesi gerek.
Bu bir çözüm değil maalesef.
Suistimal yöntemi 1: Tank karakterler boss u menzilinin sınırında bir yerde tutar. Büyücüler de menzil dışından vururlar. Yaratık kaçmamak için menzil dışındaki büyücülere yönelemez hiç bir zaman ve sadece tanklara vurur. Her şey çok kolay olur.
Suistimal yöntemi 2: 2 büyücü yaratık menzilinin sınırında birbirlerine uzak 2 noktada dururlar. Yaratığın yöneldiği kişi menzil dışına çıkarak yaratığı diğer büyücüye gönderir ve hızlıca menzile geri girer. 2 büyücü hiç hasar almadan her türlü yaratığı kesebilir böylece.
- goktuRK1299
- İskele Babası
- Mesajlar: 42
- Kayıt: 16 Eki 2017 22:15
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Savaş narası yeteneğine bi ayarlama getirilebilir.Örneğin hedef saptırma atamadan savaş narası uygulanamaması veya ilk vuran kişinin grubundaysa savaş narası uygulanabilir. Veya gruplar 2 katına çıkarılıp 12 kişi olabilir böylelikle daha rahat şef yaratık grupları oluşturulabilir.
Olds And Legends
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Nara şu şekilde değiştirilse sanırım bu olay hallolur.Essoperagma yazdı: ↑25 Şub 2018 15:34yavuzlarbey yazdı: ↑25 Şub 2018 11:49 Bossların yapay zekasına ufak bir güncelleme yapılsa, kacırmayı önleyebileceklerini düşünüyorum.
Şöyle anlatayım, bossun hiddetini üzerine çeken kişi boss un menzilinin dışına çıkınca bossun kaçmayıp en yüksek 2. Kişiye saldırmasını sağlayabilirler. Böylece boss un yapay zekasının diğer slotlardan bir farkı olur. Yani kendi menzili içerisinde düşmanı varken zaten kaçmış olan birinin peşinden gitmemesi gerek.Bu bir çözüm değil maalesef.
Suistimal yöntemi 1: Tank karakterler boss u menzilinin sınırında bir yerde tutar. Büyücüler de menzil dışından vururlar. Yaratık kaçmamak için menzil dışındaki büyücülere yönelemez hiç bir zaman ve sadece tanklara vurur. Her şey çok kolay olur.
Suistimal yöntemi 2: 2 büyücü yaratık menzilinin sınırında birbirlerine uzak 2 noktada dururlar. Yaratığın yöneldiği kişi menzil dışına çıkarak yaratığı diğer büyücüye gönderir ve hızlıca menzile geri girer. 2 büyücü hiç hasar almadan her türlü yaratığı kesebilir böylece.
Nara yeteneği, kendisi ve/veya sadece kendi grubundaki en yüksek hiddete sahip oyuncunun yaptığı hiddetten bir fazlası kadar hiddet yaratır.
Everything is about math just math
- yavuzlarbey
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 159
- Kayıt: 08 Oca 2010 16:06
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Essoperagma yazdı: ↑25 Şub 2018 15:34yavuzlarbey yazdı: ↑25 Şub 2018 11:49 Bossların yapay zekasına ufak bir güncelleme yapılsa, kacırmayı önleyebileceklerini düşünüyorum.
Şöyle anlatayım, bossun hiddetini üzerine çeken kişi boss un menzilinin dışına çıkınca bossun kaçmayıp en yüksek 2. Kişiye saldırmasını sağlayabilirler. Böylece boss un yapay zekasının diğer slotlardan bir farkı olur. Yani kendi menzili içerisinde düşmanı varken zaten kaçmış olan birinin peşinden gitmemesi gerek.Bu bir çözüm değil maalesef.
Suistimal yöntemi 1: Tank karakterler boss u menzilinin sınırında bir yerde tutar. Büyücüler de menzil dışından vururlar. Yaratık kaçmamak için menzil dışındaki büyücülere yönelemez hiç bir zaman ve sadece tanklara vurur. Her şey çok kolay olur.
Suistimal yöntemi 2: 2 büyücü yaratık menzilinin sınırında birbirlerine uzak 2 noktada dururlar. Yaratığın yöneldiği kişi menzil dışına çıkarak yaratığı diğer büyücüye gönderir ve hızlıca menzile geri girer. 2 büyücü hiç hasar almadan her türlü yaratığı kesebilir böylece.
O 2 suistimalin çözümü de basit.
Bossu içinde bulunduğu menzilin dışında bulunan kişilerden, gelecek saldırı yetenek hasarlara karşı koruma içine alırlarsa. Yani dışardan hiçbir şekilde bossa hiddet uygulanamayacak şekilde ayarlandıktan sonra. Boss olması gerektiği gibi normal bir yaratıktan farklı olcaktır.
Burda yazdıklarımın birkaç sayfa koddan fazla tutacağını sanmıyorum. Tutsa bile bu oyuncu kitlesi o kadarını hakediyor.
- benibanladilar
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 523
- Kayıt: 14 Şub 2018 19:54
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Az önce 5 dk önce gördüğüm sahne.
büyücü kesmeye çalışırken birisi kaçırmaya çalıştı.
Etrafda bol tank olduğundan kaçırmasına izin vermeden menzile tekrar soktular boss'u.
Bakmanı gereken karakter Karaköytest isimli tank savaşçı.Fotoda sağ üstte tellerin orda gözüküyo.
İlk fotoda hazırlanıyor.

