Evet arkadaşlar bilmeyenler için bütün grup bölgeleri canavar taktiklerini yazıcam
SIĞINAKLARDAN BAŞLAYALIM
5büyücü 1 şifacı veya 4 büyücü 1 şifacı 1 tank girmeniz faydalıdır.
Büyücülerden en az 2 tanesi ejderli olursa boss kesiminde zorlanmadan gidersiniz.
İlk olarak 2'li taktiğini yazacağım.
1 fareadam deli ile 1 zırdeli grubudur. Büyücülerden biri fareadamdeliyi alıp arada çeviricekler. Asit atma yeteneği vardır. %60 ihtimalle bacağınız tutulur. Bu yüzden değdirmemeye özen gösterin. Sonra tanktan zırdeliyi alıcaksınız. Zırdeli hızlıdır ve sersemletir. Ancak daha güçsüzdür. Büyücülerden en az 1 i direnç kırma olması gerekir.
2 deli 1 zırdeli 3'lü taktiği
Tank 3 ünü çekerse kons olan ejderli büyücüye sapıp sarsılabilir yada dolaştırabilir. Eğer 5 büyüyse 1 zihin diğerleri 2 kişi tarafından araya alınır 1 büyücü direnç kırar.
1 fareadam zırdeli (Devriye) taktiği
Hızı yavaş olmasına rağmen yakalarsa büyüleri teke alabilir. Bu yüzden şifacının ck atması iyi olur. Tank durdurursa daha kolay kesilir. Zihin tuttuğu anlatmak için Z gibi semboller vererek zaman kaybından güç abanabilirsiniz.
DÜŞÜNEN ADAM KESİMİ
Düşünen adam buzla rahatlıkla kesilir. Çevirenlerin değdirmemesi lazım kanatma etkisi yaratır şifacının ck lemesi ve bozması lzım. 'EZERİM' dediği zaman kutup açılır. İlk kutup 69 da diğer kutup açılan kutubun bitiminin yaklaşık 5-10 saniye kala söyler. 29 canda 'BAŞIM BAŞIM' der. Büyücüler elektrik atmazsa canı 100 olur. Hiddeti değişir. Son 15 canda tank üstüne alıp çevirenlerden birine sapıp sarsılabilir ancak diğer çevirenin saptırma bitene kadar dalmaması lazımdır. Çok önemli bir notta dirence gerek yoktur. Kanatma etkisi var sadece. İtem olarak Nötron solucan,tarshas cevo,hayyan solucan ceket,kutadgu kutadgu yüzük,farabi farabi yüzük,yücelen,farabi,bilge kağan tek item kolaye ve çift dirençli iksir verir.
MOTORİN KESİMİ
Elektrik çevrilmesi daha kolaydır. Ortada 1 kişi direnç kırar. Şifacı çevirenlere ve kendine ck atması lazımdır. Herkesin birbirinden ayrı durması daha iyi olur. Çünkü 69 candan itibaren değdirdiğiniz ilk anda ateşli sopa atıo etrafındakilerde etkileniyor. Son 15 canda düşünendeki gibi yapılırsa daha iyi olur. İtem olarak maraton,kutadgu plevne,farabi plevne ayak,ibni cevriye,bilge cevriye,paracelcus cevriye asa,zilfallon halit diş,arsenikli halit balyoz, farabi solucan,paracelcus cevriye,ibni cevriye,bilge cevriye kolye yüzük ,çift dirençli iksir verir.
3 FEDAİ 1 BAŞFEDAİ SLOT KESİMİ
Başfedai zihinlenir. Tank süpürür ve hedef saptırır sarsılır. Zehir etkisi vardır. Şifacının bozması gerekir. 35 sn içinde kesilir. Başfedai büyük ihtimal şifacıya saldırır ve tek atar şifacının arkada durması lazımdır. Ofans yeteneği bozulur yoksa tek atar. Tank sapar ve narayla üstüne alır. Durdurma atar.
ZAHİR KESİMİ
Kenanı biri çeker zahiri 4 büyücü abanarak keser.
KENAN KESİMİ
4 şalter var. Sol 1 e tankı geçirmenizi tavsiye ederim. Sol 2 ye en ezik büyücüyü. Sağ 1 e kons 1 büyücü Sağ 2 ye tanklar.
Ortayada şifacı.
Direnç elektrik 1000 olan 2 büyücü tank olur Bu tanklar kenanın elektriğinden etkilenmez ve can kaybı yaşamaz. Direnç açılır ve 5 dakika içerisinden kesilmesi lazımdır. Şalter kaçarsa 2 can artar. Pis pis güler 73 canda herhangi birine öleceksin diyip zehir atar. Bunu 3 saniye içinde şifacının büyüyü bozması gerekir. Şifacı 73 candan itibaren kendine ve sağ 1 deki arkadaşına ck atar. 49 canda KAVRULACAKSINIZ diyince işe yarar. 15 canda birdaha kavrulacaksınız diyebilir ondan seri kesin. İtem olarak sınıfına göre sarı efsunlu eldiven. Kolye yüzük Çift efsunlu iksir ve niobyum verir
MİGRAT TAKTİKLERİ
3 ejderli büyücü 2 şifa 1 tank girmeniz iyi olur.
