Konu :İSTANBUL KIYAMET VAKTİ MERAN TAPINAK Evet Bu Konu İle İlgili Önerilerimi Çoğunuz Abesçe Bulabilir Tüm Eleştirelere Açığım. En başta Tapınak Hakkında Biraz Bilgi Vereyim
TAPINAK : En Az 6 Kişiden Oluşan Devasa Grup Bölgesidir.
Girişi Meteor Bölgesi Yılan lar Bölgesindeki Şah Kobranın Civarındakı Kapı dır.
Bu Tapınağa Girebilmek İçin Bütün Meran Görevleri İflisi Öldürme Görevi ve Şah Kobra Görevi yapılmalıdır.
Bu Eklentiyle Birlikte Seviye Limiti 59 a yukselecektir.
ŞAH KOBRA Görevi : Eğer bu tapınak açılırsa Bu tapınağın Giriş kapısının koruyucusu Şah kobra olacaktır Bu Görevi çin Şah Kobra Çok fazla Güçlendırılecektir.
Şah Kobra Görevinden Önce : TAPINAK (49) Görevi yapılcaktır [Eski Meran Tapınağına Giden Yolu Araştırınız] *Görev Arzuhalciden Alınacaktır
Tapınak Genellıkle Meran (Yarı İnsan Yarı Yılan) ve Yılanlardan Oluşan Bir Bölgedir Çemberlitaşa Oranla Daha Güçlü Yaratıklar Bugune Kadar Gördüğümüz Yılanların En teknolojik En İleri Nesil ve Yüksek oranla Meran Şifa Bilimimn Önderlerinin Bulunduğu Meran Enerjisinden Kaynaklanan Yaratıklardır.
Yaratıklara Örnek : Zehirli Kobra
2 Saniyede Bir Hasar Verir Hasar Bu Hasar Zehir Direnci 0 Olanlar için 2000-3000 Arası Değişiklik Gösterir Bıraktığı Zehir Etkisi İse Direnci 0 Olanlar İçin 2 katıdır
[50]Kral Kobra [USTA] Tapınaklardan İlerledık çe Karşımıza Çıkacak Yaratıklardır Bkz : 2 Taaruz 1 sıhhıye aygıtı Bunlarda 2 Zehirli kobra ve 1 Kral Kobra olarak karşınıza çıkacaktır Kral Kobranın Hasarı Zehir Direnci 0 olan birisi için 4000-5000 arası değişiklik gösterecektir.
Bu Yılanların Neden Taaruz Aygıtlarına Az oranda Vuruyor ?
Çünkü Kral kobranın Asiti ve Zehirli Yılanların Zehiri Katalizör Etkisi Yapıyor
Kral Kobra Yetenekler : Asit Hasarı Bırakma-Hiddet Sıfırlama (15 Saniyede bir Hiddetini Sıfırlar ve Aniden Tüm yılanlar başaksına dönebilir Bu yüzden Katalizör Hasarın dan kaçmak Çok da Kolay Değil Bkz : Düşünen Adamın BAŞIM BAŞIM Demesi.-10 Saniye Boyunca Bacak Ve Zihin tutulması (Kral Kobra Zehri Beyinde Ani Koma yaratır)
[50]Zehirli Kobra Yetenekler : Zehir Hasarı Bırakma-Hiddet Sıfırlama (15 Saniyede bir Hiddetini Sıfırlar)-10 Saniye Boyunca Sadece Bacak Tutulması.
Dirençler Buz:650 Elektrik:500 Ateş : 0 Zehir:1000 Asit:800 (2 Yılan içinde Geçerlidir Bu Direnç Verileri)

