Büyük Hol Sorunsalı...

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
musallat123
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 237
Kayıt: 04 Tem 2012 23:22
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen musallat123 »

Merhabalar, çoğunuzun bildiği ya da fark etmediği bazı noktalara değinmek istiyorum.Öncelikle oyuna gelen bu "ARZ ve LODOS" eklentisinin tam bir fiyasko olduğunu belirterek başlıyorum.Bölge gerek harita gerek yetenekler gerek görsellik bakımından kesinlikle sınıfta kalmıştır ve bu güne kadar ikv nin en kötü en başarısız en baştansavma(SIFIR EMEK) bölgesidir.Maddeler halinde bunları yazdım ve sizlerler paylaşmak istiyorum.

A. Harita Sorunsalı

Resim

Burada Büyük hol bölgesinin bazı yerlerini işaretledim. Bkz:

Bölge tamamen simetrik ve birinin aynısı. Sadece "1" ile işaretlediğim bölge "Güvenli oda" olarak adlandırılan bir istisna Proflar söylemesin diye ben yazayım dedim (!) Bunun dışında bölgenin yarısını yapıp diğer yarısını adeta bir kopyala-yapıştır mantığıyla hazırlamışlar. Akrepler bronz akrep kopyası . Örümcekler de dişi örümcek kopyası bunun dışında farklı olarak 5 tane yaratık var , tamamen emekten yoksun bir çalışma.3-4 yıllık bir beklemenin ardından böyle bir bölge gelmesi oyuncularla dalga geçmekten başka bir şey değil.

2. ile işaretlediğim yer ise bir oyun hatası ve oradaki sütunun içinden karakter geçebilmektedir fakat lodos tarafındaki sütunun içinden ise geçilmemektedir.BU GÜNE KADAR BU OYUNDA ARZLAR TÜM GM'LER TARAFINDAN KAYIRILMIŞTIR.İşte bahsini ettiğim sütün , inanmıyorsanız geçin oyuna deneyin:

Resim

3. ile işaretlediğim yer ise bildiğiniz gibi gizit hainin olduğu bölgedir .İlerde yeni bir bölge gelirse hikayeye göre büyük hol görevlerini tamamlamış olmamız gerekiyor. Bkz: HUZURSUZLUĞUM Bu adamın da arz bölgesinde olması ne kadar tuhaf öyle değil mi ? Arzların kayırıldığına bir kanıt daha...



B. Yetenek Sorunsalı

Evet , bence bu en saçma sapan şey aslıda Yıldırım büyüsünün duvar içindeki yaratığa -1 vurması ve bb 3 tılsımının 15 puan bb ye rağmen her zaman "Savaşçı ve şifacı etkilerini bozdunuz." işlevini gerçekleştirmemesi.Zamanında bazı gm ler bunu defalarca görmezden geldiler. Karakter etkisi bilmem ne diye zırvaladılar. Bu bölgenin gelecek bölgelere bir hazırlık niteliği taşıdığını varsayarsak böyle bir açıklama asla kabul edilemez.Bu saçma ve aslında düzeltemedikleri sorunlara kıytırık cevaplar verdiler. Buyrun :
Erdogan yazdı:
Karakterlerin karakteristik özelliklerinin oyun içerisinde sabit kalmadığı anlarda kullanılan yeteneklerde ufak çaplı verimsizlikler yaşanabilir.


Erdogan yazdı:
Söylediğimiz gibi geçen süre içerisinde bazı incelemeler yaptık. Karakterlerin karakteristik özelliklerinin oyun içerisinde sabit kalmadığı anlarda kullanılan yeteneklerde ufak çaplı verimsizlikler yaşanabilir. Örneğin elektrik hasarı aldığınızda belirli bir ihtimal ile -1 değerinde değişebilen dirençleriniz gibi büyü bozmak için gerekli olan ihtimalinizde de yaşanan ufak çaplı bir değişim anında Büyü Bozma yeteneğinin Büyü Bozma III tılsımı ile beraber kullanıldığında %100 etkiye ulaşamaması durumu yaşanabilir.