2'li IMMUNE kesimi.
Tank kons olan büyücüye sapar ve 40-50 can gibi JUNON der o sırada şifacılardan biri ck atar. Junon der demez saptırılan büyücü diğer Immuneye geçsin. Ck kaçarsa tanka 12000 vurur.
1 FUNDİ 2 IMMUNE 3'LÜ kesim
İlk olarak funditorres kesilir. Can basıyor. Olabildiğince abanın. Sonra 2'li immune kesimi gibi halledin.
1 FUNDİ 2 IMMUNE 1 EVOCATİ 4'LÜ KESİM
İlk olarak evocatiyi kesin. Sakınması vardır. Tank süpüremez. Bu yüzden tank yeteneklerini kullanmak zorundadır. Şifacılar tanktan uzak durmalıdır. Sonra fundi kesilir sonra ımmuneler.
2. taktiği
Evocati zihinlenir. Immunelere büyü bozulur 3'lü kesimi 35 snde yapılır.
7 Lİ TAKTİĞİ
Tank evocatisiz çekmeye çalışmalı. İlk fundiler kesilir. Tank saptırıp sarsılır. Seri biçimde kesilir.
CENTURİON YOLU
Yol boyunca 7 liler vardır. Evosuz çekmeye çalışın Ancak 2 slotta evoyla çekmek zorunda kalınır ondada büyü bozulur. Evocatiye zihin atılır. Menzil atılır.
KARKUM KESİMİ
Bossları rahat kesmek Karkumları kesmekten geçer. Centurion etrafında 900000 lik ateş çemberi vardır. Karkum kesilmezse. Karkumlara hayvan,gözcü,ayı salarak kesmeniz daha kolaydır. Yoksa 3 zihin fundiyi kesip menzil atın.
CENTURİON KESİMİ
Buz 2 kişi çevirsin. Oyunda kesilmezse kesilmez bosstur. Sığınakta olsa daha zor olurdu. İnanın ki. Zihin tutulması yapar tank zihin bozma ile bozar. Bu yüzden değdirmemeye dikkat! 50 candan sonra zehir hasarı vardır. Kesilmesi en zevkli bosstur. Mutlaka 2 adet pantalon verir.
YILAN ÇUKURLARI TEMİZLİĞİ.
Yılan çukurlarında tank sapıp nara ile üstüne alıp sarsılıcak Elektriği yüksek olan kişi keserse daha iyi olur.
CEHENNEM TAZILARI.
Zindan yolunu temizlemektir amaç
1li kesimi
Durdurma atılır abanılır kesilir.
2li kesimi
Tank birine sapıp sarsılır ve kesilir. Ya da birine zihin atılır. Diğeri durdurmayla kesilir.
3 lü kesimi
Tank birine sapıp sarsılır ve büyücüler olabildiğince abanır.
JUNON KESİMİ
Tankın direncinin 1000 elektrik olması gerekir. Tank arkaya çeker. Büyücüler ve şifacılar junonun arkasında durmalıdır. Şifacılar tank hariç herkese ck atmalıdır. Tankın canı 60 a indimi sırasıyla can basılmalıdır. Yarı tank olmalıdır. O büyücü tank zindana gittiği anda direnç elektrik 1000 yapar ve tankın yerine geçer. Kum yılanı seri biçimde kesilmelidir. Çemberin içindeki yılan geç kesilirse Junon tıslar. Ck olmayan ölür. Tankın bir elide sarsılmazda olmalıdır.79 candan itibaren bir kişiyi zindana yollar. Düşen veya ölen olup kalkarsa Junon direkt zindana gönderiyor. 69 candan itibaren zihin atıyor. Büyücülerin 3 sn içinde bozması gerekir. Son 24 candan itibaren Junon kendine can basar. Tank kanatma atmalıdır. 13 candan itibaren Kadim ruhlardn yardım ister. Buda sarsılmaz açmasını sağlar. Junon 0 candada tıslayabilir. 100 candada. Ayrıca büyücüler saptırma bittiği an durmalıdır.
ÇEMBERLİTAŞ TAKTİKLERİ
1. bölge için 1 şifa 3 büyü 1 tank 1 ofans
2. bölge için 2 şifa 2 büyü 1 tank 1 ofans
Taaruz Ay Kesimi
Ölümcül korteks bozucu gönderen bu robotları Tank ve ofans adam paylaşarak bozmalıdır. Tank birine sapar ve dolaştırır. 89 candan sonra ateş çemberi atarlar. YAN YAN YAN derler uzak durun tavsiyem. Araya almak daha kolaydır
2 taaruz 1 sıhhıye kesimi
İlk taaruzlar kesilmelidir. Sıhhıye kesimi kolaydır. 18 bin can basmaması için ayı salınmalıdır. Funditorres kesimi gibi kesiceksiniz.
