if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
quest xenotimkasma begin
state start begin
when sakliIrklar.kill with oyuncuHoldeyse() begin
if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
end
end
end
Aslında Xenotim verme mantığı buna benzer de sizinki gibi hurafeleri yok sadece
if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
quest xenotimkasma begin
state start begin
when sakliIrklar.kill with oyuncuHoldeyse() begin
if OyuncuSaatteyse() then
if math.random(1,100) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
elseif OyuncuGeziyorsa() then
if math.random(1,50) == 10 then
pc.give_item2(xenotim,1)
end
end
end
end
end
Aslında Xenotim verme mantığı buna benzer de sizinki gibi hurafeleri yok sadece
Herkes programlama dilinden anlamaz hacı dersini almadıysa. Tabi basit bir pseudocode olmuş bu.
Bende zamanında bu şans faktöründen çok çektim tabi gittim mesaj attım desteğe falan aynen şunu dediler.
"Sistemin belirlediği bir sayı var mesela 39 (bu sayıyı örnek vermişlerdi hiç unutmam) eğer torba düştüğünde 39daysa materyali ya da itemi alırsınız değilse almazsınız."
Aşağı yukarı böyle bir şey idi. Sizde tekrar sorup öğrenebilirsiniz.