Ayrıca bunun için foto atmakla uğraşmadım ama bir sorun daha var. O da yaratıkların canları yani enerjileri... 2060 elektik hasarı olan bir büyücüyü varsaydığımızda bazen 2 normal elektrik vuruşunda örümceği kesebilmesine rağmen bazen 3 vuruşta kesmektedir.Buna ciddi ciddi baktım. Hasar aynı fakat örümceğin canı değişken sizin vuruşunuz aynı olsa bile örümcek ölmüyor. Neyse başka sorunlar varken bununla uğraşmasınlar zaten :D


C. Tılsım Sorunsalı

En can alıcı nokta aslında burası.Hala değiştirilmeyen şu 200 m sınırı... Kaç kişi soyuldu tılsımı çalındı zarar etti de bir geliştirme yapılmadı. Biz de hala bekliyoruz . Buna rağmen fiyatlar tavanlarda...

Resim

Karakterlerde maximum 1.000.000.000 para olabilirken bb3 tılsımını üretmek için gerekli reçetelerin toplam maliyetinin 500+900 yani 1 t 400 m olması ne kadar ironik öyle değil mi. Bunun tek açıklaması bir dev yanlışlıkla klavyenin üstüne oturmuş ve sıfırları doldurmuş . Başka hiçbir amacı yok.

Hele şu şifacı tılsımları yok mu o da öldürüyor beni :D :D

Resim Resim

Şimdi birileri çıkıp diyecek ki "ulan para benim sanane" yahu tamam da direnç bitince zaten adam mecbur direnç açacak 10 dk olursa kaç yazar 5 dk olursa . Oyuncular için kurulmuş saçma bir tuzaktan başka bir şey değil. Buna 1t 800 m veren varsa bir psikologa görünsün diyorum :D :D


EDİT-1: Bu oyun bu kadroyla asla gelişmeyecek kim ne derse desin.Forumda indirimleri eskiden DEV'ler yazardı şimdi gm ler yazıyor. Tek bir DEV(Developer) kalmadı kim geliştirecek bu oyunu ? Oyun dünyasından bihaber forum kuşu olmuş gm'ler mi yoksa Her etkinliği yüzüne gözüne bulaştıran Etkinlik Görevlileri mi ?

EDİT-2: Oyuncu sayısında olağanüstü bir azalma var. Kendi sunucum Sancak için söyleyeyim alım-satım neredeyse durdu duracak çok az alışveriş oluyor. Çemberlitaş bölgesine grup kurmak yarım saatten aşağı sürmüyor. Doğru dürüst ÇT atan kalmadı .

EDİT-3: Gm yalakaları bu konuya cevap yazmasın burda geçekleri yazdım. Aksini ispatlayın . Ona buna yaranmakla bir yere varılmaz bunu bilesiniz.

Okuyup zaman ayırdıysanız teşekkür ederim. İYİ FORUMLAR...
Kullanıcı avatarı
kordugum
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 628
Kayıt: 12 Eyl 2014 13:44
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen kordugum »

Çok iyi yazmışsın 1 vurma işi karakteristik filan degil eger lag girerse ve hayvan tam duvardan geçerken vurursanız 1 yer yani oyun hatası 2013 yaz güncellemesinde o kadar düzeltilmesi gereken hata varken kanca asa gibi gereksiz bir hata düzeltildi.Yani bana sorarsanız daha önce yapılmış bir şeydi ama oyuncuları oyalamak için tam fiyasko yaz güncellemesinde sonunda beklenen işportada koyuldu yani baştan savma olduğu çok belli başka oyunla ilgilendikleri kesin artık aksini kimse inkar edemez.Bu oyunla daha ilgilenilmiyecek(yazdım buraya)
Kullanıcı avatarı
altar
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 82
Kayıt: 30 Mar 2012 23:30
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Sancak Fedaileri

Re: Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen altar »

Helal olsun çok iyi yazmışsın.Geçen sivri adada bir savaş oldu GM'lar katıldı oyuna yenilik gelecek mi sorusuna cevap verme gereksinimini bile duymadılar.Milletin o kadar emeğine yazık.
Resim