Erg küresi
15 lwllık bir küredir. Erglerden yardım isteyen yaratıklara karşı kullanılır. Tam nedenini bilmiyorum
Çırak kesimi.
En zevkli kesilen yaratıktır. Slotların şefidir. 49 canda Si vis pacem parabellum diyip deprem yaratır. Kutup açılmalı ve abanılmalıdır. Sonra 4 5 canda yine deprem yapabilir. Temkinli olmalısınız.
Şarteller
Şarteller yukarıdaki teslaları etkisiz hale getirir. Aksi takdirde 900000 vurur.
Kalfa kesimi
Tank ilk olarak elektrik direncini arttırır. Junon gibidir. Uzaktan vurur. Erg adına zihin atar. 56 canda Si vis pacem parabellum diyerek deprem yaratır. Ve sık sık deprem yapar. Saparken ofansa sapmak mantıklıdır. Büyü hasarları daha az işler.
GBM 70 kesimi
Tank hiddet alır Ofans tek keser. 1 büyü vuruşu 10 canını arttırır. Ofansın şarap iksir içmesi lazımdır. Yanında kudret iksiri bulunmalıdır.
Yol Savaşçısı kesimi
Şu ana kadar kestiğim en zevkli boss. Tank hiddet alır. Sapınca kesilir. Ofansifin vurmaması lazım. Kanatma etkisi yaratır. Şifacının büyü bozma 15 olmalıdır. 79 candan itibaren mermi yollar. Mermi gelmesin diye kutup açılır. Bu olay 35 sn de bir gerçekleşmeye başlar. 50 candan sonra kuvvetli iksir içmeye başlar. İçmemesi için ofansın ayı yollayıp kanatması gerekir. Ancak ayı bir süre sonra hiddet alır.
Not: Köpeği zihinlemeyi arkada yapın.
GBMX kesimi
Direnç asit ve ateş 1000 olması gerekir. En rahatsız yaratık bu. 0 canda bile ölebilirsiniz. Çakma transformers olan bu yaratıkta ofans dalcak. GBMX in arkasına geçin büyücüler yan yana dursun.
Stuart kesimi
Stephan Hawking i andıran bu boss. Direnç buzla kesmemiz gerekir. 2. bölgede olduğu için ck li 1 şifayla girmek mantıklıdır. Ama 2 şifacı olmalıdır. Enerjin benim olacak dediğinde kutup açılmalıdır. Kudretinizi alıcağı için kudret iksiri için ama kangal,kuzgun için. Ofans arkadaş ayı salsın.
Gb TaktikLeri ALINTIDIR
Gb TaktikLeri ALINTIDIR
Megaxçlqn;49
Megaxonlydie;49
Fahrenheit;49
Miroslav;49
HüKüMDARxOneStaR;49
Zentiusxateşreis;49
Megaxonlydie;49
Fahrenheit;49
Miroslav;49
HüKüMDARxOneStaR;49
Zentiusxateşreis;49
- SoNxKaHraMan
- İskele Babası

- Mesajlar: 43
- Kayıt: 30 Nis 2011 21:08
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Gb TaktikLeri ALINTIDIR
Kardeşim bu bilgiler için Özellikle ben tşk ederim çünkü daha sığınağa girmeyen adamlar var kenanı görmeyen kişiler var Bir kaç ta foto atsaydın dahda güzel olabilrdi seni tebrik ederim iyi forumlar..

MeRaN'ın SoN'KaHraMan'ı.!
Re: Gb TaktikLeri ALINTIDIR
Her Şey çok güzel olmuş önceLikLe
GaFFaRıda YazaYDınYa
BiLiYoRSundur inş... :mrgreen:
GaFFaRıda YazaYDınYa
BiLiYoRSundur inş... :mrgreen:
- SoNxKaHraMan
- İskele Babası

- Mesajlar: 43
- Kayıt: 30 Nis 2011 21:08
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Gb TaktikLeri ALINTIDIR

Teslalar

Yol savşcısı


Gbmx
Meranda 3. olarak resimde gördüğünüz kişler kesti D Hedef en kısa sürede Gaffar bey yakında....

MeRaN'ın SoN'KaHraMan'ı.!
Re: Gb TaktikLeri ALINTIDIR
Rica Ederim Ben Sadece Aracıyım Yapan Arkadasın Ellerine Sağlık.