Yaratıklara Örnek : Meran Dövüşçüsü:
Bu Yaratıklar Meran Şehrinin Asil Koruyucularıdır Çok Güçlülerdir Ve Çok Güçlü Bir Bünyeye Sahipdirler
Yetenekleri: Asit Etkisi Bırakma Bu Etki Asit Direnci 0 Olanlar için 2 kat değer gösterir-Sert Vuruş Bu Vuruş Kılıcı Yukarı Kaldırıp Rakıbı Ortadan Yaran Bir Vuruşdur Bu Yetenekle Normal Vuruşu 11000-13000 Arası Olan Yaratığa 50000+ bir Vuruş Sağlar Bkz: Immune Junonu Anca CK Kutup ve Sarsılmazla Kurtulunabilir.
Vuruş Hızı 3 Saniyede 1 dir. Bu Vuruş Değeri Zırhı Düşük Olanlar İçin Geçerlidir. Canı 30 dan aşşağı İndimi Meranın Derisi Sertleşti Der ve Maksimum Hasarlardan Etkilenmez Canı 10 dan İndimi Bir Kereye Mahsus Olarak İksir İçer Ve Her Grup Üyesini Zehirler (Zehirler Bozulmazsa Kral Kobra Katalizör Etkisi Verebilir)

Meran Şaman : Meran Şehrinin Kurtarıcılarıdır Meran Şifa Biliminin Önderlerindendirler Çok Güçlü Şifa Etkisi Yapabilirler
Yetenekleri: İyileştirme Çemberi : Çevresindeki Müttefiklerine 3 Sn Aralıklarla 2000 Can Basan Bir Etki Bırakır-İyileştirme: Bir Anda Sadece Kendisine 20000 Can Rejenere Eder-Büyü Bozma: Müttefiklerinin ve Kendısının Durdurma Zihin Saldırısı vb. yeteneklerini Bozabilir Bunu Sadece 1 Kişiye Yapabilir 1 Dk Süre Boyunca
Hasarı 2000-3000 arası Değişir.

Şaman Dirençleri : Zehir 900 Asit 900 Ateş 0 Buz 600 Elektrik 600
Dövüşçü Dirençleri : Zehir 1000 Asit 800 Ateş 0 Buz 600 Elektrik 600
Meran İşkencecisi [USTA] : Bu Yaratık Meranların En Güçlülerinden Hem Büyücülüğe Hem Şamanlığa Hemde Savaşa Yatkındır Ve Çok Güçlü Bünyeye Sahip Bir Yaratıkdır.
Yetenekleri : Zehir Topu Fırlatma (Meteor Atma Efektinin Yeşil Renkli Biçiminde Bir Zehir Topu Atar HASARI: Zehir Direnci 0 olanlara 8000 dir.
İyileştirme : Kendısıne 20000 Kadar Can Rejenere Eder.
Kutup Rüzgarı Zihin Saldırısı ve Durdurmadan Etkilenmez.
Hiddetli Vuruş : Yere Sağlam Bi Darbe Vurarak Tüm Grup Üyelerine 60.ooo + Hasar Verir.
Zincirleme : Seçtiği Kişiyi Zincirleyerek Hapseder Eğer Bu Hapis Sürecinde İşkenceciden Bi Kere Hasar Alırsa Ölür Bu Etkiyi Şifacılar Bozabilir.
Son Olarak Canı 20 Den İndimi 3 Kere "Acta est fabula" Diyerek Her Grup ÜYesine 999999 Hasar Verir Bkz: Kadim Depremi Gibi.
3 Sn De Bir Vuruş (Zehir Topu) Yapar.

Meran Büyücü:Meran Şehrinin Koruyucularındandır Büyünün İrfanına Sahip olanların En İleri Gelenlerindendir.
Yetenekler : Aynı Anda Zehir Topu Elektrik ve Buz Atar Hasarlar Sırasıyla 2000.2500.3000 dir. Bu Yetenği 3 Sn De Bir Tekrarlar
80 Canın Altında "Elementler Dostumuzdur" Der Ve Element Hasarlarından Etkilenmez.
70 can 49 Can 18 Can ve 1 Canda Junonun Tıss Yetenğinden Dahada Etkili Mükemmel Efektli Bir Ateş Çemberi Yapar Bu Büyüyü Yaparken Yerden Bir Kaç Metre Yukselır Verdiği Hasarın 2 Katı Kadar Enerji Rejenere Eder Bu Hasar 70.000 dir
Gruptan Seçtiği Herhangi Birisine "Meranın Büyüsüne Tanık Ol" Deyip Lanetler Bu Lanetleme 3 Sn İçinde Ölümle Sonuçlanır Bu Büyüyü Herkes Bozabilir.