Resim

Resim

Resim
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5746
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Büyük Hol haritası ve yaratıkları konusunda çok haklısın ÇT.de ilk başta ARZ tarafından giriliyordu meteorda sonra çok kişi şikayt edince ikinci havalndırma LODOS tarafına koyuldu fakat BB3 hakkınca yanılıyorsun hiçbir tılsım açıklaması aslında düşündüğün gibi değil 15 puanda bir BB yeteneği %25 ihtimalle bozar bu 25'i 300 oranında arttırması %75-%90 gibi bir oran sağlamaktadır. Fiziksel ve Elment direnç tılsımları bir de bunların sadece Topkapıdan alınabilmesi bence bir hata. Senaryo ise burada devam etmektedir. Migrat'ta ki şapkalı adam iki kapı olduğunu Centurion'un arkasındakinin Junon yüzünden kullanılamaz hale getirildiğini ve iki anahtarının olduğunu yazar birinci anahtar Junon'dan bulunurken kapının nasıl açılacağını sormaya gittiğimizde adamın mantığı tamamen boşaltılmıştır fakat ölmemiştir aynı bitkisel hayat gibi :) ikinci anahtar ve ikinci kapı ise arşımza BÜYÜK HOL bölgesinde gelmektedir yolda bulunan ve çok iyi İstanbul Türkçesi konuşan Yaralı Meran üzerinde ikinci anahtar bulunur ikinci kapı ise heresin bildiği üzere saattedir. Peki bu kapının nasıl açıldığını kim biliyor, kapının arkasında kimler var gibi bir de şöyle bir sıkıntı var Gizitli Hain karakteri hem Çetecilerin kopyasıdır hem de bir BOSS yaratık değildir. Bunun kanıtı olarak 2 dakika da canlanması büycünün kutup ve zihin yeteneklerine maruz kalması, savaşçının durdurma yeteneğinden etkilenmesi gibi bir çok neden vardır. Oysa ki daha önce meranlara [USTA], zincir büyücüsüne [USTA] veya Çemberlitaş slotları gibi bir çok yaratık BOSS yapılmıştır. Çemberlitaştaki slotların BOSS olmadığını düşündüren şey ise çok olmalarıdır fakat Çemberlitaş'ta benim gördüğüm tüm yaratıklar böyle, sığınak ve Migrat'ta ise bu durum geçerli değildir. Bu bölge bencede tam olarak baştan savmadır. Akrepler, örümcekler, deliler, Irklar var sadece ki ben Akreplerle örümceklere havanlar diye tek kelimede topluyorum :D üç tür kalmış oluyor. Teşkilatttan tamamen alakasız bir bölgedir. Domuz için çalışmak daha yararlı ama bence... Oradan oraya atladım kötü yazdım biraz
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
alpay1994
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 259
Kayıt: 29 Oca 2015 21:32
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen alpay1994 »

Her kelimesiyle haklı bir yazı yazmışsın...
-Yalnızxxadam
-NİETZSCHE
-Crescent
Kullanıcı avatarı
DuMaNisTT
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1787
Kayıt: 28 Oca 2013 16:50
Sunucu: Beyaz Köşk
Lonca: Talebe-i Tevarih

Re: Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen DuMaNisTT »

Kesinlikle haklı özellikle Arzlar hakkında , bakarsak Arz kalesi tek taraftan , Lodos kalesi 3 Cepheden saldırıya açık, ve Arz kalesinde örsün yanında canlanırken , Lodos kalede örs kalenin içinde olmasına rağmen kale dışında canlanıyorsun ve örse girebilmek için de 1 saat merdiven çıkman gerek.

Yaralı Meranı ve gizithaininin Arz tarafında olmasını yönetim şöyle açıklayabilir ,
Arz klanı biliyorsunuz ki evcilleştirilebilecek sakin yaratıkları korumak amaçlı açılmış bir klan olarak anlatılır.
Ve Büyük hol madeninin ilk önce Arzlar tarafından keşfedilmesi de olabilir.
Galata klanı üyesi olan Konkavın Arz kalede Tüccar olduğunu bu sebepten dolayı da Gizit ve Galata klanlarıyla alakası olduğunu belirtmek için ince bir mesaj da olabilir.