Megaxçlqn;49
Megaxonlydie;49
Fahrenheit;49
Miroslav;49
HüKüMDARxOneStaR;49
Zentiusxateşreis;49
Megaxonlydie;49
Fahrenheit;49
Miroslav;49
HüKüMDARxOneStaR;49
Zentiusxateşreis;49
- haydegidelum
- İstihbarat Üyesi

- Mesajlar: 1550
- Kayıt: 04 Tem 2011 15:15
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: CcC BayKuş ReyiZ CcC
Re: Gb TaktikLeri ALINTIDIR
ilgi çekici fakat ilgimi çekmedi..
- DeathxShock
- Arzuhalci'nin Adamı

- Mesajlar: 1000
- Kayıt: 06 Ağu 2010 14:32
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Death
Re: Gb TaktikLeri ALINTIDIR
Sallamasyonlar... Çemberli taktiklerinin çoğunu arkadaş sallamış. Düzelterek tekrar yazıyorum.
ÇEMBERLİTAŞ TAKTİKLERİ
1. bölge için 1 şifa 3 büyü 1 tank 1 ofans(Yol savaşçısı), 2 şifa 2 büyü 1 tank 1 ofansif(GBMX)
2. bölge için 1 şifa 3 büyü 1 tank 1 ofans(Stuart Efendi), 2 şifa 2 büyü 1 tank 1 ofansif(Gaffar Bey)
Taaruz Ay Kesimi
Ölümcül korteks bozucu gönderen bu robotları Tank ve ofans adam paylaşarak bozmalıdır. Tank birine sapar ve dolaştırır. 89 candan sonra ateş çemberi atarlar. YAN YAN YAN derler uzak durun tavsiyem. Araya almak daha kolaydır
2 taaruz 1 sıhhıye kesimi
Bir büyücü tanktan bir adet taaruz çeker ve kesilir, ardından diğer taaruz çekilir ve yine aynı şekilde kesilir. Sıhhiye en sona bırakılarak o da ihtiyaç halinde tankın saptırmasıyla kesilebilir. Ayının kanatması sadece aygıtları saptırır kanatma etkisi vermez. Durdurma da işe yaramaz.
Erg küresi
15 lwllık bir küredir. Erglerden yardım isteyen yaratıklara karşı kullanılır. Fiziksel hasar yerine daha çok element hasar işler.
Çırak kesimi.
En zevkli kesilen yaratıktır. Slotların şefidir. 49 canda Si vis pacem parabellum diyip deprem yaratır. Tek şifacı varsa kutup açılması daha mantıklıdır çünkü büyücülere 7500 hasar verebilir. Son canlarda süresi geldiği için tekrar yetenek kullanabilir dikkatli olmak lazım.
Şarteller
Şarteller yukarıdaki teslaları etkisiz hale getirir. Aksi takdirde 900000 vurur.
Kalfa kesimi
Tank ilk olarak elektrik direncini arttırır. Junon gibidir. Uzaktan vurur. Erg'i hissedeceksin der ve Junon'un lanetine benzer yetenek yapar. Bozulmazsa attığı kişi ölür. 49 canda Si vis pacem, PARABELLUM diyerek deprem yaratır. Süresi çırak gibidir. Ofansif savaşçı daha seri vuracağı için bir süre ona saptırılır. Direnç kırmasız element işlemez.
GBM 70 kesimi
Tank hiddet alır Ofans tek keser. Büyücüler zırhı düşüreceği için fiziksel kritik vurmaya çalışır. 74 candan sonra ayaklarını yere vurur ve 3 kat hasar verir.
GBM 71 kesimi
GBM 70 kesimi ile aynı mantıktadır ama çok daha güçlü bir yaratıktır. 74 canda yaptığı yeteneklerin menzili 2 kat fazladır ve hasarı da 2 kat büyüktür. Bu yüzden büyücü kutup açar.
Yol Savaşçısı kesimi
Şu ana kadar kestiğim en zevkli boss. Tank hiddet alır. Saptırma ile kesilir. Kanatma etkisi yaratır. Şifacının büyü bozma 15 olmalıdır. 74 candan itibaren mermi yollar. Mermi gelmesin diye kutup açılır. Bu olay 35 sn de bir gerçekleşmeye başlar. 50 candan sonra kuvvetli iksir içmeye başlar. İçmemesi için ofansın ayı yollayıp kanatması gerekir. Ancak ayı bir süre sonra hiddet alır. Şifacının ayıyı da öldürmemesi gerekir.
Not: Köpeği zihinlemeyi arkadaki duvarın dibinde yapın ve menzil atın.
GBMX kesimi
Direnç asit ve ateş 1000 olması gerekir. Zırhın 75 olması gerekir. GBM 70-71'in ustasıdır. 85 veya 75 candan sonra dirençleri düşürür ve büyücünün 1 saniye kaçırmadan bunu bozması gerekir. Şifacıların her dirençleri düşür demesiyle ofansif ve tanka ck açması lazım.