Meran Sultanı : Şahmeran'ın Metresidir. Meran Şehrinin En Ölümcül Büyücüsüdür.
Yetenekler : Şok Dalgası : Etrafına Dalgalar Halinde Bir Hasar Verir Bu Hasar GBM 70 'inkinden Fazladır(20.000)
Erg Hapsi : "Post mortem nihil est" Diyerek Herkese Erg Hapsi Verir Şifacıları Savaşçılar Savaşçıları Büyücüler Büyücüleri Şifacılar Bozmalıdır. 3 Sn İçinde Öldürür.
50 Candan Aşşağı İndimi İksir İçer ve Elemnt Dirençlerini Fuller.
Canı 20 den İndimi 30 Sn De Bir Etrafında Hzılıca dönerek Tüm Grup Üyelerine Aynı Anda Ateş Buz Elektrik Atar Tüm Hasarlar Dirençler 0 olan biri için 10000 Dir.
Canı 10 Dan İndimi Farklı Yerlere Işınlanır Her Işnlanışında 1 Meran Dövüşçüsü 1 Meran Şaman Yollar.

Mutasyon Yılan : Canları Azdır Fakat Üstünüzde 2 den Fazla Etki Varken Özellıkle Bosların aynı anda 3 büyü atarken Hasar Verirlerse Katalizör Etki Yaparlar Bkz : Junonun yanındaki Kum Yılanı.

Anakonda:Şahmeranın Yardımcı Yılanlarıdır Enerjileri Acayip Fazladır 6 Milyon HP Bunlar Kesilmeden Şahmeran Kesılmeye Çalışırsanız Her Vuruşu Katalizör Etki Yapar
Yetenekler :Sersemletme-Zehir Etkisi Bırakma-Kemik Kırma (Rakibi Sararak Kaburgaları Kırar Yılan Size Sarıldığında 3 Saniye İçerinde Yılana Ağır Vuruş Yapamazsanız Yılan Sizi Öldürür.
Savaş Droidi:Meran Teknoloji Harikası Bu Robotlar Tam Bir Ölüm Makineleri Dirençlere Tamamen Dayanıklıdır Hatta Elektrik Le Vurulduğunda Kendısını Rejenere Eder
Yetenekler : Makine Kurşun (Ard Arda 10 Vuruş Yapar Her Vuruş 1200 Vurur) Roket Saldırısı Hasar :40000-Korteks Bozucu

Mayın : Üstünden Geçersen Öper
Khaos Droidi GB 75 (Makine):Meran Teknolojisinin Son Harikası Bu Robot Size Bedava Mezar Yapacaktır.
Yetenekler : Roket Launcher (2 Omuzdan Atar Her Biri 20 bin Vurur Etrafındakılere 4000 dir.)
Makine Kurşun : Etrafı Tarar Herkese 20.000 Hasar Verir.
Lazer : Seçtiği Bir Kişiyi Ani Ölümle Sonuçlandırır.
Şok Dalgası : Bkz:GB 70 Makine Hasarı 20.000

canı 30 dan İndimi Herkesın Dirençlerini Düşürür Kendı Dirençlerini Arttırır.
Ve Şahmeran:Tapınağın Boss'u(Patron)'udur. Tek Kelime İle Anlatırsak ÖLÜM.
Yetenekleri : 3 Sn de bir Buz Elektrık Meteor Ve Ateş Çemberi Atar
Işınlanma: Herhangi Bir Yere Işınlanıp Bir Anakonda Yollar
50 Canın Altında "Si Vis Pacem PARABELLUM!" Diyerek Ölümcül Deprem Yapar Hasarı 200.000 dir
40 canın altında Herkesın Kudretini Sıfırlar Ve Deprem Yaratır.
30 Canın altında Meramın Zindanına Işınlar Birisini
20 Canın Altında Herkese Korteks Bozucu Atar Bu Büyüyü Herkes Bozabilir
10 Canın Altında 2 Tane GBM 75 Bırakıp Deprem Yaratır.
1 Canda Herkesı Erge Hapsedıp Deprem Yapar Deprem Eğer Can Götürürse Canı 20 ye Yükselir.