2.fotoda narayı atıp çekmiş kaçıracak.Hatta büyücü ona asit atmış orda gözüküyor.

Bizim tanklar adam kaçıramadan tekrar nara attığından boss geri geliyor olması gerektiği yere.
narada bekleme süresi olsa adam kaçıracak 4 candaki bossu...
büyücü kesmeye çalışırken birisi kaçırmaya çalıştı.
Etrafda bol tank olduğundan kaçırmasına izin vermeden menzile tekrar soktular boss'u.
Bakmanı gereken karakter Karaköytest isimli tank savaşçı.Fotoda sağ üstte tellerin orda gözüküyo.
İlk fotoda hazırlanıyor.

2.fotoda narayı atıp çekmiş kaçıracak.Hatta büyücü ona asit atmış orda gözüküyor.

Bizim tanklar adam kaçıramadan tekrar nara attığından boss geri geliyor olması gerektiği yere.
narada bekleme süresi olsa adam kaçıracak 4 candaki bossu...
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Tam bir toksit oyuncuymuş o.Zaten forumda da 4,5 tane var bunu yapmaktan zevk aldığını söyleyen.Şu an test sunucusu diye yapıyorlar ama normal sunucuda yaptıklarında herkesin kara listesine girecekler.Herkes bu kanser hücrelerini dışladığında ne yapacaklar bakalım.benibanladilar yazdı: ↑25 Şub 2018 17:28 Az önce 5 dk önce gördüğüm sahne.
büyücü kesmeye çalışırken birisi kaçırmaya çalıştı.
Etrafda bol tank olduğundan kaçırmasına izin vermeden menzile tekrar soktular boss'u.
Bakmanı gereken karakter Karaköytest isimli tank savaşçı.Fotoda sağ üstte tellerin orda gözüküyo.
─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm

- frhtakn32
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 19
- Kayıt: 12 Eyl 2014 08:53
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Facta Non Verba
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Hedef Saptırma III tılsımı Karaköy'de tercih edilir mi acaba bu yüzden ? Hiddet aktarımını %30 arttıran tılsım.
TWICE
JuMPeRI
Jacktheripper
[Facta Non Verba]
JuMPeRI
Jacktheripper
[Facta Non Verba]
- sshinobi
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 262
- Kayıt: 10 Eyl 2012 09:01
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Boss kaçırmanın oyunun içinde kabul edilmesi gerektiği ve bunun kabullenilmesi gerekilen bir olgu olduğunu düşünenleri biraz empatiye, boss kaçırmaktan zevk aldığını söyleyenleri de bir psikoloğa davet ediyorum. Buna kesinlikle önlem alınmalı, saatler süren emek bir anda çöp olmamalı ve bunun önlemi de yukarıdan gelmeli, oyunculara kendi aranızda anlaşın denmemeli.
Açık bölgenin böyle sonuçları olabiliyor. Açık bölgede oynanan bir oyunun manipüle edilmesi tamamen önlenemese de azaltılabilir. Bölge şartlarını bilmiyorum ancak benim aklıma gelen yöntem bu kesimi zahmetli bossların bulundukları yerde bir iklim yaratmak ve bu iklime hazırlıklı olmayan oyuncuların orada tutunamamasını sağlamak. Mesela oraya girildiğinde fiziksel direnci olmayanın yetenek kullanamaz hale gelmesi olabilir. Ama kaçırmaya şifacıyla gelirse bu önlem de boşa gider.
Açık bölgenin böyle sonuçları olabiliyor. Açık bölgede oynanan bir oyunun manipüle edilmesi tamamen önlenemese de azaltılabilir. Bölge şartlarını bilmiyorum ancak benim aklıma gelen yöntem bu kesimi zahmetli bossların bulundukları yerde bir iklim yaratmak ve bu iklime hazırlıklı olmayan oyuncuların orada tutunamamasını sağlamak. Mesela oraya girildiğinde fiziksel direnci olmayanın yetenek kullanamaz hale gelmesi olabilir. Ama kaçırmaya şifacıyla gelirse bu önlem de boşa gider.
- KafkasBeyi
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 114
- Kayıt: 26 Tem 2016 16:59
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Lodos
- Lonca: B E Y
Re: Karaköy'de BOSS'ların kaçırılmasına yönelik ceza
Aynen dostum senin fikrin daha bi mantıklı geldi. Umarım bu konuda bir çözüm üretilir.yavuzlarbey yazdı: ↑24 Şub 2018 15:16Bossların yapay zekasına ufak bir güncelleme yapılsa, kacırmayı önleyebileceklerini düşünüyorum.
Şöyle anlatayım, bossun hiddetini üzerine çeken kişi boss un menzilinin dışına çıkınca bossun kaçmayıp en yüksek 2. Kişiye saldırmasını sağlayabilirler. Böylece boss un yapay zekasının diğer slotlardan bir farkı olur. Yani kendi menzili içerisinde düşmanı varken zaten kaçmış olan birinin peşinden gitmemesi gerek.
oOoKafKaSBeYioOO
Yürüyoruz ömür boyu yürüdüğümüz yol karınca boyu...
Yürüyoruz ömür boyu yürüdüğümüz yol karınca boyu...