Stuart kesimi
Bu yaratık kesimi zevkli ama sıkıcı yaratıklardan birisidir. Tank hiddet sahibi olur ve büyücüler saptırmayla birlikte vurur. Yardımcı büyücülerin ilk 10 canda tek büyü vurması gerekmektedir aksi takdirde sonraki canlarda üstüne dönmesiyle birlikte 5000-7000 civarı hasar yiyebilir. 89 canda enerji alır ve bunu 45 sn de bir yapar. 3 büyücü olduğu için önceden açmaya pek gerek yok. Dediği zaman süresi gelen büyücü kutup açar ve bu yetenek önlenir. 49 candan itibaren 90 sn de bir kudret alır. Burada iksirleri hiç düşünmeden içmelisiniz.
ÇEMBERLİTAŞ TAKTİKLERİ
1. bölge için 1 şifa 3 büyü 1 tank 1 ofans(Yol savaşçısı), 2 şifa 2 büyü 1 tank 1 ofansif(GBMX)
2. bölge için 1 şifa 3 büyü 1 tank 1 ofans(Stuart Efendi), 2 şifa 2 büyü 1 tank 1 ofansif(Gaffar Bey)
Taaruz Ay Kesimi
Ölümcül korteks bozucu gönderen bu robotları Tank ve ofans adam paylaşarak bozmalıdır. Tank birine sapar ve dolaştırır. 89 candan sonra ateş çemberi atarlar. YAN YAN YAN derler uzak durun tavsiyem. Araya almak daha kolaydır
2 taaruz 1 sıhhıye kesimi
Bir büyücü tanktan bir adet taaruz çeker ve kesilir, ardından diğer taaruz çekilir ve yine aynı şekilde kesilir. Sıhhiye en sona bırakılarak o da ihtiyaç halinde tankın saptırmasıyla kesilebilir. Ayının kanatması sadece aygıtları saptırır kanatma etkisi vermez. Durdurma da işe yaramaz.
Erg küresi
15 lwllık bir küredir. Erglerden yardım isteyen yaratıklara karşı kullanılır. Fiziksel hasar yerine daha çok element hasar işler.
Çırak kesimi.
En zevkli kesilen yaratıktır. Slotların şefidir. 49 canda Si vis pacem parabellum diyip deprem yaratır. Tek şifacı varsa kutup açılması daha mantıklıdır çünkü büyücülere 7500 hasar verebilir. Son canlarda süresi geldiği için tekrar yetenek kullanabilir dikkatli olmak lazım.
Şarteller
Şarteller yukarıdaki teslaları etkisiz hale getirir. Aksi takdirde 900000 vurur.
Kalfa kesimi
Tank ilk olarak elektrik direncini arttırır. Junon gibidir. Uzaktan vurur. Erg'i hissedeceksin der ve Junon'un lanetine benzer yetenek yapar. Bozulmazsa attığı kişi ölür. 49 canda Si vis pacem, PARABELLUM diyerek deprem yaratır. Süresi çırak gibidir. Ofansif savaşçı daha seri vuracağı için bir süre ona saptırılır. Direnç kırmasız element işlemez.
GBM 70 kesimi
Tank hiddet alır Ofans tek keser. Büyücüler zırhı düşüreceği için fiziksel kritik vurmaya çalışır. 74 candan sonra ayaklarını yere vurur ve 3 kat hasar verir.
GBM 71 kesimi
GBM 70 kesimi ile aynı mantıktadır ama çok daha güçlü bir yaratıktır. 74 canda yaptığı yeteneklerin menzili 2 kat fazladır ve hasarı da 2 kat büyüktür. Bu yüzden büyücü kutup açar.
Yol Savaşçısı kesimi
Şu ana kadar kestiğim en zevkli boss. Tank hiddet alır. Saptırma ile kesilir. Kanatma etkisi yaratır. Şifacının büyü bozma 15 olmalıdır. 74 candan itibaren mermi yollar. Mermi gelmesin diye kutup açılır. Bu olay 35 sn de bir gerçekleşmeye başlar. 50 candan sonra kuvvetli iksir içmeye başlar. İçmemesi için ofansın ayı yollayıp kanatması gerekir. Ancak ayı bir süre sonra hiddet alır. Şifacının ayıyı da öldürmemesi gerekir.
Not: Köpeği zihinlemeyi arkadaki duvarın dibinde yapın ve menzil atın.
GBMX kesimi
Direnç asit ve ateş 1000 olması gerekir. Zırhın 75 olması gerekir. GBM 70-71'in ustasıdır. 85 veya 75 candan sonra dirençleri düşürür ve büyücünün 1 saniye kaçırmadan bunu bozması gerekir. Şifacıların her dirençleri düşür demesiyle ofansif ve tanka ck açması lazım.
