1 haftadır üyelikaldan aldığım kullanılmış pini çözmeye çalışıyorum. Üyelikal ı aradım telefonlara bakmadılar ilk önce. Daha sonra mail atın dediler. Bi tane daha atın dediler. Dün cevap geldi ve bizle ilgili değil Desteğe mesaj atın diye.
Bundan 1 hafta önce hızlı desteğe mesaj attım internetten aldığım şeye mobil ödemeden şikayet edin dedi Bir kez daha mesaj attım üyelikalla ilgili aldığınız bayiye kutuyu iade edin dedi. İnternetten aldım ama! Hızlı destek yarım yamalak başlığa göre yorum yazıyor.3. kez meşgul ettiğimde bizi alakadar etmez üyelikalla çözün sorununuzu dedi.
Üyelikal desteğe yönlendiriyor,destek üyelikala! Desteğe mesaj attım halen cevap gelmedi 1 haftadır ne cevap var ne de ilgi. Pini almak için sobee yi arayıp ana avrat sövüp kapatmam mı gerekiyor,tüketiciler derneğinemi başvurmam gerekiyor yoksa üyelikal ve sobee yi kredi kartı dolandırıcılığından savcılığamı şikayet etmem? Sobee çok iyi biliyorki ülkemizde adaletin işlemediği bir davanın yıllarca sürdüğünü. Önümüzdeki günlerde cevap gelmezse üyelikalın leventteki ofisine gideceğim. Umarım hallolur
batuhannnn yazdı: 1 haftadır üyelikaldan aldığım kullanılmış pini çözmeye çalışıyorum. Üyelikal ı aradım telefonlara bakmadılar ilk önce. Daha sonra mail atın dediler. Bi tane daha atın dediler. Dün cevap geldi ve bizle ilgili değil Desteğe mesaj atın diye.
Bundan 1 hafta önce hızlı desteğe mesaj attım internetten aldığım şeye mobil ödemeden şikayet edin dedi Bir kez daha mesaj attım üyelikalla ilgili aldığınız bayiye kutuyu iade edin dedi. İnternetten aldım ama! Hızlı destek yarım yamalak başlığa göre yorum yazıyor.3. kez meşgul ettiğimde bizi alakadar etmez üyelikalla çözün sorununuzu dedi.
Üyelikal desteğe yönlendiriyor,destek üyelikala! Desteğe mesaj attım halen cevap gelmedi 1 haftadır ne cevap var ne de ilgi. Pini almak için sobee yi arayıp ana avrat sövüp kapatmam mı gerekiyor,tüketiciler derneğinemi başvurmam gerekiyor yoksa üyelikal ve sobee yi kredi kartı dolandırıcılığından savcılığamı şikayet etmem? Sobee çok iyi biliyorki ülkemizde adaletin işlemediği bir davanın yıllarca sürdüğünü. Önümüzdeki günlerde cevap gelmezse üyelikalın leventteki ofisine gideceğim. Umarım hallolur
Selam Batuhan,
Şimdiye kadar bu konuyla ilgili bu kadar uzun süre bekleyen ve bu şekilde sorun yaşayan bir oyuncumuz olmadı. Böyle durumlarda sadece sorunu Destek formundan ilgili başlık altından (İKV Kutu) net bir şekilde ifade etmek yeterli. Uzun uzadıya yazmaya da gerek yok. Mutlaka sorunla ilgili geri dönüş yapılır. Hızlı Destek sadece anlık sorular/sorunlar hakkında yardım almak içindir. Böyle sorunlar için Destek formuna yazılması daha iyi olacaktır.
Yukarıda yazdıklarını ise yaşadığın sorun ve arada geçen süreye bağlıyorum. Hiçbir firma sattığı ürünle ilgili kullanıcıların sorun yaşamasını istemez. Gözlemlediğim kadarıyla sorunun çözülmesi için ÜyelikAl ile iletişime geçilmiş. Konuyla ilgili sana en kısa süre içerisinde geri dönüş yapılacaktır.
batuhannnn yazdı: 1 haftadır üyelikaldan aldığım kullanılmış pini çözmeye çalışıyorum. Üyelikal ı aradım telefonlara bakmadılar ilk önce. Daha sonra mail atın dediler. Bi tane daha atın dediler. Dün cevap geldi ve bizle ilgili değil Desteğe mesaj atın diye.
Bundan 1 hafta önce hızlı desteğe mesaj attım internetten aldığım şeye mobil ödemeden şikayet edin dedi Bir kez daha mesaj attım üyelikalla ilgili aldığınız bayiye kutuyu iade edin dedi. İnternetten aldım ama! Hızlı destek yarım yamalak başlığa göre yorum yazıyor.3. kez meşgul ettiğimde bizi alakadar etmez üyelikalla çözün sorununuzu dedi.
Üyelikal desteğe yönlendiriyor,destek üyelikala! Desteğe mesaj attım halen cevap gelmedi 1 haftadır ne cevap var ne de ilgi. Pini almak için sobee yi arayıp ana avrat sövüp kapatmam mı gerekiyor,tüketiciler derneğinemi başvurmam gerekiyor yoksa üyelikal ve sobee yi kredi kartı dolandırıcılığından savcılığamı şikayet etmem? Sobee çok iyi biliyorki ülkemizde adaletin işlemediği bir davanın yıllarca sürdüğünü. Önümüzdeki günlerde cevap gelmezse üyelikalın leventteki ofisine gideceğim. Umarım hallolur
Selam Batuhan,
Şimdiye kadar bu konuyla ilgili bu kadar uzun süre bekleyen ve bu şekilde sorun yaşayan bir oyuncumuz olmadı. Böyle durumlarda sadece sorunu Destek formundan ilgili başlık altından (İKV Kutu) net bir şekilde ifade etmek yeterli. Uzun uzadıya yazmaya da gerek yok. Mutlaka sorunla ilgili geri dönüş yapılır. Hızlı Destek sadece anlık sorular/sorunlar hakkında yardım almak içindir. Böyle sorunlar için Destek formuna yazılması daha iyi olacaktır.
Yukarıda yazdıklarını ise yaşadığın sorun ve arada geçen süreye bağlıyorum. Hiçbir firma sattığı ürünle ilgili kullanıcıların sorun yaşamasını istemez. Gözlemlediğim kadarıyla sorunun çözülmesi için ÜyelikAl ile iletişime geçilmiş. Konuyla ilgili sana en kısa süre içerisinde geri dönüş yapılacaktır.
Bilgine
öncelikle ilgilendiğin için teşekkür ederim. ben burada başkalarınında dikkatli davranması için yazdım lakin vurgulamak istediğim sorunların çözülememesi veya yavaş çözülmesi bakınız 1 hafta oldu halen çözülemedi. Dün şans eseri üyelikalın yetkilisi abdullah yazıcı ile karşılaştım cep telini verdi. böyle durumun istisnai olduğunu söyledi. öyle bir durum olduğu ortada ama çözüm lazım