Sence bu ne kadar mantıklı. Anlaşmalı emlerin zeminini zaten senin bu dediğin sistem hazırlıyor. Lodos 500 kaybediyor arz tam hatırlamıyorum 1250 lerde kp alıyor sonra arz lodos diye sırayla kp aliyorlar. Bu sistem olursa 100 kp carı kas rütbe yap ne uğraşcam laLahza yazdı: ↑01 Ara 2017 18:31 Valla arkadaşlar yıllarca knight online mecrasında bulundum, knight'ta aynı bu söylediğim sistem vardır, kesen kp kazanır kesilen kaybeder, tabi kazandığıyla kaybettiği eşit miktarda değil, 25 gidiyorsa kestiğinde 75 geliyor atıyorum, premiuma göre değişkenlik gösteriyor ve savaş meydanına çıktığında tek takılanda grubuyla takılanda babalar gibi kasıyor kp sini. (knighttaki değimiyle np) Yani demem o ki dünyanın en fazla playerını barındıran koca MMORPG oyunda bu sistem, savaş alanında aynı anda binlerce oyuncuyu çarpıştırırken problem yaratmıyorda, İKV de mi yaratsın, biraz olumlu düşünseniz sistem oldukça mantıklı aslında.
Klan savaşlarında değişiklik...?
- manyetix
- Işık Hanım'ın Elemanı

- Mesajlar: 226
- Kayıt: 23 Tem 2012 19:05
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Sivaslı Kardeşler
Re: Klan savaşlarında değişiklik...?
Re: Klan savaşlarında değişiklik...?
İKV de sistem USKOdan biraz farklı USKOda cz andream diye seviye sınırına göre giriş yapılabilen bölgeler var o bölgelere zaten np(bize göre kp ve şan) olmadan giriş yapamıyorsun npli girdin diyelim npn bittimi hop geri atıyor seni ama ikvde mısır çarşısı labirent yeraltı ve topkapı hariç her yerde savaş yapılabiliyor bu yüzden usko tarzı bir sistem olması çok güç olur diye düşünüyorum ama öte yandan USKO daki gibi elmorad ve karus ırklarından her ay sıralamaya giren ilk 50 kişiye isimlerinin yanlarında güzel bir simge ile ödüllendiriliyor İKV dede aylık şan sıfırlansa kpye dokunulmasa kişilerin rütbeleri üstüne tıklanmasına gerek duyulmadan gözükse ve her ay naylon veya dürüst kp kasanlardan sırlamaya hak kazananlara rütbeleri teslim edilse çok gzel olur kanaatindeyim icabında naylon kasan adamda her ay kasmaktan bıkar belki sizcede güzel olmazmıLahza yazdı: ↑01 Ara 2017 18:31 Valla arkadaşlar yıllarca knight online mecrasında bulundum, knight'ta aynı bu söylediğim sistem vardır, kesen kp kazanır kesilen kaybeder, tabi kazandığıyla kaybettiği eşit miktarda değil, 25 gidiyorsa kestiğinde 75 geliyor atıyorum, premiuma göre değişkenlik gösteriyor ve savaş meydanına çıktığında tek takılanda grubuyla takılanda babalar gibi kasıyor kp sini. (knighttaki değimiyle np) Yani demem o ki dünyanın en fazla playerını barındıran koca MMORPG oyunda bu sistem, savaş alanında aynı anda binlerce oyuncuyu çarpıştırırken problem yaratmıyorda, İKV de mi yaratsın, biraz olumlu düşünseniz sistem oldukça mantıklı aslında.
- zerstoren34
- Acemi Savaşçı

- Mesajlar: 8
- Kayıt: 28 May 2015 12:28
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Çınar
Re: Klan savaşlarında değişiklik...?
kpt(npt) ye de ban geldiği zaman bu iş tamamdır.Serrakura yazdı: ↑06 Ara 2017 15:02İKV de sistem USKOdan biraz farklı USKOda cz andream diye seviye sınırına göre giriş yapılabilen bölgeler var o bölgelere zaten np(bize göre kp ve şan) olmadan giriş yapamıyorsun npli girdin diyelim npn bittimi hop geri atıyor seni ama ikvde mısır çarşısı labirent yeraltı ve topkapı hariç her yerde savaş yapılabiliyor bu yüzden usko tarzı bir sistem olması çok güç olur diye düşünüyorum ama öte yandan USKO daki gibi elmorad ve karus ırklarından her ay sıralamaya giren ilk 50 kişiye isimlerinin yanlarında güzel bir simge ile ödüllendiriliyor İKV dede aylık şan sıfırlansa kpye dokunulmasa kişilerin rütbeleri üstüne tıklanmasına gerek duyulmadan gözükse ve her ay naylon veya dürüst kp kasanlardan sırlamaya hak kazananlara rütbeleri teslim edilse çok gzel olur kanaatindeyim icabında naylon kasan adamda her ay kasmaktan bıkar belki sizcede güzel olmazmıLahza yazdı: ↑01 Ara 2017 18:31 Valla arkadaşlar yıllarca knight online mecrasında bulundum, knight'ta aynı bu söylediğim sistem vardır, kesen kp kazanır kesilen kaybeder, tabi kazandığıyla kaybettiği eşit miktarda değil, 25 gidiyorsa kestiğinde 75 geliyor atıyorum, premiuma göre değişkenlik gösteriyor ve savaş meydanına çıktığında tek takılanda grubuyla takılanda babalar gibi kasıyor kp sini. (knighttaki değimiyle np) Yani demem o ki dünyanın en fazla playerını barındıran koca MMORPG oyunda bu sistem, savaş alanında aynı anda binlerce oyuncuyu çarpıştırırken problem yaratmıyorda, İKV de mi yaratsın, biraz olumlu düşünseniz sistem oldukça mantıklı aslında.
TRprophecyTr
Zerstören
Zerschmeissen
Metzgermeister
Zerstören
Zerschmeissen
Metzgermeister
Re: Klan savaşlarında değişiklik...?
hocam sen haklısında bu oyunu oynayan arkadaşlardaki mantık şu şekilde işliyor ben şan ve kp arttırıcı aldım plus aldım sen hayırdır beni banlıyorsun şeklinde olduğu için sistem biraz farklı işliyor
Re: Klan savaşlarında değişiklik...?
Burada millet ne önerirse önersin tutturmuşsunuz bir açarım kasarım bilmem kaç tane kp karakteri yaparım bilmem ne.Yahu bu kafayla ilerlersek zaten hiç birşey yapmayalım çünkü her seferinde kp karakteri kp karakteri. 
─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
- Retaliation
- Cin Sigorta Üyesi

- Mesajlar: 5030
- Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
- Sunucu: Eminönü
Re: Klan savaşlarında değişiklik...?
Ne gibi 'ayrılıklar'?muhammetali395 yazdı: ↑06 Ara 2017 04:11Lonca üzerinden gidersek ayrılıklar oldukça fazla olur bide bu önerileri loncalara nasıl entegre edeceksin ?Retaliation yazdı: ↑05 Ara 2017 21:26 Bence artık klanlar yerini daha çok Loncalara bıraktı. Loncalar daha da değer kazandı. Klanları bir kenara çekerek "Az ötede yaşa" demeli ve bahsi geçen önerileri Lonca babında ele alınmalı diye düşünüyorum.