Stuart kesimi
Bu yaratık kesimi zevkli ama sıkıcı yaratıklardan birisidir. Tank hiddet sahibi olur ve büyücüler saptırmayla birlikte vurur. Yardımcı büyücülerin ilk 10 canda tek büyü vurması gerekmektedir aksi takdirde sonraki canlarda üstüne dönmesiyle birlikte 5000-7000 civarı hasar yiyebilir. 89 canda enerji alır ve bunu 45 sn de bir yapar. 3 büyücü olduğu için önceden açmaya pek gerek yok. Dediği zaman süresi gelen büyücü kutup açar ve bu yetenek önlenir. 49 candan itibaren 90 sn de bir kudret alır. Burada iksirleri hiç düşünmeden içmelisiniz.
DeaTHxSHoCK
DeaTHxTeRaPi
DeaTHxTeRaPi
- masterbela
- Şarapçı'nın Sırdaşı

- Mesajlar: 97
- Kayıt: 30 Tem 2011 18:43
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Gb TaktikLeri ALINTIDIR
gokhan41 yazdı:Evet arkadaşlar bilmeyenler için bütün grup bölgeleri canavar taktiklerini yazıcam
SIĞINAKLARDAN BAŞLAYALIM
5büyücü 1 şifacı veya 4 büyücü 1 şifacı 1 tank girmeniz faydalıdır.
Büyücülerden en az 2 tanesi ejderli olursa boss kesiminde zorlanmadan gidersiniz.
İlk olarak 2'li taktiğini yazacağım.
1 fareadam deli ile 1 zırdeli grubudur. Büyücülerden biri fareadamdeliyi alıp arada çeviricekler. Asit atma yeteneği vardır. %60 ihtimalle bacağınız tutulur. Bu yüzden değdirmemeye özen gösterin. Sonra tanktan zırdeliyi alıcaksınız. Zırdeli hızlıdır ve sersemletir. Ancak daha güçsüzdür. Büyücülerden en az 1 i direnç kırma olması gerekir.
2 deli 1 zırdeli 3'lü taktiği
Tank 3 ünü çekerse kons olan ejderli büyücüye sapıp sarsılabilir yada dolaştırabilir. Eğer 5 büyüyse 1 zihin diğerleri 2 kişi tarafından araya alınır 1 büyücü direnç kırar.
1 fareadam zırdeli (Devriye) taktiği
Hızı yavaş olmasına rağmen yakalarsa büyüleri teke alabilir. Bu yüzden şifacının ck atması iyi olur. Tank durdurursa daha kolay kesilir. Zihin tuttuğu anlatmak için Z gibi semboller vererek zaman kaybından güç abanabilirsiniz.
DÜŞÜNEN ADAM KESİMİ
Düşünen adam buzla rahatlıkla kesilir. Çevirenlerin değdirmemesi lazım kanatma etkisi yaratır şifacının ck lemesi ve bozması lzım. 'EZERİM' dediği zaman kutup açılır. İlk kutup 69 da diğer kutup açılan kutubun bitiminin yaklaşık 5-10 saniye kala söyler. 29 canda 'BAŞIM BAŞIM' der. Büyücüler elektrik atmazsa canı 100 olur. Hiddeti değişir. Son 15 canda tank üstüne alıp çevirenlerden birine sapıp sarsılabilir ancak diğer çevirenin saptırma bitene kadar dalmaması lazımdır. Çok önemli bir notta dirence gerek yoktur. Kanatma etkisi var sadece. İtem olarak Nötron solucan,tarshas cevo,hayyan solucan ceket,kutadgu kutadgu yüzük,farabi farabi yüzük,yücelen,farabi,bilge kağan tek item kolaye ve çift dirençli iksir verir.
MOTORİN KESİMİ
Elektrik çevrilmesi daha kolaydır. Ortada 1 kişi direnç kırar. Şifacı çevirenlere ve kendine ck atması lazımdır. Herkesin birbirinden ayrı durması daha iyi olur. Çünkü 69 candan itibaren değdirdiğiniz ilk anda ateşli sopa atıo etrafındakilerde etkileniyor. Son 15 canda düşünendeki gibi yapılırsa daha iyi olur. İtem olarak maraton,kutadgu plevne,farabi plevne ayak,ibni cevriye,bilge cevriye,paracelcus cevriye asa,zilfallon halit diş,arsenikli halit balyoz, farabi solucan,paracelcus cevriye,ibni cevriye,bilge cevriye kolye yüzük ,çift dirençli iksir verir.
3 FEDAİ 1 BAŞFEDAİ SLOT KESİMİ
Başfedai zihinlenir. Tank süpürür ve hedef saptırır sarsılır. Zehir etkisi vardır. Şifacının bozması gerekir. 35 sn içinde kesilir. Başfedai büyük ihtimal şifacıya saldırır ve tek atar şifacının arkada durması lazımdır. Ofans yeteneği bozulur yoksa tek atar. Tank sapar ve narayla üstüne alır. Durdurma atar.
ZAHİR KESİMİ
Kenanı biri çeker zahiri 4 büyücü abanarak keser.
KENAN KESİMİ
4 şalter var. Sol 1 e tankı geçirmenizi tavsiye ederim. Sol 2 ye en ezik büyücüyü. Sağ 1 e kons 1 büyücü Sağ 2 ye tanklar.
Ortayada şifacı.
Direnç elektrik 1000 olan 2 büyücü tank olur Bu tanklar kenanın elektriğinden etkilenmez ve can kaybı yaşamaz. Direnç açılır ve 5 dakika içerisinden kesilmesi lazımdır. Şalter kaçarsa 2 can artar. Pis pis güler 73 canda herhangi birine öleceksin diyip zehir atar. Bunu 3 saniye içinde şifacının büyüyü bozması gerekir. Şifacı 73 candan itibaren kendine ve sağ 1 deki arkadaşına ck atar. 49 canda KAVRULACAKSINIZ diyince işe yarar. 15 canda birdaha kavrulacaksınız diyebilir ondan seri kesin. İtem olarak sınıfına göre sarı efsunlu eldiven. Kolye yüzük Çift efsunlu iksir ve niobyum verir
MİGRAT TAKTİKLERİ
3 ejderli büyücü 2 şifa 1 tank girmeniz iyi olur.
2'li IMMUNE kesimi.
Tank kons olan büyücüye sapar ve 40-50 can gibi JUNON der o sırada şifacılardan biri ck atar. Junon der demez saptırılan büyücü diğer Immuneye geçsin. Ck kaçarsa tanka 12000 vurur.
1 FUNDİ 2 IMMUNE 3'LÜ kesim
İlk olarak funditorres kesilir. Can basıyor. Olabildiğince abanın. Sonra 2'li immune kesimi gibi halledin.
1 FUNDİ 2 IMMUNE 1 EVOCATİ 4'LÜ KESİM
İlk olarak evocatiyi kesin. Sakınması vardır. Tank süpüremez. Bu yüzden tank yeteneklerini kullanmak zorundadır. Şifacılar tanktan uzak durmalıdır. Sonra fundi kesilir sonra ımmuneler.
2. taktiği
Evocati zihinlenir. Immunelere büyü bozulur 3'lü kesimi 35 snde yapılır.
7 Lİ TAKTİĞİ
Tank evocatisiz çekmeye çalışmalı. İlk fundiler kesilir. Tank saptırıp sarsılır. Seri biçimde kesilir.
CENTURİON YOLU
Yol boyunca 7 liler vardır. Evosuz çekmeye çalışın Ancak 2 slotta evoyla çekmek zorunda kalınır ondada büyü bozulur. Evocatiye zihin atılır. Menzil atılır.
KARKUM KESİMİ
Bossları rahat kesmek Karkumları kesmekten geçer. Centurion etrafında 900000 lik ateş çemberi vardır. Karkum kesilmezse. Karkumlara hayvan,gözcü,ayı salarak kesmeniz daha kolaydır. Yoksa 3 zihin fundiyi kesip menzil atın.
CENTURİON KESİMİ
Buz 2 kişi çevirsin. Oyunda kesilmezse kesilmez bosstur. Sığınakta olsa daha zor olurdu. İnanın ki. Zihin tutulması yapar tank zihin bozma ile bozar. Bu yüzden değdirmemeye dikkat! 50 candan sonra zehir hasarı vardır. Kesilmesi en zevkli bosstur. Mutlaka 2 adet pantalon verir.
YILAN ÇUKURLARI TEMİZLİĞİ.
Yılan çukurlarında tank sapıp nara ile üstüne alıp sarsılıcak Elektriği yüksek olan kişi keserse daha iyi olur.
CEHENNEM TAZILARI.
Zindan yolunu temizlemektir amaç
1li kesimi
Durdurma atılır abanılır kesilir.
2li kesimi
Tank birine sapıp sarsılır ve kesilir. Ya da birine zihin atılır. Diğeri durdurmayla kesilir.
3 lü kesimi
Tank birine sapıp sarsılır ve büyücüler olabildiğince abanır.
JUNON KESİMİ
Tankın direncinin 1000 elektrik olması gerekir. Tank arkaya çeker. Büyücüler ve şifacılar junonun arkasında durmalıdır. Şifacılar tank hariç herkese ck atmalıdır. Tankın canı 60 a indimi sırasıyla can basılmalıdır. Yarı tank olmalıdır. O büyücü tank zindana gittiği anda direnç elektrik 1000 yapar ve tankın yerine geçer. Kum yılanı seri biçimde kesilmelidir. Çemberin içindeki yılan geç kesilirse Junon tıslar. Ck olmayan ölür. Tankın bir elide sarsılmazda olmalıdır.79 candan itibaren bir kişiyi zindana yollar. Düşen veya ölen olup kalkarsa Junon direkt zindana gönderiyor. 69 candan itibaren zihin atıyor. Büyücülerin 3 sn içinde bozması gerekir. Son 24 candan itibaren Junon kendine can basar. Tank kanatma atmalıdır. 13 candan itibaren Kadim ruhlardn yardım ister. Buda sarsılmaz açmasını sağlar. Junon 0 candada tıslayabilir. 100 candada. Ayrıca büyücüler saptırma bittiği an durmalıdır.
ÇEMBERLİTAŞ TAKTİKLERİ
1. bölge için 1 şifa 3 büyü 1 tank 1 ofans
2. bölge için 2 şifa 2 büyü 1 tank 1 ofans
Taaruz Ay Kesimi
Ölümcül korteks bozucu gönderen bu robotları Tank ve ofans adam paylaşarak bozmalıdır. Tank birine sapar ve dolaştırır. 89 candan sonra ateş çemberi atarlar. YAN YAN YAN derler uzak durun tavsiyem. Araya almak daha kolaydır
2 taaruz 1 sıhhıye kesimi
İlk taaruzlar kesilmelidir. Sıhhıye kesimi kolaydır. 18 bin can basmaması için ayı salınmalıdır. Funditorres kesimi gibi kesiceksiniz.
Erg küresi
15 lwllık bir küredir. Erglerden yardım isteyen yaratıklara karşı kullanılır. Tam nedenini bilmiyorum
Çırak kesimi.
En zevkli kesilen yaratıktır. Slotların şefidir. 49 canda Si vis pacem parabellum diyip deprem yaratır. Kutup açılmalı ve abanılmalıdır. Sonra 4 5 canda yine deprem yapabilir. Temkinli olmalısınız.
Şarteller
Şarteller yukarıdaki teslaları etkisiz hale getirir. Aksi takdirde 900000 vurur.
Kalfa kesimi
Tank ilk olarak elektrik direncini arttırır. Junon gibidir. Uzaktan vurur. Erg adına zihin atar. 56 canda Si vis pacem parabellum diyerek deprem yaratır. Ve sık sık deprem yapar. Saparken ofansa sapmak mantıklıdır. Büyü hasarları daha az işler.
GBM 70 kesimi
Tank hiddet alır Ofans tek keser. 1 büyü vuruşu 10 canını arttırır. Ofansın şarap iksir içmesi lazımdır. Yanında kudret iksiri bulunmalıdır.
Yol Savaşçısı kesimi
Şu ana kadar kestiğim en zevkli boss. Tank hiddet alır. Sapınca kesilir. Ofansifin vurmaması lazım. Kanatma etkisi yaratır. Şifacının büyü bozma 15 olmalıdır. 79 candan itibaren mermi yollar. Mermi gelmesin diye kutup açılır. Bu olay 35 sn de bir gerçekleşmeye başlar. 50 candan sonra kuvvetli iksir içmeye başlar. İçmemesi için ofansın ayı yollayıp kanatması gerekir. Ancak ayı bir süre sonra hiddet alır.
Not: Köpeği zihinlemeyi arkada yapın.
GBMX kesimi
Direnç asit ve ateş 1000 olması gerekir. En rahatsız yaratık bu. 0 canda bile ölebilirsiniz. Çakma transformers olan bu yaratıkta ofans dalcak. GBMX in arkasına geçin büyücüler yan yana dursun.
Stuart kesimi
Stephan Hawking i andıran bu boss. Direnç buzla kesmemiz gerekir. 2. bölgede olduğu için ck li 1 şifayla girmek mantıklıdır. Ama 2 şifacı olmalıdır. Enerjin benim olacak dediğinde kutup açılmalıdır. Kudretinizi alıcağı için kudret iksiri için ama kangal,kuzgun için. Ofans arkadaş ayı salsın.
Eywallah kardeşim bilmeyenler vardı
SaoLasn
~~Life And Death Lonca Kurusucu~~
- Canceazi
- Kadim Hidra Avcısı

- Mesajlar: 3606
- Kayıt: 07 Ara 2009 19:24
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: #direngezi
Re: Gb TaktikLeri ALINTIDIR
Stuart kesimi
Stephan Hawking i andıran bu boss.
ahahahahaha
Stephan Hawking i andıran bu boss.
ahahahahaha

Colorado - Magicem - BeoWulfxBaNDeRaS - MeGaxPeaRSoN

Re: Gb TaktikLeri ALINTIDIR
Güzel bir yazı olmuş.
"Dünyâda 100 gram akıl varsa, bunun 90 gramı Abdülhamîd Han'da, 5 gramı bende, kalan 5 gramı da diğer dünyâ siyâsîlerindedir" Prens Bismarck