Oyunun tamamen arzlar lehine açıldığı apaçık ortada , Arzuhalci ve İstihbarat Subayının çeşitli görevlerini yaparken Arz Sancaklarına daha yakın olursunuz bu da olay yerine yakın olmak için oyuncuları arz olmaya itiyor :)

Lodoslara tek kıyak eski ismi olan Güneşin Öncülerini item ismi olarak kullanmalarıdır :)



Kıscası Balyoz Nazım'dan sonra Lodoslar bitti :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5746
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen TOLGARDA »

musallat123 yazdı:BU GÜNE KADAR BU OYUNDA ARZLAR TÜM GM'LER TARAFINDAN KAYIRILMIŞTIR.[/i]
Buna katılmıyorum yani her zaman GM olarak hiçbir hatasını göremediğim SİLAHÇI burada da farkını göstermişti. Ama GM-A iken görevinden ayrıldı.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
musallat123
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 237
Kayıt: 04 Tem 2012 23:22
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen musallat123 »

TOLGARDA yazdı: Gizitli Hain karakteri hem Çetecilerin kopyasıdır hem de bir BOSS yaratık değildir.

Ben bir BOSS olduğunu iddia etmedim.Fakat zincir görevlerinde bu görev yapılmak zorunda.Yani arz tarafında olması yine şüphe uyandırıyor.
TOLGARDA yazdı:
musallat123 yazdı:BU GÜNE KADAR BU OYUNDA ARZLAR TÜM GM'LER TARAFINDAN KAYIRILMIŞTIR.[/i]
Buna katılmıyorum yani her zaman GM olarak hiçbir hatasını göremediğim SİLAHÇI burada da farkını göstermişti. Ama GM-A iken görevinden ayrıldı.
Valla bu yazdıklarından bir şey anlamadım silahçı falan ne diyon :D Ama şunlara bir göz at bakalım.

Resim
Nerul lodos kalede dehşet saçarken...

Resim
Zwartan lodos sancağın çok yakınındayken yine dehşet saçarken...

Öncelikle şunu belirteyim:Kendi sunucum sancak'ta bir zamanlar arzlar çok az sayıdaydı. Anlıyacağınız tek tük .Fakat yine de bir loncada Mevlüt Dinç olduğu iddia edilen çarlar vardı.Neyse bunlar bir iddia fakat öyle dedikodular kolay kolay çıkmaz yani :D Daha çemberlitaş gelmeden alışverişte 1000 tane şarap iksir gösterdikleri zamanlar olmuştu bu arzların. Ve yine sancak sunucusunu karıştıran Fundi-Mevlana Zırhlar . Ya daha çok söylenecek söz var bunları tek tek yazmaya kalkmak çok uzun sürer neyin ne olduğunu bilin sadece kafamızdan bir şeyler sallamıyoruz yani .Hoş gerçi arz olacak GM kalmadı da o ayrı bi mesele. Neyse konu şu GM arz şu GM lodos demek için açmadım. Lütfen amacından saptırmayın.Konu büyük hol ve onun getirdiği saçmalıklar zinciri.Lütfen bu konuda görüş bildirelim.

İYİ FORUMLAR.
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5746
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen TOLGARDA »

musallat123 yazdı: Resim
Nerul lodos kalede dehşet saçarken...

Resim
Zwartan lodos sancağın çok yakınındayken yine dehşet saçarken...

İYİ FORUMLAR.[/color]
Bu gösterdiğin fotoğraflarda ki NERULL ve ZWARTAN GM değiller.
Ayrıca Hol saçmalıkları konusunda katılıyorum Gizit Haini'nin BOSS olmaması da bir saçmalık ve tılsımlar falan söylecek çok şey var.

İyi forumlar
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 831
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Büyük Hol Sorunsalı...

Mesaj gönderen mstfmrt »

Oyun hatasi arıyorsanız bir savasciya elektrik atip sonra savasvinin depar atmasi sonucunda uzakladip bir daha elektrik attiginizda savasci -1 hasar aliyor daha sonraki vuruslarda 3000-4000 yiyebiliyor uzerinde dirrnc olmadigi halde
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön